heerlijke game joh, zeker met de 2 expansionsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat ook even geprobeerd maar kwam er niet echt doorheen en van Gwent snapte ik al helemaal niks. Ik ga goffedomme toch geen onnodige tutorial kijken/spelen
standelone misschien 3 potjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, maar niet de standalone game?
Speelde vroeger ook veel Hearthstone, maar ben op een gegeven moment overgestapt naar Gwent toen RNG een te grote rol ging spelen (in mijn beleving). Al is het wel een wat andere game.
Slechts ter info.
Ik ben echt tering slecht in games geworden na 10 jaar niks te hebben gespeeld denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heerlijke game joh, zeker met de 2 expansions
je kunt gwent helemaal skippen verder
dat maakt in singleplayers toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt tering slecht in games geworden na 10 jaar niks te hebben gespeeld denk ik.
Ja snap ik, had ik op een gegeven moment ook wel last van. Vind HS wel erg duur om bij te blijven. Bij Gwent wel wat makkelijker om bij te blijven en kaarten te grinden. Maar is wel net wat anders dan HS dus het moet je wel liggen. Vind dat rondesysteem het wel wat leuker maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
standelone misschien 3 potjes
maar ik vind de gameplay van hearthstone wel prima, alleen het systeem erachter verneukt het voor mij
ik speel niet genoeg om bij te blijven en het is te duur om packs te kopen
first world problems
Deze post maakt het waarschijnlijk enkel pijnlijker maar ik ging vaak dood, heel vaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat maakt in singleplayers toch niet zoveel uit?
op de laagste moeilijkheid?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post maakt het waarschijnlijk enkel pijnlijker maar ik ging vaak dood, heel vaak.
Cruciale wedstrijd.quote:
Volgend jaar een paar leuke derby's.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genieten van de paar potjes eredivisie die we nog spelen.
elke wedstrijd is een finalequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
dubbel punten wedstrijd
de bal is rond
gras is groen
11 tegen 11
Dit seizoen is gewoon klaar.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit seizoen is gewoon klaar.
Willem II moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De KKD is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Boerenkool ?quote:
Wie geschoren wordt moet stilzitten.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Willem II moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De KKD is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Je moet gewoon juichend langs het stadion gaan.quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hup Willem II stoere kerels!! Trots van het voetballandquote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hup Willem II stoere kerels!! Trots van het voetballand
Musiala in Die Mannschaft?quote:Op woensdag 24 februari 2021 11:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik lunch nu met je mee, @:KingRoland!
gewoon broodjesquote:Op woensdag 24 februari 2021 12:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk GGMM.
Wat ga je eten?
Met of zonder?quote:
inclusief gif, lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met of zonder wat, schil?
Met dat lijkt me logisch
Hoe dat dan. heb je dat vaker?quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Net een enorme pijnscheut gehad waar ik vijf minuten van moest bijkomen. We kunnen er weer tegen aan.
Ik las pijpbeurt.quote:Op woensdag 24 februari 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Net een enorme pijnscheut gehad waar ik vijf minuten van moest bijkomen. We kunnen er weer tegen aan.
Kleurt Rebecca haar harenquote:Op woensdag 24 februari 2021 15:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zag zojuist een blond engeltje buiten.
Ik geniet.
wtfquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Smerige mensen in de sc zo blijkt maar weer
moslims bahquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
Ibrahim is trending, dus ik klikte even op Ibrahim. Daar heb ik nu HEEL VEEL spijt van.
Wtfquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is dat voor gekkigheid, nu al voetbal.
Ik vind dit zo'n leuke rubriekquote:Op woensdag 24 februari 2021 16:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kleurspoelingen ja, geen verf.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek
quote:Op woensdag 24 februari 2021 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek
Taco's gevuld met gehakt en chilibonen, maïs, tomaat, komkommer en een pittig sausje.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Sushi vandaagquote:Op woensdag 24 februari 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
van welke toko?quote:
Dit moet je tegen Knut zeggen, dan hebben ze morgen een baksteen door hun ramen.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van welke toko?
ik had er laatst eentje die deed mayonaise in mijn temaki
DIE KUNNEN HET VERGETEN!
slecht voor zijn hartquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moet je tegen Knut zeggen, dan hebben ze morgen een baksteen door hun ramen.
Daar heb je een punt.quote:
Een tent hier in Eindhoven. Echt duur maar wel de allerbeste kwaliteit.quote:Op woensdag 24 februari 2021 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
van welke toko?
ik had er laatst eentje die deed mayonaise in mijn temaki
DIE KUNNEN HET VERGETEN!
voor zover dat kan met thuisbezorgde sushiquote:Op woensdag 24 februari 2021 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een tent hier in Eindhoven. Echt duur maar wel de allerbeste kwaliteit.
Ik ook en wacht al 3 uur maar ze kunnen er al 3 kwartier elk moment zijn!quote:
Misschien komt het dan ook al wel uit de Randstadquote:Op woensdag 24 februari 2021 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook en wacht al 3 uur maar ze kunnen er al 3 kwartier elk moment zijn!
Ik mis de Randstad soms.
Deze grap wilde ik ook al maken!quote:Op woensdag 24 februari 2021 19:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien komt het dan ook al wel uit de Randstad
Ik kan niet koken. Maar geniet van het kookprogramma van Omroep Max. Zie de bejaarden struikelen door hun keuken om het bij te houden.quote:
Ja tafeltjedekje is een gespreid bedjequote:Op woensdag 24 februari 2021 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet koken. Maar geniet van het kookprogramma van Omroep Max. Zie de bejaarden struikelen door hun keuken om het bij te houden.
Uitgekookt! heet het. Is ideaal voor een vrijgezel met kook-angst.quote:Op woensdag 24 februari 2021 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja tafeltjedekje is een gespreid bedje
En dat is half italiaansquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Uitgekookt! heet het. Is ideaal voor een vrijgezel met kook-angst.
Ja, in beton bezorgd.quote:
https://www1.wdr.de/sport(...)f-boninsegna100.htmlquote:Op woensdag 24 februari 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met hoeveel gaat city winnen?
3-1 al is dat meer hoop, wordt nog moeilijk genoeg want ze 2 keer zo in de tang houden lijkt me toch ook moeilijk maar er komt meer ruimte als het goed is.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voorspelling voor vanavond?
wat denk jij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een voorspelling voor vanavond?
Er schijnen twee middenvelders terug te komen maar lijkt mij stug dat het daar zoveel beter van gaat worden. Van wat ik een beetje lees in de Franse pers heeft Lille ook niet echt onder gepresteerd vorige week maar is dit het wel een beetje. Ze scoren sowieso niet vaak en ik zie ze dat tegen Ajax niet 2x doen eigenlijk. Wordt denk ik wel spannend, eindstand 1-1. Je krijgt wel veel ruimte en die CV's zijn ook niet de snelste dus ik hoop dat de spitsen (en Nere weer eens) in vorm zijn.quote:
als Ajax maar door gaat, voordeel is dat zij er minimaal 2 moeten makenquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er schijnen twee middenvelders terug te komen maar lijkt mij stug dat het daar zoveel beter van gaat worden. Van wat ik een beetje lees in de Franse pers heeft Lille ook niet echt onder gepresteerd vorige week maar is dit het wel een beetje. Ze scoren sowieso niet vaak en ik zie ze dat tegen Ajax niet 2x doen eigenlijk. Wordt denk ik wel spannend, eindstand 1-1. Je krijgt wel veel ruimte en die CV's zijn ook niet de snelste dus ik hoop dat de spitsen (en Nere weer eens) in vorm zijn.
Thuisbalans baart wel enigszins zorgen (en de uitbalans van hunnie) maar 1-2 is gewoon een extreem gunstige uitslag. En dat zij moeten komen lijkt mij niet hun favoriete spelletje, al zal Ajax waarschijnlijk gewoon zijn eigen spel spelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax maar door gaat, voordeel is dat zij er minimaal 2 moeten maken
Er zijn niet zoveel spelers meer bij van die wedstrijd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:23 schreef Coco het volgende:
Lijkt mij sterk dat Ajax dit nog uit handen gaat geven.
Ze hebben toch geleerd van Ajax - Spurs.
Dit zijn wel uitspraken hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:37 schreef GGMM het volgende:
De winnaar van PSV - Olympiakos is het zwakste team uit de Europa League
De winnaar van die pot vanavond of degene die doorgaat in het toernooi?quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:37 schreef GGMM het volgende:
De winnaar van PSV - Olympiakos is het zwakste team uit de Europa League
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2021 09:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De winnaar van die pot vanavond of degene die doorgaat in het toernooi?
Ik heb genotenquote:Op donderdag 25 februari 2021 10:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Was vondelpark leuk gister?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 09:23 schreef Coco het volgende:
Lijkt mij sterk dat Ajax dit nog uit handen gaat geven.
Ze hebben toch geleerd van Ajax - Spurs.
Tilburg komt het vaakst aan bod op de FP. En dan niet positief.quote:Op donderdag 25 februari 2021 10:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi begin. Beter sluiten ze heel die stad.
Je zou daar voortaan kunnen reageren daar met: "TILBURGED".quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tilburg komt het vaakst aan bod op de FP. En dan niet positief.
Lul niet. Alhoewel. Die zie je te weinig volgens mij.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:15 schreef Coco het volgende:
User @:tong80 zet de aanval in op onze nieuwe VBL moderator @:Lenny_leonard
Twee keer daar staat lelijk. Net zoals te veel die'squote:Op donderdag 25 februari 2021 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je zou daar voortaan kunnen reageren daar met: "TILBURGED".
Ik zou het zelf kunnen doen, maar ik kom niet op de FP.
Zou je geen woorden als deugen of deugend meer willen gebruiken thnxquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
Deugend voetbaltwitter buitelt over elkaar heen in verontwaardiging omdat Baudet in de Cor Potcast zit.
Ok wegkijker.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je geen woorden als deugen of deugend meer willen gebruiken thnx
Thnxquote:Op donderdag 25 februari 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben tegen censuur.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerder bukkend idd.quote:Op donderdag 25 februari 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:25 en 16:25
Genot.
Dune, en de drie prelude to Dune boeken.quote:
Dankzij mensen zoals jou zitten we nog maanden met de maatregelen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Ter info; ik werk vandaag op kantoor.
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jou zitten we nog maanden met de maatregelen.
Aso!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Waarom is dat absoluut noodzakelijk?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen!quote:
Goedemiddag!quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Oh wacht, het is al middag: Goedemiddag!
Ik moest wat printen en heb thuis geen printer.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is dat absoluut noodzakelijk?
Goedemiddag grootmeester Don.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:25 schreef DonRaja het volgende:
Oh wacht, het is al middag: Goedemiddag!
Eén van mijn klanten vroeg ook om 'onsite presence'. De reden was dat ze dan meer een teamgevoel konden kweken. Ik heb ze gezegd dat aangezien ze het niet erg vinden om Corona te krijgen, ze ook gelijk de tering konden krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Wat is er zo belangrijk dat je het MOET printen?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest wat printen en heb thuis geen printer.
Ik vanaf gisteren elke dag weer. Behoorlijk tevreden mee vooralsnogquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:22 schreef Scrummie het volgende:
Prima reactie Don. Hopelijk gaat het ondanks alles goed met ze nu ze corona en de tering hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eén van mijn klanten vroeg ook om 'onsite presence'. De reden was dat ze dan meer een teamgevoel konden kweken. Ik heb ze gezegd dat aangezien ze het niet erg vinden om Corona te krijgen, ze ook gelijk de tering konden krijgen.
Ja niets eigenlijk, maar kon zo snel geen ander slap excuus bedenken.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er zo belangrijk dat je het MOET printen?
[ afbeelding ]
Ik print trouwens nooit. Ik ben tegen printen.
Ik alleen vandaag, volgende week ook 1 dag. We beginnen langzaam. Denk met een maand of 2 wel weer 50/50.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vanaf gisteren elke dag weer. Behoorlijk tevreden mee vooralsnog
Weer lekker lunchen in de stad elke dag.
Het gaat om een grote lampenboer uit het zuiden van het land. Die hebben volgens mij niks te klagen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima reactie Don. Hopelijk gaat het ondanks alles goed met ze nu ze corona en de tering hebben.
[..]
Ja niets eigenlijk, maar kon zo snel geen ander slap excuus bedenken.
Ja bedrijfsbeleid is 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis. Maar nu met corona mag je of 5 dagen per week op kantoor bij wijze van uitzondering of gewoon volledig thuis.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik alleen vandaag, volgende week ook 1 dag. We beginnen langzaam. Denk met een maand of 2 wel weer 50/50.
Maar jij werkte toch pre-corona ook al veel thuis of niet?
Nu het lekker weer is wel ja, maar tot een week geleden kon je sowieso alleen warme chocomel, koek en zopie krijgen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vanaf gisteren elke dag weer. Behoorlijk tevreden mee vooralsnog
Weer lekker lunchen in de stad elke dag.
Ik haat lampen met dank aan @GGMMquote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat om een grote lampenboer uit het zuiden van het land. Die hebben volgens mij niks te klagen.
Wel de intentie om straks weer 2/3 te doen dan? Hoop hier dat we het thuiswerken er wel deels inhouden als we terug naar normaal gaan. Terwijl het bedrijf er precorona echt niet aan wou, denk ik wel dat ze nu de voordelen van zien.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bedrijfsbeleid is 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis. Maar nu met corona mag je of 5 dagen per week op kantoor bij wijze van uitzondering of gewoon volledig thuis.
Dat wel ja als de situatie weer normaal wordt. Maar nu ook onder lichte dwang van mijn werkgever. Ik trok het mentaal niet echt meer thuis en op de controleerbare werkstromen zakte mijn productiviteit ook tot -60% ofzo (hoera voor FOK!)quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik haat lampen met dank aan @:GGMM
[..]
Wel de intentie om straks weer 2/3 te doen dan? Hoop hier dat we het thuiswerken er wel deels inhouden als we terug naar normaal gaan. Terwijl het bedrijf er precorona echt niet aan wou, denk ik wel dat ze nu de voordelen van zien.
Werken jullie ook met directe en indirecte uren?quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel ja als de situatie weer normaal wordt. Maar nu ook onder lichte dwang van mijn werkgever. Ik trok het mentaal niet echt meer thuis en op de controleerbare werkstromen zakte mijn productiviteit ook tot -60% ofzo (hoera voor FOK!)
Zijn pittige boeken (In het Engels) maar wel genot.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee van de vier boeken zijn binnen, de andere twee krijg ik ergens volgende week, niks mis mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk schilderijtje.
Ajoh, makkie.quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn pittige boeken (In het Engels) maar wel genot.
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn pittige boeken (In het Engels) maar wel genot.
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt, dus denk het niet.quote:Op donderdag 25 februari 2021 12:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Werken jullie ook met directe en indirecte uren?
quote:Op donderdag 25 februari 2021 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk schilderijtje.
Zou jammer zijn, was eigenlijk wel van plan om een dagje Amsterdam te doen dan.quote:
dat kan sowieso als de kroegen tenminste open zijnquote:Op donderdag 25 februari 2021 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, was eigenlijk wel van plan om een dagje Amsterdam te doen dan.
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat kan sowieso als de kroegen tenminste open zijn
Wat een leuk topic!quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
F&S / Spider-man: No Way Home
@:kingroland kan je even in mijn spider-man topic reageren alsjeblieft?
@:onlogisch jij niet alsjeblieft
@Scrummie is Spiderman expert (PS5)quote:Op donderdag 25 februari 2021 15:59 schreef GGMM het volgende:
F&S / Spider-man: No Way Home
@:kingroland kan je even in mijn spider-man topic reageren alsjeblieft?
@:onlogisch jij niet alsjeblieft
quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over Spiderman:
Dit vind ik een leuk liedje.
Denk je bij deze ook altijd "goedemorgen" erbij?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik blijf dit een geweldig gifje vinden.
de soundtrack van die filmquote:Op donderdag 25 februari 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over Spiderman:
Dit vind ik een leuk liedje.
Nieuw baantje, erg uitdagend.quote:Op donderdag 25 februari 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker bezig. Heerlijk weertje. Top of flop?
wat voor baantje?quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nieuw baantje, erg uitdagend.
Ging oké.
Gelachen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je bij deze ook altijd "goedemorgen" erbij?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |