quote:Op maandag 22 februari 2021 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Tijd om onze ijsjes op te pakken en de benen te nemen, @:Mammietje!
[ afbeelding ]
Ik ga voor 'raket'.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:06 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Toch ff checken....![]()
Wat voor ijsjes precies?
Daar ging mijn cola!quote:Op maandag 22 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan in FB zijn geweest hè?
Beetje kinderachtig van je dit.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan in FB zijn geweest hè?
Dan heb je misschien een beetje hulp nodig.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is jammer... daar vind ik het laatste stukje, dat gele niet zo lekker van.
Nee! Toch?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog een jeugdfilmpje:
[ afbeelding ]
Gek genoeg kun je die fout meerdere keren maken in je leven.
1473 posts geleden zei je nog wat anders, dus ik snap niet hoe je je mening hebt kunnen veranderen.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig van je dit.
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nog een jeugdfilmpje:
[ afbeelding ]
Gek genoeg kun je die fout meerdere keren maken in je leven.
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een beetje hulp nodig.
En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
1473 posts geleden zei je nog wat anders, dus ik snap niet hoe je je mening hebt kunnen veranderen.
Zo, algemene topic van vandaag samengevat
Ik pestte je maar een beetjequote:Op maandag 22 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.
Dit is je laatste waarschuwing, vriend.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En nu is het wachten op een Straatcommando om me te intimideren.
Ja, maar.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nie meer doen he?!
[ afbeelding ]
Anders zal ik jou eens ff pesten.
Mag ik je m'n bodyguard noemen?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nie meer doen he?!
[ afbeelding ]
Hier past maar één gif. De slechtste en tegelijkertijd beste film.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Dit is je laatste waarschuwing, vriend.
Gr. Commando.
[ afbeelding ]
I'll be watching you.
[ afbeelding ]
Sorry Mammietje, ik zal het niet meer doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:30 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nie meer doen he?!
[ afbeelding ]
Goedzo... zo hoor ik het graag.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sorry Mammietje, ik zal het niet meer doen.
Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:39 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL
Hey... laat toch geen gelegenheid liggen om @:chratnox te pesten?
quote:Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?
Ik ben gelijk weer onzeker..
Ging je al wel plekken toen? Dat was bij ons heel erg in trek.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben net zo in de war als toen ik 13 was op een schoolfeest. Mag je nu wel anderen pesten? Niet? Wat zijn de gevolgen? Wordt er van je verwacht dat je gaat schuifelen? Zo ja met wie? Mag je met meerdere meisjes op dezelfde avond dansen? Zo nee, hoe kies je? Hoe vraag je ze?
Plekken?quote:Op maandag 22 februari 2021 23:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ging je al wel plekken toen? Dat was bij ons heel erg in trek.
Pakken wat je pakken kan.quote:Op maandag 22 februari 2021 23:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik had verdomme ctrl-f nodig.quote:
He get zeg.... ja, wij noemden dat bekken ofzo!quote:Op maandag 22 februari 2021 23:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Of heette dat anders boven de rivieren?
Bekkenquote:Op maandag 22 februari 2021 23:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
He get zeg.... ja, wij noemden dat bekken ofzo!
Dat heet hier aflikken.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:01 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik denk dat 'aflekken' m'n favoriet is.
Zo asociaal bekken?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik dat nog steeds wel lekker hoor.
Nee? Probeer het nog eens, is echt wel lekker hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo asociaal bekken?
Nee.. daar vind ik niks (meer) aan.
Jaaaaaaa.... dat was het!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja bekken zeggen we hier ook wel. Of op de bek pakken. Maar vroeger, toen ik 13 was (... jaar geleden) noemden we dat plekken.
Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgenquote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee? Probeer het nog eens, is echt wel lekker hoor.
Ik denk dat ze je nog wel kan verrassen. Zou me niks verbazen als ze iets heeft van oh ja, dat is lang geleden, heerlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgen
Die denkt dat je een beroerte hebt.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:05 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik mijn vrouw daar warm voor kan krijgen
Haha precies dat ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Die denkt dat je een beroerte hebt.
"Straks wil je ook nog seks!"quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Haha precies dat ja.
Dat als ik daar mee begin dat ze dan zegt.. "doe 's godverdomme normaal man"
Klinkt goed, wat is dat?quote:
Niet meer voelen ook toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:11 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan wil ze 'm twee weken niet zien.
Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.quote:
Psies... mondkapje gewoon stukkie opschuiven!quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:12 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zie mogelijkheden.
Kan je eventueel je vrienden ook nog uitnodigen.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psies... mondkapje gewoon stukkie opschuiven!
Ah.... een zogenaamde surpriseparty.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Kan je eventueel je vrienden ook nog uitnodigen.
En hoe gaat dat nu dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:18 schreef DonDruiper het volgende:
Dit waren mijn vrouw en ik toen we nog heel klein waren en ik met haar wilde bekken.
[ afbeelding ]
Al eerder gezegd.. als ik homo zou zijn dan was ik op don.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Met Don Draper zou ik het anders wel weten. Maar ja, een druiper is natuurlijk een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Al eerder gezegd.. als ik homo zou zijn dan was ik op don.
Dat is niet Don Draper, dat is John Hamm. Maar iew, die vrouw vind ik niets op het eerste gezicht. Maar misschien kan ze wel heel goed bekken. Ik zag die lange Canadese graag, hoe heette ze Megan?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
En hier zijn anaconda
[ afbeelding ]
Nee man.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet Don Draper, dat is John Hamm. Maar iew, die vrouw vind ik niets op het eerste gezicht. Maar misschien kan ze wel heel goed bekken. Ik zag die lange Canadese graag, hoe heette ze Megan?
Betty was de eerste seizoenen ook wel een lekker wijf. Later iets minder. Maar de allergaafste was natuurlijk die rooie, hoe heet ze ook weer?quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:31 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee man.
Megan sprietje.
Betty daarentegen![]()
[ afbeelding ]
KOEKOEKquote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Betty was de eerste seizoenen ook wel een lekker wijf. Later iets minder. Maar de allergaafste was natuurlijk die rooie, hoe heet ze ook weer?
Sow, hello. Wie is dit?quote:
Van wat?Just walked inquote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:37 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou heb ik zin om alle seizoenen nog een keer te gaan kijken (voor de vierde keer). Staat dat nog ergens op?
Zeg maar tegen je vriend Joan Hollaway uit Mad Men. Gespeeld door Christina Hendricks.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 00:39 schreef Salina het volgende:
Je zult dit maar lezen morgenochtend vroeg.![]()
[ afbeelding ]
Kijk nu al uit naar de rest, ga zo door mensen.![]()
![]()
Ik lees het morgenochtend wel.
[..]
Sow, hello. Wie is dit?
Ik vraag dit voor een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |