Laat ze hun moment of fame maar pakken met die hippe voorstellen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)cine-giving-23497962
Opzich een redelijk optimistisch verhaal uit het UK, hoewel ik echt niet elke winter een spuuglap blijf dragen. Fuck him, wat dat betreft. Maar hij zegt dan ook vrijwillig. Dus nietbestaand 😄😁
En fuck him dubbel dat die weer met Japan als voorbeeld aan komt zetten... zucht. N E I N!
Daarom hebben we hoge cijfers nodigquote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef byah het volgende:
Inmiddels is vrijwel iedereen die ik spreek bezig met het feit dat de preventie niet meer lijkt op te wegen tegen de gevolgen (al dan niet op termijn). Mensen zoals ik die over 2 weken exact een jaar thuiszitten en compleet vervreemd raken van collega's of de werkgever.
Nog steeds besmettelijk dus?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:56 schreef zalkc het volgende:
Kuipers riep net:"nog 10 weken te gaan, we tellen af" Hij was wel positiever dan half januari
Dan is het alweer meiquote:Op maandag 22 februari 2021 15:56 schreef zalkc het volgende:
Kuipers riep net:"nog 10 weken te gaan, we tellen af" Hij was wel positiever dan half januari
Nee, hij bedoelde nog tien weken tot de derde golfquote:Op maandag 22 februari 2021 15:56 schreef zalkc het volgende:
Voor Kuipers is dit al heel wat hèquote:
Dat haalde ik er niet uit, helemaal niet eigenlijk.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde nog tien weken tot de derde golf
Ik was niet serieusquote:Op maandag 22 februari 2021 15:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat haalde ik er niet uit, helemaal niet eigenlijk.
Hoop posts gemist vanmiddag, maar dit leest meer als ''Snel en thuistest krijgen belangrijke rol bij heropening scholen''. Waarom benoemen ze dat het een ontwikkeling is voor de samenleving als die testen dus enkel bruikbaar gaan zijn voor studenten?quote:
Ik zit op een sport waarbij de mensen die les geven ouder zijn dan 27 jaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:00 schreef Dimachaerus het volgende:
flikker op man waarom sport tot 27 jaar
Jij in de zaal en zij thuis achter schermquote:Op maandag 22 februari 2021 16:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zit op een sport waarbij de mensen die les geven ouder zijn dan 27 jaar.
Hoe werkt dat?
Ik vind die testsamenleving sowieso onzin, Rutte zei vorige week nog dat het geen zin heeft om je te laten testen als je geen klachten hebt.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoop posts gemist vanmiddag, maar dit leest meer als ''Snel en thuistest krijgen belangrijke rol bij heropening scholen''. Waarom benoemen ze dat het een ontwikkeling is voor de samenleving als die testen dus enkel bruikbaar gaan zijn voor studenten?
Ijs en sneeuw en zoiets...quote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef DustPuppy het volgende:
1400 meer dan vorige week maandag?
Well then...
Mn punt is dat er dus verrekte weinig aard, het is een mythe!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:55 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat ze hun moment of fame maar pakken met die hippe voorstellen.
Japan is sowieso niet te vergelijken met hier. Dat daar die mondkappen al lange tijd goed aardden heeft m.i. veel te maken met dat ze daar minder aan gezichtsexpressie/non-verbale communicatie doen.
Rutte is zelf bang voor die test, daarom heeft hij hem nog nooit gedaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:02 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik vind die testsamenleving sowieso onzin, Rutte zei vorige week nog dat het geen zin heeft om je te laten testen als je geen klachten hebt.
Zie mijn lijstje. ook meer dan toen er geen sneeuw en ijs was.quote:
Of dat je voor de Trekpleister een mandje moet pakken en dat je dan al je boodschappen van de Dirk al in een kar hebt zitten...quote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb nog nooit een blik gehad als ik een winkelkarretje graai.![]()
Maar okay, ik heb ook nog nooit rondgekeken of ik blikken krijg.![]()
Ik vind het pas irritant dat bij online shoppen het winkelmandje ook verplicht is!![]()
We hebben volle ziekenhuizen nodig. Als er veel besmettingen zijn zegt dat weinig, omdat de meeste kwetsbare mensen inmiddels gevaccineerd zijn. Zelfs als we naar 20k/dag gaan is dat geen garantie dat de ziekenhuizen vol komen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Daarom hebben we hoge cijfers nodig
Mag niet dan.quote:Op maandag 22 februari 2021 16:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik zit op een sport waarbij de mensen die les geven ouder zijn dan 27 jaar.
Hoe werkt dat?
Wie zijn mijn collega's? Ik ken 95% alleen van een scherm... Met de overige 5% heb ik een keertje gewandeld een op eenquote:Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef byah het volgende:
Inmiddels is vrijwel iedereen die ik spreek bezig met het feit dat de preventie niet meer lijkt op te wegen tegen de gevolgen (al dan niet op termijn). Mensen zoals ik die over 2 weken exact een jaar thuiszitten en compleet vervreemd raken van collega's of de werkgever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |