Ze zal iets moeten!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:21 schreef engine het volgende:
Hey Zoey in het badje...dat zie je niet vaak
quote:
Dit kan écht nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef Verida het volgende:
loopt niet helemaal lekker als er een COS nummer wordt overgeslagen
Bij Liese zie ik haar nog wel succes boeken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zal iets moeten!
Bezig om de meiden terug in te palmen.
BENNNNNNNYYYYYYY we zijn 590 kwijttttt! Heb jij onze 590 gezien!?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
COS nummer gaat vanzelf... help @:benny
Ik heb het volgende nummer gedaan!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BENNNNNNNYYYYYYY we zijn 590 kwijttttt! Heb jij onze 590 gezien!?
Thomas weer zekerquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb het volgende nummer gedaan!
Ik heb het volgende nummer gedaan!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry, ben een newbie met openen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
@:Benny het COS nummertje is FOUT, gelieve dit te verhelpen
quote:
Van je fouten leer je, vraag maar aan Jill...quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb het volgende nummer gedaan!
[..]
Sorry, ben een newbie met openen.
Nah als hij nog moet zoeken valt zijn keuze niet op Julie denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Michel: eerst maar eens een leuke vrouw zoeken denk ik.
Julie:!!!!!
!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een Leuke vrouw zei hijquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:29 schreef Whuzz het volgende:
Michel: eerst maar eens een leuke vrouw zoeken denk ik.
Julie:!!!!!
!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Liese heeft al een mocro-aanhangsel, dus die is ook niet bepaald "beschikbaar".quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah als hij nog moet zoeken valt zijn keuze niet op Julie denk ik.
Of hij moet willen dealen met 3 kinderen en 2 vaders...dan moet hij wel echt heel smoor zijn.
Dat zie ik niet. Hij heeft met Liese een betere klik.
Dan had Mike gisteren al moeten kiezen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien he. Zegt Big Brother dat er 3 staan genomineerd want 2 hebben gelijke stemmen en dus moet er een 3e bij.![]()
haha ik was daarnet ook de eerste beelden aan het terugkijken, en ik hoorde Daan al meteen zeuren in de achtergrondquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik zit net wat oude filmpjes terug te kijken van BB maar jill en thomas zijn vanaf het begin al steeds samen geweest je ze gingen ook wel wat om me andere bewoners maar waar aansluiting mee was die zijn weg ook zo zijn jill en thomas steeds meer na elkaar toe gegroeid.
en ja toen de groep groter was viel het ook niet echt op dat ze samen waren maar nu de groep kleiner word en er voor jill en thomas minder klik met bewoners zijn ja valt het meer op ook dan.
Dat komt vooral omdat die mentaal-minvermogende kliek elkaar als kuddedieren napraat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is het dan toevallig dat er zoveel mensen in het huis hetzelfde opmerken? er zal vast wel een kern van waarheid in zitten.
ja , kan het weer overnieuw beginnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
haha ik was ook daarnet ook de eerste beelden aan het terugkijken, en ik hoorde Daan al meteen zeuren in de achtergrond
wat een mooie tijd hebben we toch al gehad
Nee. Want de derde is er maar 1.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan had Mike gisteren al moeten kiezen.
Aangepastquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
COS nummer gaat vanzelf... help @:benny
Wel grappig dat al die ideeën nu geopperd worden, maar niet vorige nominaties.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:36 schreef Verida het volgende:
het zou ook wel een leuke plottwist zijn als BB nu zou zeggen : jullie hebben overlegd over het stemmen, dus stemmen moet over en dan andersom, dus positief stemmen. De mensen met de minste stemmen komen dan op de bank.
en dan ter plekke nomineren, zonder nog te overleggen van te voren,
ach, zou een leuk idee zijn, maar zal wel niet gebeuren.
Of iedereen is genomineerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Want de derde is er maar 1.
Jill 5 stemmen. Thomas 5 stemmen en dan komt Michel met 4 stemmen. appeltje eitje
Alle ex-bewoners weer terug het huis inquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:36 schreef Verida het volgende:
het zou ook wel een leuke plottwist zijn als BB nu zou zeggen : jullie hebben overlegd over het stemmen, dus stemmen moet over en dan andersom, dus positief stemmen. De mensen met de minste stemmen komen dan op de bank.
en dan ter plekke nomineren, zonder nog te overleggen van te voren,
ach, zou een leuk idee zijn, maar zal wel niet gebeuren.
En dan mag Matt ook op de bank. Wie gaat er naar huis? Matt, want Jill en Thomas trek je toch niet uit elkaar? Dat is hartverscheurend. Ook al gebeurde dit wel in andere RLS's.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien he. Zegt Big Brother dat er 3 staan genomineerd want 2 hebben gelijke stemmen en dus moet er een 3e bij.![]()
Ik lach mij krom dat er 3 op de bank komenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Want de derde is er maar 1.
Jill 5 stemmen. Thomas 5 stemmen en dan komt Michel met 4 stemmen. appeltje eitje
Rond half11quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef Clasientje het volgende:
Hoe laat weten we wie er op de bank zitten?
22u30 was het vorige week ongeveer, dus vandaag mogelijk ook wederom 22u30 mits geen afwijkingquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:42 schreef Clasientje het volgende:
Hoe laat weten we wie er op de bank zitten?
Die weet dat ze op het hakblok komt als ze niet meer haar best doet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:44 schreef Jockari het volgende:
Zoey is opmerkelijk anders dan de vorige weken. Serpent voelt haar winning skills.
Dankquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering:
Over ongeveer een half uur zal de uitslag van de nominaties bekend zijn. Videoland kijkers kunnen dan al de boel vooruit kijken, etc. Afgelopen twee weken werd verzocht dat in spoilers te plaatsen. Dat zorgde voor (onnodige) chaos. Er is een stemming geweest of de nominatieuitslag wel of niet openbaar, dan wel geplaatst met een spoiler-tag, te plaatsen.
Vanaf deze week zal de uitslag gewoon openbaar, zonder spoilers besproken worden in de COS. In de COS worden namelijk al hele theorieën besproken over de nominaties, ed. Het is dan heel gek om die zekerheid over de uitslag hier niet te kunnen bespreken.
Dusssss...
Mensen die de nominatieuitslag nog niet (zeker) willen weten, kunnen het beste de COS vanaf 21.15 uur vermijden en zo nodig terecht in het tv topic.
Vanaf 21:15 uur: THE COS IS LAVA!quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering:
Dusssss...
Mensen die de nominatieuitslag nog niet (zeker) willen weten, kunnen het beste de COS vanaf 21.15 uur vermijden en zo nodig terecht in het tv topic.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
MOETE JULLIE WAT EIS HEBBE. Zoey viswijf
quote:
Hij is ook al 18 hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het een irritant manneke die Matt.
Hij duikt overal op en doet of hij overal verstand van heeft.
Fantastisch Benny, wat ben je toch een fijne mod. Je denkt over dingen na en BAM.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering:
Over ongeveer een half uur zal de uitslag van de nominaties bekend zijn. Videoland kijkers kunnen dan al de boel vooruit kijken, etc. Afgelopen twee weken werd verzocht dat in spoilers te plaatsen. Dat zorgde voor (onnodige) chaos. Er is een stemming geweest of de nominatieuitslag wel of niet openbaar, dan wel geplaatst met een spoiler-tag, te plaatsen.
Vanaf deze week zal de uitslag gewoon openbaar, zonder spoilers besproken worden in de COS. In de COS worden namelijk al hele theorieën besproken over de nominaties, ed. Het is dan heel gek om die zekerheid over de uitslag hier niet te kunnen bespreken.
Dusssss...
Pfff. probeert iemand een ban ter vermijden denk ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Fantastisch Benny, wat ben je toch een fijne mod. Je denkt over dingen na en BAM.Heel veel dank.
Ach, ze biedt het nog aan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
MOETE JULLIE WAT EIS HEBBE. Zoey viswijf
Benny voor Minister-President dan, we zoeken nog iemand dat nadenkt over dingenquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Fantastisch Benny, wat ben je toch een fijne mod. Je denkt over dingen na en BAM.Heel veel dank.
Waarom zit jij nog niet bij het productieteam?quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:50 schreef tiki het volgende:
Of dat Julie vrijwillig opstapt onder druk van BB en er dan deze week niemand anders meer weg hoeft.
Kijken wat er dan gebeurt.
Lijkt me niet eens zo vreemd: Julie die toch langzamerhand meer gevoelens voor Michel krijgt en hem begint te knijpen.
Als ze haar huidige relatie niet op het spel wil zetten, dan zou ze in zo'n geval het beste geen contact met Michel meer moeten hebben en moeten opstappen.
Ook mist ze haar kindjes steeds meer natuurlijk. En denkt ze in al haar onzekerheid ook dat ze niet zoveel meer in het spel toevoegt omdat ze bij het gewicht/twister spel alleen maar geld verloren heeft.
En ook baalt ze steeds meer van bepaalde mensen.
Het zou mij niets verbazen als ze met een beetje druk van BB opgeeft.
Allemaal speculatie uiteraard, maar ik hoop het wel
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
zoey is overgelopen en ook ineens een tube??!!
Big Brother wil nog steeds een Jill - Thomas finalequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom constant 1 stream op Jill en Thomas. Er zijn meer mensen in dat huis.
Slijmbal. Bang voor een ban.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Wat een gelul. Ze is weer over haar dipje heen. Weer vrolijk vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:50 schreef tiki het volgende:
Of dat Julie vrijwillig opstapt onder druk van BB en er dan deze week niemand anders meer weg hoeft.
Kijken wat er dan gebeurt.
Lijkt me niet eens zo vreemd: Julie die toch langzamerhand meer gevoelens voor Michel krijgt en hem begint te knijpen.
Als ze haar huidige relatie niet op het spel wil zetten, dan zou ze in zo'n geval het beste geen contact met Michel meer moeten hebben en moeten opstappen.
Ook mist ze haar kindjes steeds meer natuurlijk. En denkt ze in al haar onzekerheid ook dat ze niet zoveel meer in het spel toevoegt omdat ze bij het gewicht/twister spel alleen maar geld verloren heeft.
En ook baalt ze steeds meer van bepaalde mensen.
Het zou mij niets verbazen als ze met een beetje druk van BB opgeeft.
Allemaal speculatie uiteraard, maar ik hoop het wel
Daar was het postuur ook na van die bollequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, ze biedt het nog aan.
Bij Charlotte was het al op geweest.
Neujquote:
\-----------/ Wel even een kotsbak gebruikenquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard.
Stap 1: Gooi Jerrel onder de bus
Stap 2: Kruip snel terug naar K3
Stap 3: WATTENSCHIJFJE
Stap 4: PROFIT!
Mega veel comments hier. Onze bla bla ratio gaat erg lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hun zitten alsmaar te praten over TikTok, Snapchat, Instagram, maar vergeten effe dat alles op het FOK forum gebeurd
Die ken je niet meer terug nu.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar was het postuur ook na van die bolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:58 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mijn jobtitel is Online Forum Content Provider, die van jullie ook trouwens
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Kleine herinnering:
Dusssss...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ken je niet meer terug nu.
Knap natuurlijk, maar ze blijft dezelfde rotkop houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
ik deed het mijn wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
\-----------/ Wel even een kotsbak gebruiken
quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik deed het mijn weg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |