En Mike ook soort van sprinten he ... slenter lekker die richting op...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:56 schreef Benny het volgende:
"Mike jij mag aan het rad draaien. Kom naar de gameroom"
Rechterbeen op zwart
Sorry maat dacht dat je niet door hadquote:
Nee niet vreemd, niemand mag Jill voorbij..quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Huh... wat is bb nou vreemd aan het doen
kijk hier houd ik van lekker meneer grootspraak overtroffen hahahahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ook raar,
MIch 43min ¤150
Jill 63min ¤387
Ze willen Matt naaien? Zodat ie genomineerd wordt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Blackprinces het volgende:
Huh... wat is bb nou vreemd aan het doen
BB denkt ook, 2 keer een voet dat is te makkelijk,.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
"Naomi, jij mag aan het rad draaien. Kom naar de gameroom"
Dat is snel
Denk het niet want vis en volgens mij gooide hij er later nog iets van balletjes op. Ik zou dit niet willen eten iig.quote:
Ze willen om 17:00 uur naar huisquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen Matt naaien? Zodat ie genomineerd wordt?
Ik had het zeker door en zat nog binnen de 2 minuten. Maar vooruit, voor deze keer. Bij een volgend vergrijp krijg je billenkoek.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry maat dacht dat je niet door had
daar ga ik dus voor vriendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik had het zeker door en zat nog binnen de 2 minuten. Maar vooruit, voor deze keer. Bij een volgend vergrijp krijg je billenkoek.
Vandaag is het avondeten vegan. Ze hebben er nu boodschappen voor gekregen (vegan 'kip'stukjes geloof ik).quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar ga ik dus voor vriend![]()
![]()
Je dacht dat ik serieus was?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk het niet want vis en volgens mij gooide hij er later nog iets van balletjes op. Ik zou dit niet willen eten iig.
Ja dat is waar, excuus.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je dacht dat ik serieus was?![]()
Ik zie tonijn en feta op die salade
is niet brutaal is onzeker en nog paar keer herhalen hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:58 schreef Tourniquet het volgende:
Matt reageert altijd best brutaal op BB. Vaak "hoezo?!", "Huh, wat dan?!".
Ik heb Liese vooral complimenten horen geven aan Jill.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zegt dat ze gewoon geluk heeft gehad met eerst haar 2 benen erop. Maar daar kan Jill zelf niets aan doen. Ze heeft toch maar ook 15 min met handen en benen erop gestaan.
Klopt maar michel moedigde jill ook wel aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik heb Liese vooral complimenten horen geven aan Jill.
Michel heb ik dit wel horen zeggen
Hij reageert altijd ook heel verontwaardigd en met veel zuchten en steunen op zenderchecks, beetje onrespectvol.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 15:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is niet brutaal is onzeker en nog paar keer herhalen haha
Het is geen haten. Hoe kun je iemand haten die je niet kent. Hij is gewoon irritant, dat is wat anders dan haten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |