Als anekdotisch bewijs voer dan aan het aantal jongeren dat bij de Appie om 11 uur een krat pils komen halenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:00 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Tja dat is dan een onderzoek zeker.Geen lekker staaltje anekdotisch bewijs.
Schelequote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:41 schreef Makrelis het volgende:
Guuhuus?
* Makrelis looks around
Nothing. Nice
lekkere ondemocratische partij.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:08 schreef Makrelis het volgende:
Ik stem trouwens op Von Der Leyen, Dakduif Lagarde staat twee bij mij. We moeten het echt hebben van die mensen in Europa want Nederlandse ambtenaren vind ik een beetje te erg corrupt. Corruptie bestaat natuurlijk overal, Nederland altijd met het vingertje wijzen, maar weinig zelfreflectie. Schaam ik me voor.
Laat het gewoon weten: Ik doe PvdD. Iedereen mag het zelf weten. Heet een Democratie.
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.quote:
en je denkt dat pvdd iets anders is?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:51 schreef Makrelis het volgende:
[..]
SP is wel kut ja. Soort van sekte, ook salaris inleveren daar, zoiets als de Mormonen uit Salt Lake City. Ik kom uit een rood nest. Ik ben de enige niet-ambtenaar in het gezin en dan voor de grote Shell werken waar ik dikke ruzie mee heb. Het loopt wel los. Maak ik me gelukkig geen zorgen over.
Ze hebben het liefst dat ik veganist word. Ik heb weinig andere opties. Ik ga niet terug naar D'66 (te eurofiel, rechten inleveren en het in Bruxelles laten bepalen, Europa een superstaat maken) ookal vind ik dat Sigrid Kaag de enige kundige persoon is om Mark Rutte op te volgen als Minister President. Ik zie werkelijk niemand anders om dat ambt te dragen. Ja, Ursula Von Der Leyen of Christine Lagarde. Die hebben andere dingen te doen. Ook vrij belangrijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
en je denkt dat pvdd iets anders is?
Sebastiaan Wolswinkel, zeg zijn naam.
Sebastiaan Wolswinkelquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:28 schreef isax het volgende:
[..]
en je denkt dat pvdd iets anders is?
Sebastiaan Wolswinkel, zeg zijn naam.
Alleen een bodem met tomatensaus?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
En een diepvries pizza voor die lulhannes van een Guus. Geen opgeleukte.
Pcies.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen een bodem met tomatensaus?
Wil je iets neuken ofzo :squote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:24 schreef SignificanteAnder het volgende:
Hier wordt het tomatentartaar, paddenstoelenrisotto en vanille-ijs met stukjes pistachenoot toe. Ik lijk wel een keukenprins
Totale verspilling van tijd, moeite en grondstoffen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je voor jezelf niet lekker koken?
Echt hè. Die risotto vindt mijn vriendin niet lekker, dus heb speciaal dit moment aangegrepen om dat eens te maken. En het voor- en nagerecht hebben ook niet haar voorkeur.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je voor jezelf niet lekker koken?
Beter elke avond een diepvriespizza in de over schuiven inderdaadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Totale verspilling van tijd, moeite en grondstoffen.
Zozo dametje hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:37 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Echt hè. Die risotto vind mijn vriendin niet lekker, dus heb speciaal dit moment aangegrepen om dat eens te maken. En het voor- en nagerecht hebben ook niet haar voorkeur.
Okquote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beter elke avond een diepvriespizza in de over schuiven inderdaad
Is dat een referentie naar pizzagate?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 18:15 schreef Makrelis het volgende:
En een diepvries pizza voor die lulhannes van een Guus. Geen opgeleukte.
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:09 schreef BlauweLamp het volgende:
[..]
Hey Blauwe, ja zeker. Niet dat ik ooit weg was
Kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.
Hij is pas net lekker warm gedraaid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels 30 afscheidstopics gemaakt ofzo.
En wat is ditquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop niet dat Prof mij nu haat.
Ik denk dat je vooral scrupuleus heel boos hebt gemaakt nu.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ach je bent toch net een beperkt zusje die je niet kunt hatenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:14 schreef Amarantha het volgende:
Koekoekquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ach je bent toch net een beperkt zusje die je niet kunt haten
Ja ik merk het.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral scrupuleus heel boos hebt gemaakt nu.
quote:
SOW!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ken Ama best goed en ik kan je zeggen dat dat best zo is ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:19 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ken Ama best goed en ik kan je zeggen dat dat best zo is ja.
Naja zeg dat valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is geen reden om jou te haten maar je doet altijd gelijk zo raar en overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |