Qatar*quote:Op vrijdag 26 februari 2021 15:21 schreef Makrelis het volgende:
Kom er maar in Guus Geluk. Volgens jou heb ik geen verstand van politiek.
Nog geen antwoord gehad over wat jij gaat stemmen.
tweede vraag:
Deur dicht doen tegen China en Quatar? Nederland, voortrekkersrol weer een keer. Niet weer Frankrijk het laten oplossen. Stoppen met prullaria kopen via alibaba is mijn devies..
Kom maar op met je verhaal.
Hoe was het bij Jinek?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef Modus het volgende:
Offline gaan maar wel nieuwe content blijven pompen voor de Singapore sugar daddy. Wat voor wurgcontract moet dat nu al niet zijn dan?
Welke had hijquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik mis die smerige pooierparfum van mijn ex scharrel
Weet ik niet. Ik weet alleen nog hoe het rook. Hij wilde ook niet zeggen welke het was. 'Geheim van de baas'.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:03 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik weet alleen nog hoe het rook. Hij wilde ook niet zeggen welke het was. 'Geheim van de baas'.
Debiele dwerg. Denk een of andere pauper Dior ofzo
Euroshopper energy blijft de bestequote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:07 schreef Fcu030 het volgende:
Ik heb vandaag high class energy gezien voor 65 cent. Ik sta nergens meer van te kijken.
Maar alles is weer online. Wat voor een wurgcontract moet dat al niet zijn dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 19:06 schreef Modus het volgende:
Offline gaan maar wel nieuwe content blijven pompen voor de Singapore sugar daddy. Wat voor wurgcontract moet dat nu al niet zijn dan?
Waarom exquote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:01 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik mis die smerige pooierparfum van mijn ex scharrel
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:39 schreef Makrelis het volgende:
This is Spock. Currently there is no human lifeform available to take your call. Please use the audible device if necesarry.
Live long and prosper.
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:10 schreef niels0 het volgende:
'This is doctor Spock, currently there is no human life form available to take your call. Please use the audible device if necessary. Live long and prosper'
De beste van de slechtste is geen prijs.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Euroshopper energy blijft de beste
Ondertussen op 15 en zwaar pompendequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |