Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Godzijdank niks met Tinder of Lexa of whatever te maken
Ik zit nog in die tijd hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?
Als ik mn neefje of nichtje afentoe spreek (neefje 20, nichtje 22) dan is 't echt een kwestie van Tinder openen, swipen tot je wat leuks ziet en afspreken. Nu dan niet, maar buiten de pandemie.quote:
Hebben ze ook op Tinder hoor, zie het datingtopicquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als ik mn neefje of nichtje afentoe spreek (neefje 20, nichtje 22) dan is 't echt een kwestie van Tinder openen, swipen tot je wat leuks ziet en afspreken. Nu dan niet, maar buiten de pandemie.
Zo oud ben ik nog niet eens, maar ik heb nog echt blauwtjes gelopen vroegah
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk soms wel: Wat is er overgebleven van de tijd dat je moeite moest doen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze ook op Tinder hoor, zie het datingtopic
Ja, we moeten @Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is iedereen trouwens? Moet het echt 0:00 uur zijn geweest?
Of zijn wij gewoon saai @:chratnox?
Truste, en alvast veel plezier met de nwe keuken!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]Zeker eens rondkijken.
Nu eerst tukkie doen, net 3 ribben gedoneerd aan de aanbetaling nieuwe keuken, random kleine elektra en dergelijken.
Truste allemaal!
Vanaf scratch versieren irl ipv swipen.quote:
Die was er, maar is weet afgehaakt. Net als predator, claudia en capriciaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, we moeten @:Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pas
Ja, dat snapte ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf scratch versieren irl ipv swipen.
Maar goed, mijn vent is ook van hier (FOK!), dus ja...
Oudjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik.Ik ben ook nog van voor het internet.
Doe ff rustig ja.quote:
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik.Ik ben ook nog van voor het internet.
Idem. Maar dat is nog vrij kort.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, we moeten @:Mammietje summonen. Die komt om één of andere reden altijd om deze tijd pas
Schattig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, maar heb mijnen alsnog hier op fok aan de haak geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |