Het is wat dat Maan het niet alleen kan en jou daarbij nodig heeftquote:Op maandag 22 februari 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
[..]Als mijn breintje weer minder overprikkeld is, bolken we iedereen naar de maan! 🐠
Maat, jij had toch corona? Daarna verdween je een tijdje van FOK! als ik mij niet vergis?quote:
Kan hij wel, maar met mij is het leukerquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat dat Maan het niet alleen kan en jou daarbij nodig heeft
Ik stop niet, ik doe niet meer mee met de DT dat heb ik eigenlijk nooit gedaan alleen vannachtquote:
Bamquote:Op maandag 22 februari 2021 13:21 schreef jerney het volgende:
[..]Als mijn breintje weer minder overprikkeld is, bolken we iedereen naar de maan! 🐠
Groot gelijk! Zo vroeggggquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik stop niet, ik doe niet meer mee met de DT dat heb ik eigenlijk nooit gedaan alleen vannacht
Paar weken ziekenhuis, maar ik leef nogquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, jij had toch corona? Daarna verdween je een tijdje van FOK! als ik mij niet vergis?
Ging het slecht met je?
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Paar weken ziekenhuis, maar ik leef nog
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
O dan ben ik toch wakker, lig vaak mee te lezenquote:
De standaard om hier te mogen posten!quote:
Joh heftig. Hoe is het nu met je dan? Nog bijwerkingen of helemaal weer opgeknapt?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
rammen zijn wildquote:Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef Dotteke het volgende:
Herder in Drenthe onderschatte piepjong maar hitsig ram: ’Nu al 20 lammetjes’
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)m-nu-al-20-lammetjes
alles is leuker met jouquote:Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef jerney het volgende:
[..]
Kan hij wel, maar met mij is het leuker
Oh echt? En dan toch zo’n zelfbeheersing 😁quote:Op maandag 22 februari 2021 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben ik toch wakker, lig vaak mee te lezen
Ik moest wel lachen onschuldig en dronk nog bij mama en onder tussen naaide die tegen de klippen opquote:
Zelfs mezelf!!quote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker iedereen helemaal kapot bolken![]()
Niet jezelf snoeihard bolkenquote:
Ja eigenlijk hou ik mij al een paar dagen niet aan mijn eigen internet regelsquote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh echt? En dan toch zo’n zelfbeheersing 😁
Oh, vertel?quote:Op maandag 22 februari 2021 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hou ik mij al een paar dagen niet aan mijn eigen internet regels
Dat kunnen alleen de allerbeste bolkersquote:
Deze maand is niet meer erg, volgend maand moet je daar wel opletten als je punten wiltquote:
wild jaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen onschuldig en dronk nog bij mama en onder tussen naaide die tegen de klippen op
Hey Borrel
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen de allerbeste bolkers
Haha dan let ik ietssss beter op jaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze maand is niet meer erg, volgend maand moet je daar wel opletten als je punten wilt
Ik wil niet voor 4.30/ 5 uur hier zitten. Nooit in de nacht spelen.quote:
Valt wel mee hoor, doe niet meer zoveel. Gebruikte het veel als bolk materiaalquote:Op maandag 22 februari 2021 13:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wild ja
goedemiddag dotteke! Ons nieuwsorakel hier
quote:Op maandag 22 februari 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, doe niet meer zoveel. Gebruikte het veel als bolk materiaal
Ja is wel intensief als je voor full bolk gaatquote:Op maandag 22 februari 2021 13:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha dan let ik ietssss beter op ja
Weet nog niet of ik volgende maand al klaar ben om volop te bolken
Ahhh ja, I get that! Gewoon lekker de teugels laten vieren dan.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil niet voor 4.30/ 5 uur hier zitten. Nooit in de nacht spelen.
Tegen 18.00 -18.3- uur zet ik laptop uit doe dan nog wel mee op tel maar niet zo intensief als overdag
Ik wil eerst voor ik hier kom wat dingen gedaan hebben en gedoucht zijn en zo
Maar ben iedere dag te vroeg wakker. De laatste weken niet echt puff om iets te doen. 26 maart naar de cardioloog kijken wat die dan zegt. Dus maar ff mijn eigen regels versoepeld
zelfde als ik met youtubequote:Op maandag 22 februari 2021 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, doe niet meer zoveel. Gebruikte het veel als bolk materiaal
Jaquote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is wel intensief als je voor full bolk gaat
Heel snel heel erg moe, en heel snel spierpijn. Gaat vast wel goedkomen ooitquote:Op maandag 22 februari 2021 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Joh heftig. Hoe is het nu met je dan? Nog bijwerkingen of helemaal weer opgeknapt?
lig ik niet wakker van.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]![]()
playing the game
dont hate the player hate the game
Ben al jaren futloos maar ik verzet mij er tegen. Maar dit was de druppel, de kracht is weg.quote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh ja, I get that! Gewoon lekker de teugels laten vieren dan.Ik hoop dat de cardioloog je wat kan oplappen. Is naar om zo futloos te zijn.
Ja ik weet dat jij ze daar voor plaatsquote:Op maandag 22 februari 2021 13:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zelfde als ik met youtube
al veel punten mee gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |