nee, dus een langere incubatietijd van virus naar ziekte?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
Die oud RIVM baas zei net bij op1 tussen neus en lippen door wel iets interessants. Dat er nu ook geluiden zijn dat DE BRITSE VARIANT DES DOODS niet zo nodig besmettelijker is, maar dat mensen wel langer besmettelijk zijn ervan. Was dat al ergens langsgekomen?
Ze hebben op school geleerd dat je eerst 2 bronnen moet vinden, en dat je aan wederhoor moet doen en dat soort onzin, dat was leuk toen iets uitkwam op papier, maar als je nu fout zit dan kost dat 5 minuutjes om dat recht te zetten, daarnaast kun je bij een artikel ook gewoon een voorbehoud plaatsen van feiten.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Journalisten zijn helaas niet kritische clickbait chasers tegenwoordig.
En een maand geleden waren het eerst de basisscholen, gevolgd door de avondklok.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Zie hier de reden waarom het nooit toegelaten had mogen worden.
Geen idee, wel dat in de UK vorige week 25 procent minder ziekenhuisbesmetting was, vind dat een stuk interessantre, is dit al op het NOS journaal geweest?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
Die oud RIVM baas zei net bij op1 tussen neus en lippen door wel iets interessants. Dat er nu ook geluiden zijn dat DE BRITSE VARIANT DES DOODS niet zo nodig besmettelijker is, maar dat mensen wel langer besmettelijk zijn ervan. Was dat al ergens langsgekomen?
Ja drm kwaliteit van journalisten ook echt 0 tegenwokrdig helaas.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:34 schreef popje het volgende:
[..]
Omdat kranten en media graag sensatiekoppen maken.
Die routekaarten zijn dan ook nooit bedoeld geweest om te volgen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En een maand geleden waren het eerst de basisscholen, gevolgd door de avondklok.
Kabinet komt met route uit lockdown: eerst scholen open, dan avondklok weg, daarna winkels open
Alweer een routekaart de prullenbak in.
Er is ook helemaal geen plan, die 'routekaarten' is allemaal waan van de dag.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En een maand geleden waren het eerst de basisscholen, gevolgd door de avondklok.
Kabinet komt met route uit lockdown: eerst scholen open, dan avondklok weg, daarna winkels open
Zijn er eigenlijk al cijfers bekend hoeveel studenten hun studie inmiddels voortijdig hebben afgebroken?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Over hbo en wo hebben ze zich al sinds maart niet meer druk gemaakt. Ik verwacht dat daar voor de zomer sowieso niets meer mee gebeurt. Misschien vanaf mei terug naar de situatie van november ofzo, maar dat zal het dan wel zijn.
In het kader van positief nieuws? 200.000 studenten stoppen hun studie marketing en communcasies.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al cijfers bekend hoeveel studenten hun studie inmiddels voortijdig hebben afgebroken?
Met zulke prutsers die iedere dag van idee veranderen kun je toch helemaal niets?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:43 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk al cijfers bekend hoeveel studenten hun studie inmiddels voortijdig hebben afgebroken?
Geen idee, ik voorspel je wel gouden tijden voor de coaches komend jaar, er komt een enorme pot beschikbaar voor extra steun, reken maar dat ze flink uit die ruif gaan eten, allemaal figuren die a raison van 3000 euro per dag cursussen: Effectief communiceren met jongeren helemaal gaan binnenlopen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik ben daar wel benieuwd naar.
Ik ben ook vooral wel benieuwd naar de hoeveelheid mensen die op het randje staan van psychologisch instorten, en hoeveel er aankloppen voor hulp. Ik hoop dat ze daar de komende jaren in elk geval een paar honderd miljoen extra voor reserveren in plaats van bezuinigen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik ben daar wel benieuwd naar.
Ik hoop het. En ik ga mee doen dan.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?
Dan worden het echt veldslagen op straat.
Ik heb mezelf altijd gezien als mentaal sterk en val prima in de categorie FOK!er, maar zelfs bij mij begint het gigantisch te knagen. Ik mis gewoon de motivatie om van mijn hobby's te genieten of om aan mijn scriptie te werken. Ontspanning is zo gigantisch belangrijk voor het mentale stuk, en hele dagen thuis zitten helpt daar niet echt bepaald mee.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:48 schreef _serial_ het volgende:
Ik ben ook vooral wel benieuwd naar de hoeveelheid mensen die op het randje staan van psychologisch instorten
quote:Op zondag 21 februari 2021 22:48 schreef raptorix het volgende:
Kijk deze industrie: https://www.google.com/se(...)mdALcQ4dUDCA0&uact=5
Godverdomme zeg :’)quote:Je zal actief over de werkvloer lopen ( nou die 10.000 stappen haal je wel op een dag! ) om jouw collega's te attenderen op het feit dat er regels zijn ivm met corona en dat die ook gehandhaafd moeten worden.
Nee. Om iedereen zn bekkie te laten houden door de impressie te geven dat ze weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die routekaarten zijn dan ook nooit bedoeld geweest om te volgen.
Zelfde hier, al ben ik aardig getrained in dit soort dingen, het zwaarste vind ik vooral het compleet gebrek aan beleid en dat iedereen dat maar normaal vind.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf altijd gezien als mentaal sterk en val prima in de categorie FOK!er, maar zelfs bij mij begint het gigantisch te knagen. Ik mis gewoon de motivatie om van mijn hobby's te genieten of om aan mijn scriptie te werken. Ontspanning is zo gigantisch belangrijk voor het mentale stuk, en hele dagen thuis zitten helpt daar niet echt bepaald mee.
Even de stagiair beetje laten wat vakjes neer laten tekenen met illustrator, posten op rijksoverheid en daarna niet meer aan denken, dat idee?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Om iedereen zn bekkie te laten houden door de impressie te geven dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Na het sneeuwprotocol en de aanwijzingen hoe in je huiskamer te juichen bij een voetbaldoelpunt, is wel duidelijk dat ze geen flauw benul (meer) hebben. Ze zakken maar lekker in de stront daar in Den Haag.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Om iedereen zn bekkie te laten houden door de impressie te geven dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Houd vast aan de dacht dat we het samen doen. Allemaalquote:Op zondag 21 februari 2021 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb mezelf altijd gezien als mentaal sterk en val prima in de categorie FOK!er, maar zelfs bij mij begint het gigantisch te knagen. Ik mis gewoon de motivatie om van mijn hobby's te genieten of om aan mijn scriptie te werken. Ontspanning is zo gigantisch belangrijk voor het mentale stuk, en hele dagen thuis zitten helpt daar niet echt bepaald mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |