abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198139416
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jesse toont dus ook aan dat hij geen idee heeft wat het verschil is tussen correlatie en causaliteit.
Sommigen lijken nu te denken dat die avondklok een soort jokerkaart is tegen uitruil waarvan hun eigen versoepelingen gehonoreerd kunnen worden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 21 februari 2021 @ 22:25:54 #77
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198139428
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef JosMert het volgende:

[..]

Wat heb ik spijt er van ooit op Yassr te hebben gestemd. Wat een angsthaas is dat.
Maar die avondklok die hebben we nog wel tot minimaal zomer denk ik ja helaas.
Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?

Dan worden het echt veldslagen op straat.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:25:59 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_198139431
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.
Ik ga voor JA21 :Y

Prima alternatief voor FvD
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_198139447
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef raptorix het volgende:
Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.
Och, Eerdmans-Pouw-Eppink is nog niet eens zo'n slechte trits. Zie ze ook wel drie tot vier zetels halen. Niet heel mediageniek alleen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_198139450
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Sommigen lijken nu te denken dat die avondklok een soort jokerkaart is tegen uitruil waarvan hun eigen versoepelingen gehonoreerd kunnen worden.
Yes. Ook mooi dat er vanuit de linkse en middenhoek gewoon geen enkel kritisch geluid is over de avondklok. Het einde van PvdA hoop ik ook heel snel op.
pi_198139461
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?

De avondklok moet gewoon weg zodra de lente officiel begint.
Bij voorkeur morgen nog.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:28:06 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198139466
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198139468
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
Ik baal er vooral van dat die debiele avondklok nu ineens een compensatiemiddel is voor andere versoepelingen.
Je zag aankomen dat het genormaliseerd zou worden.

Een belachelijk paardenmiddel met amper bewezen effect waar we voorlopig nog niet vanaf zijn helaas.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:28:17 #84
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198139470
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef JosMert het volgende:

[..]

Yes. Ook mooi dat er vanuit de linkse en middenhoek gewoon geen enkel kritisch geluid is over de avondklok. Het einde van PvdA hoop ik ook heel snel op.
Die willen allemaal graag meedoen in Rutte-IV.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198139477
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ze (kabinet) gaan niet zo hun best doen de laatste week gezien en de wet zo aanpassen dat de avondklok zelfs overdag ingezet kan worden, voor nog maar een aantal weken verlenging. Nee, minimaal tot mei/ juni die avondklok.
pi_198139479
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef popje het volgende:
En die politicologische verslaggever bevestigde dat de wet voor de verkiezingen moet worden aangepast om 2100 aan te houden... dat tijdstip staat er gewoon in en mag niet zomaar aan de kant geschoven worden.
Ik verwacht deze week een voorspelling des Doods van Japie, de Engelse griep is vertraagt en komt niet volgende week, maar de week erop, er is namelijk bijna geen journalist te vinden die in Nederland wel eens onderzoek doet naar waar mensen achteraf gefaald hebben. Je zou toch zeggen dat je als Journalist onderzoekt doet naar de belangen van Ab Osterhaus, maar dat moet gedaan worden door burger journalisten terwijl ze bij de NOS met een redactie van 300 man zitten :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198139484
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef JosMert het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat de avondklok na 1 april is afgelopen? Ik zie dat niet 1,2,3 gebeuren met het huidige beleid als ik heel eerlijk ben namelijk.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen, dat elke keer verlengen niet zo lekker psychologisch werkt.
Je kan beter een datum ver in de toekomst worden en eerder opheffen, dan elke keer 2 weken erbij plakken, 1 april was slechts een voorbeeld.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198139487
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Hoeveel besmettingen waren daar achteraf ook uit voort gekomen?
nul besmettingen.. Alleen was de besmettelijkheid in de buitenlucht toen nog niet duidelijk en heeft Halsema een onverantwoord risico genomen. Dat zij nog in haar positie zit is bizar.

Maar het is wel goed nieuws voor het feest in het park vanavond, dat zal ook ongeveer nul besmettingen veroorzaakt hebben.
Alpha kenny one
  zondag 21 februari 2021 @ 22:29:27 #89
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198139490
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik verwacht deze week een voorspelling des Doods van Japie, de Engelse griep is vertraagt en komt niet volgende week, maar de week erop, er is namelijk bijna geen journalist te vinden die in Nederland wel eens onderzoek doet naar waar mensen achteraf gefaald hebben. Je zou toch zeggen dat je als Journalist onderzoekt doet naar de belangen van Ab Osterhaus, maar dat moet gedaan worden door burger journalisten terwijl ze bij de NOS met een redactie van 300 man zitten :') :') :')
Jaap heeft werkelijk waar nog niets juist voorspeld de laatste 12 maanden.
pi_198139493
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef nostra het volgende:

[..]

Och, Eerdmans-Pouw-Eppink is nog niet eens zo'n slechte trits. Zie ze ook wel drie tot vier zetels halen. Niet heel mediageniek alleen.
Ik bedoelde eigenlijk BIJ1 :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198139501
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Journalisten zijn helaas niet kritische clickbait chasers tegenwoordig.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:30:27 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198139510
Die oud RIVM baas zei net bij op1 tussen neus en lippen door wel iets interessants. Dat er nu ook geluiden zijn dat DE BRITSE VARIANT DES DOODS niet zo nodig besmettelijker is, maar dat mensen wel langer besmettelijk zijn ervan. Was dat al ergens langsgekomen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198139517
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die willen allemaal graag meedoen in Rutte-IV.
PvdA durft niet meer zonder SP en/of GL erbij; dat wordt dan echt een karikatuur van een kabinet, verkocht onder "breed draagvlak" en "samen komen we eruit". Leuk in een gemeenteraad, maar zo'n lappendeken gaat landelijk nooit de vier jaar vol maken.
Friedman on Donahue
pi_198139520
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef popje het volgende:
En die politicologische verslaggever bevestigde dat de wet voor de verkiezingen moet worden aangepast om 2100 aan te houden... dat tijdstip staat er gewoon in en mag niet zomaar aan de kant geschoven worden.
Ach, Mark heeft normaal ook geen moeite om met rasse schreden een wet aan te passen. De vraag is alleen, aangezien dit niet in zijn eigen belang is, of hij er nu ook z’n haast mee heeft

[ Bericht 1% gewijzigd door PfvdW op 21-02-2021 22:36:12 ]
pi_198139527
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk BIJ1 :')
Je moet niet zoveel drinken.
Friedman on Donahue
pi_198139535
*dubbel
pi_198139538
quote:
16s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dit is toch letterlijk zo gezegd bij het ingaan ervan? Wtf. 8)7
Exact.

Zie hier de reden waarom het nooit toegelaten had mogen worden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198139573
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef falling_away het volgende:

[..]

nul besmettingen.. Alleen was de besmettelijkheid in de buitenlucht toen nog niet duidelijk en heeft Halsema een onverantwoord risico genomen. Dat zij nog in haar positie zit is bizar.

Maar het is wel goed nieuws voor het feest in het park vanavond, dat zal ook ongeveer nul besmettingen veroorzaakt hebben.
Eens idd, femke nam een enorm risico wat per ongeluk goed uitpakte.

Gelukkig is het zo dat er amper besmettingen in de buitenlucht plaatsvinden.

Als we dat geleerd hebben, oa hiervan, waarom wordt er dan zo raar gedaan over mensen op het ijs, drukte in Scheveningen of mensen die in het vondelpark muziek luisteren zou je denken?
  zondag 21 februari 2021 @ 22:34:12 #99
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198139578
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Als we dat geleerd hebben, oa hiervan, waarom wordt er dan zo raar gedaan over mensen op het ijs, drukte in Scheveningen of mensen die in het vondelpark muziek luisteren zou je denken?
Omdat kranten en media graag sensatiekoppen maken.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198139590
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Omdat mensen die lol hebben eng zijn. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')