Ok, dan nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik stel voor een vaccinatiebewijs verplicht te stellen voor deelname.
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Claudia gooit het bommetje even in het verkeerde topic
Net een SOA test.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Alhoewel: ik ben echt tegen testen als er geen aanleiding toe is.
Al is die er wel als je gaat vliegen of met een groep onbekenden bijeenkomt hoor.
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Claudia gooit het bommetje even in het verkeerde topic
mag gewoon serieus zijn in de kroegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou ja, anyway: vergeef me het wat serieuze uitstapje. Dit is de SC
Rotwijfquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.
[ afbeelding ]
die is ook verplicht ......quote:
Ja. I know.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel slechts dat je ze niet blij moet maken met een mogelijke leuke grote boeking. Met een beetje pech gaat dit (helaas) als een nachtkaars uit.
Ter bescherming van je vrienden. Niet om party pooper te spelen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
't Werd hier zo gezellig. Daar moest iets aan gebeuren.
[ afbeelding ]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijkquote:
Heb je geen recente SOA-test die maximaal 48 uur oud is als je naar de kapper gaat? Dat is zooo 2020.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijk![]()
Slechts bij ONS-jes
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je geen recente SOA-test die maximaal 48 uur oud is als je naar de kapper gaat? Dat is zooo 2020.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. I know.
Maar zodra het kan ga ik sws.
Kan allicht hier een datum opgooien en wat meer details posten.
Zolang je maar niet tijdens een sollicitatiegesprek over je SOA-testbeleid begint, is er weinig aan de hand.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ik kwek te veel en ik zeg te veel
een knipje is niks mis mee, been there done thatquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, die doe ik ook.niet op alle geëigende monenten eigenlijk![]()
Slechts na ONS-jesEn ja, die zijn met condoom. Begin ve relatie ook. Maar na verloop van tijd en 1 vd 2 een "knip" (ja, ik ben oud) dus niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zolang je maar niet tijdens een sollicitatiegesprek over je SOA-testbeleid begint, is er weinig aan de hand.
Zeker niks mis mee. Wil ook geen kinderen, al zou ik die theoretisch nog kunnen krijgen. Maar "mijn" testbeleid is nou niet direct logisch of rationeelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een knipje is niks mis mee, been there done that
Gewoon negatieve test bij de deur eisen, of als onderdeel van de Tinder-date. Denk dat Tinder er best happig op zal zijn om 't in te bouwen. Swipe je rechts: "Upload hier je negatieve test(s)!"quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee. Wil ook geen kinderen, al zou ik die theoretisch nog kunnen krijgen. Maar "mijn" testbeleid is nou niet direct logisch of rationeel
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 23:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gewoon negatieve test bij de deur eisen, of als onderdeel van de Tinder-date. Denk dat Tinder er best happig op zal zijn om 't in te bouwen. Swipe je rechts: "Upload hier je negatieve test(s)!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |