abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198149551
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Omdat het nu al bijna een jaar doet. Ik vind het ondoenlijk. Een paar maanden is tot daar aan toe, maar een jaar lang afstand houden schaadt mijn gezondheid.
Dat is helaas het criterium niet.
pi_198149559
https://www.google.nl/amp(...)n-b920672.html%3famp

https://www.manchestereve(...)ould-reopen-19890026

https://www.dailymail.co.(...)t-strategy-full.html

yyeeeesssssssssss!!!!!!!!!

Dit voelt goed man, de naysayers en doemprofeten hebben overduidelijk verloren. Johnson en co tonen hier duidelijk ballen!

Er stond op een plek wel dat 1m afstand, thuiswerken, en mondlappen misschien nog blijven na 21 juni, maar dat lijkt me totaal incompatible met de letterlijke tekst dat nachtclubs dan open gaan, alle beperkingen op sociaal contact weg, en alle beperkingen op events en performances weg. Ik las op een plek dat er voor die tijd gekeken wordt hoe "social distancing weg kan" en of bij nachtclubs en mega events snwltests gebruikt kunnen worden.

Dames en heren:

De vrijheid komt terug.

FUCK YEAH.

En ja dit is belangrijk, want met hoe zij net voorlopen op ons qua pandemie is dit waarschijnlijk ook ons voorland.

Niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar: BORIS JOHNSON FUCK YEAH!

vooral omdat die de nachtclubs gaat openen, en alle beperkingen weg wil op 21 juni, dus zelfs áls de 1m regel dan blijft... maken ze dus iig een uitzondering voor clubs, events etc. En er komt voor.die dag een review hoe social distancing weg kan.

Lekker dit man.

Oorah!
#WeesGeenWhales
pi_198149561
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Met mijn 'inner circle' doe ik er dan ook niet aan. Kom al zo weinig buiten door thuis werken en geen sportschool, dat ik onmogelijk iets kan oppikken en dat is omgekeerd precies hetzelfde. Niet dat ik iemand in zn gezicht ga hoesten maar ga ook niet thuis spastisch die 1,5 meter aanhouden.
Ik deed het in het begin wel. Sinds de zomer doe ik het inderdaad niet meer. Sinds een paar maanden geef ik ook weer knuffels.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198149566
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:34 schreef maan_man het volgende:

[..]

[..]

Bedankt. Ik wist het oprecht niet.
pi_198149570
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:37 schreef maan_man het volgende:
Mensen nog even volhouden. In maart gaat de avondklok een vooruit.
Nog een uur langer licht wat je niet kan benutten.

fuck you. Dan wil ik juist op de fiets zitten savonds. Lege wegen, niemand die last van me heeft, niemand die ik kan besmetten.

Nee, je moet thuis op de bank blijven zitten vet worden. Zodat als je covid krijgt je ook naar de ic kan omdat je conditie het niet meer aan kan. Met je pens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198149582
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Preventie van bewegingen denk ik. Wat ik een domme motivatie vindt. Want zolang mensen zich buitenshuis bewegen, is daar altijd minder besmettingsgevaar dan wanneer ze samen thuis gaan zitten.
Exact. Iets anders kan ik me niet bedenken.

Dus ook gebaseerd op aannames en drijfzand.
1947-2016
pi_198149595
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat is helaas het criterium niet.
Ik vind het toch wel serieus een ander verhaal of bepaalde maatregelen een paar maanden of een jaar duren. Je kunt mensen vragen een paar maanden geen anderen aan te raken of te naderen, maar na langere tijd wordt dat steeds ongezonder.
pi_198149607
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:40 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Bedankt. Ik wist het oprecht niet.
Nou, als dat geen vingeren wordt *O* *O* *O*
pi_198149611
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)n-b920672.html%3famp

https://www.manchestereve(...)ould-reopen-19890026

https://www.dailymail.co.(...)t-strategy-full.html

yyeeeesssssssssss!!!!!!!!!

Dit voelt goed man, de naysayers en doemprofeten hebben overduidelijk verloren. Johnson en co tonen hier duidelijk ballen!

Er stond op een plek wel dat 1m afstand, thuiswerken, en mondlappen misschien nog blijven na 21 juni, maar dat lijkt me totaal incompatible met de letterlijke tekst dat nachtclubs dan open gaan, alle beperkingen op sociaal contact weg, en alle beperkingen op events en performances weg. Ik las op een plek dat er voor die tijd gekeken wordt hoe "social distancing weg kan" en of bij nachtclubs en mega events snwltests gebruikt kunnen worden.

Dames en heren:

De vrijheid komt terug.

FUCK YEAH.

En ja dit is belangrijk, want met hoe zij net voorlopen op ons qua pandemie is dit waarschijnlijk ook ons voorland.

Niet verwacht dat ik dit zou zeggen, maar: BORIS JOHNSON FUCK YEAH!

vooral omdat die de nachtclubs gaat openen, en alle beperkingen weg wil op 21 juni, dus zelfs áls de 1m regel dan blijft... maken ze dus iig een uitzondering voor clubs, events etc. En er komt voor.die dag een review hoe social distancing weg kan.

Lekker dit man.

Oorah!
Dat is tenminste een stip op de horizon.

Nota bene vanuit het land waar de variant ontdekt is waarover de politiek hier het in hun broek doet.
1947-2016
pi_198149617
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:39 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik deed het in het begin wel. Sinds de zomer doe ik het inderdaad niet meer. Sinds een paar maanden geef ik ook weer knuffels.
Hier exact hetzelfde.
1947-2016
pi_198149640
https://www.google.nl/amp(...)dates-EVG/amp?espv=1

@verzamelaar

Ik weet niet hoe met jou is, maar dit stelt me heel erg gerust. Ik huil letterlijk van blijheid midden in een tram. Zij worden het voorbeeld.

Het komt goed!!

Dacht dat jij dit nieuws wel zou waarderen 😉
#WeesGeenWhales
pi_198149648
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:51 schreef RipCity het volgende:

[..]

De horeca is het zat en sleept de Staat voor de rechter
Nu de horeca waarschijnlijk langer de deuren gesloten moet houden, pikt Koninklijke Horeca Nederland het niet meer. De brancheorganisatie stapt naar de rechter om een snelle heropening en een beter steunpakket af te dwingen.

Hopelijk wordt het niet weer zo'n shitshow als met die avondklok rechtzaak en komt er iets positiefs uit.
pi_198149668
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op welke maatregelen doel je dan?
restaurants?

Wat denk je van schermen, minimale afstand, 4 aan een tafel max, maskers als je gaat bewegen, halve/max aantal bezettingen.

Sportscholen ging ook helemaal goed voordat de spasmereactie kwam.
Ging nergens over.
1947-2016
  maandag 22 februari 2021 @ 17:47:56 #164
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198149687
Nou zouden we eindelijk op het punt gekomen dat diverse groepen het niet meer pikken?

Ben benieuwd ze echt allemaal de ballen hebben om open te gaan.

Het moet net zoals dat boerenprotest worden. Een enkele tractor haal je van de weg en geef je een prent. honderden laat je gaan.
(goed niet helemaal een goede vergelijking maar wellicht begrijp je het punt)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198149699
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:44 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.google.nl/amp(...)dates-EVG/amp?espv=1

@:verzamelaar

Ik weet niet hoe met jou is, maar dit stelt me heel erg gerust. Ik huil letterlijk van blijheid midden in een tram. Zij worden het voorbeeld.

Het komt goed!!

Dacht dat jij dit nieuws wel zou waarderen 😉
Bedoel je niet @DeVerzamelaar ? Maar hij is verbannen zie ik.
pi_198149703
Deze al voorbijgekomen? Er beginnen nu toch ook wat andere geluiden vanuit bestuurders te komen: https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210222_27456362
pi_198149704
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

restaurants?

Wat denk je van schermen, minimale afstand, 4 aan een tafel max, maskers als je gaat bewegen, halve/max aantal bezettingen.

Sportscholen ging ook helemaal goed voordat de spasmereactie kwam.
Ging nergens over.
Restaurants hadden van mij überhaupt niet dicht gehoeven. Ik had het meer over café's. Zodra alcohol in het spel is gaan de regels overboord en caféhouders willen/kunnen niet de hele tijd politieagent spelen.
pi_198149743
Wel fijn dat er meer en meer verschillende mensen en groepen uit de samenleving roepen dat weer meer zouden moeten kunnen doen.
pi_198149744
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Deze al voorbijgekomen? Er beginnen nu toch ook wat andere geluiden vanuit bestuurders te komen: https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210222_27456362
Bruls zal wel helemaal over de flos zijn gegaan bij het lezen van dit bericht van zijn collega .. DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!?!!
pi_198149745
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Restaurants hadden van mij überhaupt niet dicht gehoeven. Ik had het meer over café's. Zodra alcohol in het spel is gaan de regels overboord en caféhouders willen/kunnen niet de hele tijd politieagent spelen.
Ah zo.
Cafés vind ik eerlijk gezegd ook lastig.

Toevoeging dus: Gasten met vaste zitplaats.
1947-2016
pi_198149747
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:52 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat was de vraag ook niet.

Wat is het verschil tussen het ziekteverloop of besmetting 'R' tussen 27 en 45 jarigen?
Niks.

Covid begint pas een 'iets' te worden als je wat ouder bent en tegen de 60 aan loopt. Voor de rest is het zware onzin om alles wat jonger is vast te blijven houden. Dus waarom de leeftijdsgrens tot 27 jaar? Die kan veeeeel hoger.
'Dat is de vraag niet'? :')

Nee, dat is ook niet de vraag. Dat is een eigenschap van infectieziekten _O- En daar zul je bij het formuleren van een antwoord rekening mee moeten houden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_198149751
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat probeerde ze toen te ondervangen met sluiting om 21:00. Bij lange na niet ideaal, maar dan kun op een zonnige dag heel wat meer bij elkaar boeren dan nu.
pi_198149753
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef RipCity het volgende:
'Horeca is sluiting beu: ’Onderste steen boven bij rechter’'

https://www.telegraaf.nl/(...)en-boven-bij-rechter

Maart roert zijn staart straks.
Lol ze hebben toch al eens een rechtszaak verloren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Betaalmuur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2021 17:55:32 ]
pi_198149757
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:48 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Bedoel je niet @:DeVerzamelaar ? Maar hij is verbannen zie ik.
Verbannen? Wat heb ik gemist?
  maandag 22 februari 2021 @ 17:53:57 #175
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198149762
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 17:48 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Bedoel je niet @:DeVerzamelaar ? Maar hij is verbannen zie ik.
ahww.... onze doemdenker... toch mis ik hem
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')