Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n poster dat de buren het kunnen zien?
Nog racsistischer. Jij durft hoor.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:54 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Bij ons zit er een Harry en dat is een soort possetje daar, maar dan nog racistischer. Zit de hele tijd over slaven te wauwelen.
Ik niet. Ik blijf ver weg van dat soort gevaarlijke uitspraken. Ik deug namelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:55 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nog racsistischer. Jij durft hoor.
niks voor jou?quote:
ik vibe meer zoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:00 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon oldskool. =P =') 8D |x(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hier is trudie yuuuuge. dat is de enige reden waarom ik ooit een blauw kleurtje zou willen
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 14:06:51 ]
guus leeft niet voor jou vriendquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:03 schreef Makrelis het volgende:
Nou, graf-Guus. Geen antwoord op de vraag met je one-liner. =)
Wilt U dat plaatje aub weghalen? Krijg 'r oog-aids van.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik vibe meer zo [ afbeelding ]
maar hier is trudie yuuuuge. dat is de enige reden waarom ik ooit een blauw kleurtje zou willen
persoon in kwestie ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wilt U dat plaatje aub weghalen? Krijg 'r oog-aids van.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:51 schreef Fugue het volgende:
Is het niet iets te vroeg om daydrunk te zijn
Niet iedereen zit constant op fok en je hebt alsnog antwoord binnen een dag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Moest je daar nou zo lang over nadenken?
Dronken mensen en kinderen nemen geen blad voor de mond.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Niels en drank, wat een fantastische combinatie.
Mij wereldvreemd noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:24 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit constant op fok en je hebt alsnog antwoord binnen een dag.
Je toont vooral je eigen wereldvreemdheid als je denkt dat dit een antwoord was dat lang op zich liet wachten.
Dat is wel erg snel. Ik trek de grens als ik lees op welke manieren hij crip wil bevredigen of aangeeft zijn handen grondig te moeten wassen nadat hij ervan genoot een pikzwarte neer te slaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Niels en drank, wat een fantastische combinatie.
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:28 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Mij wereldvreemd noemen.Wat ga je nou stemmen guus?
Stem volt danquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.
Dacht dat ik al eens had gezegd dat ik nog niet wist wat ik ging stemmen trouwens, maar speciaal voor jou vermeld ik dat bij deze nog eens. Zal ik het morgen nog een keertje komen zeggen voor je?
Brr, ja. Te walgelijk voor woorden was dat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
aangeeft zijn handen grondig te moeten wassen nadat hij ervan genoot een pikzwarte neer te slaan.
Ah, laat je me wel weten wat je uiteindelijk hebt gestemd? Niet meer mensen afzeiken he als je het zelf niet eens goed begrijpt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Het lijkt er in ieder geval niet op dat je vaak in communicatie staat met anderen als je niet snapt dat een antwoord niet binnen tien minuten komt.
Dacht dat ik al eens had gezegd dat ik nog niet wist wat ik ging stemmen trouwens, maar speciaal voor jou vermeld ik dat bij deze nog eens. Zal ik het morgen nog een keertje komen zeggen voor je?
waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
Volt is wel echt een weggegooide stem
De ironiequote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:40 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb het op jou gemund Guus. Kom maar met een intelligent antwoord.
Er zit een verschil tussen partijen niet begrijpen en voor jezelf kunnen denken en middels dat voor jezelf denken uitkomen op een visie die tussen verschillende partijen in staat. Al ben jij waarschijnlijk tot beide niet in staatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:36 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ah, laat je me wel weten wat je uiteindelijk hebt gestemd? Niet meer mensen afzeiken he als je het zelf niet eens goed begrijpt.
Lulhannes. Geknipt voor ambtenarij deze.
Klinkt gezellig ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:42 schreef Makrelis het volgende:
Niks aan de hand Ama. Even uit de tent lokken. Hij laat het niet gebeuren.
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk 0 zetels gaan halen
Ik kom uit een tijd dat je op school nog het vak 'staatsinrichting' kreeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:42 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen partijen niet begrijpen en voor jezelf kunnen denken en middels dat voor jezelf denken uitkomen op een visie die tussen verschillende partijen in staat. Al ben jij waarschijnlijk tot beide niet in staat
Ze scoren in steeds meer peilingen één zetel, dus ze hebben wel wat kans.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.
Hmm maybe.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
volgens de peilingen lijkt het erop dat ze het gaan halen.
Over wereldvreemd gesproken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:48 schreef Makrelis het volgende:
Ik denk eigenlijk vvd jij Guus. Niet erg hoor. Beken gewoon je kleur en verder harses houden. Je mag niet mensen afzeiken en zelf geen kleur bekennen.
Jeetje, je hebt het er wel zwaar mee, of niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:48 schreef Makrelis het volgende:
Ik denk eigenlijk vvd jij Guus. Niet erg hoor. Beken gewoon je kleur en verder harses houden. Je mag niet mensen afzeiken en zelf geen kleur bekennen.
Doet links overkomen, maar stemt rechts. Ik sta er niet naast in het stemhokje, maar ik heb wat mensenkennis. Trouwens, boeie wat Guus stemt. Ga niet beidehand doen als je zelf geen kleur bekend. En nou opflikkeren.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Over wereldvreemd gesproken.
Dat zei ik al als eerste.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:52 schreef Catkiller het volgende:
Guus is 15 en mag niet eens stemmen, idioot.
Ook jongeren drinken veel meer alcohol sinds coronaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
Als ik zie hoeveel er onder invloed wordt geFOK!t op de zaterdagmiddag concludeer ik dat mannen van middelbare leeftijd met een alcoholprobleem stevig lijden onder de coronacrisis.
Hang nou maar je postertje op bij de voordeurquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:54 schreef SignificanteAnder het volgende:
Als ik zie hoeveel er onder invloed wordt geFOK!t op de zaterdagmiddag concludeer ik dat mannen van middelbare leeftijd met een alcoholprobleem stevig lijden onder de coronacrisis.
Tja ik zit niet op TikTok of zo, dus dan is het lastig om ten opzichte van 2017 een duidelijke toename te zien zoals ik dat op fok zie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook jongeren drinken veel meer alcohol sinds corona
Ik las het op nu.nl ofzoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:57 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja ik zit niet op TikTok of zo, dus dan is het lastig om ten opzichte van 2017 een duidelijke toename te zien zoals ik dat op fok zie.
Tja dat is dan een onderzoek zeker.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik las het op nu.nl ofzo
Natuurlijk niet, wel al jaren partijlid, maar die bijeenkomsten geen zin in. Veel beroepswerklozen. Houd ik niet van. Klagen, klagen, en nog meer klagen. Ondertussen eten ze er wel van. Gaat mij om het principe. Ik ben een werkman, vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:11 schreef SignificanteAnder het volgende:
Heb jij een PvdD poster bij je voordeur?
Als anekdotisch bewijs voer dan aan het aantal jongeren dat bij de Appie om 11 uur een krat pils komen halenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:00 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja dat is dan een onderzoek zeker.Geen lekker staaltje anekdotisch bewijs.
Schelequote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:41 schreef Makrelis het volgende:
Guuhuus?
* Makrelis looks around
Nothing. Nice
lekkere ondemocratische partij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
Ik stem trouwens op Von Der Leyen, Dakduif Lagarde staat twee bij mij. We moeten het echt hebben van die mensen in Europa want Nederlandse ambtenaren vind ik een beetje te erg corrupt. Corruptie bestaat natuurlijk overal, Nederland altijd met het vingertje wijzen, maar weinig zelfreflectie. Schaam ik me voor.
Laat het gewoon weten: Ik doe PvdD. Iedereen mag het zelf weten. Heet een Democratie.
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.quote:
en je denkt dat pvdd iets anders is?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.
Ze hebben het liefst dat ik veganist word. Ik heb weinig andere opties. Ik ga niet terug naar D'66 (te eurofiel, rechten inleveren en het in Bruxelles laten bepalen, Europa een superstaat maken) ookal vind ik dat Sigrid Kaag de enige kundige persoon is om Mark Rutte op te volgen als Minister President. Ik zie werkelijk niemand anders om dat ambt te dragen. Ja, Ursula Von Der Leyen of Christine Lagarde. Die hebben andere dingen te doen. Ook vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
en je denkt dat pvdd iets anders is?
Sebastiaan Wolswinkel, zeg zijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |