SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Gelukkig niet, want nuance is bad, mkay.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Wilde je beweren dat er mensen met een genuanceerde mening bestaan dan?
Schrijven voor de prullenbak, dan begrijp ik dat de werkdruk hoog wordt. Helaas hebben ze deze week weer een wettelijke grondslag.quote:
En wat is exact het verschil in risico tussen 27 en 45 jarigen?quote:
code rood vorige weekquote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef DustPuppy het volgende:
1400 meer dan vorige week maandag?
Well then...
Niet echt te vergelijken want vorige week maandag was de ijstijd nog bezig.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef DustPuppy het volgende:
1400 meer dan vorige week maandag?
Well then...
Gelukkig niet! Zo'n wattenstaaf helemaal je blaas in lijkt me echt geen pretje.quote:
Volgens mij waren de teststraten in het weekend van de 13e gewoon open.quote:
Toen stond Nederland op het ijs, geen tijd om te testen.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij waren de teststraten in het weekend van de 13e gewoon open.
Op maandag was er een code rood vanwege ijzel, dat klopt.
Omdat het zich dan onder die groepen verspreid, dat gaat dan eventueel weer naar de ouders en van daar het bejaardenhuis inquote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En wat is exact het verschil in risico tussen 27 en 45 jarigen?
De kans op zware covid of opname is bij die groepen nog redelijk gelijk. Dus waarom niet dan niet die groepen al los laten om te gaan sporten?
Sure...quote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Toen stond Nederland op het ijs, geen tijd om te testen.
Ik gooi toch soms wel wat blikken tomaten of bonen in het winkelmandje.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:44 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb nog nooit een blik gehad als ik een winkelkarretje graai.![]()
Maar okay, ik heb ook nog nooit rondgekeken of ik blikken krijg.![]()
Ik vind het pas irritant dat bij online shoppen het winkelmandje ook verplicht is!![]()
Het verschil is dat er de afgelopen weken heel hard op de jongeren trom is geslagen in de media en als je aandacht hebt, dan krijg je versoepelingen. Tot zover het goed doordachte beleid van ons kabinet.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef Red_85 het volgende:
En wat is exact het verschil in risico tussen 27 en 45 jarigen?
Helmond was in ieder geval dicht: https://www.ed.nl/helmond(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op maandag 22 februari 2021 15:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens mij waren de teststraten in het weekend van de 13e gewoon open.
Op maandag was er een code rood vanwege ijzel, dat klopt.
Waar lees jij een post dat mutaties niet bestaan dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken want vorige week maandag was de ijstijd nog bezig.
Los daarvan is 4.270 voor een maandag wel gewoon veel en veel te hoog.
Ik had van de virologen hier juist begrepen dat mutaties niet bestaan en we deze week rond de 1.000 zouden zitten. Jammer weer.
Hugo? Ben jij het?quote:Op maandag 22 februari 2021 15:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat het zich dan onder die groepen verspreid, dat gaat dan eventueel weer naar de ouders en van daar het bejaardenhuis in
Bevolkingsgroepen isoleren werkt niet. Was het maar zo'n feest.
Dat is misschien ook beter dan los.quote:Op maandag 22 februari 2021 15:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik gooi toch soms wel wat blikken tomaten of bonen in het winkelmandje.
Thanksquote:
Fuck alles en iedereen die graag de volksgezondheid een beetje op peil wil houden. FUCK ZE DUBBEL!!!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:47 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.mirror.co.uk/(...)cine-giving-23497962
Opzich een redelijk optimistisch verhaal uit het UK, hoewel ik echt niet elke winter een spuuglap blijf dragen. Fuck him, wat dat betreft. Maar hij zegt dan ook vrijwillig. Dus nietbestaand 😄😁
En fuck him dubbel dat die weer met Japan als voorbeeld aan komt zetten... zucht. N E I N!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |