Personen uit de directe omgeving. Is dat @Catkiller ?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Jezus hermie flikker op met die troepquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
De PR machine draait op volle toeren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komen
Als 4 handen op 1 buik gaan ze door het leven he?quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Goede tactiek om aan die 1k subs te komen
Die pose is niet voor niks gekozenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef isax het volgende:
Hij wist wel zijn kin te verbergen. Wat een prestatie.
Hij schuift aan bij Jinek om erop te reageren.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:55 schreef gianni61 het volgende:
Heeft Modus al gereageerd via een ingezonden brief?
vriend ga piemels zuigenquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jezus hermie flikker op met die troep
Waarom zo geobsedeerd?????quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Personen uit de directe omgeving. Is dat @:Catkiller ?
Hij had FOK! wel even mogen noemen als z'n steun en toeverlaat.quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Dit zou ik wel kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:19 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij schuift aan bij Jinek om erop te reageren.
zou jij ook zo'n mooie foto hebben gemaakt?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:51 schreef D_A het volgende:
[..]
Hij had FOK! wel even mogen noemen als z'n steun en toeverlaat.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:25 schreef HermieHermann het volgende:
een bekende in de krant!
[ afbeelding ]
Binnenkort met een pistool naar het NOS journaalquote:Op donderdag 25 februari 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
De tering
Social media is niet meer genoeg, de krant moet er nu ook aan geloven
Braddy Zquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Binnenkort met een pistool naar het NOS journaal
Ligt aan degene aan wie de piemel vast zit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef okselzweet het volgende:
@:de kenners: hoe smaken piemels? Ik heb het mij altijd al afgevraagd.
Braddiequote:Op donderdag 25 februari 2021 17:35 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ligt aan degene aan wie de piemel vast zit.
De volgende stap is er zelf aan zuigen, dat snap je wel toch?!quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:34 schreef okselzweet het volgende:
@:de kenners: hoe smaken piemels? Ik heb het mij altijd al afgevraagd.
Wie zou je aanraden en heb je tips?quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
De volgende stap is er zelf aan zuigen, dat snap je wel toch?!
@scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wie zou je aanraden en heb je tips?
Een elleboog tegen je keel ben ik wel vanquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
@:scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.
hmm oke oke.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
@:scrupuleus schijnt er wel van te zijn. Gewoon diep je keel in, flink zuigen en af en toe wat geks met je tong doen.
Oh nee dat is dan weer helemaal niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een elleboog tegen je keel ben ik wel van
Ik zeg altijd dat de mijne naar kip smaakt.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
hmm oke oke.
Maar, hoe smaakt een piemel nou dan? Als een saucijsje?
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprolquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Frikandel speciaalquote:Op donderdag 25 februari 2021 17:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
hmm oke oke.
Maar, hoe smaakt een piemel nou dan? Als een saucijsje?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprol
quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Snap die reptilian complottheorie ineens wat beter hierdoor
Wat is door voor teringjosti.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
omg lies is echt een leuke meid
Wat een natte tosti is dat jongquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:37 schreef Dimachaerus het volgende:
omg lies is echt een leuke meid
Dat is dima, post hier al jarenquote:Op donderdag 25 februari 2021 18:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat is door voor teringjosti.
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 18:14 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is wel uitermate belangrijk. Salto´s, handstand, koprol
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?quote:
Haringquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je een beetje goed je best doet mag je naar de Olympische spelen.
[..]
Van oudsher gebruikten ze ui bij haring om de geur en smaak van ontbinding te maskeren. Is dat hier ook het geval?
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat zou zomaar het geval kunnen zijn bij die ex scharrel van me, de hoeveelheid soa´s die hij heeft gehad die kan ik niet op 2 handen tellen vrees ik.
Heb m zelfs nog met 1 naar de huisarts gestuurd.
Op het moment zelf wist ik nog niet dat het zo gedurfd wasquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Gedurfd om daar dan ook het bed mee te gaan delen. Ach ja als hij een eerlijke huisarts heeft hoeft hij zich geen zorgen te maken.
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haarquote:
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe visquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:52 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Lekker juist man. Van de visboer, niet van de supermarkt. Kreeg laatst zelfs een vissie extra van haar
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:53 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja nooit gehad, maar lijkt me echt kanjergoor. Zo'n vieze rauwe vis
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewierquote:Op donderdag 25 februari 2021 19:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Meeste rauwe vis smaakt beter dan gebakken oid. In elk geval tonijn en zalm.
Wakamesaladequote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Dat zeewier gaat altijd echt naar tussen je tanden zitten, maar ik vind het altijd wel goed te doen. Elke dag zou voor mij ook te gek zijn, mag best afgewisseld worden met Spaans bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 25 februari 2021 19:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dit is wel waarheid. Heb twee keer sushi geprobeerd en waar ik van moest kotsen was dat zeewier![]()
Die vis was wel ok, maar dat gegeil op sushi is ook wel zwaar overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |