Ik haat schuimquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, whop zo erin geplenst, maar ik ga het de volgende keer met wat meer beleid doen, want zonde van al dat schuim.
Gezond biertje ook nog eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
Heeft iets van citrus, grapefruit of zo.
Welja... Ik zit gewoon nog aan de koffie !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zit zijn eigen voorraad weer op te zuipen
Ja hoor, of juliquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, die Carrie doen we gewoon in mei
En ik maar denken dat ik een ninja-edit deedquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welja... Ik zit gewoon nog aan de koffie !
( Ok.. met een scheutje)
Al is de ninja nog zo snel...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een ninja-edit deed
Wat zuipen we in juni dan?quote:
Voyeurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet aan het shoppen toegekomen
Maar ik observeer rustig, ook weleens lekker
Wat een ellende weerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Jullie krijgen de groetjes van espri. Haar lijf werkt ff niet mee.![]()
Tonja komt zo nog ff buurten.
Houd jij dan ook van dat Ierse bier? Daar zit toch helemaal geen schuim op?quote:
Wel jammer, dat je nergens 3,5 minuten tijd gevonden hebtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben niet aan het shoppen toegekomen
Matig bier ondanks datquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd jij dan ook van dat Ierse bier? Daar zit toch helemaal geen schuim op?
Ik shop ze altijd IRLquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Wel jammer, dat je nergens 3,5 minuten tijd gevonden hebt
Geen idee. Zit daar helemaal geen koolzuur op?quote:
Mr Hop doet ook familiaalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik shop ze altijd IRL.
Het is belangrijk dat je je drankleverancier persoonlijk kent.
Het gaat tenslotte je lichaam in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |