Sommigen lijken nu te denken dat die avondklok een soort jokerkaart is tegen uitruil waarvan hun eigen versoepelingen gehonoreerd kunnen worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jesse toont dus ook aan dat hij geen idee heeft wat het verschil is tussen correlatie en causaliteit.
Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef JosMert het volgende:
[..]
Wat heb ik spijt er van ooit op Yassr te hebben gestemd. Wat een angsthaas is dat.
Maar die avondklok die hebben we nog wel tot minimaal zomer denk ik ja helaas.
Ik ga voor JA21quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.
Och, Eerdmans-Pouw-Eppink is nog niet eens zo'n slechte trits. Zie ze ook wel drie tot vier zetels halen. Niet heel mediageniek alleen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef raptorix het volgende:
Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.
Yes. Ook mooi dat er vanuit de linkse en middenhoek gewoon geen enkel kritisch geluid is over de avondklok. Het einde van PvdA hoop ik ook heel snel op.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Sommigen lijken nu te denken dat die avondklok een soort jokerkaart is tegen uitruil waarvan hun eigen versoepelingen gehonoreerd kunnen worden.
De avondklok moet gewoon weg zodra de lente officiel begint.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?
Dan worden het echt veldslagen op straat.
Ik baal er vooral van dat die debiele avondklok nu ineens een compensatiemiddel is voor andere versoepelingen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
Die willen allemaal graag meedoen in Rutte-IV.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef JosMert het volgende:
[..]
Yes. Ook mooi dat er vanuit de linkse en middenhoek gewoon geen enkel kritisch geluid is over de avondklok. Het einde van PvdA hoop ik ook heel snel op.
Ze (kabinet) gaan niet zo hun best doen de laatste week gezien en de wet zo aanpassen dat de avondklok zelfs overdag ingezet kan worden, voor nog maar een aantal weken verlenging. Nee, minimaal tot mei/ juni die avondklok.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Avondklok als het straks tot elf uur licht is en 35 graden buiten? En de ziekenhuizen leeg zijn?
Dan worden het echt veldslagen op straat.
Ik verwacht deze week een voorspelling des Doods van Japie, de Engelse griep is vertraagt en komt niet volgende week, maar de week erop, er is namelijk bijna geen journalist te vinden die in Nederland wel eens onderzoek doet naar waar mensen achteraf gefaald hebben. Je zou toch zeggen dat je als Journalist onderzoekt doet naar de belangen van Ab Osterhaus, maar dat moet gedaan worden door burger journalisten terwijl ze bij de NOS met een redactie van 300 man zittenquote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef popje het volgende:
En die politicologische verslaggever bevestigde dat de wet voor de verkiezingen moet worden aangepast om 2100 aan te houden... dat tijdstip staat er gewoon in en mag niet zomaar aan de kant geschoven worden.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen, dat elke keer verlengen niet zo lekker psychologisch werkt.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat de avondklok na 1 april is afgelopen? Ik zie dat niet 1,2,3 gebeuren met het huidige beleid als ik heel eerlijk ben namelijk.
nul besmettingen.. Alleen was de besmettelijkheid in de buitenlucht toen nog niet duidelijk en heeft Halsema een onverantwoord risico genomen. Dat zij nog in haar positie zit is bizar.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoeveel besmettingen waren daar achteraf ook uit voort gekomen?
Jaap heeft werkelijk waar nog niets juist voorspeld de laatste 12 maanden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik verwacht deze week een voorspelling des Doods van Japie, de Engelse griep is vertraagt en komt niet volgende week, maar de week erop, er is namelijk bijna geen journalist te vinden die in Nederland wel eens onderzoek doet naar waar mensen achteraf gefaald hebben. Je zou toch zeggen dat je als Journalist onderzoekt doet naar de belangen van Ab Osterhaus, maar dat moet gedaan worden door burger journalisten terwijl ze bij de NOS met een redactie van 300 man zitten![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk BIJ1quote:Op zondag 21 februari 2021 22:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Och, Eerdmans-Pouw-Eppink is nog niet eens zo'n slechte trits. Zie ze ook wel drie tot vier zetels halen. Niet heel mediageniek alleen.
Journalisten zijn helaas niet kritische clickbait chasers tegenwoordig.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik verwacht deze week een voorspelling des Doods van Japie, de Engelse griep is vertraagt en komt niet volgende week, maar de week erop, er is namelijk bijna geen journalist te vinden die in Nederland wel eens onderzoek doet naar waar mensen achteraf gefaald hebben. Je zou toch zeggen dat je als Journalist onderzoekt doet naar de belangen van Ab Osterhaus, maar dat moet gedaan worden door burger journalisten terwijl ze bij de NOS met een redactie van 300 man zitten![]()
![]()
PvdA durft niet meer zonder SP en/of GL erbij; dat wordt dan echt een karikatuur van een kabinet, verkocht onder "breed draagvlak" en "samen komen we eruit". Leuk in een gemeenteraad, maar zo'n lappendeken gaat landelijk nooit de vier jaar vol maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die willen allemaal graag meedoen in Rutte-IV.
Ach, Mark heeft normaal ook geen moeite om met rasse schreden een wet aan te passen. De vraag is alleen, aangezien dit niet in zijn eigen belang is, of hij er nu ook z’n haast mee heeftquote:Op zondag 21 februari 2021 22:24 schreef popje het volgende:
En die politicologische verslaggever bevestigde dat de wet voor de verkiezingen moet worden aangepast om 2100 aan te houden... dat tijdstip staat er gewoon in en mag niet zomaar aan de kant geschoven worden.
Je moet niet zoveel drinken.quote:
Exact.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit is toch letterlijk zo gezegd bij het ingaan ervan? Wtf.
Eens idd, femke nam een enorm risico wat per ongeluk goed uitpakte.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:29 schreef falling_away het volgende:
[..]
nul besmettingen.. Alleen was de besmettelijkheid in de buitenlucht toen nog niet duidelijk en heeft Halsema een onverantwoord risico genomen. Dat zij nog in haar positie zit is bizar.
Maar het is wel goed nieuws voor het feest in het park vanavond, dat zal ook ongeveer nul besmettingen veroorzaakt hebben.
Omdat kranten en media graag sensatiekoppen maken.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eens idd, femke nam een enorm risico wat per ongeluk goed uitpakte.
Gelukkig is het zo dat er amper besmettingen in de buitenlucht plaatsvinden.
Als we dat geleerd hebben, oa hiervan, waarom wordt er dan zo raar gedaan over mensen op het ijs, drukte in Scheveningen of mensen die in het vondelpark muziek luisteren zou je denken?
Omdat mensen die lol hebben eng zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eens idd, femke nam een enorm risico wat per ongeluk goed uitpakte.
Gelukkig is het zo dat er amper besmettingen in de buitenlucht plaatsvinden.
Als we dat geleerd hebben, oa hiervan, waarom wordt er dan zo raar gedaan over mensen op het ijs, drukte in Scheveningen of mensen die in het vondelpark muziek luisteren zou je denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |