Gewoon eng!quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:18 schreef Mikeytt het volgende:
Deze voorbedrukte shit:
[ afbeelding ]
Zo heb je geen plakoorlogen meer en heeft te veel partijen op het bord om effectief te zijn.
Van die borden waar de VVD plakt, dan de PvdD eroverheen plakt met gigantische posters en de PVV daar weer overheen gaat en daar dan hitlersnorretjes op wprden getekend.
Dat is pas een verkiezingsbord. Niet deze lelijke shit.
Boca Raton, mijn liefje. (Als ze een vrouw is)quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
huh had ik hier al gereageerd ik had een like gekregen van @:boca_raton
Leuke koeien wel.quote:
@Boca_Ratonquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Boca Raton, mijn liefje. (Als ze een vrouw is)
Echt de meest idiote partij na de FvDquote:
Wat is mis met FVD mietje?quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Echt de meest idiote partij na de FvD
Eh misschien dat het een fascistische racistenpartij is en daardoor gevaarlijk voor de Nederlandse democratie?quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:59 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Boca Raton, mijn liefje. (Als ze een vrouw is)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Detailsquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Eh misschien dat het een fascistische racistenpartij is en daardoor gevaarlijk voor de Nederlandse democratie?
Hoor die natnek praten danquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Eh misschien dat het een fascistische racistenpartij is en daardoor gevaarlijk voor de Nederlandse democratie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |