SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er staan 3 smileys in je postquote:Op dinsdag 23 februari 2021 17:59 schreef jerney het volgende:
[..]Ik lach van nature veel teveel, kom je soms niet van mannen af.
Maar die 5 dagen dat ik eens niet lachte, kreeg ik inderdaad wel zulk commentaar.
Terechte klacht!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Beetje klein maar wat niet rekt dat scheurt wel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Fijn dat je hier weer een paar dagen bentquote:
* Maanvis verstopt je steenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Neee geef terugquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Fijn dat je hier weer een paar dagen bent
* Maanvis verstopt je steen
Maar ik ben ook wel blij, aww*kusjekroel*
![]()
geef wat terug? Ik heb niks verstopt hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Neee geef terug
Maar ik ben ook wel blij, aww*kusjekroel*
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
geef wat terug? Ik heb niks verstopt hoorI feel exposed
![]()
![]()
Snel, verstop je in mijn bed.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
You trickster!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel, verstop je in mijn bed.![]()
![]()
Was het zo duidelijk?quote:
![]()
Een gedicht over Maanvis
Wat zullen we drinken...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lang leven de versoepeling Gommers is er ook niet blij mee
Voorzitter Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) zegt zijn hart vast te houden voor de combinatie van de komende versoepelingen en oplopende besmettingscijfers en ic-bezetting.
„Ik begrijp de roep uit de samenleving om versoepeling, maar aan de andere kant schrok ik afgelopen vrijdag toen ik de verwachtingen van de modelleurs van het RIVM zag. Dan blijkt dat we de ic-capaciteit weer met 35 procent moeten opschalen naar 1350 bedden”, aldus Gommers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey aloaquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Lang leven de versoepeling Gommers is er ook niet blij mee
Voorzitter Diederik Gommers van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) zegt zijn hart vast te houden voor de combinatie van de komende versoepelingen en oplopende besmettingscijfers en ic-bezetting.
„Ik begrijp de roep uit de samenleving om versoepeling, maar aan de andere kant schrok ik afgelopen vrijdag toen ik de verwachtingen van de modelleurs van het RIVM zag. Dan blijkt dat we de ic-capaciteit weer met 35 procent moeten opschalen naar 1350 bedden”, aldus Gommers.DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vooruit dan maarquote:
Een gedicht over Maanvis
Geen besmettingen bij eerste proefevenement in Beatrix Theater
Bij het zakelijke congres in het Utrechtse Beatrix Theater vorige week maandag, het eerste proefevenement in een reeks van acht, is niemand besmet geraakt met het coronavirus. Dat meldt de organisatie nadat alle bezoekers en medewerkers vijf dagen na het evenement opnieuw waren getest. Zij moesten zich maximaal 48 uur voor het congres ook laten testen. Alleen mensen met een negatieve testuitslag werden toegelaten tot het evenement.![]()
Vergeet met wat?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:17 schreef jerney het volgende:
Behalve SBE en Maanvis soms. En Aloa en Dottie en ik heb het idee dat ik iemand vergeet...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben heel braaf hoor!
tot je ff niet kijktTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
A op de fietsquote:
Nog gekliederd vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dabedoelik!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:20 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben heel braaf hoor!
tot je ff niet kijkt![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A op de fiets
Nog gekliederd vandaag?
Zo even ondersteboven op de bank bewerken wat ik tot nu toe heb en morgenochtend de rest filmen.![]()
![]()
in dat opzicht ben ik net een katquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Daarom wil ik jou ook altijd maar aaienquote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in dat opzicht ben ik net een kat![]()
![]()
???quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo even ondersteboven op de bank bewerken wat ik tot nu toe heb en morgenochtend de rest filmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jij zelfquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Daarom wil ik jou ook altijd maar aaien
Een gedicht over Maanvis
quote:Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noch ein bisschen tanzenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Want de koeien staan te springen....quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nein Mannquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Alle contactberoepen behalve sekswerkers, jammer hoorUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En Guus wil maar een beetje blijven tanzen en vozen met die wilde wijv'n!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Want de koeien staan te springen....![]()
![]()
Mooi zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan Guus toch mooi naar huus toe gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
Alle contactberoepen behalve sekswerkers, jammer hoor![]()
![]()
Lazer op, nu zit dat nummer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En Guus wil maar een beetje blijven tanzen en vozen met die wilde wijv'n!![]()
Wie?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan Guus toch mooi naar huus toe gaan.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lazer op, nu zit dat nummer in mijn hoofd.![]()
![]()
![]()
Ik krijg je nog wel.quote:
Guus Utenwaard, die zich nog nooit in de grote stad begeven had en al z'n geld verkwanselde aan de wilde wiev'n terwijl de koei'n op spring'n stonden.quote:![]()
![]()
Vuilak, die had ik uit mijn geest verbannen.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vuilak, die had ik uit mijn geest verbannen.![]()
![]()
Ja dat is mooi, man!![]()
![]()
Dat mag.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
Mogen we nog naar de happy end masseuse?![]()
Dat wordt zo een enkeltje douche en slapen.quote:
Ergens mis ik het wel die goede karnavalsnummers.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wordt zo een enkeltje douche en slapen.Hij is net wakker van z'n middagdutje!
![]()
![]()
Dat gaan we zo horen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar van Rutte en co zeker niet![]()
Ach er ZITTEN tegenwoordig soms nog wel geinige tussen, maar vaak is het nogal geforceerd lollig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens mis ik het wel die goede karnavalsnummers.![]()
Mijn parkiet ook al, die wil ook weer fladderen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]Hij is net wakker van z'n middagdutje!
De la soul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij zal het vast weer somber inzien nu kinderen de Engelse ziekte krijgen enzo. (Het schijnt dat die nu massaal aangestoken worden met de Britse mutatie.)quote:![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet ook al, die wil ook weer fladderen.![]()
Dat weten we nu al, persco is maar een formaliteitjequote:Uw ADH vitamine Worst
Je gaat niet kijken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat weten we nu al, persco is maar een formaliteitje![]()
Voor degenen die geen internet hebben en verder de radio of tv ook niet aan hebben!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat weten we nu al, persco is maar een formaliteitje![]()
![]()
zitten jullie al klaar met de broek op de enkels?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ben benieuwd of we nu zo onderhand een keer mogen gaan hamsteren van 'm.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:46 schreef Maanvis het volgende:
zitten jullie al klaar met de broek op de enkels?![]()
Handig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op dts is altijd een liveblog![]()
Eens kijken waar ze nu weer mee komen.....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
1 jaar geledenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Geen Irma.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2e helftquote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Waarom gunt niemand mich die poenten?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goh..ik mag weer naar de kapperAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik stond zelfs in dubio....Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga je naar belgie?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar ik nam geen enkel risico....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik houd wel van een beetje risicoquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uw gedrag doet er toe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het om corona gaat niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik houd wel van een beetje risico![]()
![]()
Amerika gefeliciteerd trouwensAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik probeer het positief te bekijken, maar ik zie het somber in. Dit wordt ook een kut jaar
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vrees het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik probeer het positief te bekijken, maar ik zie het somber in. Dit wordt ook een kut jaarAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Als het jaar in het teken staat van jouw kut wordt het een topjaarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik probeer het positief te bekijken, maar ik zie het somber in. Dit wordt ook een kut jaarTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat zei ik al een jaar geleden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik probeer het positief te bekijken, maar ik zie het somber in. Dit wordt ook een kut jaar
Omdat ze ze mij gunnenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Waarom gunt niemand mich die poenten?![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het jaar in het teken staat van jouw kut wordt het een topjaar
Geen sexwerkers.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het jaar in het teken staat van jouw kut wordt het een topjaar![]()
![]()
whoeps, beter dan dat je moest huilenquote:
Een gedicht over Maanvis
Mwa, helemaal als elke keer weer de besmettingen om hoog gaan, zodra er weer iets open gaatquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat wordt nog een jaartje handwerkquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Misschien krijg je nog gelijk ookquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zei ik al een jaar geleden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
whoeps, beter dan dat je moest huilen
Dan niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou en hij was ook helemaal niet voor jou
Krijgt de horeca nog wat?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Is ook niet voor mij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een zomer met minder beperkingen
Ik ga wel even bidden vanavond
Die klagen de staat aan toch?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:
Ik denk beetje kansloos..maar je weet nooit...quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hij is idd wel een beetje apart, ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Die van mij is een beetje gek op een andere manier
Mooiste creepy liedje ooit wel![]()
![]()
Al wat over je zus gehoord?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je je teentjes knoflook een minuutje in een badje van kokend water legt, zijn ze zoveel makkelijker te pellen. Doe ermee wat je wil.![]()
![]()
Ja het gaat alleen maar langer duren zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik probeer het positief te bekijken, maar ik zie het somber in. Dit wordt ook een kut jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Nachtklok mocht ook niet van de rechter..regering doet niet altijd alles goedAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je lijkt Mario wel die was de hele morgen aan het janken om punten 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Es ist dan ook ein parodie op der Marioquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt Mario wel die was de hele morgen aan het janken om punten 😛![]()
Yep, zeker ook als het lang gaat duren met vaccinerenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gaat alleen maar langer duren zo."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zullen we een illegaal feest organiseren?
Hier?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:19 schreef HiDiHo het volgende:
Zullen we een illegaal feest organiseren?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je bent hard op weg om weer over mij heen te gaan.quote:
Welk accent heeft zijquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, bij haags in zijn kelder natuurlijk!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vondelpark ofzoquote:
Je gaat niet elke dag naar de kapper.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar nog steeds niet via internet kunnen stemmen
idiotenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
xxxTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
HHoe is het met je zus?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
Je gaat niet elke dag naar de kapper.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen bericht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snap ook niet, waarom ze dat niet doenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:24 schreef HiDiHo het volgende:
Maar nog steeds niet via internet kunnen stemmen
idioten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O dat duurt lang.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit nog steeds met die gedumpte baby in mijn hoofd![]()
man man manAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan kan je gedwongen worden op een bepaalde partij te stemmen, door mensen die bij je zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ook niet, waarom ze dat niet doen![]()
Dat is wel heel bizar idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
man man manOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze is Française.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef jerney het volgende:
I
[..]
k weet het niet, maar heb het ook eerder gehoord“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
man man man
Een gedicht over Maanvis
Kan dan toch ook, als je naar een stembureau gaatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan kan je gedwongen worden op een bepaalde partij te stemmen, door mensen die bij je zijn.
Overheid en IT gaat niet zo goed samenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ook niet, waarom ze dat niet doen
En wat ze niet kennen..............Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mooiquote:
Maar beter weet ze nooit dat zij het wasAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Gedumpte baby?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
man man man![]()
![]()
Ik kwam zo'n bord tegen met poster van verkiezingen met daar onder een bord met de tekst: En dit mag wel door gaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ah Corona heeft een dagje vrij met de verkiezingen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We zitten nog steeds op R1 en toch versoepelenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die dag is het de beurt aan Corona om een dag in quarantaine te zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kwam zo'n bord tegen met poster van verkiezingen met daar onder een bord met de tekst: En dit mag wel door gaan?
Binnen blijven kreng wij moeten stemmen.![]()
![]()
Geen weelderige lange bos haar hebben![]()
Zo onzeker zijn dat je naar de kapper gaat om de paar weken
Ik ga iig niet op rutte en/of de jonge stemmen![]()
Dat zal ze leren![]()
Het is grondwettelijk bepaalt dat er elke 4 jaar verkiezingen moeten worden gehouden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kwam zo'n bord tegen met poster van verkiezingen met daar onder een bord met de tekst: En dit mag wel door gaan?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga iig niet op rutte en/of de jonge stemmen![]()
Dat zal ze leren![]()
![]()
Ik heb alleen geen idee waar wel op.![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die dag is het de beurt aan Corona om een dag in quarantaine te zitten.
Binnen blijven kreng wij moeten stemmen.
Ik denk de partij voor de mensenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Ik heb alleen geen idee waar wel op.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet op de konijnen partij stemmenquote:
Het zou Dot sieren om uit de lijst te gaan, met haar is het geen spelquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Snap ik, maar nu zitten we in een andere situatiequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is grondwettelijk bepaalt dat er elke 4 jaar verkiezingen moeten worden gehouden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik zit te twijfelen of zal tikken dat ik dat niet ken of dat ik eenquote:doe omdat je me in de maling aan het nemen bent.
![]()
![]()
En alleen de vogels vliegen van oost naar west BerlijnAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat mag niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou Dot sieren om uit de lijst te gaan, met haar is het geen spel![]()
Ze staat wel op eenzame hoogte,quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou Dot sieren om uit de lijst te gaan, met haar is het geen spel
Maar uit de lijst gaan mag niet meer.![]()
Dacht alquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar niet vandaag hoor in totaal![]()
![]()
ZuryTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan moet de grondwet aangepast worden en dat gaat niet zomaar. Ik weet niet of een demissionair kabinet mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu zitten we in een andere situatieActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Waarom niet? Ze zegt zelf 10000 keer dat ze het niet voor de punten doet. Sommige wel hier. En ze zit 24/7 onlinequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze staat wel op eenzame hoogte,
Maar uit de lijst gaan mag niet meer.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik kan mij er echt niet druk over maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zegt zelf 10000 keer dat ze het niet voor de punten doet. Sommige wel hier. En ze zit 24/7 onlineActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mag een sekswerker wel je haar knippen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Waarom? Is het tegen de regels om teveel punten te vergaren?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou Dot sieren om uit de lijst te gaan, met haar is het geen spel![]()
![]()
Ik ook niet zal me een worst wezen. Maar Dot pretendeert dat ze niet meedoet. Het blijft een spel imoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij er echt niet druk over maken.Iedereen is een kutlultrut
Van boven of van onder?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
Mag een sekswerker wel je haar knippen?
da's 10 minuten rijden vanaf hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Waarom? Is het tegen de regels om teveel punten te vergaren?Iedereen is een kutlultrut
Je zak haar vast welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
Mag een sekswerker wel je haar knippen?
Onder is veiliger lijkt mijquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Slotje en succes hierquote:Iedereen is een kutlultrut
Dat dacht ik bij Haags ook altijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zegt zelf 10000 keer dat ze het niet voor de punten doet. Sommige wel hier. En ze zit 24/7 online
Maar daar had geen mens last van![]()
![]()
Ja leuk...iedereen een gele ster opplakken als je bent ingeëntAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik wil niet zeuren maar dat gaf ook wel wat reuringquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Haags ook altijd.
Maar daar had geen mens last vanIedereen is een kutlultrut
Wie in de buurt van mijn zak komt met een schaar of scheermes ligt direct 5 verdiepingen lager.quote:
En ik woon op de derde verdieping.
Waarom een slotje, als je het hier niet leuk vind dan ga je naar een topic die je wel leuk vind en laat je hier gewoon iedereen met rust.quote:
Succes daar.![]()
![]()
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar dat gaf ook wel wat reuring
Er zeurt altijd wel iemand![]()
![]()
Je hebt iig meer haar op je hoofdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie in de buurt van mijn zak komt met een schaar of scheermes ligt direct 5 verdiepingen lager.
En ik woon op de derde verdieping.Iedereen is een kutlultrut
Die fieldtests slaan ook nergens op
Testen met 100% zeker niet besmette mensen..ja dat helpt
Jesus zeiksnor, ik zag opgelost. En dat is op zijn foks een slotje. Newbeequote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom een slotje, als je het hier niet leuk vind dan ga je naar een topic die je wel leuk vind en laat je hier gewoon iedereen met rust.
Succes daar.Iedereen is een kutlultrut
Wat een agressie lieverdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie in de buurt van mijn zak komt met een schaar of scheermes ligt direct 5 verdiepingen lager.
En ik woon op de derde verdieping.
Kreng.quote:
Tweede is ook best leuk hoor.
Nee jij bent gezellig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus zeiksnor, ik zag opgelost. En dat is op zijn foks een slotje. Newbee![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een complimentquote:
Iedereen is een kutlultrut
En ondertussen weer minder vaccins voor nederlandAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
mooie muziek maakt @SouryTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik haat gezellig. Heb je er een plakje worst bijquote:Iedereen is een kutlultrut
Maak je niet zo druk schatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus zeiksnor, ik zag opgelost. En dat is op zijn foks een slotje. Newbee![]()
![]()
Vind ik ook, donderstraal nu op van mijn plek.quote:
Vind je dat niet te gezellig?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat gezellig. Heb je er een plakje worst bij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind ik ook, donderstraal nu op van mijn plek.![]()
![]()
Dat weet ik trut.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Mijn mattiesquote:
Iedereen is een kutlultrut
Dim evenquote:Iedereen is een kutlultrut
Het is ook nooit goed bij jou.quote:
Bij sekswerkers is het eerlijk gezegd niet een hogere risico dan bij andere contactberoepenUw ADH vitamine Worst
Meehhh!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou.Iedereen is een kutlultrut
Pijpen gaat alleen lastig worden met mondkapje maar verder....quote:Op dinsdag 23 februari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Bij sekswerkers is het eerlijk gezegd niet een hogere risico dan bij andere contactberoepenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: