3 stemmen op Mike volgende week lijken me vrijwel zeker (Thomas/Jill, Matt, Zoey) maar hij moet dan ook nog wat stemmen krijgen vanuit kamp K5. Michel en Liese?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:42 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
De worstenbroodjesman, die nu zijn eigen graf gegraven heeft, duidelijk wie er volgende week genomineerd gaat worden...
Als Michel, Julie en Liese slim zijn wel. Heb ik ze nog niet altijd op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
3 stemmen op Mike volgende week lijken me vrijwel zeker (Thomas/Jill, Matt, Zoey) maar hij moet dan ook nog wat stemmen krijgen vanuit kamp K5. Michel en Liese?
Oja, Julie ook nog. Komt wel goed dan. Ben benieuwd wat Nick en Naomi ervan gaan vinden als de andere wel op Mike willen stemmen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als Michel, Julie en Liese slim zijn wel
Die gaan ook op Mike. Mike is niet te vertrouwen. Deze week werd hij er tactisch bij betrokkken, dat was al helemaal in de sauna besprokenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oja, Julie ook nog. Komt wel goed dan. Ben benieuwd wat Nick en Naomi ervan gaan vinden als de andere wel op Mike willen stemmen.
Zoey met eten = auto-mute. Gesmek, geslurp, geboerquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:50 schreef freaky40 het volgende:
Teveel zuur Zoey geneuzel dus: mute.
klagen over scherpe geluiden terwijl misthoorn Naomi naast hen zitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
Zit Zoey nou te klagen over ANDEREN die slurpen?![]()
![]()
Netjes van ze. Die willen geen herhaling van vorige keer en check even of alles goed doorlooptquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : "BB wou weten of ik ongesteld was geworden"
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Die gaan ook op Mike. Mike is niet te vertrouwen. Deze week werd hij er tactisch bij betrokkken, dat was al helemaal in de sauna besproken
Ja, maar ik zie het voordeel niet voor Mike om dat te doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!
ja nou, en dan julie achter hem aanrennen als hij eruit moetquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte. Ik zou het geweldig vinden als Michel dan toch nog opeens tegenover Jill komt te staan. Hoe hij dan uit zijn rol gaat vallen, daar verheug ik me nu al op!
En ook alsof dat een misdaad is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
Zit Zoey nou te klagen over ANDEREN die slurpen?![]()
![]()
Volgen ze dan hun eigen streams niet. Heeft ze het gister uitgebreid over gehad met matt en thomas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : "BB wou weten of ik ongesteld was geworden"
Dan zou er toch een gelijkspel zijn tussen Thomas en Michel?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Nope. Mike heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem heeft gestemd. Zoiets heeft ie nog niet eerder gedaan, dus ik verdenk hem er van zowaar de waarheid te hebben gesprokenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Michel eruit is het liefste wat hij wilquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het voordeel niet voor Mike om dat te doen.
Ik sluit dit zeker niet uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Is er niemand die nog denkt dat Mike op Michel en Jill heeft gestemd? Moet zeggen dat ik dat nog steeds denk/hoop, maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Je bedoelt net zoals de andere die nu denken dat ze genomineerd zijn??quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:58 schreef Harrison het volgende:
[..]
Oh, zijn ze daar geweest....quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:59 schreef Toweler het volgende:
Ze zijn wel een stuk vrolijker na de DBK Thomas en Jill
Misschien heeft hij dan op Thomas en Michel gestemd? Ik hoop het vooral zo intensquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nope. Mike heeft tegen Thomas gezegd dat hij op hem heeft gestemd. Zoiets heeft ie nog niet eerder gedaan, dus ik verdenk hem er van zowaar de waarheid te hebben gesproken
Thomas : Ik ga wel even aan de Albert Heijn voor een kipquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Benny het volgende:
Jill beweert dat ze aan Big Brother heeft gevraagd om laxeermiddel. Thomas gelooft het niet.
Jill: "Wedden?". Thomas bevestigt.
Er wordt nu gewed om een Kip en een Pinguin. Als er straks laxeermiddel klaar staat, krijgt Jill een kip. Anders Thomas een Pinguin van Jill
Ja hoor het haar zeggen tegen liese in de badkamer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Zoey reserveert kennelijk plaatjes op de bank. En dan mag niemand anders daar gaan zitten
Zoey is zo'n kind dat handdoekje gaat leggen 's morgens in het ALL in 3* hotelletje in Turkijequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:01 schreef Whuzz het volgende:
Zoey reserveert kennelijk plaatjes op de bank. En dan mag niemand anders daar gaan zitten
Misschien niet, kan ook dat Liese of Naomi toch anders heeft gestemdquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:00 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dan zou er toch een gelijkspel zijn tussen Thomas en Michel?
geen alarm gehoord
Oja het meest ergelijke wat er is op vakantie in spanje en turkije Daarom gaan wij tegenwoordig naar andere plekken toequote:Op woensdag 24 februari 2021 12:03 schreef 20100 het volgende:
[..]
Zoey is zo'n kind dat handdoekje gaat leggen 's morgens in het ALL in 3* hotelletje in Turkije
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |