Wie wil stewardess worden? Pinda's bezorgenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wordt hongerlijden voor de passagiers, of op z'n minst met de handen eten.
Ze hebben Naomi en Nick toch niet nodig om Mike te nomineren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan niet want Naomi heeft belooft niet op Mike te stemmen als hij niet op Mick en Naomi stemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mondhoeken omhoog en tanden laten zien. Helemaal niet zo moeilijk hoor, dat lachen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Knap dat Thomas en Jill gewoon aan het lachen zijn met Mike.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:29 schreef cobain1994 het volgende:
Dat was de inspiratiebron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Over wie had Zoey gedroomd? twas totaal haar type niet (iemand van BB)quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mondhoeken omhoog en tanden laten zien. Helemaal niet zo moeilijk hoor, dat lachen.
Michelquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Over wie had Zoey gedroomd? twas totaal haar type niet (iemand van BB)
Ik vermoed Michel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Over wie had Zoey gedroomd? twas totaal haar type niet (iemand van BB)
Een act opvoerenquote:
En morgen natuurlijk in de uitzending de beelden hoe sportief J&T met hun nominatie omgaan.quote:
Qua keel zou dat niet een probleem zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:38 schreef FreshFruit het volgende:
Deepthroat is niet Jill haar ding.
Doen ze toch ook. Ze hebben nog niet 1x gedreigd met opstappen. Wel jill dat ze wil dat thomas blijft vanmorgen maar dat is nu ook niet meer ter sprake gekomen. Die andere vorige week waren behoorlijk zuur in hun reactie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En morgen natuurlijk in de uitzending de beelden hoe sportief J&T met hun nominatie omgaan.
Neequote:Op woensdag 24 februari 2021 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Flikkert bij jullie ook om de zoveel minuten die stream er steeds uit?
Ik vind het ook echt meevallen. Zijn nog best vrolijk. Is logisch dat ze ook verdrietig zijn en er van balen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
Doen ze toch ook. Ze hebben nog niet 1x gedreigd met opstappen. Wel jill dat ze wil dat thomas blijft vanmorgen maar dat is nu ook niet meer ter sprake gekomen. Die andere vorige week waren behoorlijk zuur in hun reactie.
Jaquote:
Wat bedoel je?quote:
Is het wel ooit goed? wat nou als ze wel boos en sjaggie ermee om waren gegaan, dan was dat weer niet goed geweest, ik snap dat iedereen bepaalde mensen wel en niet mag , maar je moet dingen niet uit context halen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En morgen natuurlijk in de uitzending de beelden hoe sportief J&T met hun nominatie omgaan.
Dat zegt Jill net tegen Thomas.quote:
nooitquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:
We zien het toch? Daar kan je niet zo veel uit een context halen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is het wel ooit goed? wat nou als ze wel boos en sjaggie ermee om waren gegaan, dan was dat weer niet goed geweest, ik snap dat iedereen bepaalde mensen wel en niet mag , maar je moet dingen niet uit context halen.
Dat is Nelquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
verder gaat het best goed met djill
haske leukquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
verder gaat het best goed met djill
Ja duhhh!!! Dom mokkel. Er zit een tampon in je nek. Hihihihihihihihhihihihihiquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Toweler het volgende:
Jill kan bij Thomas lekker zich zelf zijn
Iedereen kan wassen daar, behalve Thomas, Jill en Matt vermoed ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef rinardo het volgende:
Als zoey ooit weggestemd word, wie gaat dan dat fucking pleuriswerk doen van de was scheiden en wassen en drogen en opvouwen, we zien het niet altijd maar ze doet dat dus elke dag he
ach in vorige RLS hadden meiden een wodka tampon in hun flamoes. Dus komt meer voor rare dingen zeggen en doen met een tampon.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhhh!!! Dom mokkel. Er zit een tampon in je nek. Hihihihihihihihhihihihihi
Tuurlijk kan iedereen wassen, maar de vraag is word het dan net zo snel en veel en goed gedaan, ze is bij lange na niet mn favoriet hoor , maar dit doet ze punctueel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen kan wassen daar, behalve Thomas, Jill en Matt vermoed ik.
Daar gaat het niet om. Maar prima.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ach in vorige RLS hadden meiden een wodka tampon in hun flamoes. Dus komt meer voor rare dingen zeggen en doen met een tampon.
Vanochtend wilden ze nog voor iedereen cupcakes bakken met laxeermiddel erin en Jill wenste iedereen schaamluis en schaamvlooienquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt meevallen. Zijn nog best vrolijk. Is logisch dat ze ook verdrietig zijn en er van balen.
oh echt ?? whaaaaa geweldigquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanochtend wilden ze nog voor iedereen cupcakes bakken met laxeermiddel erin en Jill wenste iedereen schaamluis en schaamvlooientoe.
Lakens en handdoeken gaan naar de wasserette. Kleding weet ik niet. Als niemand dat doet doe ik mijn eigen zooi wel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tuurlijk kan iedereen wassen, maar de vraag is word het dan net zo snel en veel en goed gedaan, ze is bij lange na niet mn favoriet hoor , maar dit doet ze punctueel.
Inderdaad dat heeft ze allemaal gezegd vanmorgen toen ze net wakker waren. En hard genoeg dat de anderen het ook konden horen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanochtend wilden ze nog voor iedereen cupcakes bakken met laxeermiddel erin en Jill wenste iedereen schaamluis en schaamvlooientoe.
De verrassing (nou ja, verrassing) kan hooguit zijn dat Jill en Thomas geïmmuniseerd worden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
Batterijwissel zouden ze de grote nominatie verrassing bekend gaan maken.
wooow dat is ballen hebben, niet achter de rug maar gewoon hardopquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad dat heeft ze allemaal gezegd vanmorgen toen ze net wakker waren. En hard genoeg dat de anderen het ook konden horen.
Thomas zei nog van zachtjes en reageerde ze van oh ze mogen het allemaal horen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow dat is ballen hebben, niet achter de rug maar gewoon hardop
Stel je niet zo aan, alsof dat ooit zou gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
wooow dat is ballen hebben, niet achter de rug maar gewoon hardop
matt doet zowat alles in het huishouden thuis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad dat heeft ze allemaal gezegd vanmorgen toen ze net wakker waren. En hard genoeg dat de anderen het ook konden horen.
Dan heb jij ergens anders naar gekeken dan ik, want toen ze dat zei zat daar helemaal niemand bij.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als Liese en Zoey samen gaan werken denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze hebben Naomi en Nick toch niet nodig om Mike te nomineren.
Zij zaten op de stoelen bij het raam aan de tuin kant en een paar zaten bij de eettafel en nick stond in de keuken soep te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb jij ergens anders naar gekeken dan ik, want toen ze dat zei zat daar helemaal niemand bij.
Ja en Walter White zat op een stoelquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij zaten op de stoelen bij het raam aan de tuin kant en een paar zaten bij de eettafel en nick stond in de keuken soep te maken.
Je zou bijna denken dat ze er graag uitgaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het werd door niemand opgepikt, daar spraken ze ook niet hard genoeg voor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zij zaten op de stoelen bij het raam aan de tuin kant en een paar zaten bij de eettafel en nick stond in de keuken soep te maken.
ja dat is zeker de moeite waard om terug te zien.......quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het werd door niemand opgepikt, daar spraken ze ook niet hard genoeg voor.
Misschien dat @:DGK_Tegengas een filmpje heeft gemaakt?
Je doet je naam eer aanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het werd door niemand opgepikt, daar spraken ze ook niet hard genoeg voor.
Misschien dat @:DGK_Tegengas een filmpje heeft gemaakt?
zie het de andere niet doenquote:
ik heb storing kan dus niet kijkenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Die gozer is jong. Mijn broer wist ook niksquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fikkert2 het volgende:
Toch bijzonder dat thomas nog steeds geen idee heeft hoe het huishouden werkt, moet nog steeds van alles vragen
nou zoey heeft het julie en liese ook moeten uitleggen en ohja nick ook die nu ook met de was bezig isquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ik heb nu niet probiertquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik heb nog gewoon streams hoor Videoland
aardsluiquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fikkert2 het volgende:
Toch bijzonder dat thomas nog steeds geen idee heeft hoe het huishouden werkt, moet nog steeds van alles vragen
Jong??????, hahaha, gewoon verwend zal je bedoelenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is jong. Mijn broer wist ook niks
Ja ze gaat ruzie maken zei ze omdat Thomas en Jill nog buiten zaten en het kuis half uurtje is aangebroken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
Julie net weer aan krijsen wat een vreselijk geluid komt daar uit zeg
Kan ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jong??????, hahaha, gewoon verwend zal je bedoelen
En heeft ze dat ook tegen hun gezegd of alleen weet tegen de anderen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja ze gaat ruzie maken zei ze omdat Thomas en Jill nog buiten zaten en het kuis half uurtje is aangebroken.
lang dr over doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jong??????, hahaha, gewoon verwend zal je bedoelen
ja kloptquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb jij ergens anders naar gekeken dan ik, want toen ze dat zei zat daar helemaal niemand bij.
Zal niet graag in op zijn kamer zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja kom op, ik heb voor zo ver ik me herinner altijd mee moeten helpen in het huishouden toen ik nog bij pa en ma woondequote:
Ja maar hij loopt net langs haar en ze doet haar muil niet openquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja ze gaat ruzie maken zei ze omdat Thomas en Jill nog buiten zaten en het kuis half uurtje is aangebroken.
die fout maakte ik net dus, heb nu gelukkig weer een stream dus houd hem wel daar even op danquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:02 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Niet switchen van stream
Typich Julie achter iemands rug om zeiken en zeuren maar niet rechtstreeks zeggen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja maar hij loopt net langs haar en ze doet haar muil niet open
Ach hou op die heeft een moederquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal niet graag in op zijn kamer zijn.
Zie je ook hoe hij bezem vasthoudt. Met 1 hand er efkes doortrekken. Moeder is dus advocate, en Thomas moet geen zak doen thuis. Hij heeft een studentengebouw gekregen en moet echt niks doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zal best Soury,maar deze gozer weet echt niks.Zelfs Kees zou dit beter doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die gozer is jong. Mijn broer wist ook niks
Ik zou ook niks doenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zie je ook hoe hij bezem vasthoudt. Met 1 hand er efkes doortrekken. Moeder is dus advocate, en Thomas moet geen zak doen thuis. Hij heeft een studentengebouw gekregen en moet echt niks doen.
Julie is 1 van de weinige die wel mensen direct heeft aangesproken op hun gedrag, niet vaak maar wel meer dan de restquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Typich Julie achter iemands rug om zeiken en zeuren maar niet rechtstreeks zeggen.
Ksssttt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal best Soury,maar deze gozer weet echt niks.Zelfs Kees zou dit beter doen.
Nee in bed liggen waarschijnlijk...quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Let op,zo is het dweilen klaar,en gaat hij met dat doekje de rest doen.
Voor nu nog tegen de anderen, maar ze gaat het nog zeggen zei Nick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En heeft ze dat ook tegen hun gezegd of alleen weet tegen de anderen.
Ah daar komen de opvoed postsquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou mijn dochter hoefde thuis alleen haar eigen kamertje schoon te houden maar ze kan wel schoonmaken hoor
rustenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee in bed liggen waarschijnlijk...
ik hoefde nooit wat te doen in huis mee helpen dan maar kon het wel allemaal toen ik op mezelf ging, maar ik hield mijn kamertje altijd al heel schoon zelfs de plank iedere week die vol stond met parfumflesjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja kom op, ik heb voor zo ver ik me herinner altijd mee moeten helpen in het huishouden toen ik nog bij pa en ma woonde
jemand moet hem leren hoe jequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:16 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dat camerawerk ook tijdens het poetsen van Thomas
Hij zweet nu al.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee in bed liggen waarschijnlijk...
hij woond toch mt vrienden?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voilaquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoefde nooit wat te doen in huis mee helpen dan maar kon het wel allemaal toen ik op mezelf ging, maar ik hield mijn kamertje altijd al heel schoon zelfs de plank iedere week die vol stond met parfumflesjes
Zullen we haar een sticker geven?quote:
Ik had boekenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik hoefde nooit wat te doen in huis mee helpen dan maar kon het wel allemaal toen ik op mezelf ging, maar ik hield mijn kamertje altijd al heel schoon zelfs de plank iedere week die vol stond met parfumflesjes
Thomas heeft behoorlijk wat geleerd in het huis vermoed ik zomaarquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
Thomas; op zijn eigen lamlendige wijze de vloer dweilen...![]()
Degene die vinden dat BB gewonnen moet worden door een sterk iemand met meerdere talenten zal Thomas niet snel aanwijzen.
Dat moet de Els-vogel zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vogel geluiden
kwiet kwiet prrt
welke vogelt ut is
Liese, Mik. Niek, Julie in de tuin
Ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Let op,zo is het dweilen klaar,en gaat hij met dat doekje de rest doen.
Zoey heeft ook zo veel lol in ene met de meiden.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:21 schreef Whuzz het volgende:
Zoey vind haar regels beter dan die van Mike.
Nou, dat zagen we niet aankomen
ik heb vögel gelezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Vogel geluiden
kwiet kwiet prrt
welke vogelt ut is
Liese, Mik. Niek, Julie in de tuin
Tip, pizzasteen onderin je eigen oven leggen, oven een uurtje op volle kracht en je hebt top pizza'squote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
Dat ding maakt die pizza's wel lekker snel klaar. Maar voor die paar pizza's die ik eet of zelf maak ga ik geen 1200 euro uitgeven.
Leuke oprechte kerel hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:22 schreef Italy1404 het volgende:
Bah Mike valt me zo tegen. Domme brabo
mogenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:22 schreef Koos1958 het volgende:
Mike vind het jammer dat de fans niet hierheen naar toe mogen komen.
Ze moet met Naomi een dansje instuderen. Huisregel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey heeft ook zo veel lol in ene met de meiden.....
Zelfs Mario.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal best Soury,maar deze gozer weet echt niks.Zelfs Kees zou dit beter doen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb vögel gelezenvögel komt van vögeln
Lukt niet, die luistert alleen naar haar maatje Nick.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:24 schreef Jockari het volgende:
Nadat ze Liese deze morgen splittend heeft omgekocht, gaat ze nu Naomi inpalmen. Had ik deze morgen al voorspeld, dat Zoey de feeks iedereen gaat inpalmen. Kan zij niet aan doen, is haar psychische problematiek (As2 problematiek op DSM-niveau).
Ik heb een ovenplaatquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Tip, pizzasteen onderin je eigen oven leggen, oven een uurtje op volle kracht en je hebt top pizza's
[ afbeelding ]
Zelf heb ik nu een vierkante, is iets duurder maar werkt hetzelfde.
weg is wegquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb storing kan dus niet kijken
Nicequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een ilegale stream voor je https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllE
Geen kennis van As2-Problematiek dan. Zij windt iedereen om de vingers.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lukt niet, die luistert alleen naar haar maatje Nick.
Die is nu al weg. Ik kijk vaak zonder geluid. ( en met Cos natuurlijk. Zonder cos geen BB)quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef Italy1404 het volgende:
Als Jill en Thomas de genomineerden zijn, houdt bb in feite nog 3 spelers over en kunnen we grote stappen maken want dan is de spanning totaal weg de komende weken. Saai.
Nee dank jequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
sla hem even op, werkt al 14 dagen
Maakt niet zo veel uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef Oranos het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Jill het af zal gaan als Thomas weg is
Wij hadden ooit op het werk een schoonmaakster die begon bij de toiletten en eindigde bij het koffieapparaat. Met hetzelfde doekje.Daar heb ik toch maar even melding van gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja.De camera liet het doekje ook speciaal zien. Die verwachten dat ook.
Voortaan maar via DM.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik heb een ilegale stream voor je https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit op het werk een schoonmaakster die begon bij de toiletten en eindigde bij het koffieapparaat. Met hetzelfde doekje.Daar heb ik toch maar even melding van gemaakt.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voortaan maar via DM.Ik ben de FBISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Slim om die hier te plaatsen ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb je haar gevolgd?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit op het werk een schoonmaakster die begon bij de toiletten en eindigde bij het koffieapparaat. Met hetzelfde doekje.Daar heb ik toch maar even melding van gemaakt.
Die cityhopt gewoon over naar Matt hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:29 schreef Oranos het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe Jill het af zal gaan als Thomas weg is
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slim om die hier te plaatsen ook.
Aandacht hoe dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die cityhopt gewoon over naar Matt hoor.
Lotte Vanwezemael, geef mij gelijk ! Zoey split voortdurend !!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen kennis van As2-Problematiek dan. Zij windt iedereen om de vingers.
Tijdens het schoonmaken zag ik het meerdere malen gebeuren.quote:
ja die houden ook wel ruimte in beslagquote:
Doekjes in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens het schoonmaken zag ik het meerdere malen gebeuren.
Dat ilegaal was een grapje, dit mag gewoon. niet zo serieus aubquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slim om die hier te plaatsen ook.
ja ze heeft jill en thomas weer even aan de kant geschovenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey heeft ook zo veel lol in ene met de meiden.....
Van ons Vannes geleerd.quote:
Nee dit mag zeker niet, het lulligste is dat de kans op een twitch ban ook groter wordtquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat ilegaal was een grapje, dit mag gewoon. niet zo serieus aub
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maak het erger dan het isquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee dit mag zeker niet, het lulligste is dat de kans op een twitch ban ook groter wordt
Was puur eigen amusement. Geen opdracht van BB.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Is het de bedoeling dat die tennisbal in die korf terecht komt of wat?
Zo ja.
Is dat iemand al gelukt?![]()
Zo nee.
Wat is de bedoeling van dit spel
Dat is de bedoeling,de bal lag er vanmiddag bijna in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Zo ja.
Zo nee.
ik ook 15 minuutjes hahaquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mogen
je kan dr zo heen
. lkkr skreeuwen naar de tuin
Zou ik niet kunnen. In mijn hoofd is elk stuk wat al gedweild is, lavaquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:39 schreef Biste het volgende:
Matt loopt altijd door het natte deel dat hij al gekuist heeft![]()
Dweil.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Clasientje het volgende:
Gooien hun wel eens die dwijl in de was? Volgensmijn kun je die eraf halen in zo in de was gooien die dwijl ziet er pik zwart uit bah🤢
Bijnaquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling,de bal lag er vanmiddag bijna in.
Ben jij erbij ofzo?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Clasientje het volgende:
Gooien hun wel eens die dwijl in de was? Volgensmijn kun je die eraf halen in zo in de was gooien die dwijl ziet er pik zwart uit bah🤢
Ja, het is vanmiddag iemand gelukt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Zo ja.
Zo nee.
Nick claimt dat het hem gelukt is maar de bal stuiterde terug eruit dus ik vind van niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Zo ja.
Zo nee.
Boehoehoequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik maak niets erger dan het is, gewoon niet zo openlijk linken, dat is alles
ik von um ook niet tellenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nick claimt dat het hem gelukt is maar de bal stuiterde terug eruit dus ik vind van niet.
Voor het avondeten is het Michel en Nick gelukt om hem in de zwarte korf te krijgenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Zo ja.
Zo nee.
Materiaal van RTL rebroadcasten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Is wel logisch. De hele groep -1 heeft op hun gestemd. Dus 1 naar huis. En 1 moet in die groep blijven. Allebei niet zo heel fijn. Ik denk zelfs dat naar huis gaan nog prettiger is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Jockari het volgende:
Zij hebben het opgegeven denk ik. Spijtig...
[ afbeelding ]
Die vertikte het mooi om hem z'n sgjit achter hem z'n kont op te ruimen.quote:
Oh. En die was geldig? De korven zijn wit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor het avondeten is het Michel en Nick gelukt om hem in de zwarte korf te krijgen
liefst mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop dat BB nog iets uit de hoed tovert en alsnog Julie of Zoey er uit smijt.
Julie heeft niets misgedaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop dat BB nog iets uit de hoed tovert en alsnog Julie of Zoey er uit smijt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was eerst met een zwarte, die was smaller. Michel had hem eerst erin en Nick later ook, maar aangezien dat ding niet zo diep was, floepte de bal eruit. Misschien daarom nu de wat grotere wittequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh. En die was geldig? De korven zijn wit.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef Hznootje het volgende:
Nou dit was weer keileuk.....Nu allemaal weer snel onder het dekentje
Ge meent het natuurlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Dat dansje van Zoet en Naomi. Wow. Wát een creativiteit! Orginaliteit is ongekend! Wat een wérk hebben die er in gestoken. Ik ben diep onder de indruk.
Of dat er deze week 3 genomineerd staan. Dan hebben Jill en Thomas nog een kans om te blijven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef Jockari het volgende:
Ahquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en de beelden![]()
![]()
![]()
oh het is al klaar
Niet helemaal. Jill deed ook mee.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik nu echt te kijken naar een stel volwassenen die de Kabouter Plop dans doen?
Wel de gang gang versiequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik nu echt te kijken naar een stel volwassenen die de Kabouter Plop dans doen?
Maar doet ook voor de rest niks, buiten zeuren over de jeugd. Haar kinderen mogen zelfs niks frisdrank bestellen, enkel water. Wat voor "muijer" ben je dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Julie heeft niets misgedaan
O, dat scheelt.quote:
Don’t forget the vibes..quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:49 schreef Whuzz het volgende:
"it's ok!![]()
" is Zoey's manier om te zeggen: Ik ben het er niet mee eens en vind dit allemaal helemaal kut, maar ik ga er verder niets van zeggen en je doet maar lekker, nu opbokken graag. It's ok!
![]()
Jij niet alleen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Morgen Dirty Dancing met Michel en Julie, inclusief lift!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:47 schreef Whuzz het volgende:
Dat dansje van Zoet en Naomi. Wow. Wát een creativiteit! Orginaliteit is ongekend! Wat een wérk hebben die er in gestoken. Ik ben diep onder de indruk.
Tja kinderdagverblijf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar doet ook voor de rest niks, buiten zeuren over de jeugd. Haar kinderen mogen zelfs niks frisdrank bestellen, enkel water. Wat voor "muijer" ben je dan?
Misschien niet, maar ik ben wel degene die er hier thuis op afgerekend wordt.quote:
Mambo is geen echte dansquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen Dirty Dancing met Michel en Julie, inclusief lift!
Ben benieuwd.
Dit meen je niet?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Morgen Dirty Dancing met Michel en Julie, inclusief lift!
Ben benieuwd.
Even aan BB vragen om de dosis flink te verhogen, dan doet ze misschien minder goor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef Jockari het volgende:
Hahaha. Ik heb gelijk. Zoey pakt psychofaramaca !!!
Ze kunnen natuurlijk ook morgen als hun koffers zijn gepakt die over de schutting gooien en er zelf achteraan.quote:
Gewoon op het bord zetten is genoeg !quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Even aan BB vragen om de dosis flink te verhogen, dan doet ze misschien minder goor.
Oh, is zij zo'n type dat als ze te gast is niet helpt met koken/tafeldekken/afruimen/afwassen. Helder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jill voelt alsof ze te gast is in het huis en dat het huis van de anderen is. Ze zeggen nu dat liese haar steeds blikken geeft en thomas ziet dat ook.
Dat doet Liese al vanaf het begin. Niet alleen naar Jill. Dat is een Lies dingetje. Daniele en Nathalie kregen die ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
Jill voelt alsof ze te gast is in het huis en dat het huis van de anderen is. Ze zeggen nu dat liese haar steeds blikken geeft en thomas ziet dat ook.
ja zie al spullen klaar liggen op bed van jillquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef Jockari het volgende:
Zij hebben het opgegeven denk ik. Spijtig...
[ afbeelding ]
wie is -1 dan?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is wel logisch. De hele groep -1 heeft op hun gestemd. Dus 1 naar huis. En 1 moet in die groep blijven. Allebei niet zo heel fijn. Ik denk zelfs dat naar huis gaan nog prettiger is.
Zit die suiker in de zout"molen"? Ik zag Naomi die wel gebruiken voor over haar pizza.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:55 schreef rinardo het volgende:
Jill en Thomas verbazen zich over het Feit dat niemand de wissel van de suiker met het zout gemerkt heeft, Thomas zegt is het nog zo dan? Jill zegt ja ik heb net geproefd.
Ik vind Mambo wel leuk!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mambo is geen echte dans
Morgen Slowfox inclusief heelturn
Die paranoia wijven zijn stiekem allemaal een beetje jaloers op Liese.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat doet Liese al vanaf het begin. Niet alleen naar Jill. Dat is een Lies dingetje. Daniele en Nathalie kregen die ook.
Tja, je kan altijd zien wat je wil zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat doet Liese al vanaf het begin. Niet alleen naar Jill. Dat is een Lies dingetje. Daniele en Nathalie kregen die ook.
Dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die paranoia wijven zijn stiekem allemaal een beetje jaloers op Liese.
Ik zou voor het Pulp Fiction dansje gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind Mambo wel leuk!
Wij deden al die dansjes toen uit Dirty Dancing. Leuke tijd!
En ja, Slow Fox, geweldig! Die breken af boven de enkels als ze een heelturn moeten doen. 🤣😂🤣
Tadaaa.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Zie je er 2..... dan is no. 3 nooit ver uit de buurt.![]()
[ afbeelding ]
Zei ook niet dat geen *leuke* dans isquote:
Wil ze ook wel een Paso Doble zien doen. Iets zegt me dat Thomas en Naomi daar wel eens heel goed in zouden kunnen zijn.quote:Wij deden al die dansjes toen uit Dirty Dancing. Leuke tijd!
En ja, Slow Fox, geweldig! Die breken af boven de enkels als ze een heelturn moeten doen. 🤣😂🤣
Ja in de zout molen zit suiker, Nick gebruikte hem vanmiddag boven de soep en Jill had het niet meer, niemand heeft het geproefd. ik denk dat je het pas proeft bij een gekookt eitje ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zit die suiker in de zout"molen"? Ik zag Naomi die wel gebruiken voor over haar pizza.
dat dus niet, Liese vindt zich zelf heel wat en wil alleen met de eigen kliek praten, dat zien we al vanaf het begin...quote:
Ligt eraan hoeveel, anders ga je het nooit proeven aangezien suiker bijna overal inzit, zout in suiker werkt beterquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja in de zout molen zit suiker, Nick gebruikte hem vanmiddag boven de soep en Jill had het niet meer, niemand heeft het geproefd. ik denk dat je het pas proeft bij een gekookt eitje ofzo
Liese en Michel, de twee mannen met de grootste ego's.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat dus niet, Liese vindt zich zelf heel wat en wil alleen met de eigen kliek praten, dat zien we al vanaf het begin...
Niet waar, liese heeft meerdere malen contact proberen te maken met jill, denk dat ze nu wat boos kijken ivm schoonmaak dramaquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dat dus niet, Liese vindt zich zelf heel wat en wil alleen met de eigen kliek praten, dat zien we al vanaf het begin...
zoey is overgelopenquote:
ja kwam er achter iets later hahaquote:
Niet mee eens, Liese zoekt meer contact met Jill dan Jill met Liese. Is toen Jill naar het ziekenhuis ging de hele avond/nacht bij haar gebleven. Probeert zelfs redelijk vaak contact te maken met Matt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is het dan toevallig dat er zoveel mensen in het huis hetzelfde opmerken? er zal vast wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niet waar, liese heeft meerdere malen contact proberen te maken met jill, denk dat ze nu wat boos kijken ivm schoonmaak drama
Zoveel?, thomas (die al vanaf begin op haar stemt) matt (die met alle winden meelult)quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:07 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
is het dan toevallig dat er zoveel mensen in het huis hetzelfde opmerken? er zal vast wel een kern van waarheid in zitten.
Ja naar ook Danielle en Nathalie, en die waren zelf altijd heel eerlijk en oprechtquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zoveel?, thomas (die al vanaf begin op haar stemt) matt (die met alle winden meelult)
En ja ze kijkt wat arrogant, maar als haar gezicht zo lekker zit...
Ik zou lekker ook lekker denken stik er maar in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:12 schreef Whuzz het volgende:
Wel mooi dat Thomas en Jill zo hun best doen om aan iedereen te laten zien waarom ze zo'n fijn onderdeel van de groep zijn en absoluut niet weggestemd zouden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |