SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
St. Bernardus Abt 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 maart
Biertje 1
Tynt Meadow Trappist AleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Tripel KarmelietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 maart
Biertje 1
Sancti Adalberti Egmondse TripelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
D'Achouffe Cherry ChouffeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 maart
Biertje 1
Strubbe HoutenkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Poesiat & Kater SchapentietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting, voor het boodschappenlijstje
BOMBrewery Triporteur From Heaven
]St. Bernardus Abt 12
Tynt Meadow Trappist Ale
Tripel Karmeliet
Sancti Adalberti Egmondse Tripel
D'Achouffe Cherry Chouffe
Strubbe Houtenkop
Poesiat & Kater Schapentiet
Allen verkrijgbaar, en op voorraad (momenteel), bij Mr. Hop
[ Bericht 3% gewijzigd door D. op 24-02-2021 23:13:11 ]![]()
Oh ... ik heb al besteldquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
Er gaat iets mis met copy/paste
edit: opgelost![]()
Het boodschappenlijstje is nog hetzelfde, er was alleen een stukje onder een spoiler terecht gekomen in het programmaquote:![]()
![]()
Is goed.. Ik heb ook geen twijfels .. Ik kan deze vrijdag al waarschijnlijk proevenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het boodschappenlijstje is nog hetzelfde, er was alleen een stukje onder een spoiler terecht gekomen in het programma![]()
Netjes wachten op de rest hequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed.. Ik heb ook geen twijfels .. Ik kan deze vrijdag al waarschijnlijk proeven![]()
![]()
Bijzondere lijst
Heb er een paar wel gedronken maar de meeste niet geloof ikBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou, daar gaat mijn 2,50 korting bij de drankgigant![]()
Plupje blij, maart is Jopenvrij![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optiequote:Op donderdag 25 februari 2021 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optie![]()
Vanmiddag winkelen
Ik ga deze keer voor de mooie "Fuck Wijn" doosquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optie![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Besteld![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oh ja ik heb mr Hop gekozen deze keer, vond dat 2 weken te laat leveren zoals vorige keer niet heel handig is
Het proefglas is uitverkocht![]()
![]()
Dan die andere maar bestellen straks.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Het proefglas is uitverkocht![]()
![]()
Dan die andere maar bestellen straks.Had ik de laatste
![]()
![]()
Ik denk het😂 Nou ja, als ze het bier maar hebbenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk het😂 Nou ja, als ze het bier maar hebbenDat zie ik morgen maar zal vast wel.
![]()
![]()
ow het zijn ook 2 biertjes per keer, dat zou dan wel moeten lukkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alles besteld![]()
🍻
Inclusief een glas.
Bezorgdatum 26 februari
Oh my god dat heb ik gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:38 schreef espri het volgende:
Yeahhhh ik heb ook besteld en natuurlijk een glas van meneer Hop mee besteld.![]()
![]()
quote:
Dat is rapquote:
Meneertje Hop belooft me net dat ik het morgen hebBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gisteravond bestelling gedaan, het stond vanmiddag klaar om af te halenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is rap
Meneertje Hop belooft me net dat ik het morgen heb![]()
![]()
Moeten we nog een maand zuupenquote:
Ook wel praktisch, alleen ik haal mijn bier gewoonlijk hier ergens uit de buurt en mijn slijter zal wel geen mr Hop glas hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Of ik bestel gewoon voor mezelf wat bijBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lijkt me een goede gokquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel praktisch, alleen ik haal mijn bier gewoonlijk hier ergens uit de buurt en mijn slijter zal wel geen mr Hop glas hebben![]()
![]()
pak je een koffiemokquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb mijn doos met bier ook binnen
Kijk nou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:01 schreef chufi het volgende:
Kijk nou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Ik had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
Voordeel is wel dat ik nu zeker weet dat ik er nog een keer ga bestellen![]()
Je hebt stiekem al weer gesnoept?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
![]()
Mijn gierigheid komt altijd op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
![]()
Maar wie weet komt er een mei-editie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:![]()
![]()
ik ga heel braaf blijven deze keerBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Vorige ronde ook gelukt
Netjes. Vorige keer had je toch wel al een ronde vroegtijdig opgedronken?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
klopt .. nou ja een halve ronde want die andere was een Jopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes. Vorige keer had je toch wel al een ronde vroegtijdig opgedronken?![]()
Die tellen alleen negatief mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt .. nou ja een halve ronde want die andere was een JopenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hier is de levering naar morgen verplaatst..wegens druktemet een glas, de grote versie, want proefversie was uitverkocht
Ik had al de vorige ronde twee proefglazen gekocht
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
een grote en een kleine toch ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef Prisha het volgende:
Ik had al de vorige ronde twee proefglazen gekocht![]()
nee twee kleinequote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja, je sokken zijn niet zo grootquote:
kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je sokken zijn niet zo groot
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Biertjes zijn binnen!![]()
En al had ik wat moeite met de doos, ik hou van zulke kaartjes![]()
Mijn buurvrouw belde me op, helemaal in paniek... Een lang verhaal maar het kwam hierop neer: ze is de stad uit en vraagt of ik een pakketje wil aannemen.
Ja, prima natuurlijk. Toevallig verwacht ik mijn bierpakket, ook van postnl. Dus dat zal wel met dezelfde bezorger komen. En zo niet dan komt het ook wel goed.![]()
Er zijn meerdere medewerkers als ik de kaartjes zo zie ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zouden ze doorhebben dat we allemaal hetzelfde bestellen?![]()
Oh ja daar kreeg ik er 2 vanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:01 schreef espri het volgende:
Ik vind het wel attent, kreeg er ook nog een sticker bij van HOP DOET LEVEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar kreeg ik er 2 van
Leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik rij van de week wel even naar Venray voor een glas
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zouden ze doorhebben dat we allemaal hetzelfde bestellen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hier ook alles binnen, inclusief sticker![]()
De pakketbezorger moest lachen, die herkende het![]()
Het pakket is binnen, en dat van de buurvrouw ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier ook alles binnen, inclusief sticker![]()
De pakketbezorger moest lachen, die herkende het![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Shii op 27-02-2021 18:37:51 ]![]()
Wijn proeverij is een goed plan hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef shiitake het volgende:
Ik was in de war met Just fucking good wine.
Moet wel toegeven dat 2 flessen op de vr avond elkeweek me wat zwaar zal vallenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Wijn proeverij is een goed plan hoor
Moet wel toegeven dat 2 flessen op de vr avond elkeweek me wat zwaar zal vallenJa mij ook wel.
Alhoewel ik dan wel weer benieuwd ben naar de berichtjes die na 2 flessen wijn getikt worden.![]()
Er zou een mr. Hop moeten zijn die dan op vr avond iedereen 2 glazen langs kwam brengenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:43 schreef shiitake het volgende:
[..]Ja mij ook wel.
Alhoewel ik dan wel weer benieuwd ben naar de berichtjes die na 2 flessen wijn getikt worden.
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zou een mr. Hop moeten zijn die dan op vr avond iedereen 2 glazen langs kwam brengen![]()
Er zijn natuurlijk ook wel kleine flesjes wijn, maar niet iedere supermarkt heeft veel keus daarin.![]()
En meestal zijn die net niet te zuipenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja.![]()
Er zijn natuurlijk ook wel kleine flesjes wijn, maar niet iedere supermarkt heeft veel keus daarin.
Sommige wel, maar bijzonder zijn ze niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En meestal zijn die net niet te zuipen![]()
Ja ok ik overdreefquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sommige wel, maar bijzonder zijn ze niet inderdaad.Maar voor een proeverij wil ikdan wel iets bijzonders in mijn glas hebben
Jopen wijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En meestal zijn die net niet te zuipen
Ik zal ook 1mrt weer beginnen danBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik sympathiseer met jullie.
Ah jaquote:
Even checken welke het ook alweer waren voor de eerste proeverijBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ze staan koud, wel vrolijke etiketten
Was namaakbier hequote:Op donderdag 4 maart 2021 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft de douane jouw bier al vrijgegeven?
Het echte ligt al even koud![]()
![]()
En engeltjes +vrolijk dronken monnikenquote:
Tynt Meadow Trappist Ale
De verzinner hiervan is nu bisschop in Trondheim en ik ben van plan om met hem te gaan brouwen.
#randomI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wow, gaaf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Fogel het volgende:
Tynt Meadow Trappist Ale
De verzinner hiervan is nu bisschop in Trondheim en ik ben van plan om met hem te gaan brouwen.
#random![]()
Van plan zijn wil niet zeggen dat het daadwerkelijk ervan komt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat is waar, maar je weet maar nooit. Ken je hem persoonlijk?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van plan zijn wil niet zeggen dat het daadwerkelijk ervan komt.![]()
Nee maar ik ga binnenkort met hem daarover pratenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet maar nooit. Ken je hem persoonlijk?
Vorige katholieke bisschop werd in het jaar 1537 ingezet of hoe dat ook heet. Hij heeft wat in te halen
I'm surrounded by morons!
Wie weet gaan we over enkele jaren jouw biertje wel proeven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee maar ik ga binnenkort met hem daarover praten
Vorige katholieke bisschop werd in het jaar 1537 ingezet of hoe dat ook heet. Hij heeft wat in te halen![]()
![]()
Dat kan nu alquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wie weet gaan we over enkele jaren jouw biertje wel proeven.moet je wel naar Noorwegen komen.
Maar genoeg sc nu...I'm surrounded by morons!
SC mag in dit topicquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan nu almoet je wel naar Noorwegen komen.
Maar genoeg sc nu...![]()
![]()
Ik wou zeggen .. Je brouwt al een tijdje dacht ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan nu almoet je wel naar Noorwegen komen.
Maar genoeg sc nu...![]()
We zullen extra op je proosten als die aan de beurt isquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Fogel het volgende:
Tynt Meadow Trappist Ale
#random![]()
En komen vast nog wel met tips
Volgende editie speciaal een maandje alle brouwsels van Fogel proevenquote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Fogel het volgende:
Tynt Meadow Trappist Ale
#random
Hierbij nomineer ik alvast het biertje voor één van de proeverijen
Die staat al op de lijst .. volgende week aan de beurtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat leuk!
Hierbij nomineer ik alvast het biertje voor één van de proeverijen![]()
Ik bedoelde het biertje wat nog gebrouwen moet wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat al op de lijst .. volgende week aan de beurt![]()
Dat geldt trouwens ook voor @Prisha haar creaties.![]()
Die kom ik nu pas tegen....
Ah OK, maar Fogel brouwt nu ook al .. misschien dat ie eens wat flaskes kan showenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het biertje wat nog gebrouwen moet worden![]()
Dat geldt trouwens ook voor @:Prisha haar creaties.![]()
[ afbeelding ]![]()
Lijkt meer een briefje van Mrs. Hopquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik bedoelde het biertje wat nog gebrouwen moet worden![]()
Dat geldt trouwens ook voor @:Prisha haar creaties.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dan is ze de 's' vergeten.quote:
Het handschrift is wel erg vrouwelijk... Mag dat nog tegenwoordig? Of is dat ook genderneutraal
Ik weet niet of daar al ‘regels’ voor zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is ze de 's' vergeten.
Het handschrift is wel erg vrouwelijk... Mag dat nog tegenwoordig? Of is dat ook genderneutraal![]()
![]()
De mijne is hetzelfde handschrift als die van oma-Nijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zelfs al joviale vervolgmails gehad van MrHOP
+5% korting op de bestelling voor de volgende keer
Fanatiek baasje die mr HopBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja hier ook.. maar wel deze maand nog bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:33 schreef pullup het volgende:
Ik heb zelfs al joviale vervolgmails gehad van MrHOP
+5% korting op de bestelling voor de volgende keer![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook.. maar wel deze maand nog bestellenAh zo ver had ik nog niet gelezen
Nog iets fanatieker en mr Hop verdwijnt in de SPAM bakBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
De mijn is al wel door de shredder gegaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
[..]Ah zo ver had ik nog niet gelezen
Nog iets fanatieker en mr Hop verdwijnt in de SPAM bak![]()
Bier exporteren = een berg papierwerk. Lang leve bureacratie... daarnaast vul ik tegenwoordig nagenoeg uitsluitend fustenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK, maar Fogel brouwt nu ook al .. misschien dat ie eens wat flaskes kan showen
Voor de lokale pubs?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bier exporteren = een berg papierwerk. Lang leve bureacratie... daarnaast vul ik tegenwoordig nagenoeg uitsluitend fusten![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
De mijne is hetzelfde handschrift als die van oma-Nijn.Aan de smileys te zien een foksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nog eens een meet organiseer kan ik wel een paar fusten gebruiken...die kom ik dan wel ff halenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bier exporteren = een berg papierwerk. Lang leve bureacratie... daarnaast vul ik tegenwoordig nagenoeg uitsluitend fusten
Heel lokaal ja, mijn eigen koelkast.quote:I'm surrounded by morons!
Worden dure fusten dan. Eventjes 3-4 dagen onderweg zijn met de auto voor een retour.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik nog eens een meet organiseer kan ik wel een paar fusten gebruiken...die kom ik dan wel ff halenI'm surrounded by morons!
Ik gebruik voornamelijk 12 liter fusten, soms 19 liter. Hoe snel of langzaam ze leeg gaan hangt van veel factoren af (zoals bezoek hebben enzo). Soms heel snel leeg, want ik kiep soms een half fust door de gootsteen als ik plek nodig heb voor een ander bierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
hoe groot zijn je fusten en hoe lang voor ze leeg zijn ?
Leuk hoor!! Wat moet ik me voorstellen bij de smaak van je bier, Is het pils, blond of wat anders?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik gebruik voornamelijk 12 liter fusten, soms 19 liter. Hoe snel of langzaam ze leeg gaan hangt van veel factoren af (zoals bezoek hebben enzo). Soms heel snel leeg, want ik kiep soms een half fust door de gootsteen als ik plek nodig heb voor een ander bierBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Biertje wellicht?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef chufi het volgende:
Ik zal maar eens wat uit de koelkast pakken ..![]()
![]()
Ja ik wilde dus net vragen welke mijn Tom-bier wasquote:
Die dusquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik wilde dus net vragen welke mijn Tom-bier was
Ben benieuwd, de recensie was wel positief![]()
![]()
Mijn Kaapse Carrie was me weer niet gegundquote:![]()
Vorige bierronde al niet en nu had ik hem weer genomineerd, maar was hij niet leverbaar.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Krijg er trek vanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
We snacken er maar eens een pizza bij.
Althans, opa... ik moet of drinken of eten.
Proost alvast![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb hem hoor, mijn hoppy blondBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik ben ook benieuwd, hij staat klaar!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die dus
Ben benieuwd, de recensie was wel positiefIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wie is Tom?Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
1 minBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja, goede vraagquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goede combi, voor opa dan. Ik las dat je al aardig wat kwijt bentquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:27 schreef oma-Nijn het volgende:
We snacken er maar eens een pizza bij.
Althans, opa... ik moet of drinken of eten.
Proost alvast![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sesam open die flesBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
De kleur is goed en ik heb gelukkig minder schuim dan ChufBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik bewaar het voor straks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede combi, voor opa dan. Ik las dat je al aardig wat kwijt bent![]()
Ja, gaat lekker.
Dat is een Prishaatjequote:
Inderdaadquote:
Ik was er wel blij om want gewaarschuwd
Ik heb het glas niet scheef gehouden bij het inschenken ..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:31 schreef pullup het volgende:
De kleur is goed en ik heb gelukkig minder schuim dan Chuf![]()
Ik ben ook tevredenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:32 schreef Deisyy het volgende:
En de smaak is ook prima, goede keuze voor mij D.
en opgelucht![]()
![]()
*wijstquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Deisyy het volgende:
En waar zijn @:Domnivoor en @:Gast_op_Afstand_GOA ?
Domnivoor is er hoor![]()
![]()
Hij is lekker fris en fruitig en toch een beetje bitterBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ben niet aan het shoppen toegekomenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Deisyy het volgende:
En waar zijn @:Domnivoor en @:Gast_op_Afstand_GOA ?
Maar ik observeer rustig, ook weleens lekker
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Jullie krijgen de groetjes van espri. Haar lijf werkt ff niet mee.![]()
Tonja komt zo nog ff buurten.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Grapefruit jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iets van citrus, grapefruit of zo.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik ook niet, whop zo erin geplenst, maar ik ga het de volgende keer met wat meer beleid doen, want zonde van al dat schuim.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het glas niet scheef gehouden bij het inschenken ..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Jammer @espriquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Tonja komt zo nog ff buurten.![]()
![]()
Die zit zijn eigen voorraad weer op te zuipenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik haat schuimquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, whop zo erin geplenst, maar ik ga het de volgende keer met wat meer beleid doen, want zonde van al dat schuim.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gezond biertje ook nog eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iets van citrus, grapefruit of zo.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Welja... Ik zit gewoon nog aan de koffie !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit zijn eigen voorraad weer op te zuipen
( Ok.. met een scheutje)Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Ja hoor, of juliquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, die Carrie doen we gewoon in mei![]()
![]()
En ik maar denken dat ik een ninja-edit deedquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welja... Ik zit gewoon nog aan de koffie !
( Ok.. met een scheutje)![]()
Had niet gezien dat je was binnengeslopen
Al is de ninja nog zo snel...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een ninja-edit deed![]()
![]()
Wat zuipen we in juni dan?quote:
Ok lekkerste biertje van deze reeks tot nu toeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Voyeurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet aan het shoppen toegekomen
Maar ik observeer rustig, ook weleens lekker
Wat een ellende weerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Tonja komt zo nog ff buurten.![]()
@espri
Houd jij dan ook van dat Ierse bier? Daar zit toch helemaal geen schuim op?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wel jammer, dat je nergens 3,5 minuten tijd gevonden hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet aan het shoppen toegekomen![]()
![]()
Matig bier ondanks datquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd jij dan ook van dat Ierse bier? Daar zit toch helemaal geen schuim op?
Ik shop ze altijd IRLquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer, dat je nergens 3,5 minuten tijd gevonden hebt.
Het is belangrijk dat je je drankleverancier persoonlijk kent.
Het gaat tenslotte je lichaam in
Geen idee. Zit daar helemaal geen koolzuur op?quote:
Jammer wel, kan er niet flink geboerd worden
MMr Hop doet ook familiaalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik shop ze altijd IRL.
Het is belangrijk dat je je drankleverancier persoonlijk kent.
Het gaat tenslotte je lichaam inBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bestel wel eens wat inIerse pubs maar ben er nog nooit enorm van gecharmeerd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee. Zit daar helemaal geen koolzuur op?
Jammer wel, kan er niet flink geboerd worden
Ik onthoud de namen ook niet blijkt en dat zegt wel voldoendeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Als hij/zij ons al jaren kent...quote:
Meneer Drankgigant belde of we gestopt waren met drinken
Dag dames, ik heb helaas alleen de St. Bernardus vandaag. Ik hoop dat het eerste biertje jullie smaakt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als hij/zij ons al jaren kent...
Meneer Drankgigant belde of we gestopt waren met drinken![]()
Moet hij maar sneller leverenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
[..]
Meneer Drankgigant belde of we gestopt waren met drinken
[..]
[..]
![]()
Ja die smaakt primaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dames, ik heb helaas alleen de St. Bernardus vandaag. Ik hoop dat het eerste biertje jullie smaakt![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dames, ik heb helaas alleen de St. Bernardus vandaag. Ik hoop dat het eerste biertje jullie smaakt
Bassie! Dan moet je dus nog even wachten
Deze is lekker en tot zo danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BasEnAad het volgende:
We zullen dan nog niet aan het lallen zijn want dit proeft als een licht biertjeBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ik drink nu gewoon een flesje Grolsch, dat is altijd primaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bassie! Dan moet je dus nog even wachten![]()
![]()
Heyaquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Mevrouw!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:44 schreef BasEnAad het volgende:
Dag dames, ik heb helaas alleen de St. Bernardus vandaag. Ik hoop dat het eerste biertje jullie smaakt
Ja hoor, prima keuze, al zeg ik het zelf![]()
![]()
Beter iets dan niets! Proostquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik drink nu gewoon een flesje Grolsch, dat is altijd prima
Bijna op, nu ga ik lezen wat ik eigenlijk had moeten proven in de OP van D.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lekker biertje ruikt lekker @shiitake, drink je koffie eens op.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mevrouw!
Ja hoor, prima keuze, al zeg ik het zelfIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Zoals iedereenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen van de biertjes kunnen scoren. Ik kom hier gewoon even een beetje nutteloos rondhangen![]()
Met een willekeurig biertje kan dat ook primaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen van de biertjes kunnen scoren. Ik kom hier gewoon even een beetje nutteloos rondhangen![]()
![]()
![]()
Al een halve zak chips weggewerktquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Met een willekeurig biertje kan dat ook prima![]()
![]()
Gewone paprika chippies van Laysquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat valt heul niet op. Het is nou niet, dat wij echt nuttig bezig zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef tonja het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker biertje ruikt lekker @:shiitake, drink je koffie eens op.![]()
![]()
Goedenavond allemaal!![]()
Lekker biertje. Het doet me aan een ander biertje denken dat we al eerder in de proeverij hadden.![]()
Over 3 weken is het weer tijd voor de F1 managerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat valt heul niet op. Het is nou niet, dat wij echt nuttig bezig zijn
Kun we daar ook onnuttig bezig zijn![]()
![]()
Championquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Lekker biertje. Het doet me aan een ander biertje denken dat we al eerder in de proeverij hadden.![]()
![]()
Ik zit me nu toch wel te verheugen op de zuipavondjes die ik ga doen zodra het weer een beetje kanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat valt heul niet op. Het is nou niet, dat wij echt nuttig bezig zijn
Zwerven en lallenBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Hoiii!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Lekker biertje. Het doet me aan een ander biertje denken dat we al eerder in de proeverij hadden.
Vinden we ook leukquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over 3 weken is het weer tijd voor de F1 manager
Kun we daar ook onnuttig bezig zijn
Vind ik ook, maar straks is het te laat, want ik denk dat ik na biertje twee instort.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik zal deze keer een poging doen me daar nuttig te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Over 3 weken is het weer tijd voor de F1 manager
Kun we daar ook onnuttig bezig zijn
Ik beloof geen serieuze input want dat autoracen pakt me nog steeds niet ondanks MaxBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Over een tijdjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit me nu toch wel te verheugen op de zuipavondjes die ik ga doen zodra het weer een beetje kan
Zwerven en lallen
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal deze keer een poging doen me daar nuttig te maken
Ik beloof geen serieuze input want dat autoracen pakt me nog steeds niet ondanks Max![]()
![]()
Op een terrasje.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit me nu toch wel te verheugen op de zuipavondjes die ik ga doen zodra het weer een beetje kan
Zwerven en lallen![]()
![]()
We hadden hier inde eerste ronde gewoon een biertje dat naar bedorven chocolade smaaktequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij Bier
Of bij de koffie.. Bij bier kan echt niet hoorBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Heeeeuyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Lekker biertje. Het doet me aan een ander biertje denken dat we al eerder in de proeverij hadden.
Haha zo snel al ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar straks is het te laat, want ik denk dat ik na biertje twee instort.![]()
JAAAAA!!!!!quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bij een biertje uit de vorige ronde (dacht ik, of was het alweer uit de ronde ervoor?) las ik dat er een stukje pure chocolade bij geadviseerd werd, het is best smakelijk. In mijn hoofd hoort bij bier inderdaad iets hartigs, maar is dus echt niet zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bij Bier
Of bij de koffie.. Bij bier kan echt niet hoorIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja klopt, maar ik weet ook niet meer welke dat was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij een biertje uit de vorige ronde (dacht ik, of was het alweer uit de ronde ervoor?) las ik dat er een stukje pure chocolade bij geadviseerd werd, het is best smakelijk. In mijn hoofd hoort bij bier inderdaad iets hartigs, maar is dus echt niet zo.![]()
Nieuw team of blijft deze nog? Ik weet het ff nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi!
Ik zal t.z.t. het topic weer even updaten
Bel hem even dat hij nog een triporteur moet meenemenquote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Goed planquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Bel hem even dat hij nog een triporteur moet meenemen![]()
![]()
Een paar nachten slecht geslapen, dan hakt het er wel in op vrijdagquote:
Alles moet weer opnieuw aangemeld wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nieuw team of blijft deze nog? Ik weet het ff niet
Dus ik maak weer een subleague en stuur iedereen de gegevens![]()
![]()
Ja dit is een heel lekker biertje van begin tot einde
Doe nu mijn laatste slokBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ook op inmiddelsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:58 schreef pullup het volgende:
Ja dit is een heel lekker biertje van begin tot einde
Doe nu mijn laatste slok![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: