Diepe, diepe weerslag. Verkapt trauma. #prayforaoibhin @Aoibhinquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Strani het volgende: [..] Jobi heeft vorig jaar een dagje Urk gedaan en hoort nu hele andere dingen.
Zo'n lijstjesvideo beweerde al dat Memoria niet had gewonnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:57 schreef molloot200 het volgende:
Nou dan redden ze het nog net op 20 februari met de bekendmaking
Dit had in een half uur gefixt kunnen zijn maar nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:59 schreef molloot200 het volgende:
Geef gewoon de uitslag en Zoom in je vrije tijd Blas
Hoe dan ook wordt de dubbele betekenis gewaardeerdquote:Op zondag 21 februari 2021 00:00 schreef Strani het volgende:
Nog even volhouden, zegt Blas tegen de mensen thuis. Hij bedoelt met de pandemie, niet met de lengte van deze show.
Dan hadden we wel levende kaartspellen, dodentrappen, maatschappelijke thema's, drollen in de orkestbak, etc. tegengekomen. Dit is verrassend beschaafd, alleen nogal langquote:
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:01 schreef Momo het volgende:
Wanneer komt de krabpaal uit de coulissen ?
Bij Sanremo heb je wel 20+ nummers dus als je het in perspectief zet duurt deze voorronde wel langerquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan hadden we wel levende kaartspellen, dodentrappen, maatschappelijke thema's, drollen in de orkestbak, etc. tegengekomen. Dit is verrassend beschaafd, alleen nogal lang
Ik heb die week vrijquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.
Luiers, infuus, ik ga alles inslaanquote:Op zondag 21 februari 2021 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idioot veel zin in de gouden krabpaal-competitie.
Haha ja klopt, maar van San Remo zijn het dagenlang diezelfde 20+ nummers Wel over het algemeen van een heel hoge kwaliteitquote:Op zondag 21 februari 2021 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Bij Sanremo heb je wel 20+ nummers dus als je het in perspectief zet duurt deze voorronde wel langer
Verdomme, Fred.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:04 schreef Fred_B het volgende:
Interessante keuze van Spanje. Ik vrees dat dit niet memorabel en goed genoeg gaat zijn voor een plek in de Top 20.
Ik ga nu onder de wol en ik lees later wel over welk liedje deze tekst gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |