Je hebt stiekem al weer gesnoept?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
Voordeel is wel dat ik nu zeker weet dat ik er nog een keer ga bestellen![]()
Mijn gierigheid komt altijd op het verkeerde momentquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
InderdaadIk had ook wat over die mogelijkheid heen gelezen tot ik er hier over las
![]()
Voordeel is wel dat ik nu zeker weet dat ik er nog een keer ga bestellen![]()
quote:
Netjes. Vorige keer had je toch wel al een ronde vroegtijdig opgedronken?quote:
klopt .. nou ja een halve ronde want die andere was een Jopenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes. Vorige keer had je toch wel al een ronde vroegtijdig opgedronken?
Die tellen alleen negatief mee.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt .. nou ja een halve ronde want die andere was een Jopen
een grote en een kleine toch ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:15 schreef Prisha het volgende:
Ik had al de vorige ronde twee proefglazen gekocht
nee twee kleinequote:
Ja, je sokken zijn niet zo grootquote:
kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je sokken zijn niet zo groot
Er zijn meerdere medewerkers als ik de kaartjes zo zie ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zouden ze doorhebben dat we allemaal hetzelfde bestellen?
Oh ja daar kreeg ik er 2 vanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:01 schreef espri het volgende:
Ik vind het wel attent, kreeg er ook nog een sticker bij van HOP DOET LEVEN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar kreeg ik er 2 van
Leuk toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
Zouden ze doorhebben dat we allemaal hetzelfde bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Niet mijn typequote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier ook alles binnen, inclusief sticker![]()
De pakketbezorger moest lachen, die herkende het![]()
[ afbeelding ]
Wijn proeverij is een goed plan hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef shiitake het volgende:
Ik was in de war met Just fucking good wine.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Wijn proeverij is een goed plan hoor
Moet wel toegeven dat 2 flessen op de vr avond elkeweek me wat zwaar zal vallen
Er zou een mr. Hop moeten zijn die dan op vr avond iedereen 2 glazen langs kwam brengenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:43 schreef shiitake het volgende:
[..]Ja mij ook wel.
Alhoewel ik dan wel weer benieuwd ben naar de berichtjes die na 2 flessen wijn getikt worden.
Ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zou een mr. Hop moeten zijn die dan op vr avond iedereen 2 glazen langs kwam brengen
En meestal zijn die net niet te zuipenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja.![]()
Er zijn natuurlijk ook wel kleine flesjes wijn, maar niet iedere supermarkt heeft veel keus daarin.
Sommige wel, maar bijzonder zijn ze niet inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En meestal zijn die net niet te zuipen
Ja ok ik overdreefquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Sommige wel, maar bijzonder zijn ze niet inderdaad.
Jopen wijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
En meestal zijn die net niet te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |