Mwah valt toch mee als je het hiermee vergelijkt.. hier stond de burgermoeder ook nog ergens tussen.. no problemoquote:Op zondag 21 februari 2021 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Weer gaat het mis in het Vondelpark. Wordt het toch tijd napalm in te zetten
Ik lees ergens weer dat zolang er nog besmettingen zijn en niet 80% gevaccineerd is, ook al zijn de ziekenhuizen zo goed als leeg, alles behalve de winkels en contactberoepen dicht zal blijven, dus inclusief theaters, en horeca, tenzij je een vaccinatiebewijs hebt of een sneltest. Dat zou betekenen dat ze zoveel bizar voorzichtiger zouden willen zijn dan vorig jaar....quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mwah valt toch mee als je het hiermee vergelijkt.. hier stond de burgermoeder ook nog ergens tussen.. no problemo
[ afbeelding ]
En dan gaan we overal handeltjes in fake-testbewijzen krijgen en zit je met een nog veel groter probleem.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ik lees ergens weer dat zolang er nog besmettingen zijn en niet 80% gevaccineerd is, ook al zijn de ziekenhuizen zo goed als leeg, alles behalve de winkels en contactberoepen dicht zal blijven, dus inclusief theaters, en horeca, tenzij je een vaccinatiebewijs hebt of een sneltest. Dat zou betekenen dat ze zoveel bizar voorzichtiger zouden willen zijn dan vorig jaar....
Stem daarom de idioten weg, we hebben een land nodig dat geleid word door experts, niet door amateurs.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ik lees ergens weer dat zolang er nog besmettingen zijn en niet 80% gevaccineerd is, ook al zijn de ziekenhuizen zo goed als leeg, alles behalve de winkels en contactberoepen dicht zal blijven, dus inclusief theaters, en horeca, tenzij je een vaccinatiebewijs hebt of een sneltest. Dat zou betekenen dat ze zoveel bizar voorzichtiger zouden willen zijn dan vorig jaar....
Bijna alle partijen staan achter dit beleid, veel succes in je stemhokjequote:Op zondag 21 februari 2021 22:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stem daarom de idioten weg, we hebben een land nodig dat geleid word door experts, niet door amateurs.
straks coalitie PVV, FVD, PVDDquote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna alle partijen staan achter dit beleid, veel succes in je stemhokje
Dan stem je lekker weer VVD of CDA, van die idioten die zelf en masse een strafblad hebben of veroordeeld zijn, dan wel zich niet aan de regels houden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bijna alle partijen staan achter dit beleid, veel succes in je stemhokje
Ja we zijn extreem voorzichtig momenteel. Nu weer extra avondklok verlenging.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:03 schreef popje het volgende:
[..]
Voor een half jaartje zou dat mooi zijn, overigens blijf ik zeggen dat de polls zwaar gemanipuleerd worden, het is toch een wonder dat VVD, nota bene de partij van ondernemers die nu massaal stil liggen zo in de peilingen staatquote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef falling_away het volgende:
[..]
straks coalitie PVV, FVD, PVDD
Ik stem op geen van de coalitiepartijen.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan stem je lekker weer VVD of CDA, van die idioten die zelf en masse een strafblad hebben of veroordeeld zijn, dan wel zich niet aan de regels houden.
Ik hoorde het laatst nog van een vriend, ik stem gewoon VVD, dat doe ik altijdquote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor een half jaartje zou dat mooi zijn, overigens blijf ik zeggen dat de polls zwaar gemanipuleerd worden, het is toch een wonder dat VVD, nota bene de partij van ondernemers die nu massaal stil liggen zo in de peilingen staat
Ik kan daar echt met mijn kop niet bij inderdaad.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Voor een half jaartje zou dat mooi zijn, overigens blijf ik zeggen dat de polls zwaar gemanipuleerd worden, het is toch een wonder dat VVD, nota bene de partij van ondernemers die nu massaal stil liggen zo in de peilingen staat
Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed. Overigens verwacht ik dat de komende tijd Code Oranje behoorlijk zal groeien, waarschijnlijk nog niet deze verkiezingen, maar ik voorspel je dat dit een serieuze concurrent van de VVD zal worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik stem op geen van de coalitiepartijen.
Het wegstemmen van de VVD en CDA zal weinig tot geen effect hebben op de maatregelen.
Alleen als de PVV of FVD aan de macht zal komen, en dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Ik heb geen huisarts dus dat wordt lastig.quote:Op zondag 21 februari 2021 21:40 schreef BakkieDoen het volgende:
Weet iemand of in geval van besmetting automatisch de huisarts geïnformeerd wordt door de ggd?
Zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed. Overigens verwacht ik dat de komende tijd Code Oranje behoorlijk zal groeien, waarschijnlijk nog niet deze verkiezingen, maar ik voorspel je dat dit een serieuze concurrent van de VVD zal worden.
Hoezo denk je dat de avondklok na 1 april is afgelopen? Ik zie dat niet 1,2,3 gebeuren met het huidige beleid als ik heel eerlijk ben namelijk.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:07 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja we zijn extreem voorzichtig momenteel. Nu weer extra avondklok verlenging.
Had dan gewoon gezegd in het begin, de avondklok duurt tot 1 april, en stopt dan ook echt, in plaats van nog "ff" 2 weken volhouden.
Hoeveel besmettingen waren daar achteraf ook uit voort gekomen?quote:Op zondag 21 februari 2021 22:00 schreef falling_away het volgende:
[..]
Mwah valt toch mee als je het hiermee vergelijkt.. hier stond de burgermoeder ook nog ergens tussen.. no problemo
[ afbeelding ]
Ga je naar JA21.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:12 schreef raptorix het volgende:
Nee met zo een instelling niet nee, het is jammer dat FVD weer volgestopt is met complete idioten want de basis was goed.
Jesse toont dus ook aan dat hij geen idee heeft wat het verschil is tussen correlatie en causaliteit.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
Over hbo en wo hebben ze zich al sinds maart niet meer druk gemaakt. Ik verwacht dat daar voor de zomer sowieso niets meer mee gebeurt. Misschien vanaf mei terug naar de situatie van november ofzo, maar dat zal het dan wel zijn.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Nou ik hoor net Jesse Klaver bij Op 1 zeggen dat als het nodig is om de avondklok te verlengen om ook de universiteiten en het HBO te heropenen, dat hij daar ook niet tegen zou zijn... Dit gaat nog HEEL lang duren. Als dit het tempo is waarmee versoepeld gaat worden...
Wat heb ik spijt er van ooit op Yassr te hebben gestemd. Wat een angsthaas is dat.quote:Op zondag 21 februari 2021 22:22 schreef popje het volgende:
Goede kans dat ik dat ga stemmen, of op die gekke Turken, hoe meer de boel ontregelt word hoe beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |