Absoluut. Vind het ook OPRECHT tof voor hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt is gestegen in rangorde bij mij. Die gast heeft niets teveel gezegd. Draait prima.
.
omdat deze productie te braaf isquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef SLP_ het volgende:
Waarom mogen ze in hemelsnaam niet hele nacht door??!
Nee, morgenvroeg pas .. ze moeten het zelf in de voorraadkamer gaan zettenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef Ireth het volgende:
Worden ze zeker zo weer een uur opgesloten omdat de boel weer opgeruimd moet worden
ja geen nominatie gelul graag maar ben er bang voor met mikequote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef GayGuy het volgende:
Ben nu heel even team Matt. Wat een lekkere vibe😃😃😃![]()
![]()
![]()
Moet gezegd worden !quote:Op zondag 21 februari 2021 00:06 schreef cheanny het volgende:
Mattje bedankt.. Mattje bedankt... Mattje Mattje Mattje bedankt!
![]()
![]()
![]()
nee morgen ze moesten na het ontbijt alles in de voorraad kamer neerzettenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef Ireth het volgende:
Worden ze zeker zo weer een uur opgesloten omdat de boel weer opgeruimd moet worden
mis alleen 1 persoon, je weet wie...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was echt gezellig, zelfs in de cos. Top
Ja...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
mis alleen 1 persoon, je weet wie...
Geen flauw ideequote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jerrel?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn jaquote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
Bewoners. Het is tijd. Voor de nominatie.
Ja, was mooi geweest met Patje d'r bij.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow, ontbrak er iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
normaliter wel maar bedoel afwezig in de cos...
Maar echt!quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
Wat triest dat ze de stekker eruit trekken. Zit de sfeer er eindelijk eens goed in...
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.
Is ie alweer weg?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.
Combat-shoes. Maar wie draagt die nog ? Mannen met een echte lul !quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
naomi heeft hem wel zitten, en wilde het net al zeggen wat een afgrijselijke schoenen heeft liese aan
Ik hoop het, geen idee verder wat er aan de hand isquote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef aswesleep het volgende:
Heeft Julie alle wijn opgedronken of zo?
Het is pauze, even batterij-wissel, en dan tijd voor de 2e helftquote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
Wat triest dat ze de stekker eruit trekken. Zit de sfeer er eindelijk eens goed in...
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.quote:
Of vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Combat-shoes. Maar wie draagt die nog ? Mannen met een echte lul !
dat meen je? belachelijk zegquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.
Is bedreigt door een paar eikels per mail. Laten ze mij maar bedreigen. Dan is het de laatste keer dat ze iemand bedreigt hebben. Maar laten we het maar gezellig houden voor nuquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoop het, geen idee verder wat er aan de hand is
+1quote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef waxmask het volgende:
@:dgk_tegengas hoop dat je weel mee hebt gelurkt en wat filmpjes hebt geschoten, en hopelijk voor jou ook wel een leuke avond
Issie weer weg?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
en nu spijt haahquote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef Krambo het volgende:
Shit! Ik dacht dit feestje wordt toch weer een flop, ik ga een avondje Netflixen...
WTF?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.
Waarom en door wie en kunnen we hem helpen?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had dreigmails ontvangen incl. adresgegevens.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Zijn bijdrage hier voegt voor velen wat toe aan de BB-beleving
Welke kneus heeft dat op zijn/haar geweten, en waarom trekt DGK zich iets aan van zo'n zure nobody?
Het is niet de eerste keer dat hij bedreigt is. Is in het verleden ook al eens gebeurt. Maar DGK heeft mijn hulp. Gebeurt niet weer. Maar hij is behoorlijk van slag.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Zijn bijdrage hier voegt voor velen wat toe aan de BB-beleving
Welke kneus heeft dat op zijn/haar geweten, en waarom trekt DGK zich iets aan van zo'n zure nobody?
Gedraag jequote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike wurgt naomi met een kussen . Exit mike fysiek geweld
Hulp nodig? Laat maar weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Close Encounters??quote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef Biste het volgende:
Naomi vraagt Clouseau. Julie begint Marco Borsato te zingen![]()
![]()
sick f*cksquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had dreigmails ontvangen incl. adresgegevens.
Geen idee waarom/hoe/wat.
Mensen zijn triest, als ze dat doen. Sterkte @DGKquote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigt door een paar eikels per mail. Laten ze mij maar bedreigen. Dan is het de laatste keer dat ze iemand bedreigt hebben. Maar laten we het maar gezellig houden voor nu
Komt goed kerel. Heb hem aangeven eerst aangifte te doen. Maar heb nu ook al wat dagen niets van hem gehoord.quote:
Uw adresgegevens ???quote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kan in één moeite door indien gewenstquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las Julie, maar je bedoelt natuurlijk Mike
Nee, dit is toch wel het beste wat ik vanuit het buurland had gehoord en het mooiste met die grote donkere ogen.quote:
Zijn adres. Maar laten we het maar even laten rusten in de lobbyquote:
Pfff geloof ik, idioten, dan denk je goed te doen (en dat deed hij zéker!)quote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat hij bedreigt is. Is in het verleden ook al eens gebeurt. Maar DGK heeft mijn hulp. Gebeurt niet weer. Maar hij is behoorlijk van slag.
Ik heb mijn hulp al aangeboden en neem van mij aan, daar red hij het wel meequote:Op zondag 21 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Pfff geloof ik, idioten, dan denk je goed te doen (en dat deed hij zéker!)
Kunnen we iets doen?
Ik zie Mike praten... erg fijn dat er geen geluid is nuquote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie Mike praten... erg fijn dat er geen geluid is nu
Geen idee wat de bedreigingen inhouden, en wat je als hulp kunt bieden, maar ik zie iemand die ons bijstaat met de gemiste momenten, en kan niet verzinnen hoe iemand hierop iets tegen zou hebbenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat hij bedreigt is. Is in het verleden ook al eens gebeurt. Maar DGK heeft mijn hulp. Gebeurt niet weer. Maar hij is behoorlijk van slag.
hij was toch alweer terug na die ene dag.quote:
welke lamp? al gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef Whuzz het volgende:
Jill will met Thomas naar de DBK om "te zeggen dat ze de lamp heeft gesloopt"
Had met het vertrek van Jerrel te maken, filmpjes. Laten we het nu echt maar laten rusten please, ook voor DGKquote:Op zondag 21 februari 2021 00:21 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat de bedreigingen inhouden, en wat je als hulp kunt bieden, maar ik zie iemand die ons bijstaat met de gemiste momenten, en kan niet verzinnen hoe iemand hierop iets tegen zou hebben
Ik help als het moet.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill heeft met een fles wijn één van de lampen boven de eettafel gesloopt.quote:
Michel zegt net dat dat precies de reden is waarom ze niet meer drank krijgenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hebben de stekker eruit getrokken door jill
huh?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:24 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte was von
Closeau Close Encounters?
"Schat, ik wil hier wel lekker tegen jouw naakte lichaam aan blijven liggen, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar een toastje brie?"quote:Op zondag 21 februari 2021 00:23 schreef Whuzz het volgende:
Er wordt gesnackt en gesnaaid... da's geen goed teken... Dat is beter ná het neuken.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:24 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte was von
Dat gedoe was eerder ook al.Die lui sporen niet.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:24 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte was von
Zijn gifjes vanquote:Op zondag 21 februari 2021 00:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill heeft met een fles wijn één van de lampen boven de eettafel gesloopt.
Ik kan je niet precies uitleggen HOE. Daar moet je Jill voor heten
Michel voelt zich onzeker zonder drank op de dansvloer dus geeft Jill nu maar de schuld dat er niet meer drank wasquote:Op zondag 21 februari 2021 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Michel zegt net dat dat precies de reden is waarom ze niet meer drank krijgen
??quote:Op zondag 21 februari 2021 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel gaf jill op haar donder
DGK moet gewoon mee kunnen posten, die relnichten van Jerrel mogen zich via DM bij mij meldenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had met het vertrek van Jerrel te maken, filmpjes. Laten we het nu echt maar laten rusten please, ook voor DGK
Ik vermoed dat de gedachtengang een beetje is: "Ik wil wel met hem neuken, maar ik heb net 40 toastjes met brie gegeten en dan ziet hij dat ik een buikje heb..."quote:Op zondag 21 februari 2021 00:25 schreef D. het volgende:
[..]
"Schat, ik wil hier wel lekker tegen jouw naakte lichaam aan blijven liggen, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar een toastje brie?"
Waarom?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel gaf jill op haar donder
Is de Engelstalige versie van dat nummer.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat is close encounters
selfde melodie
quote:Their biggest hits are "Daar gaat ze" ("There she goes", a #1 hit in the Netherlands in 1990, and rerecorded in English as "Close Encounters")
Omdat ze Naomi liep op te geilen zonder het af te maken. Dat kan écht nietquote:
Julie ook nietquote:Op zondag 21 februari 2021 00:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoef gaat dat niet leuk vinden
Ik sta pal voor hem. Niemand komt aan mensen in de cos die ik graag mag.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:26 schreef D. het volgende:
[..]
DGK moet gewoon mee kunnen posten, die relnichten van Jerrel mogen zich via DM bij mij melden
Ik gok dat het idd niks met de lamp te maken heeft, BB is gewoon voorzichtig (terecht misschien maar wel jammer).quote:Op zondag 21 februari 2021 00:26 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Michel voelt zich onzeker zonder drank op de dansvloer dus geeft Jill nu maar de schuld dat er niet meer drank was
Zo niet, is ook goed hoor! Doe al moeite zat met stream switchen om dat te vermijdenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Julie ook niet
Iemand een cap vaan haar gezicht?
ow toch wat nuance, dat telt dus voor een man of vier hier...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik sta pal voor hem. Niemand komt aan mensen in de cos die ik graag mag.
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zo niet, is ook goed hoor! Doe al moeite zat met stream switchen om dat te vermijden![]()
nou ja zwaar belachelijk waar slaat dat op om dat te doen, ben dan pas hier maar merkte zeker al op hoeveel hij deed hier en reageerde ook altijd wel op berichten enzo hoop dat die snel terug komt en zich niet gek laat makenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
het zou ook met het tijdstip te maken kunnen hebben. Het was rond 12 uur dat ze ineens niet verder mochtenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat het idd niks met de lamp te maken heeft, BB is gewoon voorzichtig (terecht misschien maar wel jammer).
Dit is echt een onderbouw middelbare schoolfeest. Later dan middernacht mag het niet worden, de papa's en mama's staan bij de ingang te wachten.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik gok dat het idd niks met de lamp te maken heeft, BB is gewoon voorzichtig (terecht misschien maar wel jammer).
pfff. lekker belangrijk hoorquote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat niet?
CLOSEAU HEEFT 1991
daar gaat ze melodie
Close Encounters opgenomen
internationale hit gewezen
Ja, is ook kut. Haar hele moment of fame in de booth verpest door een superieure 20-jarigequote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey al aan het tandenpoetsen en pyjama aan ....
Nee hoor.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow toch wat nuance, dat telt dus voor een man of vier hier...
yep en veel beterquote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is de Engelstalige versie van dat nummer.
[..]
Het was een geintje, ook zonder drank gaan er dingen kapot.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat een zeikerd die Michel. Die lamp is kapot gemaakt. Kan toch gebeuren man.
Lekker belangrijk Mario, kijk jij nou maar naar Lieze die samen met Michel heel geil ijs zit te etenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat niet?
CLOSEAU HEEFT 1991
daar gaat ze melodie
Oja, anekdote, ik heb Clouseau ook live gezienquote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat niet?
CLOSEAU HEEFT 1991
daar gaat ze melodie
Daar ben ik heel blij om.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik sta pal voor hem. Niemand komt aan mensen in de cos die ik graag mag.
Ja? ik heb het gemist, was die sessie van Matt echt zo goed als ik hier lees?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is ook kut. Haar hele moment of fame in de booth verpest door een superieure 20-jarige
Ik ookquote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, anekdote, ik heb Clouseau ook live gezien
Daarom, gebeurt niet weerquote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij om.![]()
Dit flikten ze hem al eerder.
Die gaat denk ik morgen zeiken dat ze niet genoeg heeft kunnen draaien door Matt. Stond dat laatste nummer voor de DJ booth en was niet blij volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey al aan het tandenpoetsen en pyjama aan ....
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
grapje natuurlijk, jij hebt een grote bek maar een hart van goud
Yup. Naja, was geen A-class large festival DJ-werk hoor, maar het was OPRECHT (quote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja? ik heb het gemist, was die sessie van Matt echt zo goed als ik hier lees?
Die 20 jarige die gewoon is om in de voetbalkantine te draaien gaf zoey vandaag dj les. Ik kan niet geloven dat zoey de wereld rondreistquote:Op zondag 21 februari 2021 00:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, is ook kut. Haar hele moment of fame in de booth verpest door een superieure 20-jarige
dat lied is wel in english belangrijkquote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Lekker belangrijk Mario, kijk jij nou maar naar Lieze die samen met Michel heel geil ijs zit te eten
muziek van zoey is gewoon voor een heel ander publiek, matt en nick weten een feestje op te bouwen en al stampend tot een climax te brengenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Naja, was geen A-class large festival DJ-werk hoor, maar het was OPRECHT () goed. Prima nummer keuze, goed gemixed en goede overgangen.
Nick was ook prima. Zoey daarintegen....
Uiterlijk waarschijnlijkquote:Op zondag 21 februari 2021 00:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die 20 jarige die gewoon is om in de voetbalkantine te draaien gaf zoey vandaag dj les. Ik kan niet geloven dat zoey de wereld rondreist
Siliconentieten en een USB stick is tegenwoordig kennelijk voldoendequote:
Lijkt wel een beetje op jill gister avond toen Thomas met liese ging etenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:35 schreef Flory het volgende:
Oelala, Lieze tochKijk Julie jaloers zijn
Dit krijgt nog een staartjequote:Op zondag 21 februari 2021 00:35 schreef Flory het volgende:
Oelala, Lieze tochKijk Julie jaloers zijn
Alles om de likesquote:Op zondag 21 februari 2021 00:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Siliconentieten en een USB stick is tegenwoordig kennelijk voldoende
ja hij was heel goed !!quote:Op zondag 21 februari 2021 00:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja? ik heb het gemist, was die sessie van Matt echt zo goed als ik hier lees?
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:40 schreef engine het volgende:
Julie "ik hoop echt dat we mogen uitslapen morgen"
Die zien we dus ook niet tot na de lunch morgen.
prima typering van mies, iedereen hier weet wie ik bedoelquote:Op zondag 21 februari 2021 00:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Het klinkt ehm help hoe zeg ik dit, niet aantrekkelijk
Zķ mee eens!quote:Op zondag 21 februari 2021 00:41 schreef Koen66 het volgende:
jammer van die vreselijke tattoo's toch bij Julie
En de piercings....quote:Op zondag 21 februari 2021 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Had verwacht dat Michel dit wel gewend is in zijn normale leven, maar hij wist er idd niet mee om te gaanquote:Op zondag 21 februari 2021 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
OMG 3 geile meiden. Michel weet er geen raad mee.
Je kunt er beter niet aan beginnen ...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Ik ook...samen zijn ze wel schattigquote:Op zondag 21 februari 2021 00:41 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop dat naomi nog even bij jill gaat liggen straks, of andersom
over die usbstick kan je niet vallen want die hebben nick en matt ookquote:Op zondag 21 februari 2021 00:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Siliconentieten en een USB stick is tegenwoordig kennelijk voldoende
Nokia 3310?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zie ik niet op m'n kleine telefoonschermpje
over een jaar of 30-50 bejaardetehuizen vol met bejaarden met tattoo'squote:Op zondag 21 februari 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt er beter niet aan beginnen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |