quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Hoezo 2 min?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:38 schreef spapaars het volgende:
Het spel is gespeeld, op tv weer 2 minuten kijkgenot.
Zoek Matt's ballen.quote:
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:36 schreef Fasil het volgende:
[..]
Liever Julie in de finale dan meedogenloze Naomi
Zie het wel niet gebeuren, maar allez
Jill beste speler. Had ze paar dagen geleden al gevonden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zoek Matt's ballen.
Dat worden karige boodschappen
Juist! Dat soort uitspraken dienen dan ook gewoon genegeerd te worden.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.
Logisch de twee beste gamers ook.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Klinkt ook alsof het niet goed gingquote:Op maandag 22 februari 2021 11:41 schreef Whuzz het volgende:
Klinkt alsof Nick en Michel weer de leiding hadden in het spel.
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomiquote:
Dat zou idd ideaal zijn. Zou ook mooie beelden opleveren van de paniek in oogjesquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Heb ik iets gemist dan?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind ik lastig. Nick is bij mij afgezakt na dat gezwets van vannacht. Toch maar weer Naomidan.
Nick ballen tikquote:Op maandag 22 februari 2021 11:43 schreef Harry het volgende:
Iets met ritme en ballen tikken.
Mike had 15.
Matt baalt als een stekker
Nick was iets te traag en moest versnellen.
Waar hebben we het over?
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nominerenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Hznootje het volgende:
ik hoop dat ze zo meteen moeten stemmen, niet iedereen heeft duidelijk voor ogen wat er nou gestemd moet gaan worden..Huppakee.stemmen dan maar
Ik ookquote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef Rockiejj het volgende:
Driehonderdeen is 1 seconde
Ik heb altijd een-en-twintig geleerd?
Of open nominatiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
inderdaad en iedereen naar de gameroom roepen, en 1 voor 1 naar de dagboekkamer roepen. zonder dat het vermeld wordt dat het ging om nomineren
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.quote:
Nick en Mike in de sauna, hebben 2 uur zitten ouwehoeren maar steeds hetzelfde 10 minuten gesprek. Nick heeft Liese en Naomi in de zak, Nick gaat Mike wel even meenemen naar de top 5, Nick heeft niks met Thomas want die heeft gelogen en Nick is altijd goudeerlijk, Nick heeft niks met Jill want die nam 250 euro uit de pot, Nick vindt dat je iets moet bijdragen in zijn huishouden, Nick is enorm intelligent want hij vindt Man Bijt Hond geniaal.quote:
tegen wat?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon een ander woord voor spareribs. Jullie zeggen ook capuchon tegen kap.
Was het maar zo’n feest.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:49 schreef freaky40 het volgende:
De laatste spelletjes van Thomas en Jill samen...
Daar gaat het ook niet om volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Snap de verontwaardiging niet. want alles wat je op het internet zet is te achterhalen en te (mis) bruiken.
Dus ook wat hier op fok gepost wordt kan elders staan is geen gesloten forum
Jullie zeggen trui met capuchon.quote:
Alleen monniken hebben een kap, volgens mij.quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik zeg gewoon hoodiequote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie zeggen trui met capuchon.
Ik zeg trui met kap.
Bij het maken van mijn account heb ik me al aangepast voor hier.
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....quote:Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om volgens mij.
Ben het helemaal met je eens hoor.. Niet zo piepenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik begrijp wel wat er bedoeld wordt maar de verontwaardiging niet.. wordt niet voor niets gewaarschuwd dat alles wat je op internet post....
precies post wat je wilt maar onthou wel post wat iedereen mag lezen zo kom je nooit in problemen en fok is een open site. je kan hier lurken enzoquote:Op maandag 22 februari 2021 11:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor.. Niet zo piepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2021 11:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Weet ik, maar het zijn de luie honden die zullen afhakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
aannamequote:Op maandag 22 februari 2021 12:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik, maar het zijn de luie honden die zullen afhaken
Die heeft duidelijk meer dan 6 nodigquote:
Neuhj. Daar gaat het niet om. Het valt ook niet te voorkomen en is ook helemaal geen discussiepunt. Er wordt hier gewoon informatie vandaan gehaald, net als dat er ook informatie van Twitter wordt gehaald, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron vermelden is gewoon netjes, dat geldt eigenlijk overal wel. Maar in deze is het ook gewoon gemakkelijk om te zeggen dat je iets hebt gehoord op de stream, terwijl het net zo goed afkomstig kan zijn van een facebookgroep of hier op het forum.
Was ook een een beetje een blik van “Arme Djilquote:Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft duidelijk meer dan 6 nodig
Yep, zeker medogenloosquote:Op maandag 22 februari 2021 11:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
haha naomi meedogenloos soms lees je hier toch nog al wat, dat kind doet geen vlieg kwaad.
Ze gaan allemaal op Thomas en Jill stemmen...quote:Op maandag 22 februari 2021 12:09 schreef MissyZ het volgende:
Ik had toch begrepen dat het juist een tactische bespreking was van Nick tegen Mike vannacht.
Hij zou hem overhalen om op Jill en Thomas te stemmen, dan de rest op Michel en Matt, zo wist die zeker dat
A; Mike een leugenaar kan zijn.
B. Matt en Michel tegen elkaar staan.
Heel gevaarlijk in mijn ogen want Mike doet wat die wil zodra die in de dgk is.
Zit er dik inquote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mike gaat 100% zeker mee volgens Nick.
Als hij nu afwijkt weet Mike ook wel dat hij volgende week erop staat.
Immuniteit voor Jill of Thomas incoming bij het spel morgen.
Ik niet. Ik denk dat Thomas het vertrek van Jill beter kan handelen dan andersom. Gun het Thomas ook gewoon meer qua manier waarop hij in het spel zit en omdat hij nog een van de originals is.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus dat gaat een razend spannende nominatie worden
Jill versus Thomas, ik zou nog op Jill stemmen.
Nick snapt niet dat als Mike niet meegaat het voogende week 5 tegen K4 is en ze niks meer in te brengen hebben.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mike gaat 100% zeker mee volgens Nick.
Als hij nu afwijkt weet Mike ook wel dat hij volgende week erop staat.
Immuniteit voor Jill of Thomas incoming bij het spel morgen.
En dan klagen dat de andere over de stemmingen praten hun zijn al 3 dagen er over bezigquote:Op maandag 22 februari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
En het is een feitje;
Liese vraagt aan Nick; En is het J en T
Ja zegt Nick, zeker.
Liese is er blij om.
Nick stemt ook op Thomas en ze denken dat Thomas er dan uit gaat.
Ze moeten wel.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:22 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dan klagen dat de andere over de stemmingen praten hun zijn al 3 dagen er over bezig
Ze gaan niet meer op Matt stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:22 schreef Inca het volgende:
Ik gok dat Matt ook op de bank komt dus die vertrekt dan plannetje mislukt
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik snap wel waarom mike mee gaat met Jill en Thomas stemmen. Hij weet ook wel dat Jill zo een grote kans maakt om eruit te liggen. Dus een concurrent minder voor in de finale.
Als er nu nog een Nederlander eruit gaat dan zitten de Nederlanders al in de finale weken.
Ik vind de laatste drie niet originals zijn...de rest wel...Hebben allen zich de zelfde tijd gemeld alleen mochten ze niet tegelijk erin.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik niet. Ik denk dat Thomas het vertrek van Jill beter kan handelen dan andersom. Gun het Thomas ook gewoon meer qua manier waarop hij in het spel zit en omdat hij nog een van de originals is.
zou mooi zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.
Oh ik stem op Michel en Liese....dan geld mijn stem niet.....
Hoppa Michel tegen Jill en Thomas.........
Dan gaat Michel
dat weet ik nog zo niet, dan moeten de stemmen van jill en thomas verdeeld worden, en all k5 aanhangers zullen op michel stemmen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:24 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Mike weer een "Mike" gaat doen.
Oh ik stem op Michel en Liese....dan geld mijn stem niet.....
Hoppa Michel tegen Jill en Thomas.........
Dan gaat Michel
BB verzint wel ietsquote:Op maandag 22 februari 2021 12:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer op Matt stemmen.
op FB wordt hij afgefikt hoor.. en dat zijn grote stemmersquote:Op maandag 22 februari 2021 12:25 schreef freaky40 het volgende:
Michel gaat nergens heen. Die is erg populair.
expeditie robinson zonder expeditiequote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Jill eruit gaat, stop ik echt met kijken. Zonder Jill zitten we straks gewoon naar een huishouden te kijken waar eten wordt gemaakt en het huis wordt schoon gehouden. Tussen de bewoners gaan er dan geen intriges meer zijn en wordt het fucking saai. Een beetje Expeditie Robinson maar dan in een woonhuis.
Dat vind ik niet representatief.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
op FB wordt hij afgefikt hoor.. en dat zijn grote stemmers
ik zwaai je dan alvast uitquote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Als Jill eruit gaat, stop ik echt met kijken. Zonder Jill zitten we straks gewoon naar een huishouden te kijken waar eten wordt gemaakt en het huis wordt schoon gehouden. Tussen de bewoners gaan er dan geen intriges meer zijn en wordt het fucking saai. Een beetje Expeditie Robinson maar dan in een woonhuis.
dat mag je ook vindenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet representatief.
vorige week toch ook extra vrijstelling..quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel ook wel dat er een stokje gaat voorgestoken worden.
Zoals "Je mag niet nomineren" of Je bent genomineerd (van de K5 kamp)
Mens voegt niets toe. Scholen gaan weer open, dus ze kan dan weer naar school.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel ook wel dat er een stokje gaat voorgestoken worden.
Zoals "Je mag niet nomineren" of Je bent genomineerd (van de K5 kamp)
waarom gaan deze zwakke spelers niet gewoon naar huis, iedereen weet dat de finale tussen Michel en Nick zal zijn dus hou de eer aan jezelf en ga je naar je kinderenquote:
er is elke week wel ietsquote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.
aan namequote:Op maandag 22 februari 2021 12:21 schreef MissyZ het volgende:
Thomas is niet populair bij de belgen.
Dan blijft Jill erin.
Die is dan de weg kwijt en gaat nog meer friemelen met Matt.
Ben nu al beroerd.
zeg ff dat hij er niet uit gaat... dan weten we dat het omgekeerde gebeurtquote:
Nee.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg ff dat hij er niet uit gaat... dan weten we dat het omgekeerde gebeurt
Dat vind hij zelf met name....quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef Italy1404 het volgende:
Mike is op dit moment de belangrijkste speler.
Uiteindelijk bepaalt de regie, dat is elke RLS nog zo gegaan. Dus het zou mij verbazen dat Jill en Thomas idd beiden genomineerd zouden staan en de keuze tussen die twee zou gaan.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het andere ploegje ook veels te relax.....net zoals Jill was na de vorige stemming.
Hij wordt de belangrijkste speler gemaakt, omdat K5 niet echt het spel wil spelen. Als ze willen winnen, zouden ze Matt en Zoey moeten doen...quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef Italy1404 het volgende:
Mike is op dit moment de belangrijkste speler.
Wat is die Nick toch een zeur Ze hebben vorige x op mij gestemd. En nu ga ik hun terug pakken.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dan krijg je volgende week toch hetzelfde maar dan aan de andere kant. volgende week zou dat zin hebben nu echt niet.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Wie voegt dan wel iets toe daar. Zeuren dat de een meer doet dan de ander. Ze zittenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens voegt niets toe. Scholen gaan weer open, dus ze kan dan weer naar school.
Ja, daar leef ik voor hier.quote:
Is ook wel beetje zo he.quote:
Dus Nick doet niets in jou ogen. Michel ook niet. Moet ik het je uitleggen of je volgt de streams wat vakerquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Wie voegt dan wel iets toe daar. Zeuren dat de een meer doet dan de ander. Ze zitten
allemaal de hele dag op de bank of puzzel leggen kaarten. Verder doen ze allemaal helemaal niets.
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......quote:Op maandag 22 februari 2021 12:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
0.32 % kans had je om in dat huis te komen als je je inschreef.
Of uit beide teams 1... ?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ook wel beetje zo he.
Het is simpel doet Mike mee met Thomas staan Nick en Michel erop, Doet hij mee met Nick staan Nick en Michel erop
het is net waar je naar wilt kijken. Over banken rennen of op bed liggen. versus spellen huishouden en volwassenen.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:26 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oh ja bedeol Jill en Thomasquote:
*Thomas en Jillquote:Op maandag 22 februari 2021 12:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is ook wel beetje zo he.
Het is simpel doet Mike mee met Thomas staan Nick en Michel erop, Doet hij mee met Nick staan Nick en Michel erop
Dat ene woord hoeft niet.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef Jockari het volgende:
Zolang het plezant blijft is het goed voor Nick. Zit al wel 2 weken te kankeren over de sfeer in de groep.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2021 12:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja bedoel Jill en Thomas
Ik ben benieuwd waarnaar ze keken in die psychologische testen. Zijn er kennelijk zo'n 5950 afgevallen omdat ze niet gek genoeg warenquote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......
Rustig rustig. Die 2 koken ze willen zelf niemand erbijquote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus Nick doet niets in jou ogen. Michel ook niet. Moet ik het je uitleggen of je volgt de streams wat vaker
Nee de sporttest doen met een Thomas..........quote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarnaar ze keken in die psychologische testen. Zijn er kennelijk zo'n 5950 afgevallen omdat ze niet gek genoeg waren
Ja kloptquote:Op maandag 22 februari 2021 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is een enorme gok voor hem, want als Michel terugkomt dan hangt hij.
Die Zoey ontspringt de dans maar weer mooi zo, pff. Slang.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:37 schreef MissyZ het volgende:
Zoe ook gevonden, zit alleen aan de vensterbank in de keuken.
Vanmiddag horen we weer; Ik ben zo alleen.
Hoe was die sporttest dan? Niet al te zwaar neem ik aan? Vraag het eens aan Rene.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahahaha, dik 6000 inschrijvingen, 4 keer audities, een sporttest en meerdere psychologische testen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |