3 stemmen op Mike volgende week lijken me vrijwel zeker (Thomas/Jill, Matt, Zoey) maar hij moet dan ook nog wat stemmen krijgen vanuit kamp K5. Michel en Liese?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
De worstenbroodjesman, die nu zijn eigen graf gegraven heeft, duidelijk wie er volgende week genomineerd gaat worden...
Als Michel, Julie en Liese slim zijn wel. Heb ik ze nog niet altijd op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3 stemmen op Mike volgende week lijken me vrijwel zeker (Thomas/Jill, Matt, Zoey) maar hij moet dan ook nog wat stemmen krijgen vanuit kamp K5. Michel en Liese?
Oja, Julie ook nog. Komt wel goed dan. Ben benieuwd wat Nick en Naomi ervan gaan vinden als de andere wel op Mike willen stemmen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als Michel, Julie en Liese slim zijn wel
Die gaan ook op Mike. Mike is niet te vertrouwen. Deze week werd hij er tactisch bij betrokkken, dat was al helemaal in de sauna besprokenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oja, Julie ook nog. Komt wel goed dan. Ben benieuwd wat Nick en Naomi ervan gaan vinden als de andere wel op Mike willen stemmen.
Zoey met eten = auto-mute. Gesmek, geslurp, geboerquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Teveel zuur Zoey geneuzel dus: mute.
klagen over scherpe geluiden terwijl misthoorn Naomi naast hen zitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
Zit Zoey nou te klagen over ANDEREN die slurpen?![]()
![]()
Netjes van ze. Die willen geen herhaling van vorige keer en check even of alles goed doorlooptquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : "BB wou weten of ik ongesteld was geworden"
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Die gaan ook op Mike. Mike is niet te vertrouwen. Deze week werd hij er tactisch bij betrokkken, dat was al helemaal in de sauna besproken
Ja, maar ik zie het voordeel niet voor Mike om dat te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!
ja nou, en dan julie achter hem aanrennen als hij eruit moetquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!
En ook alsof dat een misdaad is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
Zit Zoey nou te klagen over ANDEREN die slurpen?![]()
![]()
Volgen ze dan hun eigen streams niet. Heeft ze het gister uitgebreid over gehad met matt en thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : "BB wou weten of ik ongesteld was geworden"
Dan zou er toch een gelijkspel zijn tussen Thomas en Michel?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nope. Mike heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem heeft gestemd. Zoiets heeft ie nog niet eerder gedaan, dus ik verdenk hem er van zowaar de waarheid te hebben gesprokenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Michel eruit is het liefste wat hij wilquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het voordeel niet voor Mike om dat te doen.
Ik sluit dit zeker niet uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Je bedoelt net zoals de andere die nu denken dat ze genomineerd zijn??quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Oh, zijn ze daar geweest....quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:59 schreef Toweler het volgende:
Ze zijn wel een stuk vrolijker na de DBK Thomas en Jill
Misschien heeft hij dan op Thomas en Michel gestemd? Ik hoop het vooral zo intensquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Mike heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem heeft gestemd. Zoiets heeft ie nog niet eerder gedaan, dus ik verdenk hem er van zowaar de waarheid te hebben gesproken
Thomas : Ik ga wel even aan de Albert Heijn voor een kipquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Benny het volgende:
Jill beweert dat ze aan Big Brother heeft gevraagd om laxeermiddel. Thomas gelooft het niet.
Jill: "Wedden?". Thomas bevestigt.
Er wordt nu gewed om een Kip en een Pinguin. Als er straks laxeermiddel klaar staat, krijgt Jill een kip. Anders Thomas een Pinguin van Jill
Ja hoor het haar zeggen tegen liese in de badkamer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Zoey reserveert kennelijk plaatjes op de bank. En dan mag niemand anders daar gaan zitten
Zoey is zo'n kind dat handdoekje gaat leggen 's morgens in het ALL in 3* hotelletje in Turkijequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Zoey reserveert kennelijk plaatjes op de bank. En dan mag niemand anders daar gaan zitten
Misschien niet, kan ook dat Liese of Naomi toch anders heeft gestemdquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:00 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dan zou er toch een gelijkspel zijn tussen Thomas en Michel?
geen alarm gehoord
Oja het meest ergelijke wat er is op vakantie in spanje en turkije Daarom gaan wij tegenwoordig naar andere plekken toequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey is zo'n kind dat handdoekje gaat leggen 's morgens in het ALL in 3* hotelletje in Turkije
Misschien dat ie er weinig of geen zout in gedaan heeft ..quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ik merk niet echt aan nick dat de soep verpest is of wel
Ik weet niet welke anderen je bedoelt, ik heb vanmorgen en gisteravond niet veel kunnen kijken.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals de andere die nu denken dat ze genomineerd zijn??
Er zijn helemaal geen 10 bewoners. Alleen Zoey en Nick met allebei 5 typetjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:05 schreef Benny het volgende:
Stream 2: Nick in de keuken met Naomi en Mike
Stream 1: Nick in het washok met Zoey
HOE DAN?!
Is elke keer zo, dit programma heeft de meest slechte streams ooit vind ik.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:05 schreef Benny het volgende:
HOE DAN?!
Pompoensoep is van zichzelf al wat zoet, dus nu wat zoeter. En hij heeft er wat extra bouillonblokjes ingegooid.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ik merk niet echt aan nick dat de soep verpest is of wel
Oh ik dacht dat ze bloemkool en uien er in deden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pompoensoep is van zichzelf al wat zoet, dus nu wat zoeter. En hij heeft er wat extra bouillonblokjes ingegooid.
ik dacht al, wat klopt hier niet. aangezien ik geluid op 1 uit heb staanquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:05 schreef Benny het volgende:
HOE DAN?!
Ik heb eigenlijk niet goed opgelet wat ze erin deden .. ik meende ergens pompoen gelezen te hebben, en de soep was ook wat rood/oranje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze bloemkool en uien er in deden.
Heb jij ook OCD ?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Whuzz het volgende:
Zoey heeft ook nog eens OCD. Dat mens wordt met de dag irritanter
Was van de week dat ze dat hadden gemaakt, zag er trouwens toen ook lekker uit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet goed opgelet wat ze erin deden .. ik meende ergens pompoen gelezen te hebben, en de soep was ook wat rood/oranje.
Nee? Mensen met OCD zijn irritant voor mensen zonder OCD (en vice versa vermoed ikquote:
Bloemkoolsoep vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet goed opgelet wat ze erin deden .. ik meende ergens pompoen gelezen te hebben, en de soep was ook wat rood/oranje.
Was gewoon vraagje omdat je weet wat OCD is..quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee? Mensen met OCD zijn irritant voor mensen zonder OCD (en vice versa vermoed ik)
Ik ben om heel andere redenen irritant
Maar geef me gerust door waarom jij mij irritant vind, dan houd ik daar... uh... rekening mee
Het is bloemkoolsoepquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pompoensoep is van zichzelf al wat zoet, dus nu wat zoeter. En hij heeft er wat extra bouillonblokjes ingegooid.
Zal wel na de uitzending te zien zijn op de streams.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Okay het is dus nog niet bekend wie de genomineerden zijn begrijp ik.
Officieel nog niet. Maar Thomas en Jill voor 99% omdat mike ook op hun heeft gestemdquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Vanavond pas?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel na de uitzending te zien zijn op de strams.
Nope. Slechts sterke vermoedens dat het T&J zijn, omdat Jill Mike heeft afgeluisterd terwijl hij tegen Matt sprak, Thomas daarna bij Mike verhaal is gaan halen en Mike toegaf aan Thomas dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Toch wel dusquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Officieel nog niet. Maar Thomas en Jill voor 99% omdat mike ook op hun heeft gestemd
Dat had ik ergens toch niet verwachtquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Slechts sterke vermoedens dat het T&J zijn, omdat Jill Mike heeft afgeluisterd terwijl hij tegen Matt sprak, Thomas daarna bij Mike verhaal is gaan halen en Mike toegaf aan Thomas dat hij inderdaad op hen heeft gestemd.
Maar Mike is Mike. Je weet het nooit
Ik vind het wat vreemd gaan. Gisteren is er blijkbaar genomineerd tijdens de proef, zonder dat er een alarm werd afgegeven. Vanavond zal het er nog om spannen of ze de nominaties behandelen aangezien ze best wel achter lopen op schema. Ze zitten nog op maandag in de uitzending van gisteren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel na de uitzending te zien zijn op de streams.
Er was wel een alarm voor het nomineren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd gaan. Gisteren is er blijkbaar genomineerd tijdens de proef, zonder dat er een alarm werd afgegeven. Vanavond zal het er nog om spannen of ze de nominaties behandelen aangezien ze best wel achter lopen op schema. Ze zitten nog op maandag in de uitzending van gisteren.
Ze moeten wel, morgen de live uitzending.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het wat vreemd gaan. Gisteren is er blijkbaar genomineerd tijdens de proef, zonder dat er een alarm werd afgegeven. Vanavond zal het er nog om spannen of ze de nominaties behandelen aangezien ze best wel achter lopen op schema. Ze zitten nog op maandag in de uitzending van gisteren.
En de kijkers moeten ook nog stemmen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten wel, morgen de live uitzending.
Is toc elke week zo? Is louter nominatiegelul allemaal op maandag en dinsdag. Hoeven alleen de opdracht en de nominaties te laten zien vandaag en de liveshow staat in het teken van Jill en Thomas die erachter komen dat ze erop staan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 07:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill luistert als grap af, en hoort dat Mike een hele schokkende keus heeft gemaakt
https://twitter.com/i/status/1364391713570250754
Jill die aan Thomas vertelt wat ze gehoord heeft toen ze voor de grap ging afluisteren bij Mike en Matt:
https://twitter.com/ellakijktnaartv/status/1364397861824319488
Thomas die het aan Mike vraagt:
https://twitter.com/i/status/1364400376921882626
Thomas die het aan Jill vertelt:
https://twitter.com/i/status/1364402353319911425
Dat worden later als volwassenen de grootste alcoholisten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef suzi1 het volgende:
kiendjes van julie krijge alleen water. en als ze ergens op bezoek zijn kijken ze moeders smekend aan of ze toch echt 1 glaasje anders mogen. lekker appelsnapjuh
Ik durf erop te wedden dat Mike op Michel heeft gestemd, de 2de naam weet ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dan was hij allang naar de DBK geroepen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:20 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik durf erop te wedden dat Mike op Michel heeft gestemd, de 2de naam weet ik niet.
K4/5 zal iedereen verdenken. Mike kan dan blijven loeren de Kaatjes.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het voordeel niet voor Mike om dat te doen.
Nee eerder dat beide kampen hem niet meer moeten danquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:22 schreef Fasil het volgende:
[..]
K4/5 zal iedereen verdenken. Mike kan dan blijven loeren de Kaatjes.
Mike klapt zich overal uit, houdt zich van de domme
Nu mag Matt wel bij ze.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:24 schreef M.Ritcher het volgende:
Daar hebben we Matt weer. Hallo Matt.
Als hij op Michel en Thomas/Jill heeft gestemd zijn er twee met 6 stemmen en hoeft hij geen call meer te maken...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan was hij allang naar de DBK geroepen.
Was elke week na de nominaties.
Doen inderdaad weinig....maar Thomas spant de kroon.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:28 schreef Jockari het volgende:
Julie is weer aan het zagen over de dagelijkse taken, terwijl zij samen met Liese de kroon spant in het niets doen.
En al hele dagen buiten onder een dekentje liggen te ouwenelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:28 schreef Jockari het volgende:
Julie is weer aan het zagen over de dagelijkse taken, terwijl zij samen met Liese de kroon spant in het niets doen.
Als Mike slim is dan heeft hij op Mich en Thomas gestemd ... zo houdt hij zich deels toch aan de afspraak en kan voor de kijkers Jill veilig stellen ... win win voor Mike ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Mike heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem heeft gestemd. Zoiets heeft ie nog niet eerder gedaan, dus ik verdenk hem er van zowaar de waarheid te hebben gesproken
Ach maar Jill brengt dan weer wel geld in het laatje ipv verliezen zoals Julie. Laat ze eens tegen Jill zelf beginnen ipv achter haar rug om steeds.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:29 schreef Benny het volgende:
Julie is weer zuur dat Jill niks zou doen. Dat Matt dingen voor haar doet en dat Jill niks uitspookt
Ik heb haar nog nooit iets verstaanbaarst horen zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb Julie oprecht nog nooit iets leuks horen zeggen. Alles is zeikend of denigrerend over een ander of huilend over haar thuissituatie.
Neuh maar is een goede 2de.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Yolk het volgende:
Julie is de meest vervelende bewoner van de 19 die er hebben gewoond.
Dit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef Windhapper het volgende:
Ik heb Julie oprecht nog nooit iets leuks horen zeggen. Alles is zeikend of denigrerend over een ander of huilend over haar thuissituatie.
Doen ze allemaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach maar Jill brengt dan weer wel geld in het laatje ipv verliezen zoals Julie. Laat ze eens tegen Jill zelf beginnen ipv achter haar rug om steeds.
Net naar de balletjes gekeken en verhip! Jill is de enige van de dames die het wel voor elkaar kreeg ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach maar Jill brengt dan weer wel geld in het laatje ipv verliezen zoals Julie. Laat ze eens tegen Jill zelf beginnen ipv achter haar rug om steeds.
Daarom en dat is steeds met elke proef. Met die puzzel fietste ze zich ook het rambam en nog blijven Michel en Nick beweren dat ze niets kan bij proeven.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Net naar de balletjes gekeken en verhip! Jill is de enige van de dames die het wel voor elkaar kreeg ...
Nick is ook niet echt het scherpste mes, eerder een theelepeltjequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:21 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft een vliegtuig gezien. En reageert als een klein kind: "zeker 20 meter lang"... Ne kleine boeing 737 is al 35 meter lang
Een sterke speler ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Eens, dat denk ik dus ook. De bullshitter trapt toch zeker niet in de bullshit van een ander lijkt me.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Als Mike slim is dan heeft hij op Mich en Thomas gestemd ... zo houdt hij zich deels toch aan de afspraak en kan voor de kijkers Jill veilig stellen ... win win voor Mike ...
Heel COS staat vol ironische uitsprakenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:38 schreef Oranos het volgende:
ironie, klagen over dat Julie alleen maar kan zeiken op mensen terwijl hier vrijwel hetzelfde gebeurd op het forum
Had de uitzending gezien en moet eerlijk zeggen dat het echt treurig was. Jill hem uitlachen met Thomas en Mike omdat hij vroeg we moeten keuken samen doen....Gewoon geen antwoord geven en blijven liggen op de bank en lachen naar de andere twee en eindelijk staat ze op als hij bijna klaar is en zegt Ik ga even naar de w.c. . De andere zagen dat door het raam heen...terwijl ze in de hottub zaten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:29 schreef Benny het volgende:
Julie is weer zuur dat Jill niks zou doen. Dat Matt dingen voor haar doet en dat Jill niks uitspookt
Ja maar Nick gaat ook over lijken hé ... weten we nu ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus volgens de normen van Nick en Michel hoort ze bij de laatste 6.
Amai he mennekke, Nick heeft een IQ van 137 en vindt Man Bijt Hond geniaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:37 schreef 20100 het volgende:
[..]
Nick is ook niet echt het scherpste mes, eerder een theelepeltje
Wie wil deze twee schattige kindertjes adopteren zodat ze altijd broer en zus kunnen spelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas moest huilen in de DBK
BB vroeg hem wat de vriendschap met Jill voor hem nu precies betekende.
Jill : Wat heb je gezegd
Thomas : Dat ik me niet kan voorstellen hier zonder jou te zijn, want jij bent een van de enige mensen in mijn leven bent die snapt wat er aan de hand is, en hoe ik me voel. En dat maakt het gewoonr veel makklijker en fijner
Jill : Oh .. .wat lief
[ afbeelding ]
jill zollte haar dankbar zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Jill vind Liese soms echt heel raar en dat ze heel fel doet. Heb dat niet veel gezien. Zo af en toe komt dat naar boven.
Man Bijt Hond is dan ook geniaal.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:39 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Amai he mennekke, Nick heeft een IQ van 137 en vindt Man Bijt Hond geniaal.
Broer en zus zoals Michel en Julie?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wie wil deze twee schattige kindertjes adopteren zodat ze altijd broer en zus kunnen spelen.
Als jij dat vind ben je ook een hele slimme.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Man Bijt Hond is dan ook geniaal.
Als Thomas blijft zal zijn frank vallen (Mike heeft hem al iets gezegd, op onduidelijke manierquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:25 schreef Oranos het volgende:
[..]
Nee eerder dat beide kampen hem niet meer moeten dan
ja bloemkoolsoep hoorde ik nick gisteren zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze bloemkool en uien er in deden.
Ja,quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:41 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Broer en zus zoals Michel en Julie?
Zijn frank???quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:42 schreef Fasil het volgende:
[..]
Als Thomas blijft zal zijn frank vallen (Mike heeft hem al iets gezegd, op onduidelijke manier
dat is alles bij wat nick maaktquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kwartje, zou de NL equivalent zijnquote:
Hangt ervan af wat je onder ‘slim’ verstaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als jij dat vind ben je ook een hele slimme.
Ja ik ben in de warquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kwartje, zou de NL equivalent zijn
Wat is een stuiver?quote:
zou eigenlijk wat wezen als er geen mensen stemmen op thomas en jill hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En de kijkers moeten ook nog stemmen.
Of Michel. Wil ze boos zienquote:
Prima tieten, wil ik ookquote:
Dat zou top zijn. Dan gaat Jill door mijn ene stem naar huisquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou eigenlijk wat wezen als er geen mensen stemmen op thomas en jill hahaha
Volgende week Jill vs Matt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Deze week Thoamas vs. Jill. Volgende week Michel vs. Julie.
Dat kan nog niet, iedereen wil ze nog de fout in zien gaan....dus zien of ze gelijk krijgen.....dat wordt nog even wachten.quote:
Twee weken jank-tvquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik teken ervoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Al denk/dacht ik van J en T hetzelfde.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan nog niet, iedereen wil ze nog de fout in zien gaan....dus zien of ze gelijk krijgen.....dat wordt nog even wachten.
Liever eerst Mr. Ego er uit en dan eerst een hysterische Julie zien. Lekker ambetantquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:48 schreef 5thencounter het volgende:
Nenene... ze is nog niet uitgespeeld met Mr. Ego
Denkt van nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Officieel nog niet. Maar Thomas en Jill voor 99% omdat mike ook op hun heeft gestemd
Nee, das onsmakelijk.....allebei een teddy in hun handje mis alleen het duimpje maar dan in hun mond.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Al denk/dacht ik van J en T hetzelfde.
You think?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:17 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Is toc elke week zo? Is louter nominatiegelul allemaal op maandag en dinsdag. Hoeven alleen de opdracht en de nominaties te laten zien vandaag en de liveshow staat in het teken van Jill en Thomas die erachter komen dat ze erop staan.
Dat is slecht nieuws voor Mike danquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wedden dat Matt volgende week huismeester is!!!!
quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, das onsmakelijk.....allebei een teddy in hun handje mis alleen het duimpje maar dan in hun mond.
Zou wel voor wat verdeeldheid zorgen, denk dan dat Nick en Michel voor Jill en Zoey willen gaan, en de meiden op Jill en Mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan pakken ze Mike of Zoey wel. K5 krijgt maar geen tegenslagen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Volgende week wordt Matt erbij gezet en daarna gaat het echt vals worden ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze slapen nu kwam een streamwissel naar zoey liesequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:51 schreef cheanny het volgende:
[ afbeelding ]
De kindjes inclusief knuffels in dromeland
Ja dan begint hij aan groepsstalking. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Volgende week wordt Matt erbij gezet en daarna gaat het echt vals worden ...
Goh waarom zou dit nu zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:01 schreef Whuzz het volgende:
Nick tegen Matt: Weet jij waarom T&J al drie weken op de slaapkamer leven?
Nou het is echt wel veel spannender hoor!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:58 schreef Whuzz het volgende:
Weekprogramma BB:
Vrijdag: Spreken over nominaties, nieuwe HM+regels
Zaterdag: Spreken over nominaties
Zondag: Spreken over nominaties
Maandag: Spreken over nominaties, boodschappenspel
Dinsdag: Spreken over nominaties
Woensdag: Spreken over nominaties, weekspel
Donderdag: Spreken over nominaties, Liveshow, bewoner exit, feest, nabespreking nominaties
Die loopt eerdaags zelf weg.. net als Daniii naar d'r kintjesssquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:53 schreef cheanny het volgende:
[..]
Liever eerst Mr. Ego er uit en dan eerst een hysterische Julie zien. Lekker ambetant
Ja, ik had alle té spannende elementen weggelaten. We hebben ook jeugdige FOK-ers hier. Puzzelen, weerwolven, met je badpak in de sauna en hottub... dat vond ik allemaal net wat te heftigquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou het is echt wel veel spannender hoor!!
Je vergeet de belangrijkste activiteiten: Puzzelen, kaarten, weerwolven en kumbaya
En petanquequote:Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou het is echt wel veel spannender hoor!!
Je vergeet de belangrijkste activiteiten: Puzzelen, kaarten, weerwolven en kumbaya
Valse vrucht.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegen iedereen, incl Matt, zeiken. Behalve het tegen Jill zeggen.
Al meer dan een half uur nu.....quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:29 schreef Benny het volgende:
heeft zoey ook bekent dat ze samen spande met het andere kampje en dat zij eigenlijk het zeggenschap had??quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben het nu over Mike dat hij niet op Mike en Naomi zou stemmen
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:05 schreef Lillfex het volgende:
Michel Volwassen? Nou sorry als je volwassen bent confronteer je hun ermee
Michel lijkt met Nick wel 80. Ik zou daar echt niet mee door een deur kunnenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese is toch slimmer dan ik dacht.
Ze laat zich niet vangen door Zoey.
Zoey natuurlijk weer even afgeven op Michel.
Zoey heeft dat bericht nog niet gekregen!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Gister was michel-haat dag.
Vandaag doen we Julie. Wel een beetje bijblijven hč?
Die heeft wel meer berichten gemistquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zoey heeft dat bericht nog niet gekregen!
Ze is potverdorrie een moeder, stap gewoon op Jill af ipv steeds achter haar rug om te roddelen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:06 schreef Joyce-43 het volgende:
Julie begon te miepen dat ze opzij werd geduwd door jill vanmorgen met de afwas omdat julie er wat van zei tegen matt
Ze vraagt hoe Zoey het nu voor zich ziet....Zoey zegt geen idee....quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze laat zich niet vangen door Zoey.
Ze praten eigenlijk tegen ons. Ze vertellen ons dat Jill niet deugt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Tegen iedereen, incl Matt, zeiken. Behalve het tegen Jill zeggen.
Wie?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze praten eigenlijk tegen ons. Ze vertellen ons dat Jill niet deugd.
Ja en laten wij nu net vinden dat juist daarom ze zichzelf te kakken zetten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze praten eigenlijk tegen ons. Ze vertellen ons dat Jill niet deugd.
Zoey speelt het spel slimmer dan Mikequote:Op woensdag 24 februari 2021 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey en Liese komen een beetje op 1 lijn...... interessant
En heeft meer backing, want ik dat Nick Mike gaat laten vallen zodra het nodig is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey speelt het spel slimmer dan Mike
Dar zal de toekomst wezen. Moeten we aan wennenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:10 schreef snetje het volgende:
Het zou wat zijn als die rode alarm nomineer toeter af zou gaan nu ... heel het huis in dikke paniek ... het is saai nu ...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze laat zich niet vangen door Zoey.![]()
![]()
Misschien is Nick zelf wel een keer aan de beurtquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En heeft meer backing, want ik dat Nick Mike gaat laten vallen zodra het nodig is.
Ligt er aan tegen wie.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:11 schreef zodeju het volgende:
Zoey hoopt dat de kijker achter haar staat....
Ach andersom is het Jill bashenquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een vies wijf is die Zoey zeg.
Het Michel bashen is weer begonnen.
Hoop dat ze zo snel mogelijk uitvliegt. Vies en gemeen.
Zoey weet niks helemaal niks wat Mike doet.....quote:
Als die dat doet dan is hij weer te bazigquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:05 schreef Lillfex het volgende:
Michel Volwassen? Nou sorry als je volwassen bent confronteer je hun ermee
Hoezo terug komen? Ze gaan niet allebei weg.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Degene die donderdag terug komt, maakt grote kans om te winnen. Want populair en absolute underdog dan
Ze spelen allemaal hun eigen spel. Ook Michel is op zijn manier vies met het spelletje bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En dat weet Mike ook dondersgoed ...quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Degene die donderdag terug komt, maakt grote kans om te winnen. Want populair en absolute underdog dan
Michel is ook vies en gemeen. En jij bent partijdig. Je bent verliefd op Michel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik weet het niet ... Liese heeft niemand echt binnen K5 .. dus ze zoekt ook allianties voor straksquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
Liese is nu niet oprecht tegenover Zoey want ze weet allemaal wel afgesproken wat er is.
WAT!? Iemand is niet oprecht over de nominaties!? WAT IS DEZEquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:13 schreef Koos1958 het volgende:
Liese is nu niet oprecht tegenover Zoey want ze weet allemaal wel afgesproken wat er is.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Michel is ook vies en gemeen. En jij bent partijdig. Je bent verliefd op Michel.
Dit. Ze heeft een week lang, samen met Jerrel, over nauwelijks iets anders gesproken dan Nick+Michel nomineren.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:14 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey zegt dat ze in een bepaalde richting is geduwd door Mike. Volgens mij is ze toch vorige stemming zelf begonnen met overleggen om op Nick en Michel te gaan stemmen.
Ja redelijk zoals het haar uitkomt. hahaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:14 schreef Toweler het volgende:
Dacht dat zoey wel goed met jill ging blijkbaar dus ook niet
En was 100% haar keuze toen. 'Ik stem op Nick en Michel, jullie moeten maar doen wat jullie willen ... maar....'quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Ze heeft een week lang, samen met Jerrel, over nauwelijks iets anders gesproken dan Nick+Michel nomineren.
Dit.quote:
Sluit ik me bij aan. Maakt me echt niet uit wie wint. Vind er niemand bovenuit komen van de hele groep.quote:
Beetje groene poep aan een wattenschijfje. Wie is daar nu vies vanquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit.
(Nou ook, wel beetje team-zoey-weg, want vies)
Ja en nick ook, die maakt ook afspraken buiten het groepje K5 om met naomi en mike dat hij met hun 3 tot de finale wil geraken.quote:
Haar onderkant zo stinken dat ze haar benen tegen elkaar moest houden. Heerlijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:17 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Beetje groene poep aan een wattenschijfje. Wie is daar nu vies van
Ik weet alleen wie ik het niet gun.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Maakt me echt niet uit wie wint. Vind er niemand bovenuit komen van de hele groep.
Nee. Dit is in de sauna besproken tussen Nick en Michel, volgens mij zat Naomi daar zelf ook bij. Zij zouden Mike wel even overhalen. Is gelukt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en nick ook, die maakt ook afspraken buiten het groepje K5 om met naomi en mike dat hij met hun 3 tot de finale wil geraken.
Wat is dat voor een belachelijke redenatie! Iedereen heeft een favoriet. Hij kan mijn zoon zijn!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Michel is ook vies en gemeen. En jij bent partijdig. Je bent verliefd op Michel.
Klopt maar gister in de keuken waren ze met zijn drietjes hierover bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Dit is in de sauna besproken tussen Nick en Michel, volgens mij zat Naomi daar zelf ook bij. Zij zouden Mike wel even overhalen. Is gelukt.
Nou ik heb geen favoriet in deze bb hoor. Dat zijn de mensen te oppervlakkig voor en hebben ze het allemaal alleen maar over nomineren en over elkaar achter de rug om.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat dat voor een belachelijke redenatie! Iedereen heeft een favoriet. Hij kan mijn zoon zijn!
Mijn kinderen zijn zelfs ouder....maar hij is inderdaad mijn favoriet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat dat voor een belachelijke redenatie! Iedereen heeft een favoriet. Hij kan mijn zoon zijn!
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Dit is in de sauna besproken tussen Nick en Michel, volgens mij zat Naomi daar zelf ook bij. Zij zouden Mike wel even overhalen. Is gelukt.
Dan is het u toyboyquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel drong daar het meest op aan. Nick nam zelfs de arrogantie in de mond, om tegen Mike te zeggen dat Naomi en Liese doen wat hij zegt. Dus Mike hoefde zich niet druk te maken, dat hij eruit zou vliegen en sowieso top 6 zou halen. Dat heeft Mike doen besluiten om over te stappen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is net of ik constant met mijn man aan discussiėren ben. Die heet ook Koos. Wordt er een beetje ambetant van.😜quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ik heb geen favoriet in deze bb hoor. Dat zijn de mensen te oppervlakkig voor en hebben ze het allemaal alleen maar over nomineren en over elkaar achter de rug om.
ik dacht werkelijk waar dat jij een meid van 23 wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een belachelijke redenatie! Iedereen heeft een favoriet. Hij kan mijn zoon zijn!
Was dat het moment dat Nick, Naomi en Mike heel overdreven deden alsof ze BFF's waren en dat even heel erg moesten benadrukken voor een van de camera's?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel drong daar het meest op aan. Nick nam zelfs de arrogantie in de mond, om tegen Mike te zeggen dat Naomi en Liese doen wat hij zegt. Dus Mike hoefde zich niet druk te maken, dat hij eruit zou vliegen en sowieso top 6 zou halen. Dat heeft Mike doen besluiten om over te stappen.
Ja daar trap ik met Tinder dus ook steeds in.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht werkelijk waar dat jij een meid van 23 was
Ik heb geen favoriet hoorquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een belachelijke redenatie! Iedereen heeft een favoriet. Hij kan mijn zoon zijn!
Tsja, een goed moment om van het geweldige weer te gaan genieten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:26 schreef snetje het volgende:
Nagels lakken en kaarten ... geweldig! ...
Kunnen we even wennen aan wat voor streams we krijgen als Jill, Thomas en Matt weg zijnquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:26 schreef snetje het volgende:
Niets is wat het lijkt!quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht werkelijk waar dat jij een meid van 23 was
Naomi was daar niet bij. Dat gesprek vond plaats in de sauna. Duurde tot in de late uurtjes. Ik geloof dat het zondagavond/nacht was. De rest lag al te slapen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Was dat het moment dat Nick, Naomi en Mike heel overdreven deden alsof ze BFF's waren en dat even heel erg moesten benadrukken voor een van de camera's?
Ohhh dat was echt om te kotsen jaquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Was dat het moment dat Nick, Naomi en Mike heel overdreven deden alsof ze BFF's waren en dat even heel erg moesten benadrukken voor een van de camera's?
Ik kies voor nagels lakken. Jij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:26 schreef snetje het volgende:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is net of ik constant met mijn man aan discussiėren ben. Die heet ook Koos. Wordt er een beetje ambetant van.😜
Het lijkt wel mei. Het is prachtig weer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:27 schreef Harry het volgende:
[..]
Tsja, een goed moment om van het geweldige weer te gaan genieten.
Volgens mij wou Michel liever Matt en hij, omdat Liese niet op Zoey wilde, maar Michel vertrouwde Mike voor geen cent. En volgens mij nog niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel drong daar het meest op aan. Nick nam zelfs de arrogantie in de mond, om tegen Mike te zeggen dat Naomi en Liese doen wat hij zegt. Dus Mike hoefde zich niet druk te maken, dat hij eruit zou vliegen en sowieso top 6 zou halen. Dat heeft Mike doen besluiten om over te stappen.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 13:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is net of ik constant met mijn man aan discussiėren ben. Die heet ook Koos. Wordt er een beetje ambetant van.😜
Naja, kan niet voor iedereen spreken, maar: IKquote:Op woensdag 24 februari 2021 13:17 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Beetje groene poep aan een wattenschijfje. Wie is daar nu vies van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |