onbekend volgens mijquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog even de vraag. Hoeveel kilo is dat gewicht
Waar was je toen Zoey en Thomas in het was hok tot twee keer toe Zendercheck kregen. En dat was niet omdat ze over het weer aan het fluisteren waren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:50 schreef Koos1958 het volgende:
Bah weer stemoverleg tussen michel, nick en mike. Zijn veel te veel bezig met dat nomineren. Hoop dat het backfired bij ze. En mike zegt weer als ik maar overblijf met de plesante mensen. Dat had hij ook al tegen thomas en jill gezegd. Hij wil niemand tegen Jill zetten. Michel denkt dat hij tegenover Jill een gelijke strijd zou zijn. Hij zegt we hebben nu een groep van 5 en straks van 6. Dat mensen zien dat zij goed hun best doen. Bah weer dat mensen continu op de kamer liggen en dat het beter is.
Vanaf 14:15 begint de teller te lopenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef Joyce-43 het volgende:
voor ons kwart voor 2 ging jill staan
Zo zwaar als Jerrel.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
6 Kgquote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Vind ik net zo ergelijk als die dat doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waar was je toen Zoey en Thomas in het was hok tot twee keer toe Zendercheck kregen. En dat was niet omdat ze over het weer aan het fluisteren waren.
Het is een groepsopdracht, dus denk het niet. Of misschien dat ze gaan berekenen wie het meest verdiend heeft en dat die dan Immuniteit krijgt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef Hznootje het volgende:
Als ik het goed begrijp kunnen ze met deze proef dus geen immuniteit winnen?
jill is niet goed hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ze vroegen bij de casting waarom ik mee wilde doen? Ik zei omdat ik de kleurtjes van BB zo mooi vond.
Liese : En gij zijt er doorheen gekomen?
Misschien was het een grapje?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jill is niet goed hoor
vals spelerijquote:
Dit vind ik dan wel weer heel erg leuk voor haarquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:09 schreef Blackprinces het volgende:
Nou dat houdt ze nog wel een tijd vol
michel is leukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel begint te irriteren. Net alsof je vader tegen je praat als je net 15 bent geworden. Dan wilde je pa ook wel op zijn muil slaan als hij zich weer ergens mee bemoeide.
Ik vind hem een vervelende manquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Michel begint te irriteren. Net alsof je vader tegen je praat als je net 15 bent geworden. Dan wilde je pa ook wel op zijn muil slaan als hij zich weer ergens mee bemoeide.
Ja inderdaad. Zo kan ze laten zien dat ook zij waardevol kan zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer heel erg leuk voor haar
Het is een nare betweter. Vervelend kereltjequote:
Yupquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft het geluk wel vaker aan haar kont hangen.
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een nare betweter. Vervelend kereltje
Ja precies , en het geeft haar ook een boost qua zelfvertrouwen .quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan ze laten zien dat ook zij waardevol kan zijn.
Matt = puur gelukquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die heeft het geluk wel vaker aan haar kont hangen.
Gladde man .. je moet er maar van houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een nare betweter. Vervelend kereltje
Wat zegt Jill dan tegen Michel?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Angelflush het volgende:
Ik begin beetje anti Michel en Nick te worden.
Nick die nu met Mike bondje maakt voor in de finale terwijl hij zn maatje Michel daarmee in de steek laat ( misschien denkt hij dat hij van Mike eerder zou winnen dan van Michel )
Michel vanwege negatieve / hypocriete uitspraken over de andere groep.
Tuurlijk Jill is niet de slimste en nogal kinderlijk en doet alleen maar de klusjes waarvan ze weet dat t moet, maar als je je daarzo aan ergert zeg t dan in haar gezicht ipv het 100 x herhalen tegen zijn groepje.
Dat alles beter willen weten begint op te vallen en te irriteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 14:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gladde man .. je moet er maar van houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |