abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198138890
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Weer gaat het mis in het Vondelpark. Wordt het toch tijd napalm in te zetten
Mwah valt toch mee als je het hiermee vergelijkt.. hier stond de burgermoeder ook nog ergens tussen.. no problemo

Alpha kenny one
  zondag 21 februari 2021 @ 22:03:16 #52
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198138967
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef falling_away het volgende:

[..]

Mwah valt toch mee als je het hiermee vergelijkt.. hier stond de burgermoeder ook nog ergens tussen.. no problemo

[ afbeelding ]
Ik lees ergens weer dat zolang er nog besmettingen zijn en niet 80% gevaccineerd is, ook al zijn de ziekenhuizen zo goed als leeg, alles behalve de winkels en contactberoepen dicht zal blijven, dus inclusief theaters, en horeca, tenzij je een vaccinatiebewijs hebt of een sneltest. Dat zou betekenen dat ze zoveel bizar voorzichtiger zouden willen zijn dan vorig jaar....
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  zondag 21 februari 2021 @ 22:04:21 #53
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198138997
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef popje het volgende:

[..]

Ik lees ergens weer dat zolang er nog besmettingen zijn en niet 80% gevaccineerd is, ook al zijn de ziekenhuizen zo goed als leeg, alles behalve de winkels en contactberoepen dicht zal blijven, dus inclusief theaters, en horeca, tenzij je een vaccinatiebewijs hebt of een sneltest. Dat zou betekenen dat ze zoveel bizar voorzichtiger zouden willen zijn dan vorig jaar....
En dan gaan we overal handeltjes in fake-testbewijzen krijgen en zit je met een nog veel groter probleem.
pi_198139006
quote:

[..]

Stem daarom de idioten weg, we hebben een land nodig dat geleid word door experts, niet door amateurs.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:06:03 #55
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_198139036
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Stem daarom de idioten weg, we hebben een land nodig dat geleid word door experts, niet door amateurs.
Bijna alle partijen staan achter dit beleid, veel succes in je stemhokje
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_198139062
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

straks coalitie PVV, FVD, PVDD :P
Alpha kenny one
pi_198139064
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Dan stem je lekker weer VVD of CDA, van die idioten die zelf en masse een strafblad hebben of veroordeeld zijn, dan wel zich niet aan de regels houden.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:07:37 #58
3778 popje
pi_198139066
Jongens, ik ben er wel weer klaar mee vandaag, had ergens hoop na deze mooie dag op eventuele echte versoepelingen, maar het wordt weer een poppenkast dinsdag met een hoop bangmakerij over de Britse variant.
pi_198139069
quote:

[..]

Ja we zijn extreem voorzichtig momenteel. Nu weer extra avondklok verlenging.
Had dan gewoon gezegd in het begin, de avondklok duurt tot 1 april, en stopt dan ook echt, in plaats van nog "ff" 2 weken volhouden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198139105
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef falling_away het volgende:

[..]

straks coalitie PVV, FVD, PVDD :P
Voor een half jaartje zou dat mooi zijn, overigens blijf ik zeggen dat de polls zwaar gemanipuleerd worden, het is toch een wonder dat VVD, nota bene de partij van ondernemers die nu massaal stil liggen zo in de peilingen staat :')
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:10:20 #61
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_198139125
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan stem je lekker weer VVD of CDA, van die idioten die zelf en masse een strafblad hebben of veroordeeld zijn, dan wel zich niet aan de regels houden.
Ik stem op geen van de coalitiepartijen.

Het wegstemmen van de VVD en CDA zal weinig tot geen effect hebben op de maatregelen.

Alleen als de PVV of FVD aan de macht zal komen, en dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
~FEYENOORD~
pi_198139142
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Voor een half jaartje zou dat mooi zijn, overigens blijf ik zeggen dat de polls zwaar gemanipuleerd worden, het is toch een wonder dat VVD, nota bene de partij van ondernemers die nu massaal stil liggen zo in de peilingen staat :')
Ik hoorde het laatst nog van een vriend, ik stem gewoon VVD, dat doe ik altijd :')
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198139160
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kan daar echt met mijn kop niet bij inderdaad.
Alpha kenny one
pi_198139167
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Ik stem op geen van de coalitiepartijen.

Het wegstemmen van de VVD en CDA zal weinig tot geen effect hebben op de maatregelen.

Alleen als de PVV of FVD aan de macht zal komen, en dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed. Overigens verwacht ik dat de komende tijd Code Oranje behoorlijk zal groeien, waarschijnlijk nog niet deze verkiezingen, maar ik voorspel je dat dit een serieuze concurrent van de VVD zal worden.
pi_198139209
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef BakkieDoen het volgende:
Weet iemand of in geval van besmetting automatisch de huisarts geïnformeerd wordt door de ggd?
Ik heb geen huisarts dus dat wordt lastig.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:17:11 #66
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_198139250
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed. Overigens verwacht ik dat de komende tijd Code Oranje behoorlijk zal groeien, waarschijnlijk nog niet deze verkiezingen, maar ik voorspel je dat dit een serieuze concurrent van de VVD zal worden.
Zou zomaar kunnen ja ;)
~FEYENOORD~
pi_198139312
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja we zijn extreem voorzichtig momenteel. Nu weer extra avondklok verlenging.
Had dan gewoon gezegd in het begin, de avondklok duurt tot 1 april, en stopt dan ook echt, in plaats van nog "ff" 2 weken volhouden.
Hoezo denk je dat de avondklok na 1 april is afgelopen? Ik zie dat niet 1,2,3 gebeuren met het huidige beleid als ik heel eerlijk ben namelijk.
pi_198139344
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef falling_away het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoeveel besmettingen waren daar achteraf ook uit voort gekomen?
  zondag 21 februari 2021 @ 22:22:47 #69
3778 popje
pi_198139371
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
pi_198139377
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef raptorix het volgende:
Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed.
Ga je naar JA21.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zondag 21 februari 2021 @ 22:23:47 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198139386
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
Jesse toont dus ook aan dat hij geen idee heeft wat het verschil is tussen correlatie en causaliteit.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:24:05 #72
3778 popje
pi_198139394
En die politicologische verslaggever bevestigde dat de wet voor de verkiezingen moet worden aangepast om 2100 aan te houden... dat tijdstip staat er gewoon in en mag niet zomaar aan de kant geschoven worden.
  zondag 21 februari 2021 @ 22:24:35 #73
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198139403
quote:
Over hbo en wo hebben ze zich al sinds maart niet meer druk gemaakt. Ik verwacht dat daar voor de zomer sowieso niets meer mee gebeurt. Misschien vanaf mei terug naar de situatie van november ofzo, maar dat zal het dan wel zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198139406
quote:
Wat heb ik spijt er van ooit op Yassr te hebben gestemd. Wat een angsthaas is dat.
Maar die avondklok die hebben we nog wel tot minimaal zomer denk ik ja helaas.
pi_198139413
quote:
7s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:23 schreef nostra het volgende:

[..]

Ga je naar JA21.
Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')