Ah jaquote:
Heeft de douane jouw bier al vrijgegeven?quote:
Was namaakbier hequote:Op donderdag 4 maart 2021 12:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Heeft de douane jouw bier al vrijgegeven?
En engeltjes +vrolijk dronken monnikenquote:
Wow, gaaf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Fogel het volgende:
Tynt Meadow Trappist Ale
De verzinner hiervan is nu bisschop in Trondheim en ik ben van plan om met hem te gaan brouwen.
#random
Van plan zijn wil niet zeggen dat het daadwerkelijk ervan komt.quote:
Dat is waar, maar je weet maar nooit. Ken je hem persoonlijk?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van plan zijn wil niet zeggen dat het daadwerkelijk ervan komt.
Nee maar ik ga binnenkort met hem daarover pratenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:43 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je weet maar nooit. Ken je hem persoonlijk?
Wie weet gaan we over enkele jaren jouw biertje wel proeven.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee maar ik ga binnenkort met hem daarover praten
Vorige katholieke bisschop werd in het jaar 1537 ingezet of hoe dat ook heet. Hij heeft wat in te halen
Dat kan nu alquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:51 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wie weet gaan we over enkele jaren jouw biertje wel proeven.
SC mag in dit topicquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan nu almoet je wel naar Noorwegen komen.
Maar genoeg sc nu...
Ik wou zeggen .. Je brouwt al een tijdje dacht ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan nu almoet je wel naar Noorwegen komen.
Maar genoeg sc nu...
We zullen extra op je proosten als die aan de beurt isquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:36 schreef Fogel het volgende:
Tynt Meadow Trappist Ale
De verzinner hiervan is nu bisschop in Trondheim en ik ben van plan om met hem te gaan brouwen.
#random
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |