quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Hoezo 2 min?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Zoek Matt's ballen.quote:
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Fasil het volgende:
[..]
Liever Julie in de finale dan meedogenloze Naomi
Zie het wel niet gebeuren, maar allez
Jill beste speler. Had ze paar dagen geleden al gevonden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoek Matt's ballen.
Dat worden karige boodschappen
Juist! Dat soort uitspraken dienen dan ook gewoon genegeerd te worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.
Logisch de twee beste gamers ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Klinkt ook alsof het niet goed gingquote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomiquote:
Dat zou idd ideaal zijn. Zou ook mooie beelden opleveren van de paniek in oogjesquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Heb ik iets gemist dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomidan.
Nick ballen tikquote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Harry het volgende:
Iets met ritme en ballen tikken.
Mike had 15.
Matt baalt als een stekker
Nick was iets te traag en moest versnellen.
Waar hebben we het over?
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nominerenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Ik ookquote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Rockiejj het volgende:
Driehonderdeen is 1 seconde
Ik heb altijd een-en-twintig geleerd?
Of open nominatiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nomineren
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.quote:
Nick en Mike in de sauna, hebben 2 uur zitten ouwehoeren maar steeds hetzelfde 10 minuten gesprek. Nick heeft Liese en Naomi in de zak, Nick gaat Mike wel even meenemen naar de top 5, Nick heeft niks met Thomas want die heeft gelogen en Nick is altijd goudeerlijk, Nick heeft niks met Jill want die nam 250 euro uit de pot, Nick vindt dat je iets moet bijdragen in zijn huishouden, Nick is enorm intelligent want hij vindt Man Bijt Hond geniaal.quote:
tegen wat?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.
Was het maar zo’n feest.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
De laatste spelletjes van Thomas en Jill samen...
Daar gaat het ook niet om volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap de verontwaardiging niet. want alles wat je op het internet zet is te achterhalen en te (mis) bruiken.
Dus ook wat hier op fok gepost wordt kan elders staan is geen gesloten forum
Jullie zeggen trui met capuchon.quote:
Alleen monniken hebben een kap, volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik zeg gewoon hoodiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om volgens mij.
Ben het helemaal met je eens hoor.. Niet zo piepenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....
precies post wat je wilt maar onthou wel post wat iedereen mag lezen zo kom je nooit in problemen en fok is een open site. je kan hier lurken enzoquote:Op maandag 22 februari 2021 11:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor.. Niet zo piepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Weet ik, maar het zijn de luie honden die zullen afhakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
aannamequote:Op maandag 22 februari 2021 12:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn de luie honden die zullen afhaken
Die heeft duidelijk meer dan 6 nodigquote:
Neuhj. Daar gaat het niet om. Het valt ook niet te voorkomen en is ook helemaal geen discussiepunt. Er wordt hier gewoon informatie vandaan gehaald, net als dat er ook informatie van Twitter wordt gehaald, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron vermelden is gewoon netjes, dat geldt eigenlijk overal wel. Maar in deze is het ook gewoon gemakkelijk om te zeggen dat je iets hebt gehoord op de stream, terwijl het net zo goed afkomstig kan zijn van een facebookgroep of hier op het forum.
Was ook een een beetje een blik van “Arme Djilquote:Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk meer dan 6 nodig
Yep, zeker medogenloosquote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.
Ze gaan allemaal op Thomas en Jill stemmen...quote:Op maandag 22 februari 2021 12:09 schreef MissyZ het volgende:
Ik had toch begrepen dat het juist een tactische bespreking was van Nick tegen Mike vannacht.
Hij zou hem overhalen om op Jill en Thomas te stemmen, dan de rest op Michel en Matt, zo wist die zeker dat
A; Mike een leugenaar kan zijn.
B. Matt en Michel tegen elkaar staan.
Heel gevaarlijk in mijn ogen want Mike doet wat die wil zodra die in de dgk is.
Zit er dik inquote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mike gaat 100% zeker mee volgens Nick.
Als hij nu afwijkt weet Mike ook wel dat hij volgende week erop staat.
Immuniteit voor Jill of Thomas incoming bij het spel morgen.
Ik niet. Ik denk dat Thomas het vertrek van Jill beter kan handelen dan andersom. Gun het Thomas ook gewoon meer qua manier waarop hij in het spel zit en omdat hij nog een van de originals is.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus dat gaat een razend spannende nominatie worden
Jill versus Thomas, ik zou nog op Jill stemmen.
Nick snapt niet dat als Mike niet meegaat het voogende week 5 tegen K4 is en ze niks meer in te brengen hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mike gaat 100% zeker mee volgens Nick.
Als hij nu afwijkt weet Mike ook wel dat hij volgende week erop staat.
Immuniteit voor Jill of Thomas incoming bij het spel morgen.
En dan klagen dat de andere over de stemmingen praten hun zijn al 3 dagen er over bezigquote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
En het is een feitje;
Liese vraagt aan Nick; En is het J en T
Ja zegt Nick, zeker.
Liese is er blij om.
Nick stemt ook op Thomas en ze denken dat Thomas er dan uit gaat.
Ze moeten wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:22 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dan klagen dat de andere over de stemmingen praten hun zijn al 3 dagen er over bezig
Ze gaan niet meer op Matt stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:22 schreef Inca het volgende:
Ik gok dat Matt ook op de bank komt dus die vertrekt dan plannetje mislukt
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap wel waarom mike mee gaat met Jill en Thomas stemmen. Hij weet ook wel dat Jill zo een grote kans maakt om eruit te liggen. Dus een concurrent minder voor in de finale.
Als er nu nog een Nederlander eruit gaat dan zitten de Nederlanders al in de finale weken.
Ik vind de laatste drie niet originals zijn...de rest wel...Hebben allen zich de zelfde tijd gemeld alleen mochten ze niet tegelijk erin.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik niet. Ik denk dat Thomas het vertrek van Jill beter kan handelen dan andersom. Gun het Thomas ook gewoon meer qua manier waarop hij in het spel zit en omdat hij nog een van de originals is.
zou mooi zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.
Oh ik stem op Michel en Liese....dan geld mijn stem niet.....
Hoppa Michel tegen Jill en Thomas.........
Dan gaat Michel
dat weet ik nog zo niet, dan moeten de stemmen van jill en thomas verdeeld worden, en all k5 aanhangers zullen op michel stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.
Oh ik stem op Michel en Liese....dan geld mijn stem niet.....
Hoppa Michel tegen Jill en Thomas.........
Dan gaat Michel
BB verzint wel ietsquote:Op maandag 22 februari 2021 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer op Matt stemmen.
op FB wordt hij afgefikt hoor.. en dat zijn grote stemmersquote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef freaky40 het volgende:
Michel gaat nergens heen. Die is erg populair.
expeditie robinson zonder expeditiequote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Jill eruit gaat, stop ik echt met kijken. Zonder Jill zitten we straks gewoon naar een huishouden te kijken waar eten wordt gemaakt en het huis wordt schoon gehouden. Tussen de bewoners gaan er dan geen intriges meer zijn en wordt het fucking saai. Een beetje Expeditie Robinson maar dan in een woonhuis.
Dat vind ik niet representatief.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
op FB wordt hij afgefikt hoor.. en dat zijn grote stemmers
ik zwaai je dan alvast uitquote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Jill eruit gaat, stop ik echt met kijken. Zonder Jill zitten we straks gewoon naar een huishouden te kijken waar eten wordt gemaakt en het huis wordt schoon gehouden. Tussen de bewoners gaan er dan geen intriges meer zijn en wordt het fucking saai. Een beetje Expeditie Robinson maar dan in een woonhuis.
dat mag je ook vindenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet representatief.
vorige week toch ook extra vrijstelling..quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel ook wel dat er een stokje gaat voorgestoken worden.
Zoals "Je mag niet nomineren" of Je bent genomineerd (van de K5 kamp)
Mens voegt niets toe. Scholen gaan weer open, dus ze kan dan weer naar school.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel ook wel dat er een stokje gaat voorgestoken worden.
Zoals "Je mag niet nomineren" of Je bent genomineerd (van de K5 kamp)
waarom gaan deze zwakke spelers niet gewoon naar huis, iedereen weet dat de finale tussen Michel en Nick zal zijn dus hou de eer aan jezelf en ga je naar je kinderenquote:
er is elke week wel ietsquote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.
aan namequote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef MissyZ het volgende:
Thomas is niet populair bij de belgen.
Dan blijft Jill erin.
Die is dan de weg kwijt en gaat nog meer friemelen met Matt.
Ben nu al beroerd.
zeg ff dat hij er niet uit gaat... dan weten we dat het omgekeerde gebeurtquote:
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg ff dat hij er niet uit gaat... dan weten we dat het omgekeerde gebeurt
Dat vind hij zelf met name....quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef Italy1404 het volgende:
Mike is op dit moment de belangrijkste speler.
Uiteindelijk bepaalt de regie, dat is elke RLS nog zo gegaan. Dus het zou mij verbazen dat Jill en Thomas idd beiden genomineerd zouden staan en de keuze tussen die twee zou gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het andere ploegje ook veels te relax.....net zoals Jill was na de vorige stemming.
Hij wordt de belangrijkste speler gemaakt, omdat K5 niet echt het spel wil spelen. Als ze willen winnen, zouden ze Matt en Zoey moeten doen...quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef Italy1404 het volgende:
Mike is op dit moment de belangrijkste speler.
Wat is die Nick toch een zeur Ze hebben vorige x op mij gestemd. En nu ga ik hun terug pakken.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Wie voegt dan wel iets toe daar. Zeuren dat de een meer doet dan de ander. Ze zittenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens voegt niets toe. Scholen gaan weer open, dus ze kan dan weer naar school.
Ja, daar leef ik voor hier.quote:
Is ook wel beetje zo he.quote:
Dus Nick doet niets in jou ogen. Michel ook niet. Moet ik het je uitleggen of je volgt de streams wat vakerquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wie voegt dan wel iets toe daar. Zeuren dat de een meer doet dan de ander. Ze zitten
allemaal de hele dag op de bank of puzzel leggen kaarten. Verder doen ze allemaal helemaal niets.
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
0.32 % kans had je om in dat huis te komen als je je inschreef.
Of uit beide teams 1... ?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ook wel beetje zo he.
Het is simpel doet Mike mee met Thomas staan Nick en Michel erop, Doet hij mee met Nick staan Nick en Michel erop
het is net waar je naar wilt kijken. Over banken rennen of op bed liggen. versus spellen huishouden en volwassenen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh ja bedeol Jill en Thomasquote:
*Thomas en Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ook wel beetje zo he.
Het is simpel doet Mike mee met Thomas staan Nick en Michel erop, Doet hij mee met Nick staan Nick en Michel erop
Dat ene woord hoeft niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef Jockari het volgende:
Zolang het plezant blijft is het goed voor Nick. Zit al wel 2 weken te kankeren over de sfeer in de groep.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja bedoel Jill en Thomas
Ik ben benieuwd waarnaar ze keken in die psychologische testen. Zijn er kennelijk zo'n 5950 afgevallen omdat ze niet gek genoeg warenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......
Rustig rustig. Die 2 koken ze willen zelf niemand erbijquote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Nick doet niets in jou ogen. Michel ook niet. Moet ik het je uitleggen of je volgt de streams wat vaker
Nee de sporttest doen met een Thomas..........quote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarnaar ze keken in die psychologische testen. Zijn er kennelijk zo'n 5950 afgevallen omdat ze niet gek genoeg waren
Ja kloptquote:Op maandag 22 februari 2021 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een enorme gok voor hem, want als Michel terugkomt dan hangt hij.
Die Zoey ontspringt de dans maar weer mooi zo, pff. Slang.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Zoe ook gevonden, zit alleen aan de vensterbank in de keuken.
Vanmiddag horen we weer; Ik ben zo alleen.
Hoe was die sporttest dan? Niet al te zwaar neem ik aan? Vraag het eens aan Rene.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......
Jamaar, jamaar, jamaar! Dat was om Jerrel er uit te krijgen, want Jill is zooooo'n sterke speler!quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat is die Nick toch een zeur Ze hebben vorige x op mij gestemd. En nu ga ik hun terug pakken.
Zelf hebben ze vorige week allemaal Jill genomineerd en dat mag wel.
Staat hierboven al.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe was die sporttest dan? Niet al te zwaar neem ik aan? Vraag het eens aan Rene.
Want hoe hebben fatties zoals Thomas dit kunnen behalen.
Ben rustig vriend, maak je niet druk lolquote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Rustig rustig. Die 2 koken ze willen zelf niemand erbij
Da's wel netjes moet ik zeggen. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:40 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Staat hierboven al.
Ook ik kreeg een interview met een psych en zijn vriendin ook. Of die het wel aankon.
Doet hij wat Mike wilt dan staan Jill en Michel erop.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ook wel beetje zo he.
Het is simpel doet Mike mee met Thomas staan Nick en Michel erop, Doet hij mee met Nick staan jill en thomas erop
Het zou mij niet verbazen als Zoey eerdaags zelf opstaptquote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Zoe ook gevonden, zit alleen aan de vensterbank in de keuken.
Vanmiddag horen we weer; Ik ben zo alleen.
Ik werd eerst gedrogeerd, daarna nog een flesje wijn......toen kwam ik erdoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's wel netjes moet ik zeggen. Had ik niet verwacht.
Maaruh, JIJ bent dus door een psychologische test gekomen![]()
Nog beter.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Zoey eerdaags zelf opstapt
zuchtquote:Op maandag 22 februari 2021 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoe was die sporttest dan? Niet al te zwaar neem ik aan? Vraag het eens aan Rene.
Jill voegt echt niet veel minder of meer toe dan de rest, het enige is haar connectie met Thomas en Matt, en die heeft ze nu voor haar gevoel allebei al 342 keer gefriendzoned dat daar niks meer mee gaat gebeuren, tenzij ze weer een wijntje teveel op heeft en het dan zelf vergeet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
De conditie van Thomas valt heel niet tegen, hij heeft meer uithoudingsvermogen (bijv met het dansen) dan de ex-rokers.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dik geworden door big brotherquote:Op maandag 22 februari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder nare dingen over dik zijn te maken, aangezien ik zelf ook 10 kilo zwaarder ben geworden door BigBrother....
Maar ze heeft idd een flinke onderkin gekregen.
Helemaal met je eens, Thomas heeft conditie.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
De conditie van Thomas valt heel niet tegen, hij heeft meer uithoudingsvermogen (bijv met het dansen) dan de ex-rokers.
Ja, elke week een andere smoes hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dik geworden door big brother![]()
![]()
Nou .. dat begint het infighten binnen dan inmiddels K6.. daar pak ik de popcorn wel voor.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:46 schreef cheanny het volgende:
Dus Jill er uit, Thomas er uit en dan Matt/Zoey en we hebben elke dag kumbaya, puzzelen en een schoon huis. Heb er nu al zin in.
Klopt. Vind thomas conditioneel juist sterk in de opdrachten. Niets mis mee.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
De conditie van Thomas valt heel niet tegen, hij heeft meer uithoudingsvermogen (bijv met het dansen) dan de ex-rokers.
jill was niet genomineerd, het verschil is wel dat thomas en matt in Nick zijn gezicht hebben gelogen door te zeggen dat ze niet op hem stemmen. Nick mag daar best revenge voor willen nemen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wat is die Nick toch een zeur Ze hebben vorige x op mij gestemd. En nu ga ik hun terug pakken.
Zelf hebben ze vorige week allemaal Jill genomineerd en dat mag wel.
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat het "bonden" van groep Zoey systematisch wordt wegge-streamed...quote:Op maandag 22 februari 2021 12:47 schreef MissyZ het volgende:
Rare stream wissel.
Jill vraagt aan Thomas; Wie zei er, wil je ruilen?
Thomas zegt;'Liese".
En pats camera weg.
Jill gaat er niet uit.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:46 schreef cheanny het volgende:
Dus Jill er uit, Thomas er uit en dan Matt/Zoey en we hebben elke dag kumbaya, puzzelen en een schoon huis. Heb er nu al zin in.
Verder alles goedquote:Op maandag 22 februari 2021 12:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rustig maar........rustiggggg.....ja zooooo.
Ja he.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat het "bonden" van groep Zoey systematisch wordt wegge-streamed...
Zoey zelfs al aan een nieuwe puzzel begonnen. Wil ze hem niet afmaken omdat Michel ermee bezig is.?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:48 schreef MissyZ het volgende:
Michel en Zoey hebben gesprekken op telepatische wijze.....hebben nog geen woord gewisseld.
Ach ja t posten over uiterlijk en gewicht is nooit zo mijn ding geweest. Ben zelf gelukkig in goede bmi maar zou nooit op.afgeven ( en zelf ook niet de slankste te zijn vind ik nog triesterquote:Op maandag 22 februari 2021 12:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, elke week een andere smoes hoor.
Jill en Michel nomineren, dan toont hij wel ballen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Doet hij wat Mike wilt dan staan Jill en Michel erop.
Dat heeft hij daarna niet meer nodig!quote:Op maandag 22 februari 2021 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill en Michel nomineren, dan toont hij wel ballen.
Michel er dan uit en dan doel bereikt.
Maar dan verliest hij de vertrouwen van K4
mike daarentegenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:46 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, elke week een andere smoes hoor.
Ah vond het al vreemd dat ik van die kant niet zoveel hoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen het gevoel dat het "bonden" van groep Zoey systematisch wordt wegge-streamed...
wat een onzin.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als BB een wedstrijdje worstenbroodjes eten organiseert dan de winnaar krijgt immuniteit...
Dan pas weten we dat BB partijdig is
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als BB een wedstrijdje worstenbroodjes eten organiseert dan de winnaar krijgt immuniteit...
Dan pas weten we dat BB partijdig is
Maar de anderen zullen boos zijn omdat hij Jill erop heeft gezet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:52 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dat heeft hij daarna niet meer nodig!
het slaat al helemaal nergens op wat er gepost werd over worstenbroodjes eten is niet eens aan de ordequote:Op maandag 22 februari 2021 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
michel is de grootste eter daar.
Ik noem het zelfspot.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja t posten over uiterlijk en gewicht is nooit zo mijn ding geweest. Ben zelf gelukkig in goede bmi maar zou nooit op.afgeven ( en zelf ook niet de slankste te zijn vind ik nog triester
Oja 😂quote:Op maandag 22 februari 2021 12:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar de anderen zullen boos zijn omdat hij Jill erop heeft gezet.
Dus vliegt hij sowieso de week erop eruit met 8! stemmen achter zijn naam
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik noem het zelfspot.
Sinds de overgang ben ik dikker.
Kan er niet mee zitten behalve die ene keer dat ik op tv moest. Jankend en confronterend met een dikke buik.
Gelukkig vind mijn vent het heerlijk.
Dus ja, ik gebruik zelfspot, en het liefste vlak voor oude 'vrienden' iets willen zeggen erover.
Er is meer om van te houden.
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder nare dingen over dik zijn te maken, aangezien ik zelf ook 10 kilo zwaarder ben geworden door BigBrother....
heeft ze zeker..quote:Op maandag 22 februari 2021 12:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
de voorstellen van deze user zijn sowieso wat kinderlijkquote:Op maandag 22 februari 2021 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het slaat al helemaal nergens op wat er gepost werd over worstenbroodjes eten is niet eens aan de orde
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
de voorstellen van deze user zijn sowieso wat kinderlijk
Hier ga ik niet mee akkoord. Ik heb genoeg briljante ideeën die niet kinderlijk zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef Verida het volgende:
[..]
de voorstellen van deze user zijn sowieso wat kinderlijk
Ze heeft vanmorgen op de weegschaal gestaan en gaf zelf ook aan best wel aangekomen te zijn.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
heeft ze zeker..
beste spek kin inmiddels
Dat is de vraag inderdaad, zodra het er een beetje op gaat lijken draait de stream weg.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Thomas eigenlijk al met Mike gebabbeld? Of heeft hij het voor deze week opgegeven om een strategie te bedenken?
Wat bedoeld hij daarmee? gaat het over boodschappenspel?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:59 schreef Benny het volgende:
Mike: "Ik ben heel benieuwd wat er gebeurt als er net zoiets komt als bij jou, Jill"
Ik ook
zou toch belachelijk zijn vrij stelling van nominatie hun moeten zelf het spel spelenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geheim opdracht: gooi de puzzel van Naomi en Michel stuk! en voorkom zo een nominatie
En matt maar zeggen dat haar gezicht smaller is gewordenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft vanmorgen op de weegschaal gestaan en gaf zelf ook aan best wel aangekomen te zijn.
of je ermee akkoord gaat of niet, het is mijn meningquote:Op maandag 22 februari 2021 12:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier ga ik niet mee akkoord. Ik heb genoeg briljante ideeën die niet kinderlijk zijn.
Voor wat het waard is, ik vind je een mooie vrouw! En voor zover ik het kon beoordelen achter een desk, ook niets mis met je figuur!quote:Op maandag 22 februari 2021 12:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik noem het zelfspot.
Sinds de overgang ben ik dikker.
Kan er niet mee zitten behalve die ene keer dat ik op tv moest. Jankend en confronterend met een dikke buik.
Gelukkig vind mijn vent het heerlijk.
Dus ja, ik gebruik zelfspot, en het liefste vlak voor oude 'vrienden' iets willen zeggen erover.
Er is meer om van te houden.
denk dat ze sorteert op kleurquote:Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
Wat Zoey in godsnaam met die puzzels stukje 6 gelijke hoopjes maken lukt namelijk niet met duizend stukjes
Ze zou beter sorteren op kantjes.quote:
Wel als je een schaar hebt....quote:Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef Kefke04 het volgende:
Wat Zoey in godsnaam met die puzzels stukje 6 gelijke hoopjes maken lukt namelijk niet met duizend stukjes
Precies ditquote:Op maandag 22 februari 2021 12:46 schreef cheanny het volgende:
Daarna moet K5 beginnen nomineren op zichzelf. En dan pas begint de game. Drama's allomquote:
Wat er op de tablet staat qua boodschappen. Toen Jill mocht bepalen was er behoorlijk wat gedoe. Mike vraagt zich af wat er nu zou gebeuren en hoe er dan gereageerd zal wordenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat bedoeld hij daarmee? gaat het over boodschappenspel?
zo zit ik niet met mijn zus, niet met mijn broer en ook niet bij een beste vriend. opflikkerenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef Whuzz het volgende:
Julie weer kroelen bij Michel. "Hij is mijn broertje". Nou sorry hoor, maar zo zit ik niet met mijn zus
Gewoon een dekmantel/code woord van BB. Jill zegt dat ook tegen Thomas en ook Matt.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef Whuzz het volgende:
Julie weer kroelen bij Michel. "Hij is mijn broertje". Nou sorry hoor, maar zo zit ik niet met mijn zus
tussen jill en matt is heel iets anders dan tussen Julie en Michel.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gewoon een dekmantel/code woord van BB. Jill zegt dat ook tegen Thomas en ook Matt.
Ik denk dat Mies en Julie smoorverliefd zijn en dat het ze behoorlijk wat wilskracht kost om de kleren niet van elkaars lijf te scheurenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef Verida het volgende:
[..]
tussen jill en matt is heel iets anders dan tussen Julie en Michel.
ook die zal ze wel sorteren ook hoor idd doe ik ook altijd als eerste maar zij ook zag het er al eerrder doen en heeft het keer gezegd ook dus ze zal dat wel meenemen in der sorteersessie hahaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zou beter sorteren op kantjes.
Eerst de kantjes, daarna de rest. heb dit altijd zo geleerd. En in het bijzonder de 4 stukjes vinden die 2 kantjes heeft
Ze zitten ook naast elkaar .. dan is elkaar in de ogen kijken niet de makkelijkste maneuvrequote:Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft 'm de hele ochtend aan het ontbijt niet aangekeken, en nu...
[ afbeelding ]
Wanneer gaan die duimen omhoog?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft 'm de hele ochtend aan het ontbijt niet aangekeken, en nu...
[ afbeelding ]
Maar ze vertrouwt jou wel voor 100% ?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef Whuzz het volgende:
Alleen hebben ze dat zelf nog niet door. Die denken dat het gezellig gaat zijn hahah ja even stemmen tussendoor.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarna moet K5 beginnen nomineren op zichzelf. En dan pas begint de game. Drama's allom
oh en wat gaat mike doen?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef Whuzz het volgende:
Nick denkt te weten hoe Mike gaat stemmen... ben benieuwd
Een kwestie van tijd, ze hebben niet zo lang meerquote:Op maandag 22 februari 2021 13:14 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wanneer gaan die duimen omhoog?
slechte inschatting, julie gaat als eerste, Nick zegt overal dat ie met Naomie en Liese naar de finale wil en of die nederlander die er bij mag Michel of mike is kan hem weinig schelen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk ze zitten samen. Nick en Naomi en Julie en Michel. Blehhhh mogen van mij zo snel mogelijk oprotten. Arrogante kapsoneslijers.![]()
Lies gaat er als 1e uit als zij met z'n vijven zijn.
Zoe weet dat. Hopelijk gaat Lies dat ook zien.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een kwestie van tijd, ze hebben niet zo lang meer
Juistem.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
slechte inschatting, julie gaat als eerste, Nick zegt overal dat ie met Naomie en Liese naar de finale wil en of die nederlander die er bij mag Michel of mike is kan hem weinig schelen.
Was in de DBK denk ik. Nick zegt : 'dat weet ik niet, dat verschil hoor ik niet'quote:Op maandag 22 februari 2021 13:17 schreef Benny het volgende:
Wie is R?
Liese aan Nick: "Wordt het R of J?"
Nick: "Ik denk J"
Huh? Maar als ze op Thomas en Jill gaan, dan wás Liese toch al overstag?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
Michel aan Liese: "Ben jij ook oke? Want jij wilde dit eigenlijk niet"
Liese is ook overstag
Nick mag zo veel willen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:15 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
slechte inschatting, julie gaat als eerste, Nick zegt overal dat ie met Naomie en Liese naar de finale wil en of die nederlander die er bij mag Michel of mike is kan hem weinig schelen.
vreemd nick wil michel er juist met veel stemmen op zetten zal het niet dan michel en jill wezenquote:Op maandag 22 februari 2021 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nick en Mike hebben afgesproken Thomas en Jill
Gaat dit niet om het boodschappen spel.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
Liese is ook overstag
Aaahaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat dit niet om het boodschappen spel.
Ik snap er ook geen hout meer van nu...quote:Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Maar als ze op Thomas en Jill gaan, dan wás Liese toch al overstag?
Of heb ik iets gemist en wordt het toch Zoey? Of Michel?
Was als grap bedoeld.. Liese wou dit al de hele tijd.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stemmen op Thomas en Jill was/is een leugen speciaal voor Mike. Zodat hij de verkeerde keuzes doorbrieft aan Thomas.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee.. ze gaan echt voor T+Jquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stemmen op Thomas en Jill was/is een leugen speciaal voor Mike. Zodat hij de verkeerde keuzes doorbrieft aan Thomas.
Ja dat is Expeditie Robinson tactiek wat je kunt uithalen op 2 verschillende eilanden, maar niet in een kleine ruimte als in BB.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Stemmen op Thomas en Jill was/is een leugen speciaal voor Mike. Zodat hij de verkeerde keuzes doorbrieft aan Thomas.
dit ging over het boodschappen spel waar ze het nu nog over hebben ik dacht eerst ook anders aar toen ging gesprek die kant op ipv nominatiesquote:Op maandag 22 februari 2021 13:19 schreef Benny het volgende:
Liese is ook overstag
gaat om het spel van netquote:Op maandag 22 februari 2021 13:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee... Michel maakte een grap richting Liese.. ging wel over de nominatie van T+Jquote:Op maandag 22 februari 2021 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit ging over het boodschappen spel waar ze het nu nog over hebben ik dacht eerst ook anders aar toen ging gesprek die kant op ipv nominaties
Inderdaad en om geld, we zullen het wel zien....in ieder geval is Jill de winnaar.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boodschappenspel is dus iets met ballen tikken en verder begrijp ik er niets van
Ballen tikken, jezelf inschatten en mingeld. Het is net WIDMquote:Op maandag 22 februari 2021 13:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Boodschappenspel is dus iets met ballen tikken en verder begrijp ik er niets van
nou denk het ook niet wat ze willen juist michel tegen matt ze willen zoveel mogelijk stemmen op michelquote:
Geheime kamer is coming up.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:27 schreef Toweler het volgende:
Hier in BB stemmen ze nog erger in utopia maar BB zal nog wel met een twist komen heb ik het idee
Ja, ik zou het ook niet doen.. maar het is wat ze besproken hebben.. dus ze gaan het echt doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou denk het ook niet wat ze willen juist michel tegen matt ze willen zoveel mogelijk stemmen op michel
nee luistere maar terug het gesprek verloopt verder in het spel en niet over de nominatiesquote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... Michel maakte een grap richting Liese.. ging wel over de nominatie van T+J
Rebecca denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:17 schreef Benny het volgende:
Wie is R?
Liese aan Nick: "Was het R of J?"
Nick: "Ik denk J"
Iemand die er uit gestemd wordt verblijft voor onbepaalde tijd in een aparte ruimte, kan alles volgen wat erin het BB huis gebeurd en keert later terug met voorkennis.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:29 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat houdt die kamer heb de eerste 2 weken niks gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |