Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Claudia gooit het bommetje even in het verkeerde topic
Net een SOA test.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Alhoewel: ik ben echt tegen testen als er geen aanleiding toe is.
Al is die er wel als je gaat vliegen of met een groep onbekenden bijeenkomt hoor.
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Claudia gooit het bommetje even in het verkeerde topic
mag gewoon serieus zijn in de kroegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ja, anyway: vergeef me het wat serieuze uitstapje. Dit is de SC
Rotwijfquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.
[ afbeelding ]
die is ook verplicht ......quote:
Ja. I know.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel slechts dat je ze niet blij moet maken met een mogelijke leuke grote boeking. Met een beetje pech gaat dit (helaas) als een nachtkaars uit.
Ter bescherming van je vrienden. Niet om party pooper te spelen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.
[ afbeelding ]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijkquote:
Heb je geen recente SOA-test die maximaal 48 uur oud is als je naar de kapper gaat? Dat is zooo 2020.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijk![]()
Slechts bij ONS-jes
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je geen recente SOA-test die maximaal 48 uur oud is als je naar de kapper gaat? Dat is zooo 2020.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. I know.
Maar zodra het kan ga ik sws.
Kan allicht hier een datum opgooien en wat meer details posten.
Zolang je maar niet tijdens een sollicitatiegesprek over je SOA-testbeleid begint, is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik kwek te veel en ik zeg te veel
een knipje is niks mis mee, been there done thatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijk![]()
Slechts na ONS-jesEn ja, die zijn met condoom. Begin ve relatie ook. Maar na verloop van tijd en 1 vd 2 een "knip" (ja, ik ben oud) dus niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tijdens een sollicitatiegesprek over je SOA-testbeleid begint, is er weinig aan de hand.
Zeker niks mis mee. Wil ook geen kinderen, al zou ik die theoretisch nog kunnen krijgen. Maar "mijn" testbeleid is nou niet direct logisch of rationeelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een knipje is niks mis mee, been there done that
Gewoon negatieve test bij de deur eisen, of als onderdeel van de Tinder-date. Denk dat Tinder er best happig op zal zijn om 't in te bouwen. Swipe je rechts: "Upload hier je negatieve test(s)!"quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee. Wil ook geen kinderen, al zou ik die theoretisch nog kunnen krijgen. Maar "mijn" testbeleid is nou niet direct logisch of rationeel
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gewoon negatieve test bij de deur eisen, of als onderdeel van de Tinder-date. Denk dat Tinder er best happig op zal zijn om 't in te bouwen. Swipe je rechts: "Upload hier je negatieve test(s)!"
Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godzijdank niks met Tinder of Lexa of whatever te maken
Ik zit nog in die tijd hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?
Als ik mn neefje of nichtje afentoe spreek (neefje 20, nichtje 22) dan is 't echt een kwestie van Tinder openen, swipen tot je wat leuks ziet en afspreken. Nu dan niet, maar buiten de pandemie.quote:
Hebben ze ook op Tinder hoor, zie het datingtopicquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik mn neefje of nichtje afentoe spreek (neefje 20, nichtje 22) dan is 't echt een kwestie van Tinder openen, swipen tot je wat leuks ziet en afspreken. Nu dan niet, maar buiten de pandemie.
Zo oud ben ik nog niet eens, maar ik heb nog echt blauwtjes gelopen vroegah
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze ook op Tinder hoor, zie het datingtopic
Ja, we moeten @Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is iedereen trouwens? Moet het echt 0:00 uur zijn geweest?
Of zijn wij gewoon saai @:chratnox?
Truste, en alvast veel plezier met de nwe keuken!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]Zeker eens rondkijken.
Nu eerst tukkie doen, net 3 ribben gedoneerd aan de aanbetaling nieuwe keuken, random kleine elektra en dergelijken.
Truste allemaal!
Vanaf scratch versieren irl ipv swipen.quote:
Die was er, maar is weet afgehaakt. Net als predator, claudia en capriciaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, we moeten @:Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pas
Ja, dat snapte ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf scratch versieren irl ipv swipen.
Maar goed, mijn vent is ook van hier (FOK!), dus ja...
Oudjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik.Ik ben ook nog van voor het internet.
Doe ff rustig ja.quote:
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik.Ik ben ook nog van voor het internet.
Idem. Maar dat is nog vrij kort.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, we moeten @:Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pas
Schattig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.
Hey, dan moet je maar een beetje enthousiast reageren als ik heel enthousiast "Friendquote:
Je kan ook ff over de knie, he?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, dan moet je maar een beetje enthousiast reageren als ik heel enthousiast "Friend" roep he?
![]()
Rotwijf
Ga de park checken joh..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:44 schreef raptorix het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE.
Oewhquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je kan ook ff over de knie, he?
quote:
Je mag hier posten als je gifjes plaatst. Zelfs Mammietje kan het.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, alle gekheden op alle stokjes: gewoon zo'n leuke SC![]()
Lach me suf
NO.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Je mag hier posten als je gifjes plaatst. Zelfs Mammietje kan het.
Mee naar Italiëquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wil het niet wetenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:46 schreef raptorix het volgende:
Je moet eens checken op het Duitse woord: Kampflesbe.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je kan ook ff over de knie, he?
Ik niet eens dronkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Schattig.
Ik gewoon dronken in de kroeg. Niet eens een grap ofzo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:46 schreef Salina het volgende:
We zijn bijna 15 jaar verder nu.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik niet eens dronken
Fijn dat je crush nuchter ook leuk bleek. Ga ik vanuit
Why?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:56 schreef raptorix het volgende:
Noem 1 gek/onmogelijk ding die ik moet doen als we van Corona af zijn
Ja ik wil het minimaal zien.quote:
Kom je iets tekort thuis?quote:
Mag het dodelijk zijn?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:56 schreef raptorix het volgende:
Noem 1 gek/onmogelijk ding die ik moet doen als we van Corona af zijn
Geen idee. Ken je amper..quote:
Owh, wacht: in Rotterdam een huis kopen en er daadwerkelijk gaan wonen?quote:
Zie mijn (voor)laatste postquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het mag iets ludieks zijn, maar moet wel te doen zijn
Naaktfoto op Fok? Zoiets?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het mag iets ludieks zijn, maar moet wel te doen zijn
Misschien woningruil met Sandman, geloof dat dat Feyenoorder isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wacht: in Rotterdam een huis kopen en er daadwerkelijk gaan wonen?
*shots fired*quote:
Nee. Kopen én gaan wonenquote:Op woensdag 24 februari 2021 00:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien woningruil met Sandman, geloof dat dat Feyenoorder is
Ow, dat staat!quote:Op woensdag 24 februari 2021 00:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deal, maar dan moet jij hem maken, wel zonder gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |