DeVloggendeBradgeCasioGeneratorBroodjeBanaanMusicTubeTV2.0quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen we al gokken wat z'n nieuwe accountnaam wordt? OrgelJoker?
Zelfs die zag in dat er niets te redden viel.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef Fugue het volgende:
Wow zelfs recherche op de braddiecase. 😱
Hij keert waarschijnlijk weer terug naar iets met braad.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja taalfouten ookquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:13 schreef isax het volgende:
Zuurstof gebrek lijdt meestal toch tot beperkingen?
BroodjeBalquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja maar zijn pleziertje dan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:15 schreef okselzweet het volgende:
Medelijden wel met de politie. Proberen ze hem te helpen en het enige wat braddie er mee doet is stug doorgaan met wat hij altijd doet en in zijn streams kankeren dat de politie hem niet als prioriteit behandelt.
Fappen is ook leukquote:
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:34 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Edgelord dit klinkt belachelijk heet @:scrupuleus
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebtquote:
Dit geloof ik onmiddellijk.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik sta erom bekend om met mijn vingers lichamen te beroeren, de edge op te zoeken en dan weer langzaam de erogene zones af te tasten.
Geen idee wanneer de laatste keer wasquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alsof jij dat vandaag niet al 3 keer gedaan hebt
Vandaag nog een kuttopic gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
@:IceCreamSandwich @:Boze_Eend @:Scrupuleus
Ik distantieer mij van belagers van ons Mikquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb trouwens helemaal gemist wat er gebeurd is met ons @:Mikeytt nadat we hem gister op gruwelijke wijze belaagd hebben
Ojee, alle video's zijn verstoptquote:
Minder pijpenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn kaak doet gruwelijk veel pijn
Oeps @okselzweet ik ben je existentie vergetenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:38 schreef Naardegallemiezen het volgende:
De zoon van Hugo de Jongequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De zoon van okselzweet?
Agossiequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:41 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mijn kaak doet gruwelijk veel pijn
Je lultquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
Het was ook eergister maar ik snap dat je enigszins gedesorienteerd bent wanneer je hitte ervaart.
Meer juist. Uitgebreid om de dag en de niet-pijpdag moet je je kaakkopjes masseren. Dan train je ze en heb je er niet meer zo gauw last van, aldus mijn vriendin.quote:
@Naardegallemiezen geilt op mijn 17 jarige Marokkaanse adoptiekind.quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
De zoon van okselzweet?
Laatst gingen we bijles doen in het badhuisquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:naardegallemiezen geilt op mijn 17 jarige Marokkaanse adoptiekind.
Dwing mequote:Op woensdag 24 februari 2021 21:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik vind dat je verdomme wel even normaal kunt doen stuk gajes
Hoe gaat hij nou afterpay terug betalen?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:42 schreef okselzweet het volgende:
Oj
[..]
Ojee, alle video's zijn verstopt
ik denk dat hij nog in de periode zit dat hij alles gratis terug kan sturenquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:47 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe gaat hij nou afterpay terug betalen?
Glijdt wel minder goed danquote:Op woensdag 24 februari 2021 21:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Volgende keer laat ik mijn kunstgebit in
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?quote:Op woensdag 24 februari 2021 21:58 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog in de periode zit dat hij alles gratis terug kan sturen
de werknemers bij zijn lokale PostNL punt zijn al best wat van hem gewendquote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?
Besties waar je best even kan vragen of je mag schijten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
de werknemers bij zijn lokale PostNL punt zijn al best wat van hem gewend
quote:Op woensdag 24 februari 2021 22:01 schreef isax het volgende:
[..]
Alle 1265 euro aan zooi die hij niet nodig heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |