Personen uit de directe omgeving. Is dat @Catkiller ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Jezus hermie flikker op met die troepquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
De PR machine draait op volle toeren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komen
Als 4 handen op 1 buik gaan ze door het leven he?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komen
Die pose is niet voor niks gekozenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef isax het volgende:
Hij wist wel zijn kin te verbergen. Wat een prestatie.
Hij schuift aan bij Jinek om erop te reageren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft Modus al gereageerd via een ingezonden brief?
vriend ga piemels zuigenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jezus hermie flikker op met die troep
Waarom zo geobsedeerd?????quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Personen uit de directe omgeving. Is dat @:Catkiller ?
Hij had FOK! wel even mogen noemen als z'n steun en toeverlaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Dit zou ik wel kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij schuift aan bij Jinek om erop te reageren.
zou jij ook zo'n mooie foto hebben gemaakt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:51 schreef D_A het volgende:
[..]
Hij had FOK! wel even mogen noemen als z'n steun en toeverlaat.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Binnenkort met een pistool naar het NOS journaalquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
De tering
Social media is niet meer genoeg, de krant moet er nu ook aan geloven
Braddy Zquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort met een pistool naar het NOS journaal
Ligt aan degene aan wie de piemel vast zit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef okselzweet het volgende:
@:de kenners: hoe smaken piemels? Ik heb het mij altijd al afgevraagd.
Braddiequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ligt aan degene aan wie de piemel vast zit.
De volgende stap is er zelf aan zuigen, dat snap je wel toch?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef okselzweet het volgende:
@:de kenners: hoe smaken piemels? Ik heb het mij altijd al afgevraagd.
Wie zou je aanraden en heb je tips?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De volgende stap is er zelf aan zuigen, dat snap je wel toch?!
@scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wie zou je aanraden en heb je tips?
Een elleboog tegen je keel ben ik wel vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
@:scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.
hmm oke oke.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
@:scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.
Oh nee dat is dan weer helemaal niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een elleboog tegen je keel ben ik wel van
Ik zeg altijd dat de mijne naar kip smaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
hmm oke oke.
Maar, hoe smaakt een piemel nou dan? Als een saucijsje?
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprolquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Frikandel speciaalquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
hmm oke oke.
Maar, hoe smaakt een piemel nou dan? Als een saucijsje?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprol
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Snap die reptilian complottheorie ineens wat beter hierdoor
Wat is door voor teringjosti.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
omg lies is echt een leuke meid
Wat een natte tosti is dat jongquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
omg lies is echt een leuke meid
Dat is dima, post hier al jarenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat is door voor teringjosti.
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprol
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?quote:
Haringquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.
Heb m zelfs nog met 1 naar de huisarts gestuurd.
Op het moment zelf wist ik nog niet dat het zo gedurfd wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haarquote:
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe visquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haar
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe vis
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewierquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.
Wakamesaladequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Dat zeewier gaat altijd echt naar tussen je tanden zitten, maar ik vind het altijd wel goed te doen. Elke dag zou voor mij ook te gek zijn, mag best afgewisseld worden met Spaans bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Hangt van z'n kookkunsten af. Voorlopig is zijn werkkamer door z'n vrouw geconfisqueerd. Derhalve: watje. Kan niet het land leiden.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeveel zeteltjes gaat Jesse pakken?
Ik stem pvdd maar i trust Jesse volledig hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hangt van z'n kookkunsten af. Voorlopig is zijn werkkamer door z'n vrouw geconfisqueerd. Derhalve: watje. Kan niet het land leiden.
Ik stem PvdD. Al jaren. Niet altijd mee eens geweest, So be it.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik stem pvdd maar i trust Jesse volledig hoor.
7,5 gok ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
8quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij is gewoon een kneusquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij probeerde me af te zeiken met mijn zgn. beperkte polieke kennis.
Bah en dan een moslimextremist in de kamerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:33 schreef scrupuleus het volgende:
Nee jongens Gl maakt er meer dan 10
O die chickie die toen demonsteerde?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah en dan een moslimextremist in de kamer
Ja die ene met banden met de moslimbroederschapquote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O die chickie die toen demonsteerde?
Hopelijk een jeugdzonde dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die ene met banden met de moslimbroederschap
Geenstijl had het uitgeplozen. Ik heb ondertussen al weer gedelete.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hopelijk een jeugdzonde dan.
Ach hebben we niet allemaal een dubbele agenda
@guus_geluk7quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
Kom er maar in Guus Geluk. Volgens jou heb ik geen verstand van politiek.
Nog geen antwoord gehad over wat jij gaat stemmen.
tweede vraag:
Deur dicht doen tegen China en Quatar? Nederland, voortrekkersrol weer een keer. Niet weer Frankrijk het laten oplossen. Stoppen met prullaria kopen via alibaba is mijn devies..
Kom maar op met je verhaal.
Doe maar gek, dan ben je al normaal genoeg.quote:
Qatar*quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
tweede vraag:
Deur dicht doen tegen China en Quatar? Nederland, voortrekkersrol weer een keer. Niet weer Frankrijk het laten oplossen. Stoppen met prullaria kopen via alibaba is mijn devies..
Hoe was het bij Jinek?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef Modus het volgende:
Offline gaan maar wel nieuwe content blijven pompen voor de Singapore sugar daddy. Wat voor wurgcontract moet dat nu al niet zijn dan?
Welke had hijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik mis die smerige pooierparfum van mijn ex scharrel
Weet ik niet. Ik weet alleen nog hoe het rook. Hij wilde ook niet zeggen welke het was. 'Geheim van de baas'.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet alleen nog hoe het rook. Hij wilde ook niet zeggen welke het was. 'Geheim van de baas'.
Debiele dwerg. Denk een of andere pauper Dior ofzo
Euroshopper energy blijft de bestequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef Fcu030 het volgende:
Ik heb vandaag high class energy gezien voor 65 cent. Ik sta nergens meer van te kijken.
Maar alles is weer online. Wat voor een wurgcontract moet dat al niet zijn dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef Modus het volgende:
Offline gaan maar wel nieuwe content blijven pompen voor de Singapore sugar daddy. Wat voor wurgcontract moet dat nu al niet zijn dan?
Waarom exquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik mis die smerige pooierparfum van mijn ex scharrel
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
This is Spock. Currently there is no human lifeform available to take your call. Please use the audible device if necesarry.
Live long and prosper.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef niels0 het volgende:
'This is doctor Spock, currently there is no human life form available to take your call. Please use the audible device if necessary. Live long and prosper'
De beste van de slechtste is geen prijs.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Euroshopper energy blijft de beste
Ondertussen op 15 en zwaar pompendequote:
kquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:47 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ondertussen op 15 en zwaar pompende
Je hebt niks meer geregeld hè? Met die mooie praatjes.quote:
Game-naam is Kurovski, We zitten vol trouwens in de alliance 72/72quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:48 schreef Fcu030 het volgende:
Ben jij Harry trouwens? We hebben zo'n gek op de server, Nederlands en blijft maar doorzeuren over slaven.
Oprechte vraag.
Haha je zit al in het archiefquote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:29 schreef Makrelis het volgende:
Oh ja. Ik word de komende tien maanden doorbetaald. De tijdelijke archivaris zogezegd. Grapjurken,
ff grijze haren kopen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha je zit al in het archief
Heb je lekker vakantie
Candyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:38 schreef Makrelis het volgende:
Deze ook supah. Voor de liefhebber van Jazz/funk/rock
En live natuurlijk.
Je dumpt een paar steekwoorden en noemt dat een "mening"?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
tweede vraag:
Moest je daar nou zo lang over nadenken?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Je dumpt een paar steekwoorden en noemt dat een "mening"?
Bij ons zit er een Harry en dat is een soort possetje daar, maar dan nog racistischer. Zit de hele tijd over slaven te wauwelen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 06:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Game-naam is Kurovski, We zitten vol trouwens in de alliance 72/72
Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n poster dat de buren het kunnen zien?
Nog racsistischer. Jij durft hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bij ons zit er een Harry en dat is een soort possetje daar, maar dan nog racistischer. Zit de hele tijd over slaven te wauwelen.
Ik niet. Ik blijf ver weg van dat soort gevaarlijke uitspraken. Ik deug namelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog racsistischer. Jij durft hoor.
niks voor jou?quote:
ik vibe meer zoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon oldskool. =P =') 8D |x(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hier is trudie yuuuuge. dat is de enige reden waarom ik ooit een blauw kleurtje zou willen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 14:06:51 ]
guus leeft niet voor jou vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:03 schreef Makrelis het volgende:
Nou, graf-Guus. Geen antwoord op de vraag met je one-liner. =)
Wilt U dat plaatje aub weghalen? Krijg 'r oog-aids van.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik vibe meer zo [ afbeelding ]
maar hier is trudie yuuuuge. dat is de enige reden waarom ik ooit een blauw kleurtje zou willen
persoon in kwestie ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wilt U dat plaatje aub weghalen? Krijg 'r oog-aids van.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:51 schreef Fugue het volgende:
Is het niet iets te vroeg om daydrunk te zijn
Niet iedereen zit constant op fok en je hebt alsnog antwoord binnen een dag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Moest je daar nou zo lang over nadenken?
Dronken mensen en kinderen nemen geen blad voor de mond.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Niels en drank, wat een fantastische combinatie.
Mij wereldvreemd noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit constant op fok en je hebt alsnog antwoord binnen een dag.
Je toont vooral je eigen wereldvreemdheid als je denkt dat dit een antwoord was dat lang op zich liet wachten.
Dat is wel erg snel. Ik trek de grens als ik lees op welke manieren hij crip wil bevredigen of aangeeft zijn handen grondig te moeten wassen nadat hij ervan genoot een pikzwarte neer te slaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Niels en drank, wat een fantastische combinatie.
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mij wereldvreemd noemen.Wat ga je nou stemmen guus?
Stem volt danquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.
Dacht dat ik al eens had gezegd dat ik nog niet wist wat ik ging stemmen trouwens, maar speciaal voor jou vermeld ik dat bij deze nog eens. Zal ik het morgen nog een keertje komen zeggen voor je?
Brr, ja. Te walgelijk voor woorden was dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
aangeeft zijn handen grondig te moeten wassen nadat hij ervan genoot een pikzwarte neer te slaan.
Ah, laat je me wel weten wat je uiteindelijk hebt gestemd? Niet meer mensen afzeiken he als je het zelf niet eens goed begrijpt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.
Dacht dat ik al eens had gezegd dat ik nog niet wist wat ik ging stemmen trouwens, maar speciaal voor jou vermeld ik dat bij deze nog eens. Zal ik het morgen nog een keertje komen zeggen voor je?
waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
Volt is wel echt een weggegooide stem
De ironiequote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:40 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb het op jou gemund Guus. Kom maar met een intelligent antwoord.
Er zit een verschil tussen partijen niet begrijpen en voor jezelf kunnen denken en middels dat voor jezelf denken uitkomen op een visie die tussen verschillende partijen in staat. Al ben jij waarschijnlijk tot beide niet in staatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ah, laat je me wel weten wat je uiteindelijk hebt gestemd? Niet meer mensen afzeiken he als je het zelf niet eens goed begrijpt.
Lulhannes. Geknipt voor ambtenarij deze.
Klinkt gezellig ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:42 schreef Makrelis het volgende:
Niks aan de hand Ama. Even uit de tent lokken. Hij laat het niet gebeuren.
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk 0 zetels gaan halen
Ik kom uit een tijd dat je op school nog het vak 'staatsinrichting' kreeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:42 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen partijen niet begrijpen en voor jezelf kunnen denken en middels dat voor jezelf denken uitkomen op een visie die tussen verschillende partijen in staat. Al ben jij waarschijnlijk tot beide niet in staat
Ze scoren in steeds meer peilingen één zetel, dus ze hebben wel wat kans.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.
Hmm maybe.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.
Over wereldvreemd gesproken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:48 schreef Makrelis het volgende:
Ik denk eigenlijk vvd jij Guus. Niet erg hoor. Beken gewoon je kleur en verder harses houden. Je mag niet mensen afzeiken en zelf geen kleur bekennen.
Jeetje, je hebt het er wel zwaar mee, of niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:48 schreef Makrelis het volgende:
Ik denk eigenlijk vvd jij Guus. Niet erg hoor. Beken gewoon je kleur en verder harses houden. Je mag niet mensen afzeiken en zelf geen kleur bekennen.
Doet links overkomen, maar stemt rechts. Ik sta er niet naast in het stemhokje, maar ik heb wat mensenkennis. Trouwens, boeie wat Guus stemt. Ga niet beidehand doen als je zelf geen kleur bekend. En nou opflikkeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Over wereldvreemd gesproken.
Dat zei ik al als eerste.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Guus is 15 en mag niet eens stemmen, idioot.
Ook jongeren drinken veel meer alcohol sinds coronaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
Als ik zie hoeveel er onder invloed wordt geFOK!t op de zaterdagmiddag concludeer ik dat mannen van middelbare leeftijd met een alcoholprobleem stevig lijden onder de coronacrisis.
Hang nou maar je postertje op bij de voordeurquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
Als ik zie hoeveel er onder invloed wordt geFOK!t op de zaterdagmiddag concludeer ik dat mannen van middelbare leeftijd met een alcoholprobleem stevig lijden onder de coronacrisis.
Tja ik zit niet op TikTok of zo, dus dan is het lastig om ten opzichte van 2017 een duidelijke toename te zien zoals ik dat op fok zie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook jongeren drinken veel meer alcohol sinds corona
Ik las het op nu.nl ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:57 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja ik zit niet op TikTok of zo, dus dan is het lastig om ten opzichte van 2017 een duidelijke toename te zien zoals ik dat op fok zie.
Tja dat is dan een onderzoek zeker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik las het op nu.nl ofzo
Natuurlijk niet, wel al jaren partijlid, maar die bijeenkomsten geen zin in. Veel beroepswerklozen. Houd ik niet van. Klagen, klagen, en nog meer klagen. Ondertussen eten ze er wel van. Gaat mij om het principe. Ik ben een werkman, vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heb jij een PvdD poster bij je voordeur?
Als anekdotisch bewijs voer dan aan het aantal jongeren dat bij de Appie om 11 uur een krat pils komen halenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:00 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja dat is dan een onderzoek zeker.Geen lekker staaltje anekdotisch bewijs.
Schelequote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:41 schreef Makrelis het volgende:
Guuhuus?
* Makrelis looks around
Nothing. Nice
lekkere ondemocratische partij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
Ik stem trouwens op Von Der Leyen, Dakduif Lagarde staat twee bij mij. We moeten het echt hebben van die mensen in Europa want Nederlandse ambtenaren vind ik een beetje te erg corrupt. Corruptie bestaat natuurlijk overal, Nederland altijd met het vingertje wijzen, maar weinig zelfreflectie. Schaam ik me voor.
Laat het gewoon weten: Ik doe PvdD. Iedereen mag het zelf weten. Heet een Democratie.
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.quote:
en je denkt dat pvdd iets anders is?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.
Ze hebben het liefst dat ik veganist word. Ik heb weinig andere opties. Ik ga niet terug naar D'66 (te eurofiel, rechten inleveren en het in Bruxelles laten bepalen, Europa een superstaat maken) ookal vind ik dat Sigrid Kaag de enige kundige persoon is om Mark Rutte op te volgen als Minister President. Ik zie werkelijk niemand anders om dat ambt te dragen. Ja, Ursula Von Der Leyen of Christine Lagarde. Die hebben andere dingen te doen. Ook vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
en je denkt dat pvdd iets anders is?
Sebastiaan Wolswinkel, zeg zijn naam.
Sebastiaan Wolswinkelquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
en je denkt dat pvdd iets anders is?
Sebastiaan Wolswinkel, zeg zijn naam.
Alleen een bodem met tomatensaus?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
En een diepvries pizza voor die lulhannes van een Guus. Geen opgeleukte.
Pcies.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen een bodem met tomatensaus?
Wil je iets neuken ofzo :squote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:24 schreef SignificanteAnder het volgende:
Hier wordt het tomatentartaar, paddenstoelenrisotto en vanille-ijs met stukjes pistachenoot toe. Ik lijk wel een keukenprins
Totale verspilling van tijd, moeite en grondstoffen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je voor jezelf niet lekker koken?
Echt hè. Die risotto vindt mijn vriendin niet lekker, dus heb speciaal dit moment aangegrepen om dat eens te maken. En het voor- en nagerecht hebben ook niet haar voorkeur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je voor jezelf niet lekker koken?
Beter elke avond een diepvriespizza in de over schuiven inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Totale verspilling van tijd, moeite en grondstoffen.
Zozo dametje hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:37 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Echt hè. Die risotto vind mijn vriendin niet lekker, dus heb speciaal dit moment aangegrepen om dat eens te maken. En het voor- en nagerecht hebben ook niet haar voorkeur.
Okquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter elke avond een diepvriespizza in de over schuiven inderdaad
Is dat een referentie naar pizzagate?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
En een diepvries pizza voor die lulhannes van een Guus. Geen opgeleukte.
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:09 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Hey Blauwe, ja zeker. Niet dat ik ooit weg was
Kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.
Hij is pas net lekker warm gedraaid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.
En wat is ditquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop niet dat Prof mij nu haat.
Ik denk dat je vooral scrupuleus heel boos hebt gemaakt nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ach je bent toch net een beperkt zusje die je niet kunt hatenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Koekoekquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach je bent toch net een beperkt zusje die je niet kunt haten
Ja ik merk het.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral scrupuleus heel boos hebt gemaakt nu.
quote:
SOW!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ken Ama best goed en ik kan je zeggen dat dat best zo is ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ken Ama best goed en ik kan je zeggen dat dat best zo is ja.
Naja zeg dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is geen reden om jou te haten maar je doet altijd gelijk zo raar en overdreven
Het is allemaal een samenzwering.quote:
Dit is correctquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ken Ama best goed en ik kan je zeggen dat dat best zo is ja.
Maar ik ben ook beperkt en op mij heb je toch een flink potje zitten haten.quote:
Oh Hans ben jij hetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar ik ben ook beperkt en op mij heb je toch een flink potje zitten haten.
Dit voelt gewoon als een afwijzing.quote:
En nu is zij tot stof vergaanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:03 schreef Fcu030 het volgende:
Niemand weet niemand weet dat @:chia mij ontmaskerd heeft.
Niet gekeken toen ik hem erachteraangooide.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:49 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Is dat een referentie naar pizzagate?
Nou nou ze is niet dood hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En nu is zij tot stof vergaan
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iemand die geen afscheid neemt is dood voor mij
Dus Hans heeft meer haat te verduren gehad?quote:
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Er kwam iets in me op om te zeggen. Toch maar niet.
Goed verhaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Zeg nou maar dat fcu030 Sebbe is, zijn we daar ook vanafquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Was het het weerberichtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:13 schreef Makrelis het volgende:
Zo ga je toch niet met vrouwen om nielsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
[..]
Prima, ik rol 'r even naar je toe.
Echt hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:28 schreef Catkiller het volgende:
Die @:phoenyx is echt een moffenhoer he
Met vrouwen omgaan...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo ga je toch niet met vrouwen om niels
Jij friendzoned vrouwen of word je gefrienzoned door vrouwen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Met vrouwen omgaan...
Kan ik boekdelen over volschrijven. Ik heb wel iets met vrouwen. 1 liefde, anderen friendzone
Waarom zou hij dat zeggen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:15 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat fcu030 Sebbe is, zijn we daar ook vanaf
State to be. Niet doen of geworden worden. Gewoon gelijkwaardigheid. Mensen zoeken er vaak iets achter als een vrouw en man gewoon platonisch vrienden zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:32 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Jij friendzoned vrouwen of word je gefrienzoned door vrouwen?
Zolang mijn aandacht maar naar @Kluun1985 uit kan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:33 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Om de aandacht af te leiden van Sebbeszweet?
Tja jij komt zelf met de term friendzone. Een gelijkwaardige vriendschap is andere koek dan de friendzone.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
State to be. Niet doen of geworden worden. Gewoon gelijkwaardigheid. Mensen zoeken er vaak iets achter als een vrouw en man gewoon platonisch vrienden zijn.
Alleen samen krijgen we Abid onder controlequote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zolang mijn aandacht maar naar @:kluun1985 uit kan.
Ik heb een troef in handen om Abid een stap voor te kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Alleen samen krijgen we Abid onder controle
ok mijn fout in de taal. Gek, vrouwen waar ik mee om ga hebben liever mannelijk gezelschap, ik liever vrouwelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:36 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja jij komt zelf met de term friendzone. Een gelijkwaardige vriendschap is andere koek dan de friendzone.
Vrouwelijk gezelschap altijd boven mannelijk gezelschap.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 20:43 schreef Makrelis het volgende:
[..]
ok mijn fout in de taal. Gek, vrouwen waar ik mee om ga hebben liever mannelijk gezelschap, ik liever vrouwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |