Wat lees ikquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:19 schreef okselzweet het volgende:
Mensen met level 99 cooking/woodcutting/firemaking etc.
Mensen met level 99 hunter/thieving/herblore etc.
Nee, je maakt geen kans.quote:
O ik heb weinig te verliezenquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang er hier autisten zijn die alle persoonlijke informatie in een excel-sheet zetten, geef ik zo weinig mogelijk persoonlijke info weg.
Pas maar op, voor je het weet heb je een youtubekanaal en maak je livestreams waar je de triangel speelt.quote:
Dan maar liever geen doel om uit bed te gaanquote:Op woensdag 24 februari 2021 11:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet heb je een youtubekanaal en maak je livestreams waar je de triangel speelt.
Zou ik ook niet doen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf zie net dat een uur geleden een collega mij had gebeld op telefoon
echt fakking irritant wijf stuur gewoon mailtje ofzo of bel via teams
ik ga niet terugbellen hoor bekijk het maar
Is ze niet leuk?quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Laat haar je schaamhaarverzameling zien.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat zal haar lerenquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
protip: niks zeggen, niks betalen en hopen dat ze er niet achter komen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:21 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zie af van de belastingdienst.
Wat een agressie vriendquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat tweede zit wel snor, het gaat altijd mis bij het eerste. Daarmee ook met het laatste.quote:Op woensdag 24 februari 2021 12:15 schreef isax het volgende:
[..]
protip: niks zeggen, niks betalen en hopen dat ze er niet achter komen.
ken meer mensen die dit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |