onbekend volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog even de vraag. Hoeveel kilo is dat gewicht
Waar was je toen Zoey en Thomas in het was hok tot twee keer toe Zendercheck kregen. En dat was niet omdat ze over het weer aan het fluisteren waren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Bah weer stemoverleg tussen michel, nick en mike. Zijn veel te veel bezig met dat nomineren. Hoop dat het backfired bij ze. En mike zegt weer als ik maar overblijf met de plesante mensen. Dat had hij ook al tegen thomas en jill gezegd. Hij wil niemand tegen Jill zetten. Michel denkt dat hij tegenover Jill een gelijke strijd zou zijn. Hij zegt we hebben nu een groep van 5 en straks van 6. Dat mensen zien dat zij goed hun best doen. Bah weer dat mensen continu op de kamer liggen en dat het beter is.
Vanaf 14:15 begint de teller te lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
voor ons kwart voor 2 ging jill staan
Zo zwaar als Jerrel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
6 Kgquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind ik net zo ergelijk als die dat doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar was je toen Zoey en Thomas in het was hok tot twee keer toe Zendercheck kregen. En dat was niet omdat ze over het weer aan het fluisteren waren.
Het is een groepsopdracht, dus denk het niet. Of misschien dat ze gaan berekenen wie het meest verdiend heeft en dat die dan Immuniteit krijgt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef Hznootje het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen ze met deze proef dus geen immuniteit winnen?
jill is niet goed hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze vroegen bij de casting waarom ik mee wilde doen? Ik zei omdat ik de kleurtjes van BB zo mooi vond.
Liese : En gij zijt er doorheen gekomen?
Misschien was het een grapje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jill is niet goed hoor
vals spelerijquote:
Dit vind ik dan wel weer heel erg leuk voor haarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dat houdt ze nog wel een tijd vol
michel is leukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel begint te irriteren. Net alsof je vader tegen je praat als je net 15 bent geworden. Dan wilde je pa ook wel op zijn muil slaan als hij zich weer ergens mee bemoeide.
Ik vind hem een vervelende manquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel begint te irriteren. Net alsof je vader tegen je praat als je net 15 bent geworden. Dan wilde je pa ook wel op zijn muil slaan als hij zich weer ergens mee bemoeide.
Ja inderdaad. Zo kan ze laten zien dat ook zij waardevol kan zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer heel erg leuk voor haar
Het is een nare betweter. Vervelend kereltjequote:
Yupquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft het geluk wel vaker aan haar kont hangen.
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een nare betweter. Vervelend kereltje
Ja precies , en het geeft haar ook een boost qua zelfvertrouwen .quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan ze laten zien dat ook zij waardevol kan zijn.
Matt = puur gelukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft het geluk wel vaker aan haar kont hangen.
Gladde man .. je moet er maar van houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een nare betweter. Vervelend kereltje
Wat zegt Jill dan tegen Michel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Angelflush het volgende:
Ik begin beetje anti Michel en Nick te worden.
Nick die nu met Mike bondje maakt voor in de finale terwijl hij zn maatje Michel daarmee in de steek laat ( misschien denkt hij dat hij van Mike eerder zou winnen dan van Michel )
Michel vanwege negatieve / hypocriete uitspraken over de andere groep.
Tuurlijk Jill is niet de slimste en nogal kinderlijk en doet alleen maar de klusjes waarvan ze weet dat t moet, maar als je je daarzo aan ergert zeg t dan in haar gezicht ipv het 100 x herhalen tegen zijn groepje.
Dat alles beter willen weten begint op te vallen en te irriteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gladde man .. je moet er maar van houden
verzuringquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef Blackprinces het volgende:
Ze begint nu toch wel last te krijgen zie ik.
Als je ziet hoeveel hij vreet, dan valt het mij nog mee dat hij geen 20 kilo zwaarder isquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef Whuzz het volgende:
Michel is gewoon een beetje kribbig omdat hij niet genoeg te eten krijgt daar. Geef die man een snickers.
Ik denk dat vrouwen in dit geval misschien eerst naar uiterlijk kijken? En dat bevalt mij al niet. Ik vind hem een Ken . Nep dusquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat alles beter willen weten begint op te vallen en te irriteren.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen in dit geval misschien eerst naar uiterlijk kijken? En dat bevalt mij al niet. Ik vind hem een Ken . Nep dus
Dat doet ze al 3 minuten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Vanaf nu is ze geld aan het verdienen
ik vind michel geen knappe vent. is niet mijn typequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen in dit geval misschien eerst naar uiterlijk kijken? En dat bevalt mij al niet. Ik vind hem een Ken . Nep dus
Vind ik ook ze staat er volgens mij nu een half uur. Hoop dat ze de tijd van Michel benadertquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , en het geeft haar ook een boost qua zelfvertrouwen .
Hij is een stuk afgevallen...vindt hem tenger worden....ook zijn riem moesten gaten bij gemaakt worden.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel hij vreet, dan valt het mij nog mee dat hij geen 20 kilo zwaarder is
Hoe lang stond hij er ook alweer op?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik ook ze staat er volgens mij nu een half uur. Hoop dat ze de tijd van Michel benadert
Dan vreet hij normaal nog meerquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is een stuk afgevallen...vindt hem tenger worden....ook zijn riem moesten gaten bij gemaakt worden.
42 minuten totaal geloof ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang stond hij er ook alweer op?
Michel had al twee handen op de mat nu, dus is niet echt te vergelijken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind ik ook ze staat er volgens mij nu een half uur. Hoop dat ze de tijd van Michel benadert
42 minuten.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
42 min dus jill zou nu nog 15 min vol moeten houden heeft ze langer dan michelquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij zou ook minder kunnen sporten als dat afvallen zo'n probleem is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Whuzz het volgende:
Ik vermoed dat Mies veel gewicht verliest door zijn ruksessies in de plee. Dat is Julie's schuld.
Hij is ook helemaal niet voor groepsgevoel , ja alleen in 'zijn' groepje. Michel is net zo goed een stuk hypocriet die mensen manipuleert. Maar ja de vrouwtjes en Nick lopen ermee wegquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:17 schreef Blackprinces het volgende:
Was in het begin voor mies maar hij is echt irritant aan het worden.
Go Jillquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
42 min dus jill zou nu nog 15 min vol moeten houden heeft ze langer dan michel
Jamaar, jamaar zijn goddelijke lijf dan!?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:19 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zou ook minder kunnen sporten als dat afvallen zo'n probleem is.
Hoop ik ook voor de groep. Zolang ze geen handen op de grond hoeft, is die kans er best.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:19 schreef Koekeloeren het volgende:
Ik hoop zo dat jill meer geld verdient dan Mischjel
In totaal . maar het geld verdien je pas na dat halve uur, dus dan 12 minuten langer volgehoudenquote:
Jammer iddquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Michel ook heel vervelend inmiddels. Hij is erg veranderd de laatste weken.
Toch denk ik dat het hem gaat opbreken nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is ook helemaal niet voor groepsgevoel , ja alleen in 'zijn' groepje. Michel is net zo goed een stuk hypocriet die mensen manipuleert. Maar ja de vrouwtjes en Nick lopen ermee weg
Qua standaard gezicht niks bijzonders....mooie kaaklijn. Maar hoe hij binnen kwam en gelijk met iedereen contact zocht en vriendelijk wasquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind michel geen knappe vent. is niet mijn type
Ik gok van welquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het hem gaat opbreken nog.
Alleen zo staan is wel lang vol te houden, het wordt pas zwaar als je een hand op de grond moet plaatsen.quote:
Oke maar dat ligt niet aan jill ze heeft mazzel met draaien.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alleen zo staan is wel lang vol te houden, het wordt pas zwaar als je een hand op de grond moet plaatsen.
juist heb niet zo veel tegen hem, Maar heb nu ook niet echte een favoriet daarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Qua standaard gezicht niks bijzonders....mooie kaaklijn. Maar hoe hij binnen kwam en gelijk met iedereen contact zocht en vriendelijk was
valsspelerij gewoonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke maar dat ligt niet aan jill ze heeft mazzel met draaien.
De draaiers zijn het belangrijkste in dit spel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oke maar dat ligt niet aan jill ze heeft mazzel met draaien.
Flauwquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
valsspelerij gewoon
En een voetquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Tourniquet het volgende:
Ze staat nu ook ongeveer 42 minuten. Alleen had Michel op dit punt al lang 2 handen op de grond.
Ik hoop het niet, nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef puzziepie het volgende:
Gaan we nou iedere x Koos afzeiken hier?
dat kan ze ook best gok ikquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill nu ongeveer 10 min langer dan half uur bezig. Hoop dat ze nog even volhoudt.
Nee precies , kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, nergens voor nodig.
Michel maakt Jill haar handjes even droog.
Ze moet echt proberen lang te blijven staan nu, dikke mazzel en dan hopen dat andere straks ook geluk hebben met het rad en dan kunnen ze flink geld verdienen.quote:
Hij had 150 euro, dus uitgerekend 12 minutenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In totaal . maar het geld verdien je pas na dat halve uur, dus dan 12 minuten langer volgehouden
Een gewicht van 6 kgquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Sestra666 het volgende:
wat houdt ze vast? ik lees in de verslagen dat ze soort twister doen
Ja, dat zal ze nog goed mogen horen van Nick.quote:
Jill is hem iig voorbijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij had 150 euro, dus uitgerekend 12 minuten
Dat is dus onzinquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill doet het goed, ze heeft wel geluk, en wordt een beetje gematst
Komt vast door Julie dat ie dat zegt want zij zegt dat ook vaak.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
Mies vraagt of matt nog een pipi moet doen zoals ouders vragen aan de kids voor ze de deur uit gaan
Dat was ook een soort kritiek richting Zoey die naast hem zat. Want Michel wou overgeven en toen moest Zoey nog plassen, hond uitlaten, lunch eten en zoquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:32 schreef Blackprinces het volgende:
Mies vraagt of matt nog een pipi moet doen zoals ouders vragen aan de kids voor ze de deur uit gaan
En Zoey?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Michel had al 3x draaien voor de 42 minuten ... Jill pas de 3e bij 45 minuten
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was ook een soort kritiek richting Zoey die naast hem zat. Want Michel wou overgeven en toen moest Zoey nog plassen, hond uitlaten, lunch eten en zo
Ik schoot hardop in de lach... hond uitlatenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat was ook een soort kritiek richting Zoey die naast hem zat. Want Michel wou overgeven en toen moest Zoey nog plassen, hond uitlaten, lunch eten en zo
En twee keer hand, wat duidelijk het moeilijkste is.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De 1e keer na een minuut of 20 en toen vlak achter elkaar.
Ja echt hequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:34 schreef ChocoFan het volgende:
Michel blah blah blah, stop eens met praten.
Wilde net met je gaan pratenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo irritant als mensen gaan praten als jij je wil concentreren
Ik zou echt zeggen nou je smoel houden of ik laat het touwtje los.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedere minuut hetzelfde herhalen.Eikel is het.
Ja he, hij moedigt haar ook wel aan maar dat betweterige gedoe is ergelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou echt zeggen nou je smoel houden of ik laat het touwtje los.
Die gaat gewoon door. Bikkel. Schijt aan alles.quote:
Ik denk ik ook of gewoon totaal negeren. Zou aan mijn bui liggen dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou echt zeggen nou je smoel houden of ik laat het touwtje los.
Ik hoop met jou mee voorlopig vind ik Jill een toppertje...quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jill nu ongeveer 10 min langer dan half uur bezig. Hoop dat ze nog even volhoudt.
Straks gaat het mis en wordt ze er op afgerekendquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door. Bikkel. Schijt aan alles.
Beetje, net hadden we wel 2 verschillende streams maar nu allebei op de gameroom. Ik snap de regie vaak niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
BIjna michel nog 3 minuten en dan zit jill aan de 50 min. Jou ruim voorbij.
Ok. True that.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als ze haar niet zouden aanmoedigen en zouden negeren zou het ook niet goed zijn ..... kies eens
Nou dat wilde ik net zeggen.....dan liet hij zich weer kennen......quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als ze haar niet zouden aanmoedigen en zouden negeren zou het ook niet goed zijn ..... kies eens
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
Maar misschien nu toch beter stoppen voor het mis gaat.
Dat mag hij nog... verder niks hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nounou, dat hij nog adem mag halen.....
Mis hem nu alquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
Michel verlaat de gameroom om soep te halen, ff rust mensen.
Arme jij.quote:
Sta al in de hoek met de laptop. Vrouw kijkt vreemd hier waarom ik in die hoek staquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme jij.
Ga je schamen in een hoekje.
Julie mag weer aan het rad draaien, een handje. wordt moeilijk nu.
Kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef Blackprinces het volgende:
Beide handen paars nu?
Zon staat half op me scherm.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sta al in de hoek met de laptop. Vrouw kijkt vreemd hier waarom ik in die hoek sta
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
BB zegt, jill, goed bezig, volhouden.
Het is gewoon een bikkel... 😉quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Mwah, toch wel respect voor Jill. Geen mieperd.
Nogmaals, dat is niet te vergelijken. Die had al vrij snel 2 handen op de grond wat veel zwaarder is dan alleen staan.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt Michel aan met zijn 12 minuten. Jill zit al bijna op 30
nur jili spelt?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja je bent weer te laat maar het duurt ook 10 uur dus is niet erg nu.
Wie is Michel ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt Michel aan met zijn 12 minuten. Jill zit al bijna op 30
Dat komt door het rad ,. dat is het spel toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet te vergelijken. Die had al vrij snel 2 handen op de grond wat veel zwaarder is dan alleen staan.
Jill zit nu al 15 min met de handen op de grondquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet te vergelijken. Die had al vrij snel 2 handen op de grond wat veel zwaarder is dan alleen staan.
Ahw leuk hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:44 schreef Benny het volgende:
BB deelt Nick met Rudy op Insta:
https://www.instagram.com/p/CLoqH-dKats/
Lees eens terug vervelende Oostenrijkerquote:
jA Kees en mario is een schatjequote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kees eens terug vervelende Oostenrijker
ik kees je straks en op je dome hoofdquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kees eens terug vervelende Oostenrijker
Duh. Al aangepastquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jA Kees en mario is een schatje
Graag zelfsquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kees je straks en op je dome hoofd
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Flory het volgende:
412 euro - 25 euro voor hand los 387 euro
Marioquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kees je straks en op je dome hoofd
Dat zou wel eens heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat diegene met de meeste minuten immuniteit krijgt
Michel: 42 minuten (¤150)quote:
BB zei net ook tegen Matt, de lat ligt hoog. Dat zegt ook iets.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat zou wel eens heel goed kunnen.
Ik heb het idee dat ze naar boven hebben afgerond.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
63 minuten .. knap hoor .. week iets af van onze berekening
quote:Michel 42 minuten 150
Zoey 32 minuten 25
Jill 13:44 63 minuten 387,50 (412,50 - 25 straf)
Matt 14:45
Jill voor immuniteitquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel: 42 minuten
Zoey: 32 minuten
Jill: 63 minuten
Twijfel gevalletje. Als hij maar meer heeft dan Michelquote:
Als ik naar Matt kijk heb ik daar mijn vraagtekens bijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:50 schreef Benny het volgende:
Michel: "Matt gaat twee uur staan heeft hij me beloofd"
Geluk hoort ook bij het leven .. en Jill hield het ook lang vol met haar hand eropquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zegt dat ze gewoon geluk heeft gehad met eerst haar 2 benen erop. Maar daar kan Jill zelf niets aan doen. Ze heeft toch maar ook 15 min met handen en benen erop gestaan.
Ik ben al blij dat Jill zo lang heeft gestaanquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Twijfel gevalletje. Als hij maar meer heeft dan Michel
Vanaf 30 minuten telt pas.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
Ook raar,
MIch 43min ¤150
Jill 63min ¤387
Hi darling. du bist allesquote:
Snap ik nix van ze hebben toch allebei 30min nixquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vanaf 30 minuten telt pas.
Dus 12 -> 150
33 -> 412,50 - 25
vast omdat jill hem overtroffen heb?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef cheanny het volgende:
Nu is het geen krachtoefening zegt Michel
Is alleen omdat hij het minder lang volhield dan die zwakke Jill. Moet zichzelf even indekken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel geeft even aan dat dit niets met kracht te maken heeft. Nu wil ik niet de betweter uit gaan hangen, maar dit heeft wel degelijk met kracht te maken en uithoudingsvermogen en daar ligt ook een kracht. Wat een sukkel.
Hij zegt dit nu omdat jill hem voorbij is gegaan met 20 min later volhoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel geeft even aan dat dit niets met kracht te maken heeft. Nu wil ik niet de betweter uit gaan hangen, maar dit heeft wel degelijk met kracht te maken en uithoudingsvermogen en daar ligt ook een kracht. Wat een sukkel.
Je vergeet eentje uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:53 schreef Hznootje het volgende:
Volgens Mies is dit geen krachtoefening , maar het komt aan op behendigheid en je hoofd uitschakelen omdat je een beetje pijn hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat Jill zo lang heeft gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |