Was dit die goal waarbij ik je een debiel noemde?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie hoe is dit uitkomen??
Deed ik ook.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
En dit ook
En dan zeggen "ja dat doe ik toch"
Keepte het potje daarvoor nogquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deed ik ook.
Bij deze dan.
En verder keep je zelf maar wat vaker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de goal waarbij @Coco het "advies" gaf nooit op scrummie terugspelen
Blijkbaar had hij dat tegen zichzelf
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ja, had je dat niet door dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de goal waarbij @:coco het "advies" gaf nooit op scrummie terugspelen
Blijkbaar had hij dat tegen zichzelfWhat can change the nature of a man?
Scrummie wint nooit 1v1. Daarom had ik niet die richting op moeten passen.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel dit niet echt een terugspeelbal was
Gewoon een pass op davy.
Post even die goal van JR aubquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie wint nooit 1v1. Daarom had ik niet die richting op moeten passen.
Ik kwam uit bij die tweede. Als dat schieten wat beter getimed was had je gewoon die bal voor je voeten gekregen waarna je vrije doortocht naar voren had.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:11 schreef GGMM het volgende:
Gewoon altijd zoveel mogelijk uitkomen @:scrummie dan wordt de hoek waar iemand kan schieten steeds kleiner
Dit leer je normaliter op de basisschool.
Oh is er voetbalquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
Wat een hoop gediscussieer zeg, moeten jullie geen PSV kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en na dat voetbal is er weer haxball en kunnen jullie elkaar weer afmaken en zoquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post even die goal van JR aub
Ik nam toen niet op
Helaas, geen woord over die kans die ik creëerde in de slotfase.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:15 schreef Oriente het volgende:
Wat een hoop gediscussieer zeg, moeten jullie geen PSV kijken
Vuistdiepquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja en na dat voetbal is er weer haxball en kunnen jullie elkaar weer afmaken en zo
(al hoop ik dat ze wat aardiger tegen jou doen, je deed niet zoveel verkeerds)
Kwaliteit herkennen is soms ook een kwaliteit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
ja en na dat voetbal is er weer haxball en kunnen jullie elkaar weer afmaken en zo
(al hoop ik dat ze wat aardiger tegen jou doen, je deed niet zoveel verkeerds)
Doe niet zo verslaafdquote:Op donderdag 25 februari 2021 22:16 schreef Oriente het volgende:
ja en na dat voetbal is er weer haxball
Hij liet een 1v1 bal door, dat moet altijd voor de keeper zijn.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas, geen woord over die kans die ik creëerde in de slotfase.
Dankzij mij bijna de gelijkmaker!
quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima goal hoor, maar ook erg slecht gekeept.
Sleuren we hem wel uit.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Host zit in een depressie nu.
Arme jongen.
Bedoel je dit op een ordinaire manier?quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Bluedisplay kan dat het beste van iedereen denk ik
Zeker niet, ik ben niet zo ordinair.quote:Op donderdag 25 februari 2021 22:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Bedoel je dit op een ordinaire manier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat Chevy ineens zo omhoog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geen idee, ik dacht eerst lag maar hij verandert van looprichting.quote:
Ik dacht natuurlijk dat sterkeeper RamboDirk die bal ging tegenhouden, maar misschien dacht hij hetzelfde over mij.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 21:22 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=oW4TmW8E_kMquote:
Druk met AoEII HD zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2021 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt voor de invite maar ik skip deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1![]()
Dat soort trucjes zijn cool altijd jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice met een fraaie redding![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
Gelijk typen natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice met een fraaie redding
Team rood zal wel woest zijn geweest
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2021 13:40:13 ]
Met name speler Scrummie was hier niet blij mee inderdaad.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:39 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Gelijk typen natuurlijk
Team rood zal wel woest zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice met een fraaie redding
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ik vind dit zo'n leuke rubriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice met een fraaie redding
Nutteloze redding dus. Nou ja, jij geeft het een podium door er een gifje van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice met een fraaie redding
Ik denk dat dat de grap was!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 13:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nutteloze redding dus. Nou ja, jij geeft het een podium door er een gifje van te maken
Nou ik zat in team rood, DUS IK VOND EN VIND HET GEEN GRAP JAquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:05 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de grap was!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- @JR-Style-93 (VAR)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 komt er verdedigend niet uit, dus geeft hij maar een voorzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....om vervolgens seconden lang tegen de paal te lopen en mij de schuld te geven van deze tegengoal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93(en prima pass @FireFox1)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie je had hier beter rugdekking kunnen (blijven) gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco deze had je terug moeten geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fraaie goal @Oriente![]()
![]()
Een aantal keer hardop gelachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geachte medespelers,
Deze week behaalden wij de mijlpaal van 100 topics in onze prachtige haxballreeks.
Ik en mijn enkele honderden beeldopnames van haxball-momenten kunnen dat natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. Daarom heb ik, tevens op veler verzoek (waarvoor dank), gewerkt aan een montage van een selectie van hoogtepunten uit dit beeldmateriaal. Dit in de stijl van mijn vorige compilatie, en beter!
Bij deze wil ik jullie van harte uitnodigen om het eindresultaat te bekijken. Lach, gier, en brul mee, en geniet van mijn nieuwste creatie. Ik hoop dat jullie hem vet vinden.
Veel kijkplezier allemaal.
Groet, teringego
Bedankt voor dit zeer leuke filmpje![]()
![]()
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geachte medespelers,
Deze week behaalden wij de mijlpaal van 100 topics in onze prachtige haxballreeks.
Ik en mijn enkele honderden beeldopnames van haxball-momenten kunnen dat natuurlijk niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. Daarom heb ik, tevens op veler verzoek (waarvoor dank), gewerkt aan een montage van een selectie van hoogtepunten uit dit beeldmateriaal. Dit in de stijl van mijn vorige compilatie, en beter!
Bij deze wil ik jullie van harte uitnodigen om het eindresultaat te bekijken. Lach, gier, en brul mee, en geniet van mijn nieuwste creatie. Ik hoop dat jullie hem vet vinden.
Groet, teringegoOh.![]()
Geweldig gedaan, maat! Tranen in mijn ogen van het lachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geachte medespelers,
Groet, teringego![]()
Zeker, eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
SPOILER1 1
@Scrummie je had hier beter rugdekking kunnen (blijven) geven
Heb je die goal van mij met rambo tegen Chevy ook? Of is dat veel gedoe?![]()
Ik liep gisteren een keer vast, waardoor er een grote opname verloren is gegaanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, eens.
Heb je die goal van mij met rambo tegen Chevy ook? Of is dat veel gedoe?
Maar misschien, ik kijk zo even![]()
![]()
Top, dank alvast voor het kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik liep gisteren een keer vast, waardoor er een grote opname verloren is gegaan
Maar misschien, ik kijk zo even![]()
Neequote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Top, dank alvast voor het kijken.
De enige goal die ik van jou zie tijdens Rambo is deze![]()
![]()
He verdorie, jammerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
De enige goal die ik van jou zie tijdens Rambo is deze
[ afbeelding ].
Deze was niet mooi, maar toch. Altijd lekker om tegen @Oriente te scoren.
Volgens mij was de 'koekoek' goal het potje ervoor. Ach ja, moet ik de volgende keer maar weer zo heerlijk scoren.![]()
Nou ik dacht dat wij vrienden warenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He verdorie, jammer.
Deze was niet mooi, maar toch. Altijd lekker om tegen @:Oriente te scoren.
Volgens mij was de 'koekoek' goal het potje ervoor. Ach ja, moet ik de volgende keer maar weer zo heerlijk scoren.![]()
![]()
![]()
Dat staat er los van ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat wij vrienden waren![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat staat er los van ouwe reus.gelukkig maar
Ik weet nog dat jij mij in het begin altijd zo mokerirritant vond om mee te spelen omdat ik nooit verdedigde (dat was dus best terecht)![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]gelukkig maar
Ik weet nog dat jij mij in het begin altijd zo mokerirritant vond om mee te spelen omdat ik nooit verdedigde (dat was dus best terecht)
Dat is sowieso wel de grootste irritatie, bij wie dan ook. Maar nu ben je de Pirlo onder ons.![]()
Daar was ik al bang voor. Die is helaas verloren gegaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:04 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij was de 'koekoek' goal het potje ervoor.
Misschien heeft @Coco of @ChevyCaprice hem nog![]()
Ik speel ook graag met jou maat.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel de grootste irritatie, bij wie dan ook. Maar nu ben je de Pirlo onder ons.
Behalve bij Rambo. Wat je daar allemaal uitspookt ineens ga ik nooit snappen(al geldt dat ook voor mij met m'n debiele trucjes)
![]()
Maakt niet uit, volgende keer beter.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor. Die is helaas verloren gegaan.
Misschien heeft @:coco of @:chevycaprice hem nogGelukkig speel je Rambo ook veelal alleen en niet in teamverband. Rambo vind ik gewoon leuk, lekker rennen en op de bal afvliegen. Ja, dan gaat er wel eens iets teveel mis. Maar liever snel af, dan constant op de lijn hangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel ook graag met jou maat.
Behalve bij Rambo. Wat je daar allemaal uitspookt ineens ga ik nooit snappen(al geldt dat ook voor mij met m'n debiele trucjes)
Ik had laatst echt een fantastisch 4v4 (of 5v5) potje met jou, toen wisselden we elkaar prima af enzo.![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, eens.
Heb je die goal van mij met rambo tegen Chevy ook? Of is dat veel gedoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Baas. Dank u.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je ook gelijk in.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, volgende keer beter.
[..]
Gelukkig speel je Rambo ook veelal alleen en niet in teamverband. Rambo vind ik gewoon leuk, lekker rennen en op de bal afvliegen. Ja, dan gaat er wel eens iets teveel mis. Maar liever snel af, dan constant op de lijn hangen.
Ik had laatst echt een fantastisch 4v4 (of 5v5) potje met jou, toen wisselden we elkaar prima af enzo.
Ik weet niet exact welke pot dat dan was maar ik geloof je meteen![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vind user @:JR-Style-93 de afgelopen weken steeds beter spelen.
Geldt overigens ook voor @:3rr0r![]()
![]()
Als dit nou kwam van iemand die er zelf ook iets van kan had het nog betekenis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
Geldt overigens ook voor @:3rr0r
Beetje alsof Lex Immers tegen Cristiano Ronaldo zegt dat Ronaldo best een aardige speler is.![]()
Wil je soms aandacht?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dit nou kwam van iemand die er zelf ook iets van kan had het nog betekenis.
Beetje alsof Lex Immers tegen Cristiano Ronaldo zegt dat Ronaldo best een aardige speler is.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bedanktquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
Geldt overigens ook voor @:3rr0r
Al zal het altijd wisselvallig blijven.Oh.![]()
Heerlijke compilatie maat, paar keer tranen in m'n ogen van het lachen (@Scrummie)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geachte medespelers,
Groet, teringego![]()
Kut, RamboDirk had een betere kick/pass ratio dan ikquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Check deze pass van mij op @BluedisplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij begint steeds beter te spelen. Dit itt Scrummie, die speelt nog even matig als altijd.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut, RamboDirk had een betere kick/pass ratio dan ikWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
We roddelen ook hier niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij begint steeds beter te spelen. Dit itt Scrummie, die speelt nog even matig als altijd.
@ScrummieWhat can change the nature of a man?![]()
Nou nou nouquote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij begint steeds beter te spelen. Dit itt Scrummie, die speelt nog even matig als altijd.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: