quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Hoezo 2 min?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Zoek Matt's ballen.quote:
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Fasil het volgende:
[..]
Liever Julie in de finale dan meedogenloze Naomi
Zie het wel niet gebeuren, maar allez
Jill beste speler. Had ze paar dagen geleden al gevonden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoek Matt's ballen.
Dat worden karige boodschappen
Juist! Dat soort uitspraken dienen dan ook gewoon genegeerd te worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.
Logisch de twee beste gamers ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Klinkt ook alsof het niet goed gingquote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomiquote:
Dat zou idd ideaal zijn. Zou ook mooie beelden opleveren van de paniek in oogjesquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Heb ik iets gemist dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomidan.
Nick ballen tikquote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Harry het volgende:
Iets met ritme en ballen tikken.
Mike had 15.
Matt baalt als een stekker
Nick was iets te traag en moest versnellen.
Waar hebben we het over?
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nominerenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Ik ookquote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Rockiejj het volgende:
Driehonderdeen is 1 seconde
Ik heb altijd een-en-twintig geleerd?
Of open nominatiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nomineren
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.quote:
Nick en Mike in de sauna, hebben 2 uur zitten ouwehoeren maar steeds hetzelfde 10 minuten gesprek. Nick heeft Liese en Naomi in de zak, Nick gaat Mike wel even meenemen naar de top 5, Nick heeft niks met Thomas want die heeft gelogen en Nick is altijd goudeerlijk, Nick heeft niks met Jill want die nam 250 euro uit de pot, Nick vindt dat je iets moet bijdragen in zijn huishouden, Nick is enorm intelligent want hij vindt Man Bijt Hond geniaal.quote:
tegen wat?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.
Was het maar zo’n feest.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
De laatste spelletjes van Thomas en Jill samen...
Daar gaat het ook niet om volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap de verontwaardiging niet. want alles wat je op het internet zet is te achterhalen en te (mis) bruiken.
Dus ook wat hier op fok gepost wordt kan elders staan is geen gesloten forum
Jullie zeggen trui met capuchon.quote:
Alleen monniken hebben een kap, volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik zeg gewoon hoodiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om volgens mij.
Ben het helemaal met je eens hoor.. Niet zo piepenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |