abonnement Unibet Coolblue
pi_198163245
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:56 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Was je lul stuk!
Dan is hij weer als nieuw. @Wereldgozer
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:10:24 #27
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198163261
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Mocht die diegene een besmetting oplopen. Mocht. Want buiten is de kans toch sowieso nihil.

Er zal zeker een gedachte achter zitten. Maar zo klinkt het totaal niet.
Alsof die 27 jarigen niet thuis kunnen wonen en hun ouders van 50-60+ zouden kunnen aansteken.

i dont know.
Volgens mij was het omdat vooral jongeren (tot 27) de sociale contacten erg misten en zich eenzamer voelden. Veel alleen op hun studentenkamer / studiootje, nog geen gezin en door de avondklok ook weinig mogelijkheden om vrienden te zien.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 16:10:39 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_198163264
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zou mezelf niet omschrijven als een egoïst; ik vind het toch wel heel fijn dat anderen weer wat dingen kunnen waar ze blij van worden, maar ik zou het toch wel fijn vinden als ze ook iets versoepelen waar ik zelf wat aan heb.
Geen probleem hoor ook als versoepelingen voor jouw niet persee hoeven wordt je ook voor egoist uitgemaakt. Het maakt allemaal niet uit :D Je kunt door hoepels springen om studenten toch prakticum te geven je word gewoon weer afgefakkeld met een opmerking dat je respectloos omgaat met hun mening omdat je bijvoorbeeld hebt gezegd dat je zo goed mogelijk probeert onderwijs te geven en dat ze echt wel dingen leren :D

Zo kun je iedere groep en iedere persoon wel schofferen of in de kuif pikken of respectloos behandelen door te zeggen dat je voor/tegen maatregel x/y bent.

Dat is hoe we rollen, geen gesul iedereen een oetlul.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_198163265
Hoe laat begint het cabaret vanavond?
pi_198163273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:01 schreef Claudia_x het volgende:
Die chronische ontevredenheid
Dat hebben ze zelf gecreëerd met hun beleid van paniekvoetbalende dronken clowns. Symboolmaatregelen, ongefundeerde vrijheidsberovende maatregelen, ondoordachte paniekmaatregelen, die rechtszaak actie vorige week, het continu spinnen van dingen naar hun eigen gelijk, gebrek aan perspectief geven, continu gekloot in de media.

Als je zo een team gaat leiden ga je gezeur krijgen. Laat staan een land.

Ik denk dat dit land eerder het beleid zat is dan deze periode.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198163276
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Volgens mij was het omdat vooral jongeren (tot 27) de sociale contacten erg misten en zich eenzamer voelden. Veel alleen op hun studentenkamer / studiootje, nog geen gezin en door de avondklok ook weinig mogelijkheden om vrienden te zien.
En iemand van 27+ heeft daar natuurlijk 0 last van.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198163284
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens ja. :Y

Zulke regeltjes verlies je alleen maar draagvlak mee.

Sowieso heb ik toch het idee dat er vooral meegedacht wordt met de jongeren en de ouderen. Die hele grote groep die er tussen in zit lijken af en toe een beetje vergeten te worden.
Ja, ik kan nog steeds niks en zit veel dichterbij de ouderen dan de jongeren 😭

Maar ik gun het ze van harte dat sporten.
pi_198163285
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Starhopper het volgende:
Hoe kan het dat er zoveel ziekenhuisopnames zijn vandaag?
De lentedrukte werpt zijn wrange vruchten al af.
I'll give you something to do
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:11:15 #34
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198163286
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:07 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er pas sinds enkele weken aan jongeren wordt gedacht, om te beginnen met het openstellen van de basisscholen.
Ook voor die heropening was het de hele tijd duidelijk dat ze scholen e.d. echt hele grote prioriteit wilden geven (of dat terecht of niet is kan iedereen voor zichzelf bepalen), dus ook toen was het wel duidelijk dat ze erg bezig waren met jongeren.

De maatregelen die iedereen raken (winkels, horeca, sport, travel) hoor je veel minder over. Juist de groep tussen de jongeren en de ouderen zijn afhankelijk van die sectoren. Of nou ja; je hoort er wel veel over, maar het is wel de laagste prioriteit.

Ondertussen merk je ook dat ze heel veel aan ouderen denken gezien de verzorgingshuizen die open bleven voor bezoek, etc. Veel geruchten dat de eerste gevaccineerden alweer eerder dingen mogen. Laten dat nou net de ouderen zijn.

Gun het ze allemaal hoor, maar de groep ertussen lijkt wel het meest vergeten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 16:11:40 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198163295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe laat begint het cabaret vanavond?
Cabaret? Het is altijd heel serieus hoor. Maar het begint om 19:00 :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198163296
Lijkt me toch heel subjectief wanneer iets een nieuwe golf is. 1e golf is makkelijk, dat was vanaf februari/maart vorig jaar. Vervolgens toen in juli en augustus de positieve tests begonnen te stijgen, dachten mensen dat dat het begin van de 2e golf was. Uiteindelijk knalde die in september door de signaalwaarde heen. In de tijd daarvoor was er al zo vaak voor een 2e golf gewaarschuwd dat ik het niet meer geloofde toen hij echt kwam. :@ Weet niet of dat helemaal de bedoeling van de wetenschapscommunicatie is.

Na een tijdje gedeeltelijke lockdown begon het weer te dalen, tot begin december. Misschien was dat wel de 3e golf? En beginnen we dan nu aan de 4e? Dan klinkt het meer als een marketingkwestie dan iets wat je met wetenschappelijk bewijst kunt afbakenen.
pi_198163300
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Misschien moet je dan even afwachten of ze het nog gaan onderbouwen in de persconferentie.
Alsof 2 zinnetjes paternalistisch gelul duidelijkheid gaan bieden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198163302
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Starhopper het volgende:
Hoe kan het dat er zoveel ziekenhuisopnames zijn vandaag?
199, vorige week dinsdag 209.
pi_198163304
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:05 schreef Arizona het volgende:

[..]

Is het niet meer, dat er aan iedere maatregel zowel voor- en nadelen en dat er dus altijd mensen die zullen benoemen?
Dat is dus juist wat ik aangaf: er is niet één volksmening waar het kabinet gehoor aan zou moeten geven. Er wordt wel vaak zo over gesproken. Dan wil 'het onderwijs' een heropening en zit vervolgens 'het onderwijs' bij een besluit tot heropening te klagen over veiligheidsrisico's. En je zou denken dat het kwartje dan op een bepaald moment wel valt, dat het misschien niet dezelfde mensen zijn en die steeds van mening veranderen maar dat er uiteenlopende meningen, belangen en wensen bestaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198163311
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Cabaret? Het is altijd heel serieus hoor. Maar het begint om 19:00 :)
Een apart topic is niet nodig. Die lopen nooit. We blijven gezellig hier.
pi_198163318
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:08 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maakt niet uit, het kwaad is al geschied.

Draagvlak is nog verder afgebrokkeld nu.
Hoe meer hoe beter.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198163325
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Alsof 2 zinnetjes paternalistisch gelul duidelijkheid gaan bieden.
Tja dan niet. Mij heb je er verder niet mee.
pi_198163329
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Een apart topic is niet nodig. Die lopen nooit. We blijven gezellig hier.
Toch leuker hier dan dat paternalistische toontje over dingen wat je toch al weet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:13:47 #44
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_198163332
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe laat begint het cabaret vanavond?
Haagse Comedie begint altijd om 19.00 u
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:14:08 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198163341
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

En iemand van 27+ heeft daar natuurlijk 0 last van.
Uiteraard. Vanaf de dag dat je 27 wordt is je eenzaamheid voorbij *O*

Nee geen idee, maar het is wel een speerpunt dat ze vooral jongeren meer perspectief willen bieden. Overigens heb ik ook wel het idee dat mijn 16 jarige dochter wat meer last heeft van de situatie dan wij als veertigers dat hebben.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 16:14:56 #46
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198163356
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

199, vorige week dinsdag 209.
394 toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 23 februari 2021 @ 16:15:22 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198163363
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Een apart topic is niet nodig. Die lopen nooit. We blijven gezellig hier.
Ok :) Dan maak ik geen topic aan :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198163367
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Volgens mij was het omdat vooral jongeren (tot 27) de sociale contacten erg misten en zich eenzamer voelden. Veel alleen op hun studentenkamer / studiootje, nog geen gezin en door de avondklok ook weinig mogelijkheden om vrienden te zien.
Aldus de belangengroep van de deze groep.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 16:15:35 #49
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_198163368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is dus juist wat ik aangaf: er is niet één volksmening waar het kabinet gehoor aan zou moeten geven. Er wordt wel vaak zo over gesproken. Dan wil 'het onderwijs' een heropening en zit vervolgens 'het onderwijs' bij een besluit tot heropening te klagen over veiligheidsrisico's. En je zou denken dat het kwartje dan op een bepaald moment wel valt, dat het misschien niet dezelfde mensen zijn en die steeds van mening veranderen maar dat er uiteenlopende meningen, belangen en wensen bestaan.
Helder, nu begrijp ik je eerdere post ook beter :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_198163369
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 16:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat hebben ze zelf gecreëerd met hun beleid van paniekvoetbalende dronken clowns. Symboolmaatregelen, ongefundeerde vrijheidsberovende maatregelen, ondoordachte paniekmaatregelen, die rechtszaak actie vorige week, het continu spinnen van dingen naar hun eigen gelijk, gebrek aan perspectief geven, continu gekloot in de media.

Als je zo een team gaat leiden ga je gezeur krijgen. Laat staan een land.

Ik denk dat dit land eerder het beleid zat is dan deze periode.
Ook met volstrekt begrijpelijk beleid zou die ontevredenheid er zijn. Zo'n pandemie is gewoon niet niks, zowel de risico's niet als de gevolgen van de maatregelen om die risico's te reduceren. In vrijwel alle landen zie je vergelijkbare ontevredenheid.

Met de VVD gaat het trouwens nog steeds prima in de peilingen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')