En Mike ook soort van sprinten he ... slenter lekker die richting op...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
"Mike jij mag aan het rad draaien. Kom naar de gameroom"
Rechterbeen op zwart
Sorry maat dacht dat je niet door hadquote:
Nee niet vreemd, niemand mag Jill voorbij..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Huh... wat is bb nou vreemd aan het doen
kijk hier houd ik van lekker meneer grootspraak overtroffen hahahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ook raar,
MIch 43min ¤150
Jill 63min ¤387
Ze willen Matt naaien? Zodat ie genomineerd wordt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Huh... wat is bb nou vreemd aan het doen
BB denkt ook, 2 keer een voet dat is te makkelijk,.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
"Naomi, jij mag aan het rad draaien. Kom naar de gameroom"
Dat is snel
Denk het niet want vis en volgens mij gooide hij er later nog iets van balletjes op. Ik zou dit niet willen eten iig.quote:
Ze willen om 17:00 uur naar huisquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen Matt naaien? Zodat ie genomineerd wordt?
Ik had het zeker door en zat nog binnen de 2 minuten. Maar vooruit, voor deze keer. Bij een volgend vergrijp krijg je billenkoek.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maat dacht dat je niet door had
daar ga ik dus voor vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had het zeker door en zat nog binnen de 2 minuten. Maar vooruit, voor deze keer. Bij een volgend vergrijp krijg je billenkoek.
Vandaag is het avondeten vegan. Ze hebben er nu boodschappen voor gekregen (vegan 'kip'stukjes geloof ik).quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar ga ik dus voor vriend![]()
![]()
Je dacht dat ik serieus was?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet want vis en volgens mij gooide hij er later nog iets van balletjes op. Ik zou dit niet willen eten iig.
Ja dat is waar, excuus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je dacht dat ik serieus was?![]()
Ik zie tonijn en feta op die salade
is niet brutaal is onzeker en nog paar keer herhalen hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
Matt reageert altijd best brutaal op BB. Vaak "hoezo?!", "Huh, wat dan?!".
Ik heb Liese vooral complimenten horen geven aan Jill.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zegt dat ze gewoon geluk heeft gehad met eerst haar 2 benen erop. Maar daar kan Jill zelf niets aan doen. Ze heeft toch maar ook 15 min met handen en benen erop gestaan.
Klopt maar michel moedigde jill ook wel aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik heb Liese vooral complimenten horen geven aan Jill.
Michel heb ik dit wel horen zeggen
Hij reageert altijd ook heel verontwaardigd en met veel zuchten en steunen op zenderchecks, beetje onrespectvol.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet brutaal is onzeker en nog paar keer herhalen haha
Het is geen haten. Hoe kun je iemand haten die je niet kent. Hij is gewoon irritant, dat is wat anders dan haten.quote:
Ik denk dat je een beetje teveel in haat denkt .quote:
Mee eens. Jerrel zat wel op de grens hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is geen haten. Hoe kun je iemand haten die je niet kent. Hij is gewoon irritant, dat is wat anders dan haten.
man man vegan kip, ik kreg en toestandquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vandaag is het avondeten vegan. Ze hebben er nu boodschappen voor gekregen (vegan 'kip'stukjes geloof ik).
Aan de andere kant... Hetzelfde kan ook gezegd worden over de 'haat' richting Jill.quote:
Geen haat, maar voor mij begint BB pas echt als Michel eruit is.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mee eens. Jerrel zat wel op de grens hoor
Grappig, voor de rest is het dan juist afgelopen, na die laatste finaleuitzendingquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Geen haat, maar voor mij begint BB pas echt als Michel eruit is.
Hij heeft daarstraks toch aangegeven dat hij dit liever niet doet omdat hij snel pijn heeft aan zijn knieën. Ik heb bijvoorbeeld hetzelfde probleem als Nick (voetballersknieën), en zou het ook niet lang volhouden als ik vb. lang gehurkt zou moeten zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
Nick is zich al aan het indekken voor zijn beurt.
Nou, zwaar leven he, poe poe.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man vegan kip, ik kreg en toestand![]()
Jill kreeg teveel support volgens Juli.quote:
Eens, nog toen zoey er stond zei hij het nog dat hij wilde overblijven met mensen die geld in de la konden brengen. En zelf gelijk excuses aandragenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef cheanny het volgende:
Belachelijk dat Nick het liever niet doet na zijn gesprekken van groepsbelang.. sterkste overblijven blablabla
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
Julie heeft wel een punt , maar roep de groep dan bij elkaar en zeg dat
geloof wel dat ze 63 min die snijtouw ook vastgehoudeb hebquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik heb Liese vooral complimenten horen geven aan Jill.
Michel heb ik dit wel horen zeggen
Nee dat zei ze nietquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill kreeg teveel support volgens Juli.
Ja precies.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
Heeft ze gelijk in maar het eten is nu klaar dus gaan mensen eten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef Harry het volgende:
Julie boos: zij kan niet bevatten dat Jill met veel mensen heeft kunnen babbelen, en als Matt moet iedereen naar buiten gaat eten.
Julie: ik kan daar echt niet tegen!!
ik maakte een grapquote:
Heb je nog niet gemerkt dat grappen hier zelden begrepen worden?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik maakte een grap![]()
En ik had al gezegd dat er tonijn en feta in zit
Er waren meer mensen, die aan het praten waren tijdens Jill haar sessie, dan gaat de tijd sneller. Zo goed.quote:
ik vind dat ze gelijk heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef Flory het volgende:
[..]
Boos dat iedereen opeens tegelijk moet eten.
Dan ontploft zequote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
Mensen mogen ook vragen aan Michel om te zwijgen, maar behalve hier heeft niemand er precies last vanquote:
iets gemist?quote:
het is een koud gerecht, ze hadden zich ook kunnen opsplitsen, dit vind ik idd niet collegiaalquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk in maar het eten is nu klaar dus gaan mensen eten.
Ja ma jaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Mensen mogen ook vragen aan Michel om te zwijgen, maar behalve hier heeft niemand er precies last van
Precies, vond Michel in het begin echt een leukerd. Vooral om naar te kijken. Maar laatste tijd raak ik steeds meer geïrriteerd. Laat zichzelf zo kennen. De perfecte man uithangen maar zodra het niet gaat zoals hij wilt dan wordt meneer boos. Haten is verspilde energie dus dat doe ik sowieso nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
Maar Michel is wel een vervelende vent
ja dat wel weet je hij is gewoon lompquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij reageert altijd ook heel verontwaardigd en met veel zuchten en steunen op zenderchecks, beetje onrespectvol.
Ik ben het met je eens Friese vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Harry het volgende:
Steeds meer blijkt, dat Julie een ordinaire Tokkie is.
Mja dat viel me idd al wel opquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je nog niet gemerkt dat grappen hier zelden begrepen worden?
Nou nou, ze heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Harry het volgende:
Steeds meer blijkt, dat Julie een ordinaire Tokkie is.
en wel het geld willen pakkenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef cheanny het volgende:
Belachelijk dat Nick het liever niet doet na zijn gesprekken van groepsbelang.. sterkste overblijven blablabla
Maar zij kan toch zelf praten met Matt, Matt is toch niet alleen.quote:
tonijn is niet veganquote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb je nog niet gemerkt dat grappen hier zelden begrepen worden?
Ja maar zn knie he😜😜quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:03 schreef cheanny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |