Absoluut. Vind het ook OPRECHT tof voor hem.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Matt is gestegen in rangorde bij mij. Die gast heeft niets teveel gezegd. Draait prima.
.
omdat deze productie te braaf isquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef SLP_ het volgende:
Waarom mogen ze in hemelsnaam niet hele nacht door??!
Nee, morgenvroeg pas .. ze moeten het zelf in de voorraadkamer gaan zettenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef Ireth het volgende:
Worden ze zeker zo weer een uur opgesloten omdat de boel weer opgeruimd moet worden
ja geen nominatie gelul graag maar ben er bang voor met mikequote:
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef GayGuy het volgende:
Ben nu heel even team Matt. Wat een lekkere vibe😃😃😃![]()
![]()
![]()
Moet gezegd worden !quote:Op zondag 21 februari 2021 00:06 schreef cheanny het volgende:
Mattje bedankt.. Mattje bedankt... Mattje Mattje Mattje bedankt!
![]()
![]()
![]()
nee morgen ze moesten na het ontbijt alles in de voorraad kamer neerzettenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:05 schreef Ireth het volgende:
Worden ze zeker zo weer een uur opgesloten omdat de boel weer opgeruimd moet worden
mis alleen 1 persoon, je weet wie...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was echt gezellig, zelfs in de cos. Top
Ja...quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
mis alleen 1 persoon, je weet wie...
Geen flauw ideequote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jerrel?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn jaquote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef Whuzz het volgende:
Bewoners. Het is tijd. Voor de nominatie.
Ja, was mooi geweest met Patje d'r bij.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow, ontbrak er iemand?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
normaliter wel maar bedoel afwezig in de cos...
Maar echt!quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
Wat triest dat ze de stekker eruit trekken. Zit de sfeer er eindelijk eens goed in...
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.
Is ie alweer weg?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow, ik weet het al. Ja man. Maar die is er denk ik wel. DGK kom snel terug kerel.
Combat-shoes. Maar wie draagt die nog ? Mannen met een echte lul !quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef Joyce-43 het volgende:
naomi heeft hem wel zitten, en wilde het net al zeggen wat een afgrijselijke schoenen heeft liese aan
Ik hoop het, geen idee verder wat er aan de hand isquote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon zo.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef aswesleep het volgende:
Heeft Julie alle wijn opgedronken of zo?
Het is pauze, even batterij-wissel, en dan tijd voor de 2e helftquote:Op zondag 21 februari 2021 00:11 schreef Hitchslap het volgende:
Wat triest dat ze de stekker eruit trekken. Zit de sfeer er eindelijk eens goed in...
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.quote:
Of vrouwenquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Combat-shoes. Maar wie draagt die nog ? Mannen met een echte lul !
dat meen je? belachelijk zegquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.
Is bedreigt door een paar eikels per mail. Laten ze mij maar bedreigen. Dan is het de laatste keer dat ze iemand bedreigt hebben. Maar laten we het maar gezellig houden voor nuquote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik hoop het, geen idee verder wat er aan de hand is
+1quote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef waxmask het volgende:
@:dgk_tegengas hoop dat je weel mee hebt gelurkt en wat filmpjes hebt geschoten, en hopelijk voor jou ook wel een leuke avond
Issie weer weg?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
en nu spijt haahquote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef Krambo het volgende:
Shit! Ik dacht dit feestje wordt toch weer een flop, ik ga een avondje Netflixen...
WTF?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigd via mail en komt waarschijnlijk hier vandaan. Heb hem mijn hulp al aangeboden.
Waarom en door wie en kunnen we hem helpen?quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had dreigmails ontvangen incl. adresgegevens.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Zijn bijdrage hier voegt voor velen wat toe aan de BB-beleving
Welke kneus heeft dat op zijn/haar geweten, en waarom trekt DGK zich iets aan van zo'n zure nobody?
Het is niet de eerste keer dat hij bedreigt is. Is in het verleden ook al eens gebeurt. Maar DGK heeft mijn hulp. Gebeurt niet weer. Maar hij is behoorlijk van slag.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:14 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Zijn bijdrage hier voegt voor velen wat toe aan de BB-beleving
Welke kneus heeft dat op zijn/haar geweten, en waarom trekt DGK zich iets aan van zo'n zure nobody?
Gedraag jequote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike wurgt naomi met een kussen . Exit mike fysiek geweld
Hulp nodig? Laat maar weten.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Close Encounters??quote:Op zondag 21 februari 2021 00:15 schreef Biste het volgende:
Naomi vraagt Clouseau. Julie begint Marco Borsato te zingen![]()
![]()
sick f*cksquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had dreigmails ontvangen incl. adresgegevens.
Geen idee waarom/hoe/wat.
Mensen zijn triest, als ze dat doen. Sterkte @DGKquote:Op zondag 21 februari 2021 00:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is bedreigt door een paar eikels per mail. Laten ze mij maar bedreigen. Dan is het de laatste keer dat ze iemand bedreigt hebben. Maar laten we het maar gezellig houden voor nu
Komt goed kerel. Heb hem aangeven eerst aangifte te doen. Maar heb nu ook al wat dagen niets van hem gehoord.quote:
Uw adresgegevens ???quote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had dreigmails ontvangen incl. adresgegevens.
Geen idee waarom/hoe/wat.
Kan in één moeite door indien gewenstquote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las Julie, maar je bedoelt natuurlijk Mike
Nee, dit is toch wel het beste wat ik vanuit het buurland had gehoord en het mooiste met die grote donkere ogen.quote:
Zijn adres. Maar laten we het maar even laten rusten in de lobbyquote:
Pfff geloof ik, idioten, dan denk je goed te doen (en dat deed hij zéker!)quote:Op zondag 21 februari 2021 00:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat hij bedreigt is. Is in het verleden ook al eens gebeurt. Maar DGK heeft mijn hulp. Gebeurt niet weer. Maar hij is behoorlijk van slag.
Ik heb mijn hulp al aangeboden en neem van mij aan, daar red hij het wel meequote:Op zondag 21 februari 2021 00:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Pfff geloof ik, idioten, dan denk je goed te doen (en dat deed hij zéker!)
Kunnen we iets doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |