heerlijke game joh, zeker met de 2 expansionsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat ook even geprobeerd maar kwam er niet echt doorheen en van Gwent snapte ik al helemaal niks. Ik ga goffedomme toch geen onnodige tutorial kijken/spelen
standelone misschien 3 potjesquote:Op dinsdag 23 februari 2021 22:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, maar niet de standalone game?
Speelde vroeger ook veel Hearthstone, maar ben op een gegeven moment overgestapt naar Gwent toen RNG een te grote rol ging spelen (in mijn beleving). Al is het wel een wat andere game.
Slechts ter info.
Ik ben echt tering slecht in games geworden na 10 jaar niks te hebben gespeeld denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heerlijke game joh, zeker met de 2 expansions
je kunt gwent helemaal skippen verder
dat maakt in singleplayers toch niet zoveel uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben echt tering slecht in games geworden na 10 jaar niks te hebben gespeeld denk ik.
Ja snap ik, had ik op een gegeven moment ook wel last van. Vind HS wel erg duur om bij te blijven. Bij Gwent wel wat makkelijker om bij te blijven en kaarten te grinden. Maar is wel net wat anders dan HS dus het moet je wel liggen. Vind dat rondesysteem het wel wat leuker maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
standelone misschien 3 potjes
maar ik vind de gameplay van hearthstone wel prima, alleen het systeem erachter verneukt het voor mij
ik speel niet genoeg om bij te blijven en het is te duur om packs te kopen
first world problems
Deze post maakt het waarschijnlijk enkel pijnlijker maar ik ging vaak dood, heel vaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat maakt in singleplayers toch niet zoveel uit?
op de laagste moeilijkheid?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post maakt het waarschijnlijk enkel pijnlijker maar ik ging vaak dood, heel vaak.
Cruciale wedstrijd.quote:
Volgend jaar een paar leuke derby's.quote:Op woensdag 24 februari 2021 08:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Genieten van de paar potjes eredivisie die we nog spelen.
elke wedstrijd is een finalequote:Op woensdag 24 februari 2021 09:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
dubbel punten wedstrijd
de bal is rond
gras is groen
11 tegen 11
Dit seizoen is gewoon klaar.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2021 09:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit seizoen is gewoon klaar.
Willem II moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la Douglas). De KKD is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Boerenkool ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |