abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198148482
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

[ twitter ]
Meestal trekken de winkels hun keutel wel weer in, maar wat mij betreft houden ze dit keer voet bij stuk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198148487
De Peiling: Alle winkels moeten vanaf 2 maart weer open
https://www.nhnieuws.nl/n(...)nWKUVU0guaKRkUhilAOg
pi_198148493
twitter
pi_198148514
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Janneke141 het volgende:
Dat het kabinet nadenkt over versoepelingen is uiteraard tegen het zere been van het RedTeam:

https://www.gelderlander.(...)-ic-bedden~a0ec700b/

Zo lang als alles potdicht zit hoor je ze niet, maar nu er heel misschien weer iets gaat mogen zoeken ze meteen de krant op. Doorzichtig clubje is het ook.
Die zeiken om het zeiken. Als Rutte vandaag zegt iedereen ophokken, één keer per week naar de supermarkt, je mag naar de dokter en naar de apotheek. Dan krijgen zij het nog voor elkaar om te zeggen: één keer per week is wel erg veel.

Volgens mij zijn wij hun hamertheorie al sinds december aan het uitvoeren. Zonder al te veel succes.
pi_198148537
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:31 schreef Nia het volgende:
De Peiling: Alle winkels moeten vanaf 2 maart weer open
https://www.nhnieuws.nl/n(...)nWKUVU0guaKRkUhilAOg
Zeker, ik wil weer naar de V&D. *O*
pi_198148546
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:34 schreef maan_man het volgende:

[..]

Zeker, ik wil weer naar de V&D. *O*
Ik wil naar de Kijkshop. lekker door die catalogus bladeren!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198148558
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:33 schreef maan_man het volgende:
Volgens mij zijn wij hun hamertheorie al sinds december aan het uitvoeren. Zonder al te veel succes.
Wij doen helemaal geen hamertheorie.
pi_198148562
quote:
Ach, hij kan dat toch helemaal niet beoordelen vanuit een virologisch/epidemiologisch standpunt?
Waarom krijgt die man toch in godsnaam zoveel media-aandacht???
pi_198148564
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:31 schreef Ronald het volgende:

[..]

Meestal trekken de winkels hun keutel wel weer in, maar wat mij betreft houden ze dit keer voet bij stuk.
Het nadeel is dat ze in het 'krediet' staan bij de overheid door de steunpakketten. Caught between a rock and a hard place.
I'll give you something to do
  maandag 22 februari 2021 @ 16:37:33 #85
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_198148569
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:35 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ik wil naar de Kijkshop. lekker door die catalogus bladeren!
Of naar de Free Record Shop, beetje deeveedeetjes browsen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 22 februari 2021 @ 16:37:59 #86
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198148573
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zie mijn lijstje. ook meer dan toen er geen sneeuw en ijs was.
Prima. Je hebt gelijk.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198148575
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wij doen helemaal geen hamertheorie.
Waarvan akte.
pi_198148578
quote:
7s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:28 schreef phpmystyle het volgende:
Z
[..]

Het is ook een beetje hun handel dit. Al die lui in het redteam hebben altijd achter de coulisse moeten werken, en nu, eindelijk, staan ze eens op de voorgrond. Die vinden het wel prima zo dat iedereen aan hun lippen hangt.
Raar dat je dit soort argumenten niet leest bij het "HerstelNL" plannetje (wat echt helemaal nergens op sloeg).
pi_198148588
quote:
Dat het kabinet nadenkt over versoepelingen is uiteraard tegen het zere been van het RedTeam:

Zo lang als alles potdicht zit hoor je ze niet, maar nu er heel misschien weer iets gaat mogen zoeken ze meteen de krant op. Doorzichtig clubje is het ook.
Zou dat clubje zich niet naar de achtergrond verplaatsen?
  maandag 22 februari 2021 @ 16:39:20 #90
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_198148590
quote:

quote:
Idee daarachter is dat de maatregelen van weliswaar misschien tijdelijk wat steviger zijn, maar de schade misschien wel kleiner omdat de periode waarin het nodig is korter is.
Misschien tijdelijk en misschien kleiner. Met dit soort uitspraken koop je helemaal niks in de grotemensenwereld meneer Mulder.

quote:
‘De Nederlandse grondwet stelt ons allemaal gelijk. Dat werkt als vangnet voor alle burgers en het vormt het fundament van onze samenleving. De pandemie raakt ons allemaal, in alle facetten van ons bestaan. Wie bepaalt wie meer recht heeft op vrijheid en leven dan een ander? Het idee dat zo’n uitruil mogelijk of wenselijk is, druist wat ons betreft in tegen wie wij zijn, als land, als volk, en als samenleving.’
Meneer Mulder moet alleen even in het achterhoofd houden dat de maatregelen dan wel voor iedereen gelijk zijn, maar sommige mensen door de gelijkgestelde maatregelen wel onevenredig hard geraakt worden.
pi_198148617
Herinneren we deze nog?

https://www.telegraaf.nl/(...)-controle-te-krijgen

Die mensen staan zover buiten de realiteit, ongelooflijk.
pi_198148638
quote:

[..]

Die zeiken om het zeiken. Als Rutte vandaag zegt iedereen ophokken, één keer per week naar de supermarkt, je mag naar de dokter en naar de apotheek. Dan krijgen zij het nog voor elkaar om te zeggen: één keer per week is wel erg veel.

De hamer is als communisme: "Dit is geen echte hamer! De echte hamer is nog nooit geprobeerd! De theorie is perfect, daar ligt het niet aan, het schort alleen aan de uitvoering. Als we het écht zouden proberen dan zouden alle problemen opgelost zijn!"
pi_198148656
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:39 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

[..]

Misschien tijdelijk en misschien kleiner. Met dit soort uitspraken koop je helemaal niks in de grotemensenwereld meneer Mulder.
[..]

Meneer Mulder moet alleen even in het achterhoofd houden dat de maatregelen dan wel voor iedereen gelijk zijn, maar sommige mensen door de gelijkgestelde maatregelen wel onevenredig hard geraakt worden.
En meneer Mulder is opeens een ethicus die blijkbaar wél de belangen goed kan afwegen aangezien hij de grondwet op een bepaalde manier interpreteert?
Allemachtig, als de experts zich nou eens houden aan hun eigen vakgebied zou dat een hoop non-nieuws schelen.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:43:19 #94
14505 OProg
A Life in Music
pi_198148662
quote:
Soms is Kuipers wel vermoeiend, maar ik hoop wel dat hij met die tien weken aan wil geven dat we in tien weken de mogelijkheid zouden hebben om de complete grootste risicopopulatie voor ziekenhuis en IC te vaccineren.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198148679
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Fuck alles en iedereen die graag de volksgezondheid een beetje op peil wil houden. FUCK ZE DUBBEL!!!

:')
Geestelijke gezondheid telt niet?

Mensen raken massaal depressief, wat zich weer kan uiten in lichamelijke kwalen. Fysiek gezonde mensen worden dus ziek, terwijl ze normaal niks mankeert.

Maar daar hoor je niemand over.
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_198148705
quote:

[..]

De hamer is ook te klein
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_198148709
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:37 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Of naar de Free Record Shop, beetje deeveedeetjes browsen.
Ik heb al maanden de papieren mega top 50 niet kunnen halen :( Het is genoeg geweest nu! Hopelijk staan de vengaboys nog op nummer 1. Die verdomde Backstreet Boys en Spice girls komen hopelijk niet met een nieuwe single :(
pi_198148715
Snap niet dat ze de terrassen niet gewoon open doen met dit weer.

Nu zit iedereen gezellig op de stoep, bankjes en het gras z'n koffie te drinken.
blablablabla
pi_198148732
'Horeca is sluiting beu: ’Onderste steen boven bij rechter’'

https://www.telegraaf.nl/(...)en-boven-bij-rechter

Maart roert zijn staart straks.
pi_198148747
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:42 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

De hamer is als communisme: "Dit is geen echte hamer! De echte hamer is nog nooit geprobeerd! De theorie is perfect, daar ligt het niet aan, het schort alleen aan de uitvoering. Als we het écht zouden proberen dan zouden alle problemen opgelost zijn!"
Precies.

Ik kwam onderstaand artikel tegen op Twitter. Hieruit kan je optekenen dat het hele ZeroCovid gebeuren een soort religie is geworden. Zo moeten ze wat mij betreft ook behandeld worden.

https://www.aier.org/arti(...)-dressed-as-science/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')