SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
St. Bernardus Abt 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 maart
Biertje 1
Tynt Meadow Trappist AleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Tripel KarmelietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 maart
Biertje 1
Sancti Adalberti Egmondse TripelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
D'Achouffe Cherry ChouffeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 maart
Biertje 1
Strubbe HoutenkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biertje 2
Poesiat & Kater SchapentietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting, voor het boodschappenlijstje
BOMBrewery Triporteur From Heaven
]St. Bernardus Abt 12
Tynt Meadow Trappist Ale
Tripel Karmeliet
Sancti Adalberti Egmondse Tripel
D'Achouffe Cherry Chouffe
Strubbe Houtenkop
Poesiat & Kater Schapentiet
Allen verkrijgbaar, en op voorraad (momenteel), bij Mr. Hop
[ Bericht 3% gewijzigd door D. op 24-02-2021 23:13:11 ]![]()
Oh ... ik heb al besteldquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:10 schreef D. het volgende:
Er gaat iets mis met copy/paste
edit: opgelost![]()
Het boodschappenlijstje is nog hetzelfde, er was alleen een stukje onder een spoiler terecht gekomen in het programmaquote:![]()
![]()
Is goed.. Ik heb ook geen twijfels .. Ik kan deze vrijdag al waarschijnlijk proevenquote:Op woensdag 24 februari 2021 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het boodschappenlijstje is nog hetzelfde, er was alleen een stukje onder een spoiler terecht gekomen in het programma![]()
Netjes wachten op de rest hequote:Op woensdag 24 februari 2021 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed.. Ik heb ook geen twijfels .. Ik kan deze vrijdag al waarschijnlijk proeven![]()
![]()
Bijzondere lijst
Heb er een paar wel gedronken maar de meeste niet geloof ikBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Nou, daar gaat mijn 2,50 korting bij de drankgigant![]()
Plupje blij, maart is Jopenvrij![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optiequote:Op donderdag 25 februari 2021 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Ik vind het helemaal goed hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optie![]()
Vanmiddag winkelen
Ik ga deze keer voor de mooie "Fuck Wijn" doosquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:06 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn ze daar ook wel leverbaar, maar na 2 edities waar Drankgigant niet probleemloos was hebben we nu deze optie![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2021 07:57 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Besteld![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Oh ja ik heb mr Hop gekozen deze keer, vond dat 2 weken te laat leveren zoals vorige keer niet heel handig is
Het proefglas is uitverkocht![]()
![]()
Dan die andere maar bestellen straks.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Het proefglas is uitverkocht![]()
![]()
Dan die andere maar bestellen straks.Had ik de laatste
![]()
![]()
Ik denk het😂 Nou ja, als ze het bier maar hebbenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk het😂 Nou ja, als ze het bier maar hebbenDat zie ik morgen maar zal vast wel.
![]()
![]()
ow het zijn ook 2 biertjes per keer, dat zou dan wel moeten lukkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Alles besteld![]()
🍻
Inclusief een glas.
Bezorgdatum 26 februari
Oh my god dat heb ik gemistquote:Op donderdag 25 februari 2021 13:38 schreef espri het volgende:
Yeahhhh ik heb ook besteld en natuurlijk een glas van meneer Hop mee besteld.![]()
![]()
quote:
Dat is rapquote:
Meneertje Hop belooft me net dat ik het morgen hebBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Gisteravond bestelling gedaan, het stond vanmiddag klaar om af te halenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is rap
Meneertje Hop belooft me net dat ik het morgen heb![]()
![]()
Moeten we nog een maand zuupenquote:
Ook wel praktisch, alleen ik haal mijn bier gewoonlijk hier ergens uit de buurt en mijn slijter zal wel geen mr Hop glas hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Of ik bestel gewoon voor mezelf wat bijBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Lijkt me een goede gokquote:Op donderdag 25 februari 2021 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook wel praktisch, alleen ik haal mijn bier gewoonlijk hier ergens uit de buurt en mijn slijter zal wel geen mr Hop glas hebben![]()
![]()
pak je een koffiemokquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb mijn doos met bier ook binnen
Kijk nou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 14:01 schreef chufi het volgende:
Kijk nou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Ik had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
Voordeel is wel dat ik nu zeker weet dat ik er nog een keer ga bestellen![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: