abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:43:12 #1
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145785
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+




Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 februari 2021 @ 13:43:42 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198145792
Hoi :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 22 februari 2021 @ 13:44:35 #3
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145809
quote:
84s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Hoi :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 22 februari 2021 @ 13:44:57 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198145815
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+ O+ :W :W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_198145835
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198145857
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, zal ik mijn chocolate protein reep nu eten, of nog effe bewaren als toetje na het avondeten?

[ afbeelding ]

:P
Welke heb je? Ik eet ook regelmatig/veel proteïnerepen. Helaas nu tijdelijk even niet meer van de Action. Die verkopen ook goedkope, maar toch prima te pruimen eiwitrepen (pindakaas en double chocolate oa). Helaas niet verkrijgbaar via click & collect. Balen.

Verder, om even terug te komen op gesprek met @Predator40 van gisteren, zijn eiwitrepen een prima manier om toch heerlijk te snoepen én gezond te eten. Van de Jumbo goedkopere espressorepen, pinda/chocolate, en bekendere merken als Barebells.
Ik "snoep" elke dag wel wat lekkers, of een eiwitreep, proteïnepudding (Ehrmann, Melkunie) of proteInekwark. De structuur van eiwitrepen moet je soms even aan wennen, maar ben niet anders meer gewend.

Afgelopen weekend nog echt een super lekkere op, van Atkins dacht ik (chocolate brownie). Die zag ik ergens bij Kruidvat ofzo liggen. Had ook echt een brownie-structuur en smaak. Mjummie. En toch weinig calorietjes en veel eiwitjes. *O*

quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben daar te nieuwsgierig voor. Welke onzin er nu weer geuit wordt. Welke rare argumenten nu weer gebruikt worden. Welke argumenten nu weer verdraaid worden om een punt te maken. Maar ik lees het wel steeds minder.
Ik vind het vooral razend knap dat mensen echt al een jaar lang kunnen discussiëren over hetzelfde onderwerp. Dat trek ik echt niet. Ik vind al dat ik het lang heb volgehouden hier. Langste aaneengesloten periode ooit op FOK. Maar op den duur ben ik wel even klaar en ben ik op zoek naar iets nieuws.

[ Bericht 11% gewijzigd door Salina op 22-02-2021 13:54:05 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198145907
Waarom zouden die proteïnerepen zo gezond zijn? Wat is er ongezond aan een volkoren cracker met kaas of kwark met muesli? Blokje chocola bij de koffie, tussendoor wat fruit. Allemaal niks mis mee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:51:56 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145911
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:48 schreef Salina het volgende:

[..]

Welke heb je? Ik eet ook regelmatig/veel proteïnerepen. Helaas nu tijdelijk even niet meer van de Action. Die verkopen ook goedkope, maar toch prima te pruimen eiwitrepen (pindakaas en double chocolate oa). Helaas niet verkrijgbaar via click & collect. Balen.

Verder, om even terug te komen op gesprek met @:Predator40 van gisteren, zijn eiwitrepen een prima manier om toch heerlijk te snoepen én gezond te eten. Van de Jumbo goedkopere espressorepen, pinda/chocolate, en bekendere merken als Barebells.
Ik "snoep" elke dag wel wat lekkers, of een eiwitreep, proteïnepudding (Ehrmann, Melkunie) of proteInekwark. De structuur van eiwitrepen moet je soms even aan wennen, maar ben niet anders meer gewend.

Afgelopen weekend nog echt een super lekkere op, van Atkins dacht ik (chocolate brownie). Die zag ik ergens bij Kruidvat ofzo liggen. Had ook echt een brownie-structuur en smaak. Mjummie. En toch weinig calorietjes en veel eiwitjes. *O*
Ik heb die van Barebells. De chocolate brownie is my fav.
Overigens niet echt "laag" in calorieën hoor, ruim 200kcal is zo'n reep. Maar goed, ik sport ook dus not problem :7
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:52:44 #9
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145921
quote:
5s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden die proteïnerepen zo gezond zijn? Wat is er ongezond aan een volkoren cracker met kaas of kwark met muesli? Blokje chocola bij de koffie, tussendoor wat fruit. Allemaal niks mis mee.
Klopt. Heb ik iig ook nooit beweerd he :)
pi_198145922
Al die gezondheidsfreaks hier... :N

  maandag 22 februari 2021 @ 13:55:02 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145949
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Mammietje het volgende:
Al die gezondheidsfreaks hier... :N

[ afbeelding ]
Ik eet lekker met je mee O+
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145969
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:52 schreef Mammietje het volgende:
Al die gezondheidsfreaks hier... :N

[ afbeelding ]
Ik ben ook wel een gezondheidsfreak, in die zin dat ik nieuwsgierig ben naar wat gezond is (op basis van wetenschappelijke inzichten) en ook probeer om de beginselen daarvan in mijn eigen leven toe te passen.

Bij mannen speelt denk ik wel vaak de behoefte om afgetraind en gespierd te zijn waardoor nadruk komt te liggen op hoe voeding instrumenteel daaraan kan zijn. Dat zie ik dan echter niet als gezond, maar meer als een dieet om een specifiek doel na te streven. Ik heb wel eens meegelezen in topics hierover en een van de dingen die me opviel is dat mannen die zo'n dieet volgen meer last hebben van winderigheid. Ik weet het niet, hoor, maar op mij komt dat niet zo gezond over. :+

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198145976
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik eet lekker met je mee O+
pi_198146007
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben ook wel een gezondheidsfreak, in die zin dat ik nieuwsgierig ben naar wat gezond is (op basis van wetenschappelijke inzichten) en ook probeer om de beginselen daarvan in mijn eigen leven toe te passen.

Bij mannen speelt denk ik wel vaak de behoefte om afgetraind en gespierd te zijn waardoor nadruk komt te liggen op hoe voeding instrumenteel daaraan kan zijn. Dat zie ik dan echter niet als gezond, maar meer als een dieet om een specifiek doel na te streven. Ik heb wel eens meegelezen in topics hierover en een van de dingen die me opviel is dat mannen die zo'n dieet volgen meer last hebben van winderigheid. Ik weet het niet, hoor, maar op mij komt dat niet zo gezond over. :+

[ afbeelding ]
pi_198146024
quote:
5s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden die proteïnerepen zo gezond zijn? Wat is er ongezond aan een volkoren cracker met kaas of kwark met muesli? Blokje chocola bij de koffie, tussendoor wat fruit. Allemaal niks mis mee.
Oh, "gezonder" qua eiwit bedoel ik dan eigenlijk. Voor iemand die aan krachtsport doet kan dat wel handig zijn. Er zitten inderdaad nog steeds 200-250 calorieën in een eiwitreep @dick_laurent, maar da's al minder dan in een reep chocola natuurlijk. En soms net zo lekker of iig bijna. En meer protein natuurlijk.

Qua toetjes snoep ik graag, maar voor mijn "dieet" is een pakje proteinepudding van 150 calories en 20g eiwit nu eenmaal wat handiger dan een normale pudding van pakweg 300 calories en 3g eiwit. :)

Verder zijn er natuurlijk genoeg gezonde dingen te vinden. Ik eet elke dag wel tonijn of kip, havermout, magere kwark...toastje met kaas en ei kan ook, maar krachtsporters hebben vaak wel een bepaalde dieetvoorkeur denk ik. Precies zoals je in je laatste berichtje ook aangeeft: ligt ook aan het doel wat je hebt. Als ik niet aan fitness zou doen, zou ik nooit aan die eiwitzooi zijn geraakt natuurlijk.
Overigens sport ik nu niet zo vaak als toen de sportscholen nog open waren, maar probeer toch 3-4 keer per week thuis wat te spelen met de dumbells en barebell.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198146085
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:59 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh, "gezonder" qua eiwit bedoel ik dan eigenlijk. Voor iemand die aan krachtsport doet kan dat wel handig zijn. Er zitten inderdaad nog steeds 200-250 calorieën in een eiwitreep @:dick_laurent, maar da's al minder dan in een reep chocola natuurlijk. En soms net zo lekker of iig bijna. En meer protein natuurlijk.

Qua toetjes snoep ik graag, maar voor mijn "dieet" is een pakje proteinepudding van 150 calories en 20g eiwit nu eenmaal wat handiger dan een normale pudding van pakweg 300 calories en 3g eiwit. :)

Verder zijn er natuurlijk genoeg gezonde dingen te vinden. Ik eet elke dag wel tonijn of kip, havermout, magere kwark...toastje met kaas en ei kan ook, maar krachtsporters hebben vaak wel een bepaalde dieetvoorkeur denk ik. Overigens sport ik nu niet zo vaak als toen de sportscholen nog open waren, maar probeer toch 3-4 keer per week thuis wat te spelen met de dumbells en barebell.
Nah.... lekker. Nu wil ik ook eiwit....

pi_198146098
Ik wil helemaal niet weten wat er allemaal in eten zit eigenlijk. :N
Als ik hoor over koolhydraten en proteïne denk ik nou niet meteen jummy. :N
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 14:05:34 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198146130
Same here. De ekte ekte krachtsport freaks die gaan wel 10 stappen verder dan dat ik ga hoor. Ik ontbijt gewoon met brood en koffie en avondeten zit ook zo nu en dan iets van een burger met frietjes tussen.

Moet er niet aan denken om zo'n kip/broccoli/protein shake exclusive dieet te volgen, hell no. :N

Maar hey, ben al 38 dus dat bekende 'mannenbuikje' wordt op mijn leeftijd wel een ding :@
Dus ja, dat probeer ik wel zo lang mogelijk uit te stellen door te sporten en (tot op bepaalde hoogte) te letten op voeding :)
pi_198146175
Ik ben gewoon al tevreden met een hartslag 's morgens. :{w
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 22 februari 2021 @ 14:08:55 #20
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198146185
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:
Ik wil helemaal niet weten wat er allemaal in eten zit eigenlijk. :N
Als ik hoor over koolhydraten en proteïne denk ik nou niet meteen jummy. :N
Ik kijk eigenlijk nooit wat er in gerechten verwerkt zit :@ Ik weeg mezelf af en toe en ik doe m'n best niet aan te komen (zie er gewoon gezond uit voor m'n lengte) maar daarnaast eet ik gewoon waar ik zin in heb :D

Maar wel respect voor de mensen die wat meer bekijken wat gezond is en wat niet. Die zelfbeheersing heb ik gewoon niet. Je leeft maar één keer en ooit gaan we allemaal dood; dan ga ik liever dood na een heerlijke maaltijd :9



Gewoon, omdat Charmed *O*
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198146192
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:
Same here. De ekte ekte krachtsport freaks die gaan wel 10 stappen verder dan dat ik ga hoor. Ik ontbijt gewoon met brood en koffie en avondeten zit ook zo nu en dan iets van een burger met frietjes tussen.

Moet er niet aan denken om zo'n kip/broccoli/protein shake exclusive dieet te volgen, hell no. :N

Maar hey, ben al 38 dus dat bekende 'mannenbuikje' wordt op mijn leeftijd wel een ding :@
Dus ja, dat probeer ik wel zo lang mogelijk uit te stellen door te sporten en (tot op bepaalde hoogte) te letten op voeding :)


Toch één voordeel... je kan de coronakilo's nu de schuld geven! :+
pi_198146202
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben gewoon al tevreden met een hartslag 's morgens. :{w
_O-
Toch altijd weer spannend smorgens? :D
  maandag 22 februari 2021 @ 14:13:18 #23
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198146237
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Toch altijd weer spannend smorgens? :D
Je weet maar nooit wanneer je een keer wakker word in The Good Place.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198146261
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:
Ik wil helemaal niet weten wat er allemaal in eten zit eigenlijk. :N
Als ik hoor over koolhydraten en proteïne denk ik nou niet meteen jummy. :N
Maak je geen zorgen: de gemiddelde Nederlander eet bijna twee keer zoveel eiwit als-ie nodig heeft volgens mijn held Martijn Katan (bron).

Dit is briljant:

Ik denk dat het allemaal niets te maken heeft met wat er in het dieet zit. Mensen vallen niet af door het effect van speciale stoffen uit het vermageringsdieet op hun spijsvertering of op hun stofwisseling. Ze vallen af omdat het dieet minder lekker is dan wat ze gewoonlijk eten. In het begin is dat best vol te houden, maar na drie tot zes maanden komen het roggebrood met cottage cheese, de eierkoeken, de maaltijdrepen en de shakes je je neus uit en wordt het verlangen naar gewoon eten onweerstaanbaar. Dan ga je weer meer eten en kom je aan. Bij de mensen die op 1 januari zo hoopvol zijn begonnen met lijnen zal daarom uiterlijk tegen de zomer de daling van het gewicht stagneren, en over een jaar zijn de meesten terug bij Af.

Ik heb een dieet bedacht waarmee we kunnen testen of de samenstelling er toe doet. Het heet Katan’s Afvalemmerdieet. Het is heel gemakkelijk, reuze effectief, en dat het wetenschappelijk bewezen is gaan we samen aantonen.

Je hoeft er niets voor te doen, je mag alles eten wat je wilt en wanneer je wilt. Je moet alleen elke maaltijd eerst door elkaar roeren in een emmer en dan pas opeten. Bij gebrek aan een emmer kun je ook je eten begieten met de melk, koffie, cola of wijn die je er gewoonlijk naast dronk. ’s Avonds bij de TV gooi je de chips eerst in je pils. In je maag gaat het immers ook door elkaar? Je eet dus precies hetzelfde als altijd. Toch voorspel ik dat je afvalt.


I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198146265
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Toch altijd weer spannend smorgens? :D
Ik ben niet veeleisend. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198146269
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je weet maar nooit wanneer je een keer wakker word in The Good Place.

[ afbeelding ]
Ja, dat zou wat zijn zeg!

pi_198146277
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nah.... lekker. Nu wil ik ook eiwit....

[ afbeelding ]
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198146302
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:05 schreef dick_laurent het volgende:

Maar hey, ben al 38 dus dat bekende 'mannenbuikje' wordt op mijn leeftijd wel een ding :@
Dus ja, dat probeer ik wel zo lang mogelijk uit te stellen door te sporten en (tot op bepaalde hoogte) te letten op voeding :)
^O^ Mannenbuikjes zijn stom.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198146315
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


Jou ontgaat ook niks he?! :P
pi_198146434
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nooit wat er in gerechten verwerkt zit :@ Ik weeg mezelf af en toe en ik doe m'n best niet aan te komen (zie er gewoon gezond uit voor m'n lengte) maar daarnaast eet ik gewoon waar ik zin in heb :D

Maar wel respect voor de mensen die wat meer bekijken wat gezond is en wat niet. Die zelfbeheersing heb ik gewoon niet. Je leeft maar één keer en ooit gaan we allemaal dood; dan ga ik liever dood na een heerlijke maaltijd :9

[ afbeelding ]

Gewoon, omdat Charmed *O*
Ik wil juist beide. Een lekker lichaam en lekker eten. Als ik niet zou sporten, zou ik er nu echt heel anders uitzien. Al heb ik van nature wel een slanke bouw. Maar de tijd dat ik alles kon eten wat los en vast zit is wel weg. Die verdwijnt bij bijna iedereen wel na je 30-35e.
Ik wilde juist aankomen, groter en sterker worden. Dat is wel gelukt. En het voordeel van krachtsport en van spieropbouw is: spieren verbranden meer energie (in rusttoestand), dus je kunt....nog meer eten en drinken! *O* B:)B



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198146485
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:18 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jou ontgaat ook niks he?! :P
Oh er ontgaat mij een heleboel. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198146507
Even tanken was ook een duur grapje. :{
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198146518
M'n vriend kon na een bepaalde leeftijd ook niet meer ongestraft alles eten.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198146560
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
Even tanken was ook een duur grapje. :{
Over op diesel. :7
pi_198146647
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
M'n vriend kon na een bepaalde leeftijd ook niet meer ongestraft alles eten.

[ afbeelding ]
pi_198146664
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Over op diesel. :7
Daarvoor rij ik dan weer te weinig en elektrisch is ook maar saai. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198146677
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:38 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Daarvoor rij ik dan weer te weinig en elektrisch is ook maar saai. :P
Ja, dat moet je voor gitaren bewaren. :Y
pi_198147130
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 14:39 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, dat moet je voor gitaren bewaren. :Y
Precies. En die heb ik dan weer wel.

[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198147148
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:03 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Precies. En die heb ik dan weer wel.

[ afbeelding ]
Cool! O+
En wanneer speel je voor me? :)
pi_198147167
Trek gekregen door al dat gekwek hier over eten. }:|
*gaat aardbeien eten... met suiker... O+
pi_198147192
Nah... we hebben al een drummer en gitarist....
Zo krijgen we de live band nog wel voor elkaar voor de meet. ^O^
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 15:10:51 #42
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198147229
Niet over meets beginnen, dan krijgt @AlwaysHappy weer een paniekaanval.
pi_198147251
quote:
12s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
Niet over meets beginnen, dan krijgt @:AlwaysHappy weer een paniekaanval.
Niks mee te maken. Die heeft niet zoveel te willen. :N :{w
Die moet als blauwe het goede voorbeeld geven in 'verbinding'.... O+
pi_198147301
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:07 schreef Mammietje het volgende:
Nah... we hebben al een drummer en gitarist....
Zo krijgen we de live band nog wel voor elkaar voor de meet. ^O^
Jij gaat zingen toch?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198147344
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:15 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Jij gaat zingen toch?
Daar wordt niemand blij van. :N :D
Kan eventueel wel leuk dansje doen ofzo... of triangel lukt ook nog wel.
pi_198147388
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar wordt niemand blij van. :N :D
Kan eventueel wel leuk dansje doen ofzo... of triangel lukt ook nog wel.
Groupie is ook nog een optie. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198147438
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Groupie is ook nog een optie. :P
Dat ligt me waarschijnlijk wel het best ja! :D

pi_198147514
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat ligt me waarschijnlijk wel het best ja! :D

[ afbeelding ]
Daarom. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198147593
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:28 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Daarom. :P
Dan ligt er natuurlijk wel eerst een taak voor je weggelegd....

pi_198147700
Ik ga zo ook nog even wat lichaamsbeweging nemen,



Werken aan onze droomtuin.

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198147722
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga zo ook nog even wat lichaamsbeweging nemen,

[ afbeelding ]

Werken aan onze droomtuin.

[ afbeelding ]
Zeg... die eerste.... is dat voor een vijver offeh.... ? ;)
pi_198147749
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zeg... die eerste.... is dat voor een vijver offeh.... ? ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198147801
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  maandag 22 februari 2021 @ 15:54:44 #54
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198147914
quote:
12s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:10 schreef dick_laurent het volgende:
Niet over meets beginnen, dan krijgt @:AlwaysHappy weer een paniekaanval.


No shame B-)

Behalve als er lekker eten is.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198148004
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 15:54 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/JK5KaQ2np54hEvXk3_00iA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTM1OS40MzgzNzc1MzUxMDE0/https://media.zenfs.com/e(...)f10a88782]afbeelding[/url] ]

No shame B-)

Behalve als er lekker eten is.

[ afbeelding ]


pi_198148047
En met zo'n naam mogen we ook best extreme, bijna irritante, blijheid verwachten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 22 februari 2021 @ 16:05:42 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148078
quote:


Misschien had ik niet blauw moeten worden, meteen zoveel druk :+

We moeten gewoon in kleine groepjes meeten; dan hoef ik niet iedereen van COR te ontmoeten. Ook geen risico op vechtpartijen :+

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198148091
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
En met zo'n naam mogen we ook best extreme, bijna irritante, blijheid verwachten.
Zeker :Y
  maandag 22 februari 2021 @ 16:07:41 #59
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148109
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
En met zo'n naam mogen we ook best extreme, bijna irritante, blijheid verwachten.
Ja, maar nadeel van altijd blij zijn is dat mensen ook die extreme blijheid willen hebben. Moet ik het weer massaal gaan delen op meetings en zo.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198148111
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien had ik niet blauw moeten worden, meteen zoveel druk :+

We moeten gewoon in kleine groepjes meeten; dan hoef ik niet iedereen van COR te ontmoeten. Ook geen risico op vechtpartijen :+

[ afbeelding ]
O!! Goed plan! :D
Ik stem vóór! :Y
pi_198148130
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We moeten gewoon in kleine groepjes meeten; dan hoef ik niet iedereen van COR te ontmoeten. Ook geen risico op vechtpartijen :+

Risico? Die gaan we speciaal organiseren. *O*
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 22 februari 2021 @ 16:09:59 #62
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148134
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:07 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O!! Goed plan! :D
Ik stem vóór! :Y
Even groepje samenstellen dan. Lijstje met users die je beter niet uit kan nodigen zal ik je wel DM'en. Al denk ik dat je wel kan gokken :D

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 16:10:18 #63
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198148140
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Misschien had ik niet blauw moeten worden, meteen zoveel druk :+

We moeten gewoon in kleine groepjes meeten; dan hoef ik niet iedereen van COR te ontmoeten. Ook geen risico op vechtpartijen :+

[ afbeelding ]
Jammer

pi_198148159
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Risico? Die gaan we speciaal organiseren. *O*
Ook een optie...
Heb nog wel wat frustraties die ik kwijt wil! _O-
pi_198148168
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Even groepje samenstellen dan. Lijstje met users die je beter niet uit kan nodigen zal ik je wel DM'en. Al denk ik dat je wel kan gokken :D

[ afbeelding ]
Zoek je ruzie, vriend? :{w
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198148169
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Even groepje samenstellen dan. Lijstje met users die je beter niet uit kan nodigen zal ik je wel DM'en. Al denk ik dat je wel kan gokken :D

[ afbeelding ]
Yeah... you know! :D ;)
pi_198148186
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ook een optie...
Heb nog wel wat frustraties die ik kwijt wil! _O-
Beste deel van de avond. O-)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198148234
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Beste deel van de avond. O-)
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 16:17:44 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198148242
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Beste deel van de avond. O-)
Reminds me of dit filmpje:


Een of andere gast die, terwijl hij intens kalm blijft en droog commentaar geeft, met een gopro rondloopt terwijl er een massive rel met plunderingen gaande is.
Letterlijk zero fucks given.

Heb me kapot gelachen om de belachelijkheid van dit filmpje :') :D
  maandag 22 februari 2021 @ 16:19:29 #70
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148269
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:13 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Zoek je ruzie, vriend? :{w
Ja, ik wou niet hardop zeggen over wie ik het had, maar dat hoeft blijkbaar ook niet *O*

Maar nee, jij bent van harte welkom ^O^



Maar wel van Mammietje af blijven he.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198148297
quote:
84s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

Maar wel van Mammietje af blijven he.
:{

Insert krekelgeluiden.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:22:33 #72
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148316
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:21 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:{

Insert krekelgeluiden.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 februari 2021 @ 16:23:20 #73
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198148330
En nu ga ik me even nuttig maken door boodschappen te doen.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198148340
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_198148349
quote:
84s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, ik wou niet hardop zeggen over wie ik het had, maar dat hoeft blijkbaar ook niet *O*

Maar nee, jij bent van harte welkom ^O^

[ afbeelding ]

Maar wel van Mammietje af blijven he.
Ik ga niets beloven. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198148390
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 16:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik ga niets beloven. :P
pi_198154599
Zo. Net terug van het lopen.
Lekker rustig onderweg wel.
#fuck.it

Jullie hebben een slechte invloed op mij. :{

pi_198154651
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:12 schreef Mammietje het volgende:
Zo. Net terug van het lopen.
Lekker rustig onderweg wel.
#fuck.it

Jullie hebben een slechte invloed op mij. :{

[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan een jeugdfilmpje van mij?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154667
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hoe kom jij aan een jeugdfilmpje van mij?
O sorry.... :@
Ja, dat was nog van die keer dat jij mijn verjaardagsfeestje verklootte.
Moet ik hem verwijderen? :{
pi_198154705
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O sorry.... :@
Ja, dat was nog van die keer dat jij mijn verjaardagsfeestje verklootte.
Moet ik hem verwijderen? :{
Had jij vroeger ook zo'n pony?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154728
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Had jij vroeger ook zo'n pony?
Weet je dat niet meer?
Kijk, dit was ik op hetzelfde feestje:



En nee, ik had geen pony! ;)
pi_198154780
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Had jij vroeger ook zo'n pony?
Jij wel he? :D
pi_198154804
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jij wel he? :D
Alle meisjes zagen er in mijn jeugd zo uit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154816
En op den duur werd die pony een kuif:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154839
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Alle meisjes zagen er in mijn jeugd zo uit.
Ik niet! :P
Mijn moeder had me als 6 jarige stekels laten knippen. En getuige de foto had die het gepresteerd om er ook nog overal hakken in te knippen. Toen hoefde ik van mijn moeder niet meer naar de kapper als ik niet wilde. Ben ook jaren niet meer geweest toen. :D
pi_198154847
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
En op den duur werd die pony een kuif:

[ afbeelding ]
_O-
Shit, die ben ik ook misgelopen! :D
pi_198154927
Ik herinner me m'n jeugd als een lang gevecht tegen de pony. In de transitiefase droeg ik een haarband.



Dat nooit weer. De kapper probeert me elke keer een pony aan te praten, maar daar trap ik mooi niet in. Als ik er geen staart van kan maken, is het te kort.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154953
Dit kapsel heb ik ook gehad.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198154968
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dit kapsel heb ik ook gehad.

[ afbeelding ]
Leuk toch. _O_
pi_198155015
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Leuk toch. _O_
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155028
Stiekem geniet ik wel van jullie oude wijven praatjes.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155037
quote:
9s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dit kapsel heb ik ook gehad.

[ afbeelding ]
Jaaaa, deze had ik ook! :Y
Wel in het midden als een soort lange palmboom. :Y
pi_198155046
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Stiekem geniet ik wel van jullie oude wijven praatjes.
Even stil als de grote mensen praten, knul! :P
pi_198155062
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:44 schreef Mr.Sandman het volgende:
Stiekem geniet ik wel van jullie oude wijven praatjes.
Heeft m'n vriend even pauze. Na pak 'em beet een jaar.



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155126
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:46 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Even stil als de grote mensen praten, knul! :P
Dit heb ik vaker gehoord.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155160
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heeft m'n vriend even pauze. Na pak 'em beet een jaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Anders zit ie z'n termijn zeker niet uit.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155177
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dit heb ik vaker gehoord.
pi_198155183
Maar ga vooral door, voordat jullie vergeten zijn waar het over ging. Dat komt met de jaren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155196
Tijd om onze ijsjes op te pakken en de benen te nemen, @Mammietje!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155217
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
Maar ga vooral door, voordat jullie vergeten zijn waar het over ging. Dat komt met de jaren.


pi_198155226
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om onze ijsjes op te pakken en de benen te nemen, @:Mammietje!

[ afbeelding ]
pi_198155254
Ik heb ook ijsjes hoor.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155303
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb ook ijsjes hoor.
Toch ff checken.... :{
Wat voor ijsjes precies?
pi_198155319
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb ook ijsjes hoor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155356
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Toch ff checken.... :{
Wat voor ijsjes precies?

Ik ga voor 'raket'.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:12:36 #106
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155360
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 22:53 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dit heb ik vaker gehoord.
Dat kan niet anders dan in FB zijn geweest hè? :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155374
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik ga voor 'raket'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155375
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat kan niet anders dan in FB zijn geweest hè? :P
Daar ging mijn cola! _O-
pi_198155395
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik ga voor 'raket'.
Dat is jammer... daar vind ik het laatste stukje, dat gele niet zo lekker van. :{
pi_198155396
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat kan niet anders dan in FB zijn geweest hè? :P
Beetje kinderachtig van je dit.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155400
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:14 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar ging mijn cola! _O-
Nog een jeugdfilmpje:



Gek genoeg kun je die fout meerdere keren maken in je leven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155424
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat is jammer... daar vind ik het laatste stukje, dat gele niet zo lekker van. :{
Dan heb je misschien een beetje hulp nodig. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155431
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nog een jeugdfilmpje:

[ afbeelding ]

Gek genoeg kun je die fout meerdere keren maken in je leven.
Nee! Toch? :N
Meerdere keren? :') _O-
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:21:17 #114
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155444
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig van je dit.
1473 posts geleden zei je nog wat anders, dus ik snap niet hoe je je mening hebt kunnen veranderen.

Zo, algemene topic van vandaag samengevat :)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155453
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee! Toch? :N
Meerdere keren? :') _O-


I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 22 februari 2021 @ 23:22:38 #116
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198155457
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nog een jeugdfilmpje:

[ afbeelding ]

Gek genoeg kun je die fout meerdere keren maken in je leven.
_O-
Isn't it ironic, don't you think
pi_198155478
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:18 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dan heb je misschien een beetje hulp nodig. ;)
pi_198155479
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:

[..]

1473 posts geleden zei je nog wat anders, dus ik snap niet hoe je je mening hebt kunnen veranderen.

Zo, algemene topic van vandaag samengevat :)
En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:27:00 #119
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155489
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.
Ik pestte je maar een beetje :*
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155499
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik pestte je maar een beetje :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:30:13 #121
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155511
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155515
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik pestte je maar een beetje :*
Nie meer doen he?!



Anders zal ik jou eens ff pesten. :7
pi_198155529
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.
Dit is je laatste waarschuwing, vriend.
Gr. Commando.



I'll be watching you.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198155532
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:27 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik pestte je maar een beetje :*
Ja, maar. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155533
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nie meer doen he?!

[ afbeelding ]

Anders zal ik jou eens ff pesten. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155549
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nie meer doen he?!

[ afbeelding ]

Anders zal ik jou eens ff pesten. :7
Mag ik je m'n bodyguard noemen? O-)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155551
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:35:27 #128
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155553
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit is je laatste waarschuwing, vriend.
Gr. Commando.

[ afbeelding ]

I'll be watching you.

[ afbeelding ]
Hier past maar één gif. De slechtste en tegelijkertijd beste film.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:35:58 #129
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155559
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nie meer doen he?!

[ afbeelding ]

Anders zal ik jou eens ff pesten. :7
Sorry Mammietje, ik zal het niet meer doen. :{
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155569
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155591
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:35 schreef Mr.Sandman het volgende:

[.

Mag ik je m'n bodyguard noemen? O-)
LOL
Hey... laat toch geen gelegenheid liggen om @chratnox te pesten? >:)
pi_198155605
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198155613
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:35 schreef chratnox het volgende:

[..]

Sorry Mammietje, ik zal het niet meer doen. :{
Goedzo... zo hoor ik het graag. O+
Maar eh....
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 23:43:18 #134
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198155618
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:39 schreef Mammietje het volgende:

[..]

LOL
Hey... laat toch geen gelegenheid liggen om @:chratnox te pesten? >:)
Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?

Ik ben gelijk weer onzeker..
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198155633
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?

Ik ben gelijk weer onzeker..
pi_198155667
pi_198155671
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?

Ik ben gelijk weer onzeker..
Ging je al wel plekken toen? Dat was bij ons heel erg in trek.
pi_198155684
quote:
_O-
Kijk! Daar wil ik nog een smiley van zien! Die mis ik best vaak! _O-
pi_198155693
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ging je al wel plekken toen? Dat was bij ons heel erg in trek.
Plekken?
pi_198155706
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?

Ik ben gelijk weer onzeker..
Pakken wat je pakken kan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155707
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:54 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Plekken?
[ afbeelding ]
Of heette dat anders boven de rivieren?
pi_198155713
https://www.mijnwoordenboek.nl/dialect-vertaler.php?woord=zoenen

_O- In de Achterhoek staat er ook echt brommers kieken bij.
pi_198155721
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155723
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Of heette dat anders boven de rivieren?
He get zeg.... ja, wij noemden dat bekken ofzo! :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:00:35 #145
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155731
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 23:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

He get zeg.... ja, wij noemden dat bekken ofzo! :')
Bekken :')

De monden wijd open tegen elkaar en maar rondjes draaien. Anderhalve liter speeksel in je bek _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155733
Ja bekken zeggen we hier ook wel. Of op de bek pakken. Maar vroeger, toen ik 13 was (... jaar geleden) noemden we dat plekken.
pi_198155739
Ik denk dat 'aflekken' m'n favoriet is. _O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155749
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:03:11 #149
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik denk dat 'aflekken' m'n favoriet is. _O-
Dat heet hier aflikken.

Dat deden we daarna.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155754
Toch vind ik dat nog steeds wel lekker hoor.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:03:53 #151
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155758
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik dat nog steeds wel lekker hoor.
Zo asociaal bekken? :')

Nee.. daar vind ik niks (meer) aan.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155761
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Zo asociaal bekken? :')

Nee.. daar vind ik niks (meer) aan.
Nee? Probeer het nog eens, is echt wel lekker hoor.
pi_198155762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja bekken zeggen we hier ook wel. Of op de bek pakken. Maar vroeger, toen ik 13 was (... jaar geleden) noemden we dat plekken.
Jaaaaaaa.... dat was het! :D
Op de bek pakken! _O-

Vind kopkluiven wel een onsmakelijke eigenlijk! :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:05:19 #154
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee? Probeer het nog eens, is echt wel lekker hoor.
Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgen
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155772
Ik ga stuk hier! _O-
pi_198155775
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgen
Ik denk dat ze je nog wel kan verrassen. Zou me niks verbazen als ze iets heeft van oh ja, dat is lang geleden, heerlijk! :Y
pi_198155778
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgen
Die denkt dat je een beroerte hebt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:07:20 #158
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155780
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:06 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Die denkt dat je een beroerte hebt.
Haha precies dat ja.

Dat als ik daar mee begin dat ze dan zegt.. "doe 's godverdomme normaal man" :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155787
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:07 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Haha precies dat ja.

Dat als ik daar mee begin dat ze dan zegt.. "doe 's godverdomme normaal man" :')
"Straks wil je ook nog seks!"
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:08:44 #160
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155788
En dan twee weken pikstraf :'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:06 schreef Mammietje het volgende:
Ik ga stuk hier! _O-
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:10:13 #162
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:09 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja echt dat! Tranen van het lachen! Kan niet eens meer zien wat ik typ! _O-
pi_198155802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:08 schreef DonDruiper het volgende:
En dan twee weken pikstraf :'(
Klinkt goed, wat is dat?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:11:38 #165
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155806
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:11 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Klinkt goed, wat is dat?
Dan wil ze 'm twee weken niet zien.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155809
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dan wil ze 'm twee weken niet zien.
Niet meer voelen ook toch? :{
pi_198155812
_O- Dat wilde ik net vragen.
pi_198155813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Niet meer voelen ook toch? :{
Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155821
Gaten in de wet, zou je kunnen zeggen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155825
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.
Psies... mondkapje gewoon stukkie opschuiven! :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:15:59 #171
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Niet meer voelen ook toch? :{
Het complete plaatje inderdaad.

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.
pi_198155834
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:14 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Psies... mondkapje gewoon stukkie opschuiven! :D
Kan je eventueel je vrienden ook nog uitnodigen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:18:07 #174
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155839
Dit waren mijn vrouw en ik toen we nog heel klein waren en ik met haar wilde bekken.

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155843
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:16 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Kan je eventueel je vrienden ook nog uitnodigen.
Ah.... een zogenaamde surpriseparty. *O*
pi_198155847
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:18 schreef DonDruiper het volgende:
Dit waren mijn vrouw en ik toen we nog heel klein waren en ik met haar wilde bekken.

[ afbeelding ]
En hoe gaat dat nu dan? :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:19:35 #177
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En hoe gaat dat nu dan? :D
Negeren.

:'(
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155858
pi_198155861
Met Don Draper zou ik het anders wel weten. Maar ja, een druiper is natuurlijk een ander verhaal.
pi_198155862
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:19 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Negeren.

:'(
Agoss... dat is wel sneu.. -O- :D
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:23:11 #181
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Met Don Draper zou ik het anders wel weten. Maar ja, een druiper is natuurlijk een ander verhaal.
Al eerder gezegd.. als ik homo zou zijn dan was ik op don.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155868
Snap ik.
pi_198155873
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:23 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Al eerder gezegd.. als ik homo zou zijn dan was ik op don.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:27:10 #184
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155877
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En hier zijn anaconda

Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:29:21 #185
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155886
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:27 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En hier zijn anaconda

[ afbeelding ]
Dat is niet Don Draper, dat is John Hamm. Maar iew, die vrouw vind ik niets op het eerste gezicht. Maar misschien kan ze wel heel goed bekken. Ik zag die lange Canadese graag, hoe heette ze Megan?
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:30:14 #187
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155888
quote:
Beter dan ooit, thuiswerken
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:31:31 #188
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is niet Don Draper, dat is John Hamm. Maar iew, die vrouw vind ik niets op het eerste gezicht. Maar misschien kan ze wel heel goed bekken. Ik zag die lange Canadese graag, hoe heette ze Megan?
Nee man.

Megan sprietje.

Betty daarentegen :9~

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:31 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Nee man.

Megan sprietje.

Betty daarentegen :9~

[ afbeelding ]
Betty was de eerste seizoenen ook wel een lekker wijf. Later iets minder. Maar de allergaafste was natuurlijk die rooie, hoe heet ze ook weer?
pi_198155900
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Beter dan ooit, thuiswerken
Vertel eens? :P
pi_198155901
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:30 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Beter dan ooit, thuiswerken
Als je fappen meetelt zeker.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:34:43 #192
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Betty was de eerste seizoenen ook wel een lekker wijf. Later iets minder. Maar de allergaafste was natuurlijk die rooie, hoe heet ze ook weer?
KOEKOEK

Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:35:06 #193
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155904
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Als je fappen meetelt zeker.
Nope
pi_198155907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:34 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

KOEKOEK

[ afbeelding ]
Koekoek!
pi_198155910
Nou heb ik zin om alle seizoenen nog een keer te gaan kijken (voor de vierde keer). Staat dat nog ergens op?
pi_198155920
Je zult dit maar lezen morgenochtend vroeg. :+



Kijk nu al uit naar de rest, ga zo door mensen. :Y *O*
Ik lees het morgenochtend wel. c_/

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Koekoek!
[ afbeelding ]
Sow, hello. Wie is dit?

Ik vraag dit voor een vriend.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:40:09 #197
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou heb ik zin om alle seizoenen nog een keer te gaan kijken (voor de vierde keer). Staat dat nog ergens op?
Van wat?Just walked in
pi_198155926
quote:
5s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:40 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Van wat?Just walked in
Mad men.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:42:19 #199
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:41 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Mad men.
Ow
pi_198155930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:39 schreef Salina het volgende:
Je zult dit maar lezen morgenochtend vroeg. :+

[ afbeelding ]

Kijk nu al uit naar de rest, ga zo door mensen. :Y *O*
Ik lees het morgenochtend wel. c_/
[..]

Sow, hello. Wie is dit?

Ik vraag dit voor een vriend.
Zeg maar tegen je vriend Joan Hollaway uit Mad Men. Gespeeld door Christina Hendricks.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:43:05 #201
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155931
Niet mijn ding
pi_198155934
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:42 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Ow
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:45:27 #203
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_198155939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:43 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja
pi_198155943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:42 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Zeg maar tegen je vriend Joan Hollaway uit Mad Men. Gespeeld door Christina Hendricks.
Flinke bonuspunten wel.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155946
Ah mooi, het staat op Prime zie ik.

Bis morgen mensen!
pi_198155949
Morgen weer een drukke dag en ook weer de harde weg op.
pi_198155956
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Morgen weer een drukke dag en ook weer de harde weg op.
Pas op voor de koeien, die komen op vreemde plekken om te plekken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155957
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah mooi, het staat op Prime zie ik.

Bis morgen mensen!

Slaap lekker en tot morgen! :W
pi_198155959
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Slaap lekker en tot morgen! :W
pi_198155962
Poah.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155965
Nah... lekker. Mijn dinnetje weg... -O-
Moet ik het weer helemaal alleen doen hier. :{
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:52:24 #212
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:51 schreef Mammietje het volgende:
Nah... lekker. Mijn dinnetje weg... -O-
Moet ik het weer helemaal alleen doen hier. :{
Dinnetje?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155970
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:52 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dinnetje?
vrien.......

Zie je? Begint het al. Mannen begrijpen dat niet. :P
  dinsdag 23 februari 2021 @ 00:55:21 #214
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198155972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:54 schreef Mammietje het volgende:

[..]

vrien.......

Zie je? Begint het al. Mannen begrijpen dat niet. :P
Ohh je bent lesbisch!

Vast nog wel ergens een tarzan liggen toch?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198155977
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:55 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ohh je bent lesbisch!

Vast nog wel ergens een tarzan liggen toch?
Of elektrische tandenborstel.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198155990
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:55 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ohh je bent lesbisch!

Vast nog wel ergens een tarzan liggen toch?
Ik lesbisch? Ehm...... wat zal ik zeggen.. _O-
pi_198155991
Ik ga maar even wat drinken inschenken denk ik.... 8-)
pi_198156008
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:00 schreef Mammietje het volgende:
Ik ga maar even wat drinken inschenken denk ik.... 8-)
Na al dat vochtverlies.

:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 23 februari 2021 @ 01:04:27 #219
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198156010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 00:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik lesbisch? Ehm...... wat zal ik zeggen.. _O-
Ik vergelijk dit wel een beetje met die vage avonden die ik vroeger had..

3 pillen in de mik.. zo leip als een tientje en dan onderweg naar huis achter in de auto zitten en dan zeggen "Ik snap er echt helemaal geen fuck meer van"

Legendarische avonden :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198156013
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:03 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Na al dat vochtverlies.

:')
Kwamen gevoelige onderwerpen aan bod. Dan heb je dat. :{w
pi_198156019
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:04 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik vergelijk dit wel een beetje met die vage avonden die ik vroeger had..

3 pillen in de mik.. zo leip als een tientje en dan onderweg naar huis achter in de auto zitten en dan zeggen "Ik snap er echt helemaal geen fuck meer van"

Legendarische avonden :')
:D
Nou, in mijn geval ben ik er wel uit hoor! :Y :D
Je weet toch zelf hoe lastig vrouwen zijn! :{w
pi_198156026
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:05 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Kwamen gevoelige onderwerpen aan bod. Dan heb je dat. :{w
Gelukkig, niet de leeftijd dus.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198156033
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:07 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Gelukkig, niet de leeftijd dus.
pi_198156063
Bedtijd. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198156069
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:15 schreef Mr.Sandman het volgende:
Bedtijd. :P
Ik ben blij dat je het zelf aangeeft! :) :P
pi_198156076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:18 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het zelf aangeeft! :) :P
Ik spreek je nog wel. :{w
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198156079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 01:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik spreek je nog wel. :{w
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 08:01:45 #228
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198156685
Lol. Overdag en s'avonds gebeurt er haast geen drol in deze SC, maar zo'n beetje vanaf middernacht gaat men hier standaard los

pi_198156820
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:01 schreef dick_laurent het volgende:
Lol. Overdag en s'avonds gebeurt er haast geen drol in deze SC, maar zo'n beetje vanaf middernacht gaat men hier standaard los

[ afbeelding ]
Jaloerse, gekrenkte ziel gespot.
Kun je niet meespelen natuurlijk. :P



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 09:04:58 #230
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198157158
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 08:24 schreef Salina het volgende:

[..]

Jaloerse, gekrenkte ziel gespot.
Kun je niet meespelen natuurlijk. :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, sommige mensen hebben een baan waardoor ze niet tot 2 uur snachts op FOK! kunnen zitten idd ja...

pi_198157331
Daarom kun je als avondmens ook beter voor jezelf beginnen. Nu weer de harde weg op, koffie drinken bij klanten!
pi_198157461
Ik ben gewoon aan het werk ja.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 11:23:00 #233
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198158711
quote:
8s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:36 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik ben gewoon aan het werk ja.
Ik ook. Of nouja, aan het werk, ik ben online op Teams, telt dat ook?

Onze overburen dachten gisteren tegen 12u dat het een goed idee was om een brommer met een kapotte uitlaat te starten dus mn dochter was over de toeren. Tot half 1 nodig gehad 'r rustig te krijgen en toen dacht ik: Ik ga ook maar pitten.

Lees net pas deze thread terug, is wel goed los gegaan zeg :P

Vroeger heette het bij ons 'bekken' trouwens, van die wasmachinerondjes met kramp in je kaken.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198158883
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik ook. Of nouja, aan het werk, ik ben online op Teams, telt dat ook?

Onze overburen dachten gisteren tegen 12u dat het een goed idee was om een brommer met een kapotte uitlaat te starten dus mn dochter was over de toeren. Tot half 1 nodig gehad 'r rustig te krijgen en toen dacht ik: Ik ga ook maar pitten.

Lees net pas deze thread terug, is wel goed los gegaan zeg :P

Vroeger heette het bij ons 'bekken' trouwens, van die wasmachinerondjes met kramp in je kaken.
Op een voor mij zeldzame thuiswerkdag is inloggen in Teams meer dan voldoende. :P

Brommers en bekken, geeft me wel flashbacks hoor. Nog wel een beetje kunnen slapen? ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 11:37:27 #235
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198158916
Er ligt hier een vlieg op zijn rug dood te gaan... Af en toe doet ie een beetje "bzzz bzzz" en dan gaan die pootjes wat heen en weer.

Dit houdt ie nu al vol sinds 08:30 vanmorgen!

Ik houd jullie op de hoogte!
pi_198158967
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Op een voor mij zeldzame thuiswerkdag is inloggen in Teams meer dan voldoende. :P

Brommers en bekken, geeft me wel flashbacks hoor. Nog wel een beetje kunnen slapen? ;)
Mijn brommer.... *zucht* O+
pi_198158994
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Er ligt hier een vlieg op zijn rug dood te gaan... Af en toe doet ie een beetje "bzzz bzzz" en dan gaan die pootjes wat heen en weer.

Dit houdt ie nu al vol sinds 08:30 vanmorgen!

Ik houd jullie op de hoogte!
OMG.... dat klinkt meteen ook alsof je best een pittig beroep hebt ook. :s)
Maar goed dat je op tijd naar bed bent gegaan. :Y :P

Ik blijf graag op de hoogte van het verdere verloop overigens. :)
pi_198159016
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mijn brommer.... *zucht* O+
Schakel? B-)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198159046
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:45 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Schakel? B-)
Yep... een Yamaha DT.... O+



En ik mis hem... :')
pi_198159234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Yep... een Yamaha DT.... O+

[ afbeelding ]

En ik mis hem... :')
En dan stiekem een 70cc blok erop zetten, iets grotere carburateur en zeker wel 3km harder gaan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198159299
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En dan stiekem een 70cc blok erop zetten, iets grotere carburateur en zeker wel 3km harder gaan.
Ik had iemand die hem stiekem voor me opvoerde. Tenminste dat dacht ik.
Totdat ik er jaren later achter kwam dat mijn vader dat wel wist omdat hij wel eens een rondje in het bos scheurde als ik naar school was en het stiekem wel mooi vond! :')
pi_198159498
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 09:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja, sommige mensen hebben een baan waardoor ze niet tot 2 uur snachts op FOK! kunnen zitten idd ja...

[ afbeelding ]
Ik heb ook gewoon een baan hoor. Voor mij geen nachtwerk meer. Zat maar te jennen hè. :*



quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Er ligt hier een vlieg op zijn rug dood te gaan... Af en toe doet ie een beetje "bzzz bzzz" en dan gaan die pootjes wat heen en weer.

Dit houdt ie nu al vol sinds 08:30 vanmorgen!

Ik houd jullie op de hoogte!
Ik wil óók zo'n spannende werkdag! :@ *O*





[ Bericht 2% gewijzigd door Salina op 23-02-2021 12:26:00 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:21:13 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198159543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Yep... een Yamaha DT.... O+

[ afbeelding ]

En ik mis hem... :')
en nu een XT?
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 12:23:14 #244
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198159573
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:17 schreef Salina het volgende:

Ik wil óók zo'n spannende werkdag! :@ *O*
Ik heb momenteel echt een mega kut klus. Moet in een excel lijst een lading mensen toevoegen (email en naam) die voor volgende week naar kantoor komen voor testwerkzaamheden van een change-test. Boring as fuck maar moet gebeuren.

En de vlieg lag dus op de vensterbank naast mij, spastisch te doen, dus die hoorde ik af en toe op de achtergrond bzzz.... bzzz doen.
FYI > hij leeft nog steeds, holy fuck. Ligt nog steeds ondersteboven, maar pootjes gaan nog steeds heen en weer.
Talk about a slow death....

pi_198159583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

en nu een XT?
:D
Nope, dan had ik hier op sure niet meer gezeten! :D
pi_198159599
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:23 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb momenteel echt een mega kut klus. Moet in een excel lijst een lading mensen toevoegen (email en naam) die voor volgende week naar kantoor komen voor testwerkzaamheden van een change-test. Boring as fuck maar moet gebeuren.

En de vlieg lag dus op de vensterbank naast mij, spastisch te doen, dus die hoorde ik af en toe op de achtergrond bzzz.... bzzz doen.
FYI > hij leeft nog steeds, holy fuck. Ligt nog steeds ondersteboven, maar pootjes gaan nog steeds heen en weer.
Talk about a slow death....

[ afbeelding ]
Heb je eigenlijk al overwogen om het beestje rechtop te zetten? :+
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:26:39 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198159621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Nope, dan had ik hier op sure niet meer gezeten! :D
m'n broer had die, leuk ding wel :)
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 12:26:46 #248
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198159624
Ho wacht. Volgens heeft ie zojuist het loodje gelegd. Blies er tegenaan en gebeurde niks, geen reactie. Pootjes stijf omhoog.

pi_198159652
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

m'n broer had die, leuk ding wel :)
Buitengewoon leuk ding wel. :Y O+
Mijn ex had er zo één.
  dinsdag 23 februari 2021 @ 12:30:26 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198159667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:28 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Buitengewoon leuk ding wel. :Y O+
Mijn ex had er zo één.
komt wel heel dichtbij zo, ik wist niet dat je m'n broer kende
pi_198159673
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:25 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk al overwogen om het beestje rechtop te zetten? :+


[ Bericht 10% gewijzigd door Salina op 23-02-2021 13:19:34 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198159684
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:26 schreef dick_laurent het volgende:
Ho wacht. Volgens heeft ie zojuist het loodje gelegd. Blies er tegenaan en gebeurde niks, geen reactie. Pootjes stijf omhoog.

[ afbeelding ]
Nee! :o

Wat een tragedie dit...

pi_198159717
quote:
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 12:41:19 #254
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198159829
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Op een voor mij zeldzame thuiswerkdag is inloggen in Teams meer dan voldoende. :P

Brommers en bekken, geeft me wel flashbacks hoor. Nog wel een beetje kunnen slapen? ;)
Na half 1 prima :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Olivia Munn O+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198159996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Na half 1 prima :+

Agosss.... krijg hier hele schattige beelden bij... O+
pi_198160213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:01 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik had iemand die hem stiekem voor me opvoerde. Tenminste dat dacht ik.
Totdat ik er jaren later achter kwam dat mijn vader dat wel wist omdat hij wel eens een rondje in het bos scheurde als ik naar school was en het stiekem wel mooi vond! :')
:D

Waarschijnlijk sleutelde ie er ook stiekem aan. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198160278
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 12:41 schreef chratnox het volgende:

[..]

Na half 1 prima :+
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 13:10:37 #258
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198160347
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:07 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, zonder de kussentjes bij mij O+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198160388
Tits & kitties. O+

Titties? :o





"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198160452
Al die testosteron hier.....

pi_198160502
Ik zie toch vooral resultaat van gezonde porties oestrogeen. O-)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 13:22:32 #262
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198160584
Twee (of 3?) van de mooiste dingen in het leven.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198160600
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik zie toch vooral resultaat van gezonde porties oestrogeen. O-)




[ Bericht 3% gewijzigd door Mammietje op 23-02-2021 13:29:54 ]
pi_198160724
quote:
Tja, tegen zoveel oestrogenisch geweld kan ik niet op. :N
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198160799
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:33 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Tja, tegen zoveel oestrogenisch geweld kan ik niet op. :N
Ik had niet anders van je verwacht...



Had nog zo'n schattige... maar die bewaar ik nog wel ff.... O-)
pi_198160939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik had niet anders van je verwacht...

[ afbeelding ]

Had nog zo'n schattige... maar die bewaar ik nog wel ff.... O-)
Ja, als ik jou was zou ik me geen stok geven om mee te slaan. :{
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198161021
Ik heb zo mijn beoordeling dus moet even wat gewenst gedrag gaan vertonen.

:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198161033
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:47 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja, als ik jou was zou ik me geen stok geven om mee te slaan. :{
Ik heb het er zwaar mee, maar ik hou me in... :Y

pi_198161061
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 13:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb zo mijn beoordeling dus moet even wat gewenst gedrag gaan vertonen.

:')
O, wat schattig.... geconditioneerd gedrag... O+

Wij kunnen je hier anders ook wel ff beoordelen? :P
pi_198161116
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 11:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Yep... een Yamaha DT.... O+

[ afbeelding ]

En ik mis hem... :')
Wat ben je toch een gaaf wijf!
pi_198161134
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat ben je toch een gaaf wijf!
:D
Had jij ook zoiets? :)
pi_198161170
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:03 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Had jij ook zoiets? :)
Nee, ik was nogal onhandig en kon niet schakelen en val altijd en overal. Dus ik had een Puch Maxi. Wel opgevoerd, ging 65 kmp/u en maakte onnoemelijk veel herrie. Maar was wel fan van DT's en XT'. Mijn beste vriendin had een XT, dus daar ging ik dan maar heel stoer bij hangen.
pi_198161202
Ik was meer zoiets:

pi_198161256
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, ik was nogal onhandig en kon niet schakelen en val altijd en overal. Dus ik had een Puch Maxi. Wel opgevoerd, ging 65 kmp/u en maakte onnoemelijk veel herrie. Maar was wel fan van DT's en XT'. Mijn beste vriendin had een XT, dus daar ging ik dan maar heel stoer bij hangen.
:D
Ik had een vriendin met een puch, maar die ging liever bij mij achterop.
Nou was zij wat zwaarder dan mij dus dat was altijd standaard met een wheelie wegrijden! _O-
Wheelies maken was sowieso wel een hobbytje van me destijds! :')
pi_198161260
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik was meer zoiets:

[ afbeelding ]
_O-
pi_198161684
zo....nog een paar uurtjes en dan de stukken buikspek klaar op de BBQ :D
lekker weertje....en weer wat afleiding O+ O+
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198161704
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198161757
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef Predator40 het volgende:
zo....nog een paar uurtjes en dan de stukken buikspek klaar op de BBQ :D
lekker weertje....en weer wat afleiding O+ O+
pi_198161827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198162250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee, ik was nogal onhandig en kon niet schakelen en val altijd en overal. Dus ik had een Puch Maxi. Wel opgevoerd, ging 65 kmp/u en maakte onnoemelijk veel herrie. Maar was wel fan van DT's en XT'. Mijn beste vriendin had een XT, dus daar ging ik dan maar heel stoer bij hangen.
Ik had ook een Puch, zo een met een kickstarter. Ik ben meer een elektrischescootermeisje, maar die hadden ze toen nog niet uitgevonden.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:25:49 #281
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198162518
Vanavond kipburgers met garlic fries op het menu!

  dinsdag 23 februari 2021 @ 15:27:01 #282
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198162550
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
Vanavond kipburgers met garlic fries op het menu!

[ afbeelding ]
Hier ook een variant kipburger :D Kip krokant. Met worteltjes. Heel spannend dus :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198162558
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:25 schreef dick_laurent het volgende:
Vanavond kipburgers met garlic fries op het menu!

[ afbeelding ]
oh zo lekker....!

moet gelijk denken aan die keer dat we een portie garlic fries namen in een NBA stadion in Seattle.
kon je gelijk met 3 man van eten, voor 7 dollar.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:31:41 #284
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198162647
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:27 schreef Predator40 het volgende:

[..]

oh zo lekker....!

moet gelijk denken aan die keer dat we een portie garlic fries namen in een NBA stadion in Seattle.
kon je gelijk met 3 man van eten, voor 7 dollar.
USA 😍
pi_198162658
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 14:43 schreef Predator40 het volgende:
zo....nog een paar uurtjes en dan de stukken buikspek klaar op de BBQ :D
lekker weertje....en weer wat afleiding O+ O+
Oh dat is heerlijk, buikspek van de bbq.

Wat een temperatuurtje ook, tegen de 20 hier.

Ik heb kantoor aan huis met veel ramen en platdak. Net maar gauw de schuifpui en dakramen open gezet, was 31 graden hierbinnen..
pi_198162680
Damn.... ik krijg trek van jullie. -O-



Ik ga wel sporten... }:|
pi_198162693
't Is alvast een aangenamer topic dan gisteren toen het over poedervoer ging.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:34:53 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198162709
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
't Is alvast een aangenamer topic dan gisteren toen het over poedervoer ging.

[ afbeelding ]
Je hebt t nooit geprobeerd dus je weet niks :D
pi_198162742
Je kunt zeggen en denken wat je wil over eten in de USA, maar of je nu op de culinaire toer gaat, of kiest voor een hamburger, spare ribs, ontbijtje met pancakes en een eitje er op, het is wel allemaal kwaliteit hoor. En veel...
pi_198162766
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Je hebt t nooit geprobeerd dus je weet niks :D
Ik heb wel eens probiotica gehad in poedervorm die ik met water moest mengen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:46:10 #291
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198162878
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb wel eens probiotica gehad in poedervorm die ik met water moest mengen.

[ afbeelding ]
Oh da's van dat spul om beter te kunnen kakken toch?

pi_198162902
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:31 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

USA 😍
O+ O+

wij zijn aardig USA fan, ongeveer 20 staten gehad.
de laatste keer waren we er 58 dagen O+

geweldig land met schitterende natuur en erg vriendelijke mensen, zo vriendelijk dat nederlanders het fake noemen omdat we we dat hier niet gewoon niet meer gewend zijn.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198162935
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

O+ O+

wij zijn aardig USA fan, ongeveer 20 staten gehad.
de laatste keer waren we er 58 dagen O+

geweldig land met schitterende natuur en erg vriendelijke mensen, zo vriendelijk dat nederlanders het fake noemen omdat we we dat hier niet gewoon niet meer gewend zijn.
Daar kan ik het wel zeker mee eens zijn.
pi_198162940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Je kunt zeggen en denken wat je wil over eten in de USA, maar of je nu op de culinaire toer gaat, of kiest voor een hamburger, spare ribs, ontbijtje met pancakes en een eitje er op, het is wel allemaal kwaliteit hoor. En veel...
1 keer voorgerechtje besteld, uienringen....kregen we een hele toren van 80cm ofzo
het gaat echt nergens over soms _O-

maar zelfs bij de IHOP, Denny's ( skillet !! ) of de Waffle house is het eten gewoon top.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198162972
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:46 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Oh da's van dat spul om beter te kunnen kakken toch?

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198162984
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 15:54:25 #297
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198162994
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

O+ O+

wij zijn aardig USA fan, ongeveer 20 staten gehad.
de laatste keer waren we er 58 dagen O+

geweldig land met schitterende natuur en erg vriendelijke mensen, zo vriendelijk dat nederlanders het fake noemen omdat we we dat hier niet gewoon niet meer gewend zijn.
Dit. 100%
Wij hebben ook al meerdere lange road trips erop zitten en zelfs in Los Angeles en Oregon inmiddels vrienden gemaakt waar we gratis kunnen verblijven de volgende keer dat we de oversteek weer kunnen maken.

Californië is wel mijn favo staat. Heeft gewoon alles. Briljant klimaat, ruige natuur. En Los Angeles is een gigant van een stad met enorme diversiteit. Tuurlijk, ook slechte stukken met criminaliteit en drugsoverlast... maar tja, heb je dat in een Parijs of London dan niet?

Kan niet wachten om weer daarheen te gaan :Y
pi_198163007
Doe mij maar Italië en de Italianen en de Italiaanse keuken.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198163053
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Doe mij maar Italië en de Italianen en de Italiaanse keuken.

[ afbeelding ]
Ook daar helemaal mee eens! Mi piace molto!

Ik vraag me trouwens af of mijn Italiaanse les weer doorgaat als de middelbare scholen open gaan. Het is uiteraard van een ander instituut (Dante Alighieri), maar wordt wel gegeven in een middelbare schoolgebouw.
pi_198163061
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Doe mij maar Italië en de Italianen en de Italiaanse keuken.

[ afbeelding ]
de keuken is lekker, de rest vind ik meh.
pi_198163084
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:54 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dit. 100%
Wij hebben ook al meerdere lange road trips erop zitten en zelfs in Los Angeles en Oregon inmiddels vrienden gemaakt waar we gratis kunnen verblijven de volgende keer dat we de oversteek weer kunnen maken.

Californië is wel mijn favo staat. Heeft gewoon alles. Briljant klimaat, ruige natuur. En Los Angeles is een gigant van een stad met enorme diversiteit. Tuurlijk, ook slechte stukken met criminaliteit en drugsoverlast... maar tja, heb je dat in een Parijs of London dan niet?

Kan niet wachten om weer daarheen te gaan :Y
We zouden vorig jaar naar Florida/New Orleans gaan, maarja dat ging helaas niet door....
elke staat heeft wel zijn leuke dingen, ik kan niet echt een favoriete staat noemen, we vermaken ons echt overal.

De Deep South is wel een aanrader, qua eten, mensen, gezelligheid.

De laatste keer hebben wij trouwens Portland aangedaan, de buitenwijken zijn echt superleuk maar het centrum is echt het ergste wat ik ooit heb gezien, zoveel verslaafden
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 23 februari 2021 @ 16:00:32 #302
236264 crew  capricia
pi_198163101
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 februari 2021 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Doe mij maar Italië en de Italianen en de Italiaanse keuken.

[ afbeelding ]
Dat is wat ik het meeste mis: mijn tripjes naar mijn kookvrienden in Italië.
We hebben al zoveel recepten gedeeld, inkopen gedaan, samen gekookt, de voorgaande jaren.
En nu kan dat niet, en ik mis het. :'(

Ik ging daar altijd een week per jaar heen. Trentino, Venetië. En dan die 'ruzies' tussen de beide families, welk recept de echte is.. O+

Maar goed, er zijn nu verschillende dorpen en families daar die Hollandse snert kunnen koken en dat regelmatig doen..mijn cadeautje voor hun.. _O-
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')