Wat lees ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:19 schreef okselzweet het volgende:
Mensen met level 99 cooking/woodcutting/firemaking etc.
Mensen met level 99 hunter/thieving/herblore etc.
Nee, je maakt geen kans.quote:
O ik heb weinig te verliezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang er hier autisten zijn die alle persoonlijke informatie in een excel-sheet zetten, geef ik zo weinig mogelijk persoonlijke info weg.
Pas maar op, voor je het weet heb je een youtubekanaal en maak je livestreams waar je de triangel speelt.quote:
Dan maar liever geen doel om uit bed te gaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je een youtubekanaal en maak je livestreams waar je de triangel speelt.
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf zie net dat een uur geleden een collega mij had gebeld op telefoon
echt fakking irritant wijf stuur gewoon mailtje ofzo of bel via teams
ik ga niet terugbellen hoor bekijk het maar
Is ze niet leuk?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Laat haar je schaamhaarverzameling zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat zal haar lerenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
protip: niks zeggen, niks betalen en hopen dat ze er niet achter komen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:21 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zie af van de belastingdienst.
Wat een agressie vriendquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat tweede zit wel snor, het gaat altijd mis bij het eerste. Daarmee ook met het laatste.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:15 schreef isax het volgende:
[..]
protip: niks zeggen, niks betalen en hopen dat ze er niet achter komen.
ken meer mensen die dit doen.
schijt op haar wc en trek niet door!!!quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
nog even oefenen aan je strategie dan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat tweede zit wel snor, het gaat altijd mis bij het eerste. Daarmee ook met het laatste.
Wel netjes in de pot?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:16 schreef isax het volgende:
[..]
schijt op haar wc en trek niet door!!!
Precies. Vallen en opstaan. Ik heb de tijd dus dat scheelt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:17 schreef isax het volgende:
[..]
nog even oefenen aan je strategie dan.
maar geen geld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:24 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Precies. Vallen en opstaan. Ik heb de tijd dus dat scheelt.
About whatquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Hillary is een nieuw boek aan het schrijven 🥰
ik waardeer het gewoon niet zo als ik prive benaderd wordquote:
heb je een keer die docu op hulu gezien?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Just let her know that you dont want it this wayquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik waardeer het gewoon niet zo als ik prive benaderd word
dit is niet de eerste keer
bovendien heb ik niet altijd mijn telefoon bij de hand
en heb verder niks meer van haar gehoord dus dan is het ook geen urgente zaak
De moord op Epsteinquote:
Kunnen ze ook niks komen halen.quote:
Wederom sciencefiction?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:33 schreef Fugue het volgende:
Uhuquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:35 schreef isax het volgende:
[..]
heb je een keer die docu op hulu gezien?
Of over Haitiquote:Op woensdag 24 februari 2021 14:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fantasy-horror, gevolgen van haar fijne optreden in Libië
'Op vrije voeten - het verhaal van een kindermoordenaar' was ook al zo'n klassieker.quote:Op woensdag 24 februari 2021 14:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Fantasy-horror, gevolgen van haar fijne optreden in Libië
Zou het niet makkelijker zijn om te accepteren dat hij een pathetic liar is?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:28 schreef KersenKiller het volgende:
Braddie is alweer live geweest.
Ik blijf in hem geloven! Na alle leermomenten die helaas nog op archiefaccounts op YouTube staan gaat het vanaf nu echt anders!quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zou het niet makkelijker zijn om te accepteren dat hij een pathetic liar is?
Is dit recent? Wat ziet hij er slecht uitquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:36 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik blijf in hem geloven! Na alle leermomenten die helaas nog op archiefaccounts op YouTube staan gaat het vanaf nu echt anders!
Welk podium zou je zelf graag beklimmenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:36 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Ik blijf in hem geloven! Na alle leermomenten die helaas nog op archiefaccounts op YouTube staan gaat het vanaf nu echt anders!
Nog geen uur geleden.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dit recent? Wat ziet hij er slecht uit
Het lijkt inderdaad niet zo goed met hem te gaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Begin van de stream: ''natuurlijk stop ik niet met streamen unique selling point bla bla bla''quote:
Er zijn er hier genoeg die dat wel eens geprobeerd hebben en er flink wat tijd in gestoken hebbenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:44 schreef JochemSjakie het volgende:
Moeten we niet eens een interventie gaan regelen voor hem?
Dat is de thumbnail.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat een idiots.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zijn er hier genoeg die dat wel eens geprobeerd hebben en er flink wat tijd in gestoken hebben
Dat is uiteindelijk ook wel de conclusie volgens mij, dat het geen ene flikker uitmaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een idiots.
Laat Bradje gewoon zijn leven leiden, al dan niet met zijn problemen.
Ach denk dat sommige mensen best begaan zijn met hem.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een idiots.
Laat Bradje gewoon zijn leven leiden, al dan niet met zijn problemen.
zo ziet hij er altijd uit maar nu heeft hij een betere cameraquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al afgeslankt?quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zo ziet hij er altijd uit maar nu heeft hij een betere camera
Nee ik heb geen idee hoe hij er 6 weken geleden uit zagquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:49 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Als je het filmpje hebt aangeklikt kun je toch zelf zien dat het een recente stream is.
al weken geen stap buiten gezet en ik eet alleen maar frituur, ik ben splinterdunquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al afgeslankt?
Het is niet begaan zijn met iemand, het gaat om het vasthouden aan een ideaalbeeld en iemand willen laten voldoen aan dat beeld.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach denk dat sommige mensen best begaan zijn met hem.
Maar goed, hij loopt al tien jaar te zeiken dat hij zielig en te dik is, dus kan dat daar verandering in gaat komen is nihil
Zonder referentie kan je dat inderdaad wel zeggenquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
al weken geen stap buiten gezet en ik eet alleen maar frituur, ik ben splinterdun
Ik herinner me vooral gezeik over vrienden, rijbewijs (die leek hij nooit te gaan halen) en geen meisjes kunnen krijgen. Kilo's vlogen er toen nog af als hij weer een tijdje fanatiek op muziek marcheerde en hij was al meerdere keren succesvol afgevallen. Ondertussen is dat tij duidelijk gekeerd.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach denk dat sommige mensen best begaan zijn met hem.
Maar goed, hij loopt al tien jaar te zeiken dat hij zielig en te dik is, dus kan dat daar verandering in gaat komen is nihil
Wat heeft dat met een ideaalbeeld te maken? Hij geeft zelf aan dat overgewicht zijn grootste klacht is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet begaan zijn met iemand, het gaat om het vasthouden aan een ideaalbeeld en iemand willen laten voldoen aan dat beeld.
Die gast gaat gebukt onder vanalles en nog wat en dat wordt alleen maar verergerd door allerlei ruis.
Hij heeft vaak genoeg aangegeven te willen afvallen en dat hij daar hulp bij kan gebruiken, als je die hulp dan ruis noemt geeft me het idee dat je op je teentjes getrapt bent en zelf moddervent bent.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is niet begaan zijn met iemand, het gaat om het vasthouden aan een ideaalbeeld en iemand willen laten voldoen aan dat beeld.
Die gast gaat gebukt onder vanalles en nog wat en dat wordt alleen maar verergerd door allerlei ruis.
Hulp = aandachtquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg aangegeven te willen afvallen en dat hij daar hulp bij kan gebruiken, als je die hulp dan ruis noemt geeft me het idee dat je op je teentjes getrapt bent en zelf moddervent bent.
Overgewicht is maar een gevolgquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een ideaalbeeld te maken? Hij geeft zelf aan dat overgewicht zijn grootste klacht is.
Aandacht nodig hebben is niet altijd iets geksquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hulp = aandacht
Zeer zeker niet moddervet, een minimalistic buikje.
Dat is de Bradge experience, maat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:56 schreef HermieHermann het volgende:
''ik ga stoppen met streamen tot de 1k subs''
''nu ga ik echt stoppen''
''dit is de laatste stream''
''dit is echt de allerlaatste stream''
''allerallerlaatste stream met een nieuwe camera''
''grapje! ik ga natuurlijk lekker door''
''ik stop met streamen op beide kanalen''
wat een rollercoaster
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hulp = aandacht
Zeer zeker niet moddervet, een minimalistic buikje.
Maar waarover gaat die aandacht hequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Aandacht nodig hebben is niet altijd iets geks
Ik weeg al jaren zo'n beetje hetzelfde, hoeveel ik ook eetquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:03 schreef SignificanteAnder het volgende:
Was de eerste lockdown een klein beetje afgevallen, maar de tweede lockdown ben ik niet genoeg minder gaan eten in verhouding tot de hoeveelheid minder beweging. Wel een pensige pens nu, maar gelukkig nog geen vettieten of een onderkin.
Dat had ik ook altijd, tot stress en corona.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weeg al jaren zo'n beetje hetzelfde, hoeveel ik ook eet
Over hoe vaak hij nog gaat stoppen en weer doorgaat. Vol drama en intrige.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar waarover gaat die aandacht he
Klopt pik. Goed gelezen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
In ander nieuws
@:haags heb corona
Afgelopen maandag getest, gister uitslag positief gehad.quote:
Blijkt het toch een boomergriepje te zijn. Ik sluit me gelijk aan bij Viruswaarheidquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Afgelopen maandag getest, gister uitslag positief gehad.
Nee eigenlijk niet. Beetje verkouden/verstopte neus en dat was het wel.
Heb me laten testen omdat ik twijfelde, heb normaal gesproken last van hooikoorts klachten en dacht ook serieus dat het dat was. Maar het bleek dus corona
Mijn vriendin had het erger, zo'n beetje alle klachten. Dochter had 1 ochtendje klachten en was in de middag alweer opgeknapt.
Mwah.. moeder van kind uit mijn dochters klas heeft het ook nu en die ligt er mee in het ziekenhuis. Daar schrok ik wel even van.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blijkt het toch een boomergriepje te zijn. Ik sluit me gelijk aan bij Viruswaarheid
Is van een kleine 2 uur geleden. Ja zie er slecht uit buiten de kilo's om en de camera die het allemaal benadrukt. Ik slaap heel slecht, heb nul energie, nergens zin in, weinig dingen die mij echt bekoren. Ik leef van dag tot dag, doe af en toe wat dingetjes in de tuin, verder is mijn dagquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nee ik zie er vergeleken met vorige maand vrij verrot uit.
Ja dat is wel heftig. Geen onderliggend lijden die vrouw?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah.. moeder van kind uit mijn dochters klas heeft het ook nu en die ligt er mee in het ziekenhuis. Daar schrok ik wel even van.
Bizar verschil tussen hoe diverse mensen corona ervaren op vrijwel alle leeftijden.
Waar heb je het vandaan denk je?quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Afgelopen maandag getest, gister uitslag positief gehad.
Nee eigenlijk niet. Beetje verkouden/verstopte neus en dat was het wel.
Heb me laten testen omdat ik twijfelde, heb normaal gesproken last van hooikoorts klachten en dacht ook serieus dat het dat was. Maar het bleek dus corona
Mijn vriendin had het erger, zo'n beetje alle klachten. Dochter had 1 ochtendje klachten en was in de middag alweer opgeknapt.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Is van een kleine 2 uur geleden. Ja zie er slecht uit buiten de kilo's om en de camera die het allemaal benadrukt. Ik slaap heel slecht, heb nul energie, nergens zin in, weinig dingen die mij echt bekoren. Ik leef van dag tot dag, doe af en toe wat dingetjes in de tuin, verder is mijn dag
- Wakker worden
- Eten
- Computeren/TV kijken
- Eten
- Douchen
- Slapen
Ben 2 dagen terug de deur uit geweest voor een wandeling, en gister heb ik ook even een frisse neus gehaald, maar dat is eerder uitzondering dan regel zeg maar.\De reden waarom je je verrot voelt. Maargoed. Niet dat je daar wat in veranderd verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nee ik zie er vergeleken met vorige maand vrij verrot uit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Weet ik niet. Ken haar eigenlijk niet goed.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel heftig. Geen onderliggend lijden die vrouw?
Via mijn vriendin 100%. Ik zit al een tijdje thuis ook qua werk dus ik ontmoet vrijwel niemand.quote:
Haha ja herkenbaar. Het laat geen visitekaartje achter verder.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ken haar eigenlijk niet goed.
Dochters klas moest al na 3 dagen dicht wegens besmetting van een kindje (inmiddels 2 weken terug) en toen ging de groepsapp met hysterische moeders erop los speculeren wie het zou moeten zijn. Dat was echt gênant
Toen reageerde die moeder zelf dat haar zoon het was en dat zij inmiddels in het ziekenhuis lag. Hele app meteen stil en sterkte dit dat.
Te hopen dat ze niet op de IC terecht komt danquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Dochters klas moest al na 3 dagen dicht wegens besmetting van een kindje (inmiddels 2 weken terug) en toen ging de groepsapp met hysterische moeders erop los speculeren wie het zou moeten zijn. Dat was echt gênant
Toen reageerde die moeder zelf dat haar zoon het was en dat zij inmiddels in het ziekenhuis lag. Hele app meteen stil en sterkte dit dat.
Geniet0nquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook niet. Mijn vriendin kijkt weleens wanneer ze voor het laatst online was op WhatsApp, en dat ziet er vooralsnog wel hoopvol uit. Denken we.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te hopen dat ze niet op de IC terecht komt dan
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Azula het volgende:
Ah ja de klassenapp. Wij hebben zo’n zure vader erin zitten die continu klaagt en z’n mening over alles heen kotst. Echt genieten. Hij wordt vol genegeerd verder.
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Azula het volgende:
Ah ja de klassenapp. Wij hebben zo’n zure vader erin zitten die continu klaagt en z’n mening over alles heen kotst. Echt genieten. Hij wordt vol genegeerd verder.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat hoop ik ook niet. Mijn vriendin kijkt weleens wanneer ze voor het laatst online was op WhatsApp, en dat ziet er vooralsnog wel hoopvol uit. Denken we.
Sorry maar we zitten hier niet in OUD.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.
Laatst wel smakelijk gelachen om die vader.
Moeder in de app: waarom nog geen bericht vanuit school over (bepaald onderwerp)
Vader in de app: misschien moet je een keer je mail openen
Meteen 5 moeders in de app: nou ja zeg ze vraagt het maar. En dat soort berichten.
BAM
Ik kan daar wel van genieten
Hahaha oh no gelijk vittenquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Er zit voor zover ik weet 1 vader in en de rest alleen maar moeders. Ik heb vriendelijk bedankt.
Moeder in de app: waarom nog geen bericht vanuit school over (bepaald onderwerp)
Meteen 5 moeders in de app: nou ja zeg ze vraagt het maar. En dat soort berichten.
BAM
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sorry maar we zitten hier niet in OUD.
Blij dat ik er niet in zit zeg. Jemig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:46 schreef Azula het volgende:
[..]
Hahaha oh no gelijk vitten
Hier worden alleen sarcastisch wat duimpjes gedropt soms en eroverheen geluld.
Haha ja zelfde hier. Gewoon recht voor z'n raap zijn dan ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Zou dat echt niet kunnen handelenDan word ik volgens mij echt een heel naar persoon
Ja denk het ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
Zou dat echt niet kunnen handelenDan word ik volgens mij echt een heel naar persoon
Sterkte met alles trouwens @Haags lees het nu net pas.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:48 schreef Haags het volgende:
Blij dat ik er niet in zit zeg. Jemig.
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituatiesquote:
Maar je kan toch ook gewoon allebei niet in zo'n app gaan? Met zoveel bullshit tussendoor is het ook niet geschikt om echt belangrijke informatie uit te wisselen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
BAM
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het nietquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituaties
quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het niet
Met Karen de powerhuisvrouw die niet op haar mondje is gevallenquote:
Jaja ik ben binnen no time de paria van het schoolplein ik hoor het alquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met Karen de powervrouw die niet op haar mondje is gevallen
Nee mijn idee. Mijn vriendin heeft ook zoiets van wat doe ik hier in godsnaam. Eigenlijk is 90% van wat daar gevraagd wordt ook gewoon online te vinden op de site van de school. Maar goed, mensen zijn lui of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Maar je kan toch ook gewoon allebei niet in zo'n app gaan? Met zoveel bullshit tussendoor is het ook niet geschikt om echt belangrijke informatie uit te wisselen.
Dus eigenlijk is die app meer een interactief gemute adressenboekje met nr.'s van andere ouders die handig zijn om te hebben vanwege speelafspraken en dergelijke.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee mijn idee. Mijn vriendin heeft ook zoiets van wat doe ik hier in godsnaam. Eigenlijk is 90% van wat daar gevraagd wordt ook gewoon online te vinden op de site van de school. Maar goed, mensen zijn lui of zo.
Of je kopieert gewoon de schoolagenda naar die van jezelf en je weet ook het grootste gedeelte. Maar anno 2021 is dat blijkbaar ook nog vrij lastig voor de moderne ouder.
Iedereen lult maar wat, ik zit mij op te vreten en vertel iedereen hoe het zit na 5 minuten, dat is wel gangbaar.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen. Tuurlijk niet joh, je bent vast heel acceptabel in dynamische groepssituaties
Beter 1 zonder kinderen hequote:Op woensdag 24 februari 2021 17:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
In een app vol met schoolmoeders? Nee sorry ik denk het niet
Ja ook dat ja. En soms springt er wel een klassenmoeder tussendoor die hulp nodig heeft met klas opruimen/schoonmaken, last minute info of weet ik het wat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die app meer een interactief gemute adressenboekje met nr.'s van andere ouders die handig zijn om te hebben vanwege speelafspraken en dergelijke.
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er kinderen in de schoolmoederapp zitten
Waar heb je het overquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.
Wat is een omi?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alle omas en omis zijn nog niet dood hoor.
Zou je denken?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:01 schreef Fugue het volgende:
Ik denk niet dat er kinderen in de schoolmoederapp zitten
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zou je denken?
grgr Ria en de kids
Overgrootoma dusquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw met achterkleinkinderen
Mijn oma is een omi.
Ja hoor. Alleen een beetje veel overleg/webcalls gehad vandaag. En jij?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:10 schreef scrupuleus het volgende:
Je gaat lekker maat, een goede dag gehad?
Ook!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen een beetje veel overleg/webcalls gehad vandaag. En jij?
Daar heb ik helaas niet zoveel van kunnen genieten vandaag. Maar ja, voorlopig blijft het i.i.g. zonnigquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:15 schreef scrupuleus het volgende:
Ook!
Heerlijk gewerkt in het zonnetje
Kijk, jij lijkt me ook niet helemaal de achterlijkste, en het is voor iedereen toch duidelijk dat Braddie 1 of andere beperking heeft. Wat, dat maakt me verder niet uit, maar dat zie je overduidelijk in gezichtsuitdrukkingen/mimiek en gedrag/handelen. Ik neem dus aan dat jij dat ook wel ziet. In zijn gedrag zal vast ook wel een bewuste factor in zitten, maar ik geloof ook wel dat die beperking mede oorzaak is van dat er weinig tot niks verandert, of dat de verkeerde strategie wordt ingezet (en niet afgemaakt etc).quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De reden waarom je je verrot voelt. Maargoed. Niet dat je daar wat in veranderd verder.
Ja dit ga ik niet lezen inderdaadquote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk, jij lijkt me ook niet helemaal de achterlijkste, en het is voor iedereen toch duidelijk dat Braddie 1 of andere beperking heeft. Wat, dat maakt me verder niet uit, maar dat zie je overduidelijk in gezichtsuitdrukkingen/mimiek en gedrag/handelen. Ik neem dus aan dat jij dat ook wel ziet. In zijn gedrag zal vast ook wel een bewuste factor in zitten, maar ik geloof ook wel dat die beperking mede oorzaak is van dat er weinig tot niks verandert, of dat de verkeerde strategie wordt ingezet (en niet afgemaakt etc).
Ik bedoel dit niet lullig maar ik denk dat het hier toch gaat om iemand die maar net aan zelfstandig kan leven. Als alles OK loopt, dan lukt het allemaal wel, maar bij tegenslagen en onvoorziene dingen wordt het al lastiger. Wat hem nu overkomt gun je niemand en gaat heel ver, en ik zou ook niet weten waarom hem dat zou moeten overkomen. Dus verwachten dat hij dit zo zelf allemaal even gaat oplossen, nee.
Hij neemt met moeite het advies van de politie aan, en ws zal dit ook weer snel doorbroken worden. Wederom door lastig verder vooruit te kunnen denken, maar ook (laten we het niet mooier maken dan het is) omdat ie toch gewoon niks anders heeft nu. Je kan wel heel stoer blijven zeggen dat je stopt met YT en Fok, maar daar is op korte termijn niks voor in de plaats, dus ja, ergens snap ik wel dat ie niet stopt.
Het probleem is ook dat hij zelf niet in staat is volledig te zien in wat voor toestand hij zich bevindt. Nou ja deels dan, want hij realiseert zich donders goed dat ie nu doodongelukkig is, dat zien we al weet ik hoeveel maanden.
En dan kom je weer op hulp accepteren, op wat voor manier dan ook. Dat blijft wel een dingetje. Ik weet niet wat voor idee hij heeft over hoe lang hij nu wil stoppen (of iig denkt wat verstandig zou zijn - even los van of die dat dan weer volhoudt of niet), maar er moet toch gewoon veel meer gebeuren dan alleen maar even stoppen. En vanuit zijn standpunt gezien zal het ws altijd korter zijn dan wat buitenstaanders verstandig achten.
Stel even, nu een maand he-le-maal niks online, nou ja ms Fok dan onder een minder herkenbaar account ofzo. En dan na een maand gewoon weer op YT. Ik denk dat ie binnen 3 minuten weer gevonden is en het gewoon weer verder gaat.
Jouw obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen waardoor je niet heel veel beter dan Braddie zelf bentquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
Ik neem het iig nog voor hem op, ofzo.
Je kan het ook gewoon even lezen, idioot. Als je denkt dat ik dat allemaal typ uit een obsessie, heb je zelf een steekje los.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw obsessie begint ziekelijke vormen aan te nemen waardoor je niet heel veel beter dan Braddie zelf bent
Heb je ooit in een uitzichtloze situatie gezeten?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon even lezen, idioot. Als je denkt dat ik dat allemaal typ uit een obsessie, heb je zelf een steekje los.
Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'ben moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon even lezen, idioot. Als je denkt dat ik dat allemaal typ uit een obsessie, heb je zelf een steekje los.
Straks word jij het volgende slachtofferquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'bent moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.
Hoezo?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je ooit in een uitzichtloze situatie gezeten?
Je hebt het gelezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat ik `niet helemaal de achterlijkste 'ben moet je me geen idioot noemen. Dat is nogal een contradictio in terminis.
Kijk in jouw ogen zit Braddie dat.quote:
Veel mensen met issues willen ook psychologie studeren inderdaadquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk in jouw ogen zit Braddie dat.
Het hem willen helpen kan eigenlijk voortkomen uit het willen helpen van jezelf.
Snappie
En in jouw ogen niet?quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kijk in jouw ogen zit Braddie dat.
Het hem willen helpen kan eigenlijk voortkomen uit het willen helpen van jezelf.
Snappie
Laat je tranen maar gaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:55 schreef Fugue het volgende:
Wij zitten hier voor de braddielolletjes, niet om hem psychologisch te analyseren
Wat ook meespeelt is dat hij (in vergelijking met zijn intelligentie en voortschrijdend inzicht) redelijk welbespraakt is. Als je hem wat vaker hoort praten wordt echter duidelijk dat hij enorm veel standaardzinnen e.d. kopieert van anderen en dat zijn taalgebruik eigenlijk toch veel beperkter blijkt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk, jij lijkt me ook niet helemaal de achterlijkste, en het is voor iedereen toch duidelijk dat Braddie 1 of andere beperking heeft. Wat, dat maakt me verder niet uit, maar dat zie je overduidelijk in gezichtsuitdrukkingen/mimiek en gedrag/handelen. Ik neem dus aan dat jij dat ook wel ziet. In zijn gedrag zal vast ook wel een bewuste factor in zitten, maar ik geloof ook wel dat die beperking mede oorzaak is van dat er weinig tot niks verandert, of dat de verkeerde strategie wordt ingezet (en niet afgemaakt etc).
Ik bedoel dit niet lullig maar ik denk dat het hier toch gaat om iemand die maar net aan zelfstandig kan leven. Als alles OK loopt, dan lukt het allemaal wel, maar bij tegenslagen en onvoorziene dingen wordt het al lastiger. Wat hem nu overkomt gun je niemand en gaat heel ver, en ik zou ook niet weten waarom hem dat zou moeten overkomen. Dus verwachten dat hij dit zo zelf allemaal even gaat oplossen, nee.
Hij neemt met moeite het advies van de politie aan, en ws zal dit ook weer snel doorbroken worden. Wederom door lastig verder vooruit te kunnen denken, maar ook (laten we het niet mooier maken dan het is) omdat ie toch gewoon niks anders heeft nu. Je kan wel heel stoer blijven zeggen dat je stopt met YT en Fok, maar daar is op korte termijn niks voor in de plaats, dus ja, ergens snap ik wel dat ie niet stopt.
Het probleem is ook dat hij zelf niet in staat is volledig te zien in wat voor toestand hij zich bevindt. Nou ja deels dan, want hij realiseert zich donders goed dat ie nu doodongelukkig is, dat zien we al weet ik hoeveel maanden.
En dan kom je weer op hulp accepteren, op wat voor manier dan ook. Dat blijft wel een dingetje. Ik weet niet wat voor idee hij heeft over hoe lang hij nu wil stoppen (of iig denkt wat verstandig zou zijn - even los van of die dat dan weer volhoudt of niet), maar er moet toch gewoon veel meer gebeuren dan alleen maar even stoppen. En vanuit zijn standpunt gezien zal het ws altijd korter zijn dan wat buitenstaanders verstandig achten.
Stel even, nu een maand he-le-maal niks online, nou ja ms Fok dan onder een minder herkenbaar account ofzo. En dan na een maand gewoon weer op YT. Ik denk dat ie binnen 3 minuten weer gevonden is en het gewoon weer verder gaat.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Ga je nou oprecht op jezelf reageren met een kloontje?
Bijzondere zetquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Ga je nou oprecht op jezelf reageren met een kloontje?
Je vestigt onnodig de aandacht op hem, ook als dat goedbedoelde adviezen zijn waar niks mee wordt gedaan, daar help je hem niet mee. Een aantal jaar geleden waren er ook meerdere mods en users intensief goedbedoeld met hem bezig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:44 schreef Modus het volgende:
Ik neem het iig nog voor hem op, ofzo.
Modus plsquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Is goed SideEffect, is goedquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je vestigt onnodig de aandacht op hem, ook als dat goedbedoelde adviezen zijn waar niks mee wordt gedaan, daar help je hem niet mee. Een aantal jaar geleden waren er ook meerdere mods en users intensief goedbedoeld met hem bezig.
Sowieso heeft die jongen gewoon intensieve therapie nodig. Dat ga je echt niet via een forum fixen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:14 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Je vestigt onnodig de aandacht op hem, ook als dat goedbedoelde adviezen zijn waar niks mee wordt gedaan, daar help je hem niet mee. Een aantal jaar geleden waren er ook meerdere mods en users intensief goedbedoeld met hem bezig.
Alsof hij met therapie te redden isquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso heeft die jongen gewoon intensieve therapie nodig. Dat ga je echt niet via een forum fixen hoor.
Inderdaad. Ook met therapie moet het gewoon uit jezelf komen. Als jij niet wilt heeft therapie echt 0 zinquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alsof hij met therapie te redden is
Wellicht met een jaar intern in combi met een afval/levensstijl programma.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:19 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Alsof hij met therapie te redden is
Je wordt niet zomaar opgenomen. Daar zien ze echt wel verschil in mensen met serieuze psychische problemen en een ruggengraatloze lamlul.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wellicht met een jaar intern in combi met een afval/levensstijl programma.
Mensen die getriggerd worden om goedbedoelde adviezen te geven en de witte ridder uit te hangen zijn er iig al velen van geweest. Volgens heeft Modus daar ook ooit wel iets van mee gekregen, dus snap niet welke illusies hij zich nu maakt dat dit een vorm van het opnemen voor VCZ is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sowieso heeft die jongen gewoon intensieve therapie nodig. Dat ga je echt niet via een forum fixen hoor.
Een week geleden vroor het nog, niet zo zeikerig.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef vaarsuvius het volgende:
even een tussendoor klacht, waarom staat de fok banner nog steeds op vrieskou plaatjes? Is Danny zo lui?
Je kan banners switchen toch ook uitschakelen ergens?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef vaarsuvius het volgende:
even een tussendoor klacht, waarom staat de fok banner nog steeds op vrieskou plaatjes? Is Danny zo lui?
is inmiddels al 10 dagen, niet een week en de vlinders vliegen me om de oren, dit uitzonderlijke lenteweer verdient wel een update! Het is niet alsof het nu nog guur is met +4 graden ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:26 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Een week geleden vroor het nog, niet zo zeikerig.
Ja weet niet. Ik zou goed suïcidaal zijn als ik Braddie was.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar opgenomen. Daar zien ze echt wel verschil in mensen met serieuze psychische problemen en een ruggengraatloze lamlul.
Sowieso kansloos ja.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:25 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Mensen die getriggerd worden om goedbedoelde adviezen te geven en de witte ridder uit te hangen zijn er iig al velen van geweest. Volgens heeft Modus daar ook ooit wel iets van mee gekregen, dus snap niet welke illusies hij zich nu maakt dat dit een vorm van het opnemen voor VCZ is.
Die behandelingen vallen vaak tegenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik zou goed suïcidaal zijn als ik Braddie was.
Meestal kun je dan wel ergens terecht.
Hij vindt het toch allemaal prima. Hij heeft al 40-45 jaar de tijd om er wat aan te doen. Doet hij niet. Hij begint nu mentale problemen te krijgen omdat zijn levensstijl totaal toxisch is. Mocht tijd worden ook. Nu duurt het alleen nog 5 jaar voor hij de problemen aan zichzelf toeschrijft ipv aan stalkers of weet ik veel wat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja weet niet. Ik zou goed suïcidaal zijn als ik Braddie was.
Meestal kun je dan wel ergens terecht.
Elke pizza die hij naar binnen schuift is een stap dichter naar de doodquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vindt het toch allemaal prima. Hij heeft al 40-45 jaar de tijd om er wat aan te doen. Doet hij niet. Hij begint nu mentale problemen te krijgen omdat zijn levensstijl totaal toxisch is. Mocht tijd worden ook. Nu duurt het alleen nog 5 jaar voor hij de problemen aan zichzelf toeschrijft ipv aan stalkers of weet ik veel wat.
Hij heeft volgens mij geen suïcidale gedachten hoor, of last van automutilatie
Hij is natuurlijk 100% verantwoordelijk voor zijn eigen shit. Zelden zo'n slappe zak gezien. Maar hij kan natuurlijk altijd ergens aan de bel trekken als hij wel hulp wil/nodig heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij vindt het toch allemaal prima. Hij heeft al 40-45 jaar de tijd om er wat aan te doen. Doet hij niet. Hij begint nu mentale problemen te krijgen omdat zijn levensstijl totaal toxisch is. Mocht tijd worden ook. Nu duurt het alleen nog 5 jaar voor hij de problemen aan zichzelf toeschrijft ipv aan stalkers of weet ik veel wat.
Tuurlijk kan dat. We hebben een prima vangnet hier in Nederland. Alleen je moet dat wel willen. Want voor gedwongen opname zal hij echt niet in aanmerking komen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk 100% verantwoordelijk voor zijn eigen shit. Zelden zo'n slappe zak gezien. Maar hij kan natuurlijk altijd ergens aan de bel trekken als hij wel hulp wil/nodig heeft.
Als hij erachter komt dat dat views oplevert gaat hij er wel over vloggen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In theorie ja, maar in de praktijk mag je eerst een jaar op de wachtlijst als de problematiek waar je mee kampt van complexere aard is.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:37 schreef Fok-it het volgende:
We hebben een prima vangnet hier in Nederland.
Truequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. We hebben een prima vangnet hier in Nederland. Alleen je moet dat wel willen. Want voor gedwongen opname zal hij echt niet in aanmerking komen.
Ja eens, wel kleine disclaimer erbij dat dat dan wel problemen van lichtere aard zijn waar je goed voor terecht kanquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In theorie ja, maar in de praktijk mag je eerst een jaar op de wachtlijst als de problematiek waar je mee kampt van complexere aard is.
Denk niet dat er klinieken zijn voor een youtubeverslaving.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Je hebt niet alleen gedwongen opname hé. Je kunt ook vrijwillig in een programma komen (verslavingszorg)
"Ja hallo hier met de brandweer ik ben verslaafd aan fok!"quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Je hebt niet alleen gedwongen opname hé. Je kunt ook vrijwillig in een programma komen (verslavingszorg)
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk 100% verantwoordelijk voor zijn eigen shit. Zelden zo'n slappe zak gezien. Maar hij kan natuurlijk altijd ergens aan de bel trekken als hij wel hulp wil/nodig heeft.
Lijkt me eerder een symptoom van iets anders.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.
Of zijn moeder. Vraag me af of die de videos kent.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.
Of een date, of werkgever, of...
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:41 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Denk niet dat er klinieken zijn voor een youtubeverslaving.
Ja en nu wordt het alweer complex hè. Zeker als er daarnaast nog meerdere labeltjes in het spel zijn. Het is dat Braddie niet tussen wal en schip past, maar anders zou hij er zeker in vallen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt. Mja. Dan kan je erover redetwisten of hij wel echt een eetverslaving heeft.
Mag ik trouwens vragen als jij een klaploper bent?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Tering, je zal maar hulpverlener voor Braddie zijn en hem gaan googlen nadat hij vertelt dat hij parttime werkt op YouTube.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:45 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
[.. Het is dat Braddie niet tussen wal en schip past, maar anders zou hij er zeker in vallen.
Als al Braddies problemen goed in kaart gebracht worden is er echt wel een plaatsje voor hem hoor. Dit is echt een ernstig geval, ook al lijkt hij gewoon een luie vreetzak. Dat is hij natuurlijk ook, maar hier speelt echt veel meer.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Datequote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
net op zijn naam gezocht, je komt meldingen tegen van hem als pedofiel op politiesitesquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Mag ik trouwens vragen als jij een klaploper bent?
Tsja, je youtube account verwijderen en je bent er binnen 2 maanden vanaf. De enige die dat niet begrijpt is hijzelf.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
net op zijn naam gezocht, je komt meldingen tegen van hem als pedofiel op politiesites
ik zou daar ook een paar extra pizzaatjes door eten
Nou jij vooral Modusquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?
is dit weer je braddiemoe maar ondertussen genietend meelezen actquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar vind dit sowieso niet boeiend
Hij heeft zelfs zijn eigen quote op Goodreadsquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar vind dit sowieso niet boeiend
Als ik over Braddie wilde lezen had ik nog wel op een bepaald platform gezetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dit weer je braddiemoe maar ondertussen genietend meelezen act
Haha wat?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs zijn eigen quote op Goodreads![]()
tumblr?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als ik over Braddie wilde lezen had ik nog wel op een bepaald platform gezeten
Idd en hij blijft maar druk met fokquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:51 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
We blijven maar druk met die Braddie, hè?
Zag je de like? (H)quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Idd en hij blijft maar druk met fok
Ja maar die duizend abonnees is het meeste wat hij ooit in zijn leven heeft bereikt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, je youtube account verwijderen en je bent er binnen 2 maanden vanaf. De enige die dat niet begrijpt is hijzelf.
Vergeet zijn actieve fanbase hier op FOK! niet.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ja maar die duizend abonnees is het meeste wat hij ooit in zijn leven heeft bereikt.
Tot morgen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het was mij een waar genoegen KLB/FOK! 2007-2021, Never Forget
Eerst was het een pauze van zes maanden en inmiddels alweer twee. Waarschijnlijk heb je die hele aangifte uit je dikke duim gezogen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is weer tijd voor de FOK! psychologen___!
Ik hoef van de recherche helemaal niet volledig te stoppen met YouTube, maar een pauze van 2 maanden lijkt ze wel verstandig, dat ga ik dan ook doen.
Mooi ook hoe er hier iemand zit die begint over zinnetjes kopieren van anderenBeperkte woordenschat
Beperking omdat mijn mimiek vrij extreem is vaak
___!
Maar zelf perfect zijn natuurlijk
Dat zelfreflectie niet echt Braadslee's ding was hadden we al geconstateerdquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:04 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Eerst was het een pauze van zes maanden en inmiddels alweer twee. Waarschijnlijk heb je die hele aangifte uit je dikke duim gezogen.
Ook typisch dat je niet verder komt dan wat huillachjes (met uitroeptekens!), maar dat hoort misschien ook wel bij je beperkte denkvermogen. Kun je zelf ook niets aan doen
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik hoef van de recherche helemaal niet volledig te stoppen met YouTube, maar een pauze van 2 maanden lijkt ze wel verstandig, dat ga ik dan ook doen.
Mooi ook hoe er hier iemand zit die begint over zinnetjes kopieren van anderenBeperkte woordenschat
___!
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:05 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Nu is het echt hoor, hij heeft 'gaarne verwijderen' in zijn ondertitel gezet.
quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
___!
VallendePizzaSpinazie?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?
DeVloggendeBradgeCasioGeneratorBroodjeBanaanMusicTubeTV2.0quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zelfs die zag in dat er niets te redden viel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef Fugue het volgende:
Wow zelfs recherche op de braddiecase. 😱
Hij keert waarschijnlijk weer terug naar iets met braad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja taalfouten ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef isax het volgende:
Zuurstof gebrek lijdt meestal toch tot beperkingen?
BroodjeBalquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar zijn pleziertje dan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef okselzweet het volgende:
Medelijden wel met de politie. Proberen ze hem te helpen en het enige wat braddie er mee doet is stug doorgaan met wat hij altijd doet en in zijn streams kankeren dat de politie hem niet als prioriteit behandelt.
Fappen is ook leukquote:
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Edgelord dit klinkt belachelijk heet @:scrupuleus
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebtquote:
Dit geloof ik onmiddellijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.
Geen idee wanneer de laatste keer wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebt
Vandaag nog een kuttopic gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
@:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:Scrupuleus
Ik distantieer mij van belagers van ons Mikquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
Ojee, alle video's zijn verstoptquote:
Minder pijpenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn kaak doet gruwelijk veel pijn
Oeps @okselzweet ik ben je existentie vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
De zoon van Hugo de Jongequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De zoon van okselzweet?
Agossiequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn kaak doet gruwelijk veel pijn
Je lultquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
Het was ook eergister maar ik snap dat je enigszins gedesorienteerd bent wanneer je hitte ervaart.
Meer juist. Uitgebreid om de dag en de niet-pijpdag moet je je kaakkopjes masseren. Dan train je ze en heb je er niet meer zo gauw last van, aldus mijn vriendin.quote:
@Naardegallemiezen geilt op mijn 17 jarige Marokkaanse adoptiekind.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De zoon van okselzweet?
Laatst gingen we bijles doen in het badhuisquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:naardegallemiezen geilt op mijn 17 jarige Marokkaanse adoptiekind.
Dwing mequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik vind dat je verdomme wel even normaal kunt doen stuk gajes
Hoe gaat hij nou afterpay terug betalen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef okselzweet het volgende:
Oj
[..]
Ojee, alle video's zijn verstopt
ik denk dat hij nog in de periode zit dat hij alles gratis terug kan sturenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:47 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe gaat hij nou afterpay terug betalen?
Glijdt wel minder goed danquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Volgende keer laat ik mijn kunstgebit in
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog in de periode zit dat hij alles gratis terug kan sturen
de werknemers bij zijn lokale PostNL punt zijn al best wat van hem gewendquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?
Besties waar je best even kan vragen of je mag schijten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de werknemers bij zijn lokale PostNL punt zijn al best wat van hem gewend
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |