abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 14:28:34 #1
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198111505
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+




Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198111544
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

Comedy, duurt half uurtje per aflevering. Als je doodgaat word je ge'upload' naar een virtual reality. Wil niet teveel uitleggen, gewoon eerste aflevering kijken. Heerlijk bizar en droge humor.
Hahaha, grappig, zoiets heeft mijn lief ook eens gefantaseerd :D Die gaan we eens bekijken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198111966
Wat een lekker weer :) maakt een lockdown een stuk dragelijker.
pi_198112151
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff stuk bijgelezen. I O+ deze SC, heb me kapotgelachen _O-

Hele dag weer goed (Al was 'ie om te beginnen al zeker niet slecht) _O_

  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 15:34:33 #5
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198112242
En dan ga ik morgen voor het eerst in tijden mijn pa weer eens opzoeken in het zonnige Maastricht waar het rond de 18 a 19 graden zal zijn. :Y

Hebben we maart volledig overgeslagen en zijn we in een klap naar april gegaan ofzo?

pi_198112419
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
En dan ga ik morgen voor het eerst in tijden mijn pa weer eens opzoeken in het zonnige Maastricht waar het rond de 18 a 19 graden zal zijn. :Y

Hebben we maart volledig overgeslagen en zijn we in een klap naar april gegaan ofzo?

[ afbeelding ]
Heerlijk, ff je pa weer kunnen knijpen. O+
Het weer is bizar mooi inderdaad. :Y

pi_198112424
Ik heb de achterdeur gewoon openstaat *O*

Het ruikt naar lente O+

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 15:52:03 #8
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198112441
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de achterdeur gewoon openstaat *O*

Het ruikt naar lente O+

https://media1.tenor.com/(...)r.gif?itemid=3999274
Nee, hier nog steeds naar terpentine :')
pi_198112462
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee, hier nog steeds naar terpentine :')
pi_198112474
quote:
18s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:52 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee, hier nog steeds naar terpentine :')
:D!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198112534
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
En dan ga ik morgen voor het eerst in tijden mijn pa weer eens opzoeken in het zonnige Maastricht waar het rond de 18 a 19 graden zal zijn. :Y

Hebben we maart volledig overgeslagen en zijn we in een klap naar april gegaan ofzo?

[ afbeelding ]

Spring is coming. It is happening. Again. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

die nieuwe heb ik nog niet gezien, is dat de moeite waard?
Zeker kijken, heb me kostelijk vermaakt. Wel een erg lang seizoen, 20 of 22 afleveringen geloof ik. Maar erg tof.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 13:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Beetje in het sfeertje van Veronica Mars was Limitless (de serie) ook erg vet. Eerst de film kijken en daarna de serie.

En.. Mocht er iemand Amazon Prime hebben (proefabonnementje, kost bijna niets erna): Upload is echt een bizarre serie, schitterend.
Cool, kan nog wel wat nieuwe series gebruiken, de laatste is alweer een tijd geleden. Upload klinkt wel leuk. Hier geen Netxflix, maar alles is wel te vinden online. ;)

Verder wil ik vandaag - ondanks het weer - toch wel een beetje uitroepen tot persoonlijke kutdag. :{w

Eerst effe bijkomen dan maar.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 16:00:31 #12
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198112571
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:57 schreef Salina het volgende:


Verder wil ik vandaag - ondanks het weer - toch wel een beetje uitroepen tot persoonlijke kutdag. :{w

Eerst effe bijkomen dan maar.

afbeelding ]
Why? :{
pi_198112623
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:57 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Spring is coming. It is happening. Again. :)
[..]

Zeker kijken, heb me kostelijk vermaakt. Wel een erg lang seizoen, 20 of 22 afleveringen geloof ik. Maar erg tof.
[..]

Cool, kan nog wel wat nieuwe series gebruiken, de laatste is alweer een tijd geleden. Upload klinkt wel leuk. Hier geen Netxflix, maar alles is wel te vinden online. ;)

Verder wil ik vandaag - ondanks het weer - toch wel een beetje uitroepen tot persoonlijke kutdag. :{w

Eerst effe bijkomen dan maar.

[ afbeelding ]
pi_198112683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Why? :{
Oh, het kon slechter. Maar uren bezig geweest met kapotte wasmachine en een kapot...kapsel.

Wasmachine geeft opeens de geest, weet niet wat er mis is. Nu draait ie toch weer (na 5 pogingen ofzo) maar geen idee of het programma uitgedraaid wordt. Dan maar handwasje ofzo.

Gisteravond begonnen met mezelf te knippen. Ging best goed. Vanmorgen nog een beetje afmaken/bijknippen. Had niet in de gaten dat ie nog in de laatste stand stond (1mm), dus de helft van de achterkant was opeens half kaal. _O- Dus daarna uren bezig geweest de rest van de achterkant ook maar op 1 mm te krijgen, gaat nog best lastig als je alleen bent en met een spiegel in de hand tegen de andere spiegel reflecteert om iets te zien van wat je doet, en ja, dan moet de rest van achter en van de zijkant ook maar wat korter anders staat het natuurlijk niet. Uiteindelijk nog wel redelijk gefixt geloof ik, al heb ik wel eens beter geknipselde kapsels bij mezelf gezien.

Daar ging mijn hele middag. Ik stond ook pas laat op want weekend, dus ja, geen zon gezien tot nu toe. :s)
O, wasje is nu nog aan het draaien...zullen zien hoe lang ie het volhoudt. Binnenkort toch een nieuwe kopen denk ik.

Anyway, toch blijft dit een mooie dag voor iedereen en het blijft een leuke gezellige SC vol vermaak. Let niet op deze persoonlijke downer. :P
Ga gewoon door, ik vermaak me wel hier. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198112721
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:06 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh, het kon slechter. Maar uren bezig geweest met kapotte wasmachine en een kapot...kapsel.

Wasmachine geeft opeens de geest, weet niet wat er mis is. Nu draait ie toch weer (na 5 pogingen ofzo) maar geen idee of het programma uitgedraaid wordt. Dan maar handwasje ofzo.

Gisteravond begonnen met mezelf te knippen. Ging best goed. Vanmorgen nog een beetje afmaken/bijknippen. Had niet in de gaten dat ie nog in de laatste stand stond (1mm), dus de helft van de achterkant was opeens half kaal. _O- Dus daarna uren bezig geweest de rest van de achterkant ook maar op 1 mm te krijgen, en ja, dan moet de rest van de zijkant ook maar wat korter anders staat het natuurlijk niet. Uiteindelijk nog wel redelijk gefixt geloof ik, al heb ik wel eens beter geknipselde kapsels bij mezelf gezien.

Daar ging mijn hele middag. Ik stond ook pas laat op want weekend, dus ja, geen zon gezien tot nu toe. :s)
O, wasje is nu nog aan het draaien...zullen zien hoe lang ie het volhoudt. Binnenkort toch een nieuwe kopen denk ik.
Moest stiekem toch lachen... :@
Militairenkoppie... ook leuk! ;)
pi_198112800
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Moest stiekem toch lachen... :@
Militairenkoppie... ook leuk! ;)
Bovenkant is nog gewoon wat langer hoor. Zo heb ik het altijd, zijkant en achterkant kort, bovenkant langer, gelaagd. Uiteindelijk ziet het er best ok uit, alleen de achterkant is wat rommelig denk ik. Maar het is niet dat ik veel mensen zie de laatste tijd, dus ja, om even een mede-user hier te "quoten":

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 16:14:41 #17
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198112802
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:06 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh, het kon slechter. Maar uren bezig geweest met kapotte wasmachine en een kapot...kapsel.

Wasmachine geeft opeens de geest, weet niet wat er mis is. Nu draait ie toch weer (na 5 pogingen ofzo) maar geen idee of het programma uitgedraaid wordt. Dan maar handwasje ofzo.

Gisteravond begonnen met mezelf te knippen. Ging best goed. Vanmorgen nog een beetje afmaken/bijknippen. Had niet in de gaten dat ie nog in de laatste stand stond (1mm), dus de helft van de achterkant was opeens half kaal. _O- Dus daarna uren bezig geweest de rest van de achterkant ook maar op 1 mm te krijgen, gaat nog best lastig als je alleen bent en met een spiegel in de hand tegen de andere spiegel reflecteert om iets te zien van wat je doet, en ja, dan moet de rest van achter en van de zijkant ook maar wat korter anders staat het natuurlijk niet. Uiteindelijk nog wel redelijk gefixt geloof ik, al heb ik wel eens beter geknipselde kapsels bij mezelf gezien.

Daar ging mijn hele middag. Ik stond ook pas laat op want weekend, dus ja, geen zon gezien tot nu toe. :s)
O, wasje is nu nog aan het draaien...zullen zien hoe lang ie het volhoudt. Binnenkort toch een nieuwe kopen denk ik.

Anyway, toch blijft dit een mooie dag voor iedereen en het blijft een leuke gezellige SC vol vermaak. Let niet op deze persoonlijke downer. :P
Ga gewoon door, ik vermaak me wel hier. :Y)
Lol, ja van je kapsel is wel een beetje suffig he ;)
Gebruik je niet van die kammetjes op de tondeuse dan? Ik zet altijd een 12 mm kammetje erop als ik mijn zijkanten en achterkant opscheer, dan wordt het nooit korter dan die 12 mm. Kan niet misgaan :P

En wasmachine, ja dat is balen man.
Om je een iets beter gevoel te geven; het bitumen dak van mijn schuur die ik heb omgebouwd tot mancave/drumstudio blijkt fucked te zijn en in zijn geheel te moeten worden vervangen... Gaat zeker enkele duizenden euro's kosten. Daar kan je wel een paar leuke wasmachines van kopen ;) #ikgafailliet
pi_198112826
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef Salina het volgende:

[..]

Bovenkant is nog gewoon wat langer hoor. Zo heb ik het altijd, zijkant en achterkant kort, bovenkant langer, gelaagd. Uiteindelijk ziet het er best ok uit, alleen de achterkant is wat rommelig denk ik. Maar het is niet dat ik veel mensen zie de laatste tijd, dus ja, om even een mede-user hier te "quoten":

[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen! :)
pi_198112834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Lol, ja van je kapsel is wel een beetje suffig he ;)
Gebruik je niet van die kammetjes op de tondeuse dan? Ik zet altijd een 12 mm kammetje erop als ik mijn zijkanten en achterkant opscheer, dan wordt het nooit korter dan die 12 mm. Kan niet misgaan :P

En wasmachine, ja dat is balen man.
Om je een iets beter gevoel te geven; het bitumen dak van mijn schuur die ik heb omgebouwd tot mancave/drumstudio blijkt fucked te zijn en in zijn geheel te moeten worden vervangen... Gaat zeker enkele duizenden euro's kosten. Daar kan je wel een paar leuke wasmachines van kopen ;) #ikgafailliet
O jawel, ik heb ook kammetjes, ik had er eentje opstaan maar die kun je zelf verschuiven van 20-25 mm tot 1 mm. Ik dacht dat ie op 5 mm stond. Maar bij het uitzetten schuif ik het kammetje altijd terug tot 1, geen idee waarom.

Sterkte met je dak man! Da's kut. :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Pics or it didn't happen! :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198112845
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Lol, ja van je kapsel is wel een beetje suffig he ;)
Gebruik je niet van die kammetjes op de tondeuse dan? Ik zet altijd een 12 mm kammetje erop als ik mijn zijkanten en achterkant opscheer, dan wordt het nooit korter dan die 12 mm. Kan niet misgaan :P

En wasmachine, ja dat is balen man.
Om je een iets beter gevoel te geven; het bitumen dak van mijn schuur die ik heb omgebouwd tot mancave/drumstudio blijkt fucked te zijn en in zijn geheel te moeten worden vervangen... Gaat zeker enkele duizenden euro's kosten. Daar kan je wel een paar leuke wasmachines van kopen ;) #ikgafailliet
Hier gebruik ik voor de jongens altijd 6mm aan de zij- en achterkant. Maar 1 is wel heel kort... :D :@
pi_198113087
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:17 schreef Salina het volgende:

[..]

O jawel, ik heb ook kammetjes, ik had er eentje opstaan maar die kun je zelf verschuiven van 20-25 mm tot 1 mm. Ik dacht dat ie op 5 mm stond. Maar bij het uitzetten schuif ik het kammetje altijd terug tot 1, geen idee waarom.

Sterkte met je dak man! Da's kut. :(
[..]

[ afbeelding ]

:(
Krijg je mijn haar ook niet te zien! :{w }:|

Ah... foto al viavia gekregen!



Hele verbetering. Niks meer aan doen! :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Mammietje op 20-02-2021 16:44:13 ]
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:28:48 #22
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198120600
Ik heb (ook) een nieuw kapsel O-) O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:39:24 #23
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198120872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef Salina het volgende:

[..]

Bovenkant is nog gewoon wat langer hoor. Zo heb ik het altijd, zijkant en achterkant kort, bovenkant langer, gelaagd. Uiteindelijk ziet het er best ok uit, alleen de achterkant is wat rommelig denk ik. Maar het is niet dat ik veel mensen zie de laatste tijd, dus ja, om even een mede-user hier te "quoten":

[ afbeelding ]
Herkenbaar. Een ex-vriendinnetje van me was kapster in opleiding, die zei: "Ik kan herenkapsels prima knippen, geen probleem!"

Gevolg van die knipbeurt was dat de tondeuse er rondom overheen is gegaan en toen ze 't daarna zag was 't uit :P

Waarom denk je dat 't rommelig is? Omdat het zo voelt? Indien het echt niet anders is, helemaal kort en het ownen ^O^
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:39:49 #24
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198120887
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb (ook) een nieuw kapsel O-) O+
Kappers zijn dicht, leugens :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:42:40 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198120964
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kappers zijn dicht, leugens :P
UI O-) :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:43:13 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198120972
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kappers zijn dicht, leugens :P
Ik ben wel benieuwd hoe Rutte zijn kapsel exact hetzelfde weet te houden qua lengte.

Verdacht hoor.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:43:37 #27
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198120985
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

UI :P
Ik laat het aan @Mr.Sandman over om foute opmerkingen over poezen te maken, daar begin ik niet aan.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:44:53 #28
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe Rutte zijn kapsel exact hetzelfde weet te houden qua lengte.

Verdacht hoor.
Dat heeft hij toch niet? Hij heeft flink grijze bakkebaarden de laatste tijd. Kan zijn dat zn haar niet zo hard groeit, maar het is in geval een stuk meer onverzorgd dan het eerst was.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:46:16 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198121054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:44 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat heeft hij toch niet? Hij heeft flink grijze bakkebaarden de laatste tijd. Kan zijn dat zn haar niet zo hard groeit, maar het is in geval een stuk meer onverzorgd dan het eerst was.
Oh, dat is me niet echt opgevallen _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:48:09 #30
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh, dat is me niet echt opgevallen _O-
Kijk maar bij de video van dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)aatregelen~a95e6906/

Hoeft de video niet eens te starten :)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:49:48 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik laat het aan @:Mr.Sandman over om foute opmerkingen over poezen te maken, daar begin ik niet aan.
Hiervóór was het ook al een kat hoor :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:50:15 #32
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198121143
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:48 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kijk maar bij de video van dit artikel: https://www.ad.nl/politie(...)aatregelen~a95e6906/

Hoeft de video niet eens te starten :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:52:06 #33
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121203
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hiervóór was het ook al een kat hoor :P
Haha oké. Mooie kat dan :6

Serieuze brainfart tussendoor. Zijn trimsalons eigenlijk nog wel legaal open? Zo ja, dan kan @Salina daar zijn kapsel misschien fixen :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:55:07 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121273
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:52 schreef chratnox het volgende:

[..]

Serieuze brainfart tussendoor. Zijn trimsalons eigenlijk nog wel legaal open? Zo ja, dan kan @:Salina daar zijn kapsel misschien fixen :P
Geen idee. Meeste katten worden niet getrimd denk ik
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:57:13 #35
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121334
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Geen idee. Meeste katten worden niet getrimd denk ik
@Salina Ik denk dat we een loophole gevonden hebben. Ga naar een trimsalon en zeg dat je je identificeert als een lief hondje en de vacht op je hoofd geschoren wil hebben. Met de juiste zwoele (niet te zwoel!) blik kun je ze gegarandeerd zo ver krijgen O-)
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198121343
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:43 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik laat het aan @:Mr.Sandman over om foute opmerkingen over poezen te maken, daar begin ik niet aan.
Ik waag me niet aan een rode poes. :{w
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 22:58:20 #37
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121364
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik waag me niet aan een rode poes. :{w
Ik wist dat deze kwam! :D

* chratnox mompelt iets over echte schippers
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 22:59:57 #38
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121409
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik waag me niet aan een rode poes. :{w
Watje :D _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198121430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:

Gevolg van die knipbeurt was dat de tondeuse er rondom overheen is gegaan en toen ze 't daarna zag was 't uit :P

_O-

Best wel wreed.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198121475
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Watje :D _O-
Ik heb ooit een poging gedaan. :P Dan maar geen echte schipper.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:03:20 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121502
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik heb ooit een poging gedaan. :P Dan maar geen echte schipper.
:'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:04:17 #42
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121521
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:02 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik heb ooit een poging gedaan. :P Dan maar geen echte schipper.
_O- Note to self. Mr.Sandman is geen Mozes.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:04:52 #43
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121535
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:

[..]

_O- Note to self. Mr.Sandman is geen Mozes.
Scherp! O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198121543
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:04 schreef chratnox het volgende:

[..]

_O- Note to self. Mr.Sandman is geen Mozes.
Vingerverven was leuk, op de basisschool.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:06:45 #45
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121585
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:05 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Vingerverven was leuk, op de basisschool.
Ik verslikte me zowat in mn drinken O+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:07:32 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik verslikte me zowat in mn drinken O+
_O-

Maar hij snapt het niet :N
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198121639
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik verslikte me zowat in mn drinken O+
:D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198121671
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-

Maar hij snapt het niet :N
Verlicht mij.

Kan me niet voorstellen dat het normaal is. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:12:03 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121731
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Verlicht mij.

Kan me niet voorstellen dat het normaal is. :P
:D Gewoon de Mozes-vergelijking :P
Maar qua seks wordt het een janboel, maar niemand gaat er dood aan hoor... :D

En niemand verwacht een potje cunnilingus 😳
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:13:50 #50
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121783
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:09 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Verlicht mij.

Kan me niet voorstellen dat het normaal is. :P
Mozes heeft de rode zee gespleten zodat hij met zijn volgelingen droog kon passeren. Dus, als je Mozes zou zijn zou je geen last van de rode zee hebben.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:16:28 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198121850
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mozes heeft de rode zee gespleten zodat hij met zijn volgelingen droog kon passeren. Dus, als je Mozes zou zijn zou je geen last van de rode zee hebben.
Dat dus :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198121898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mozes heeft de rode zee gespleten zodat hij met zijn volgelingen droog kon passeren. Dus, als je Mozes zou zijn zou je geen last van de rode zee hebben.
Technisch gezien zou je kunnen zeggen dat je de rode zee splijt zodra je seks hebt. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:18:57 #53
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121920
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D Gewoon de Mozes-vergelijking :P
Maar qua seks wordt het een janboel, maar niemand gaat er dood aan hoor... :D

En niemand verwacht een potje cunnilingus 😳
Moest ineens denken aan een verhaal van 'vroegah'.

Toen ik een jaar of 15 was gingen we regelmatig zwemmen met een groepje. Één van de gasten in het groepje had net een nieuwe vriendin die mee was, en die had bedacht dat het een heel goed idee was om een wit badpak te dragen op het moment van rode zee.

Daarna hoefde ik als schipper ook niet persé meer over te varen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198121947
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

Maar qua seks wordt het een janboel, maar niemand gaat er dood aan hoor... :D

En niemand verwacht een potje cunnilingus 😳
Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo. :P

Om over het tweede maar niet eens te beginnen.. _O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:20:53 #55
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198121977
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo. :P

Om over het tweede maar niet eens te beginnen.. _O-
Ik vraag me wel af waar @Mammietje is. Heb de foto nog niet gekregen om te uploaden.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  zaterdag 20 februari 2021 @ 23:23:02 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198122031
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo. :P

Om over het tweede maar niet eens te beginnen.. _O-
Hoe kom je erbij? Ik was niet eens serieus :P


En mijn vriend hoeft ook niet te vrezen :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198122038
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:18 schreef chratnox het volgende:

[..]

Moest ineens denken aan een verhaal van 'vroegah'.

Toen ik een jaar of 15 was gingen we regelmatig zwemmen met een groepje. Één van de gasten in het groepje had net een nieuwe vriendin die mee was, en die had bedacht dat het een heel goed idee was om een wit badpak te dragen op het moment van rode zee.

Daarna hoefde ik als schipper ook niet persé meer over te varen.

Was op zoek naar toepasselijke muziek.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198122097
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij? Ik was niet eens serieus :P

En mijn vriend hoeft ook niet te vrezen :P
Nee dat snapte ik. ;)

Je doet niet aan seks?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 23:27:48 #59
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198122137
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]


Was op zoek naar toepasselijke muziek.
Ik hou zo van het internet. Pas geleden een 10 uur lange 'Nein Nein Nein' (Inglorious Basters) gevonden en maatje mee zitten irriteren.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198122752
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Waarom denk je dat 't rommelig is? Omdat het zo voelt? Indien het echt niet anders is, helemaal kort en het ownen ^O^
Zo erg is het nu ook weer niet. Het is meer van...sommige stukjes zijn 1mm, anderen 3mm. Heb het idee dat er een stukje 1mm in het 3mm gebied zit, maar het kan ook de lichtval zijn. Of de toenemende grijze haartjes. Ik hou het daar maar op, mocht ik er toch op worden aangesproken. ;)

Anyway, ik laat het maar zo. Kan er nu niets meer aan doen zonder het erger te maken. Voorkant en zijkant zien er prima uit dus ik kan gewoon mijn digitale meetings doen. :7 :Y)
Tis alleen dat ik best perfectionistisch ben dus dat stukje grijs gebied zit me niet helemaal lekker.

Tip voor de honden/kattentrimmer bewaar ik even.

[ Bericht 7% gewijzigd door Salina op 21-02-2021 00:23:03 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 21 februari 2021 @ 00:30:36 #61
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198123452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee dat snapte ik. ;)

Je doet niet aan seks?
Wat denk je zelf?! 3 times a day :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198123732
pi_198123743
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?! 3 times a day :P
He, wat zit je haar leuk. :)
Heb wel eens beroerdere kapsels gezien de laatste tijd.. :Y
pi_198123798
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?! 3 times a day :P

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198123821
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef Salina het volgende:

[..]

Zo erg is het nu ook weer niet. Het is meer van...sommige stukjes zijn 1mm, anderen 3mm. Heb het idee dat er een stukje 1mm in het 3mm gebied zit, maar het kan ook de lichtval zijn. Of de toenemende grijze haartjes. Ik hou het daar maar op, mocht ik er toch op worden aangesproken. ;)

Anyway, ik laat het maar zo. Kan er nu niets meer aan doen zonder het erger te maken. Voorkant en zijkant zien er prima uit dus ik kan gewoon mijn digitale meetings doen. :7 :Y)
Tis alleen dat ik best perfectionistisch ben dus dat stukje grijs gebied zit me niet helemaal lekker.

Tip voor de honden/kattentrimmer bewaar ik even.
pi_198123854
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:09 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pi_198123912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef Salina het volgende:

Tip voor de honden/kattentrimmer bewaar ik even.
Ik las kattenrimmer.

:{
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198123963
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:30 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik las kattenrimmer.

:{
pi_198123972
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:30 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik las kattenrimmer.

:{
Misschien is dat meer iets voor @chratnox
Voor mij gewoon het normale werk.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198124069
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:

[..]

Misschien is dat meer iets voor @:chratnox
Voor mij gewoon het normale werk.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:

[..]

Misschien is dat meer iets voor @:chratnox
Voor mij gewoon het normale werk.

[ afbeelding ]
Die kan het wel goed zeg. :Y
pi_198124245
Hé, hoe is het hier? Iets gemist vandaag?
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 07:12:26 #73
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198124747
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:

[..]

Misschien is dat meer iets voor @:chratnox
Voor mij gewoon het normale werk.

[ afbeelding ]
Je bedoelt een tondeuse over een kat heen halen? Nooit gedaan, denk niet dat het me in dank afgenomen zal worden.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198124904
Ik heb mijzelf gistermiddag ook voorzien van een AVK-tje.
Een Aerodynamisch Verantwoord Kapsel :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198125505
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mijzelf gistermiddag ook voorzien van een AVK-tje.
Een Aerodynamisch Verantwoord Kapsel :7


quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 07:12 schreef chratnox het volgende:

[..]

Je bedoelt een tondeuse over een kat heen halen? Nooit gedaan, denk niet dat het me in dank afgenomen zal worden.
Zoiets ja. :+
Niet helemaal zoals het hoort, maar voor jou keur ik hem goed. Dat is zeg maar de 18-min versie. _O-
Mr.Sandman kan je de 18-plus versie wel vertellen.

Tevens: goedemorgen ieders, op deze mooiste dag van het jaar tot nu toe.

Nu eerst: koffie. Luie stoel staat al buiten op het balkon. Koffie en ochtendzon. O+

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198125580
Wordt een heerlijke dag *O*
Nu even sporten, daarna lekker naar buiten met mijn zoontje en vanmiddag komt er bezoek lekker een biertje drinken of op het balkon of in de tuin ^O^
pi_198125684
Een hittegolf?
Laat me niet lachen man het is amper 18c buiten dat is juist super lekker weer om buiten te zijn, doorgaans stoken we onze woningen op 22c.
pi_198125852
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Een hittegolf?
Laat me niet lachen man het is amper 18c buiten dat is juist super lekker weer om buiten te zijn, doorgaans stoken we onze woningen op 22c.
Of je leest het zo dat een hoop mensen door alles wat er de laatste tijd gaande is wat oververhit raken, met verhitte discussies en zulks...
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198125892
Arme @Salina . Ik zeg: own it!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198125898
Hoe is het met @Mammietje?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198125912
quote:
6s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of je leest het zo dat een hoop mensen door alles wat er de laatste tijd gaande is wat oververhit raken, met verhitte discussies en zulks...
Ik weet wel dat de titel sarcasme is hoor, maar het is wel weer heel toevallig die combi.
pi_198125986
quote:
6s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Of je leest het zo dat een hoop mensen door alles wat er de laatste tijd gaande is wat oververhit raken, met verhitte discussies en zulks...


Tss....SC-humor niet snappen. Toch leuk dat je hier komt posten @mrevil1337 :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Arme @:Salina . Ik zeg: own it!

[ afbeelding ]




Zo sta ik voor de spiegel. O yeah.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 10:22:50 #83
5428 crew  miss_sly
pi_198126035
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:13 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]

Ik weet wel dat de titel sarcasme is hoor, maar het is wel weer heel toevallig die combi.
Dat is geen toeval :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198126048
Als je in de stemming bent voor een podcast: deze is briljant. Het begint als volgt:

And he leaves, and I turn the light on again, and it looks like a crime scene. There is blood everywhere. This is the first time I had seen so much of my own menstrual fluid. I was afraid of it. I couldn't even fathom what he was going to think about it. And then I don't know how this happened, but my very own like red, bloody hand print is on his white wall. I just panicked. He didn't have any water or anything in his room, so I used my own saliva to wipe the bloody hand print off of the wall, like, out, out, damn spot.

Next, she bundles up the sheets, but she has no idea what to do with them. She starts to put them in the hamper, but then realizes that he would still have to take them and wash them himself, which she cannot bear to imagine. She peeks under his bed to see if she can stash them there, but then she thinks, no, no, that's crazy. He'll still find them. Geoffrey will be out of the bathroom any minute. She's running out of options.

So I stuff them into my own backpack.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 10:30:26 #85
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198126126
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Een hittegolf?
Laat me niet lachen man het is amper 18c buiten dat is juist super lekker weer om buiten te zijn, doorgaans stoken we onze woningen op 22c.
Toen ik de TT maakte dacht ik: Iedereen is de hele dag oververhit, dus er is een golf van oververhitting, dus een oververhittegolf :+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 10:39:43 #86
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198126226
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 09:41 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

Zoiets ja. :+
Niet helemaal zoals het hoort, maar voor jou keur ik hem goed. Dat is zeg maar de 18-min versie. _O-
Mr.Sandman kan je de 18-plus versie wel vertellen.

Tevens: goedemorgen ieders, op deze mooiste dag van het jaar tot nu toe.

Nu eerst: koffie. Luie stoel staat al buiten op het balkon. Koffie en ochtendzon. O+

[ afbeelding ]
O+ Moest even wat werk doen, dus in de tuin gaan zitten. Wat is dat toch heerlijk, om gewoon buiten te kunnen werken. Behalve dat in de achtertuin van 't huurhuis waar ik nu zit bomen staan die pollen hebben, dus mijn hooikoorts al zegt: Ik ben er weer, hoiii! Heb je me gemist?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198126460
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Als je in de stemming bent voor een podcast: deze is briljant. Het begint als volgt:

And he leaves, and I turn the light on again, and it looks like a crime scene. There is blood everywhere. This is the first time I had seen so much of my own menstrual fluid.


quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

O+ Moest even wat werk doen, dus in de tuin gaan zitten. Wat is dat toch heerlijk, om gewoon buiten te kunnen werken. Behalve dat in de achtertuin van 't huurhuis waar ik nu zit bomen staan die pollen hebben, dus mijn hooikoorts al zegt: Ik ben er weer, hoiii! Heb je me gemist?
Elk jaar weer hè.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198126638
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:57 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198126877
De zon doet pijn aan mijn ogen.

:')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198126952
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe is het met @:Mammietje?


pi_198127114
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 11:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
De zon doet pijn aan mijn ogen.

:')
  zondag 21 februari 2021 @ 12:04:08 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198127469
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 01:01 schreef Mammietje het volgende:

[..]

He, wat zit je haar leuk. :)
Heb wel eens beroerdere kapsels gezien de laatste tijd.. :Y
Dank je *)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198127675
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank je *)
pi_198127692
Werkelijk weer zonovergoten vandaag. Lekker. O+
  zondag 21 februari 2021 @ 12:24:59 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198127739
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef Mammietje het volgende:
Werkelijk weer zonovergoten vandaag. Lekker. O+
Sluierbewolking, en dus een wat waterig zonnetje -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_198127767
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Sluierbewolking, en dus een wat waterig zonnetje -O-
Ow.... dat is wel een tegenvallertje dan. -O-
Misschien breekt ie straks nog door. ;)
  zondag 21 februari 2021 @ 12:50:29 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198128232
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ow.... dat is wel een tegenvallertje dan. -O-
Misschien breekt ie straks nog door. ;)
Was voorspeld in het westen/ad kust..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 12:54:05 #98
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198128307
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met de positiviteit in dit topic is zelfs het positiviteitstopic een negativiteitstopic. Vraag me af wat het 'gewone' topic daarmee is :?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198128374
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Was voorspeld in het westen/ad kust..
Daar woon ik ook en het is me inmiddels duidelijk wat je bedoelt! :D ;)
Maar het is evengoed heerlijk! :Y
pi_198128387


[ Bericht 100% gewijzigd door Mammietje op 21-02-2021 12:59:11 ]
  zondag 21 februari 2021 @ 13:01:43 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198128465
Hoi. Hoop gemist :P

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 13:02:31 #102
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198128483
@Mammietje ik was net een reactie op je geweldige post aan 't typen, haal je 'm weg :(

Dit wilde ik typen:
quote:
Sorry, het was niet te zien. Je ziet er stralend uit, dus ik dacht niet dat je net wakker was. Zo beter? :*
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198128493
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

Met de positiviteit in dit topic is zelfs het positiviteitstopic een negativiteitstopic. Vraag me af wat het 'gewone' topic daarmee is :?
pi_198128512
quote:
2s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoi. Hoop gemist :P

[ afbeelding ]
pi_198128535
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:02 schreef chratnox het volgende:
@:Mammietje ik was net een reactie op je geweldige post aan 't typen, haal je 'm weg :(

Dit wilde ik typen:
[..]

  zondag 21 februari 2021 @ 13:11:23 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198128606
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 12:54 schreef chratnox het volgende:

[..]

Met de positiviteit in dit topic is zelfs het positiviteitstopic een negativiteitstopic. Vraag me af wat het 'gewone' topic daarmee is :?
Af en toe het idee dat dat topic bedoeld is voor mensen die houden van pijn :D Elke dag dezelfde discussies, dezelfde users die persoonlijk worden, dezelfde dooddoeners, etc.

En toch blijf ik er terugkomen :+

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198128681
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Af en toe het idee dat dat topic bedoeld is voor mensen die houden van pijn :D Elke dag dezelfde discussies, dezelfde users die persoonlijk worden, dezelfde dooddoeners, etc.

En toch blijf ik er terugkomen :+

[ afbeelding ]
Ik heb het vervangen door dit:



Doet net zoveel pijn maar minder ergernis! :+
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 13:16:40 #108
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198128691
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Af en toe het idee dat dat topic bedoeld is voor mensen die houden van pijn :D Elke dag dezelfde discussies, dezelfde users die persoonlijk worden, dezelfde dooddoeners, etc.

En toch blijf ik er terugkomen :+

[ afbeelding ]
Olivia! Over pijn gesproken, Fringe. Wat een serie was dat O+
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198128776
Maar ja... af en toe kan je het toch niet laten he....

  zondag 21 februari 2021 @ 13:21:09 #110
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198128784
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

Olivia! Over pijn gesproken, Fringe. Wat een serie was dat O+
Ja, echt geweldig. Ben nog steeds op zoek naar een waardige opvolger.

Kwam wel deze promo tegen; leek me wel wat, krijg Fringe vibes.


Zolang het niet geannuleerd wordt na 1 seizoen ;(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 21 februari 2021 @ 13:22:50 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198128824
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:20 schreef Mammietje het volgende:
Maar ja... af en toe kan je het toch niet laten he....

[ afbeelding ]
En dan kan ik het ook niet laten om toch even snel te reageren. Ook al weet ik dat het eindresultaat telkens hetzelfde is :D

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 13:32:30 #112
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198128984
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, echt geweldig. Ben nog steeds op zoek naar een waardige opvolger.

Kwam wel deze promo tegen; leek me wel wat, krijg Fringe vibes.


Zolang het niet geannuleerd wordt na 1 seizoen ;(
Aanradertjes:
Netflix
• Altered Carbon
• Black Mirror
• Travelers
• Sense 8
• The OA

Wat ouder, volgens mij wel op Netflix: Continuum
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198129087
pi_198129146
Even de kater wegspoelen, komt goed.

pi_198129256
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Even de kater wegspoelen, komt goed.

[ afbeelding ]
:D
Leuke avond gehad soms? :D

pi_198129333
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:47 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Leuke avond gehad soms? :D

[ afbeelding ]
Haha, ja heel gezellig, wel anders dan gepland. Een vriendin zou langs komen en blijven slapen, maar zij had onverwachts een dode (is uitvaartverzorgster). Toen maar naar gezellige mensen hier in de buurt gelopen. Soort whiskyproeverij gedaan.

pi_198129376
Maar nu aan het werk, nog veel doen voor morgen!

pi_198129462
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, ja heel gezellig, wel anders dan gepland. Een vriendin zou langs komen en blijven slapen, maar zij had onverwachts een dode (is uitvaartverzorgster). Toen maar naar gezellige mensen hier in de buurt gelopen. Soort whiskyproeverij gedaan.

[ afbeelding ]
Vervelend, zo'n dwarsligger erbij. :D :@
pi_198129667
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vervelend, zo'n dwarsligger erbij. :D :@
Partypooper.
pi_198129827
Dit weer heeft ook grote aantrekkingskracht op petjes in Golfjes heb ik gemerkt. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 14:17:53 #121
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198129833
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vervelend, zo'n dwarsligger erbij. :D :@
Gefeliciteerd, u heeft bij deze de award voor de meest flauwe (maar meest epische) opmerking van de dag gewonnen. Ik moest hardop lachen :D
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 14:18:16 #122
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198129838
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dit weer heeft ook grote aantrekkingskracht op petjes in Golfjes heb ik gemerkt. :P
Als ze maar niet de derde golf meebrengen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198129848
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
Dit weer heeft ook grote aantrekkingskracht op petjes in Golfjes heb ik gemerkt. :P
Heb jij een petje en een golf?
pi_198129876
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:18 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als ze maar niet de derde golf meebrengen.
Hehe. :D
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198129893
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb jij een petje en een golf?
Petjes zat maar geen golf. :{w
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  zondag 21 februari 2021 @ 14:23:03 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198129911
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 13:57 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Vervelend, zo'n dwarsligger erbij. :D :@
business is business, in die branche komen de klanten vanzelf
pi_198129917
pi_198129926
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

business is business, in die branche komen de klanten vanzelf
En gaan in principe ook nergens meer heen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  zondag 21 februari 2021 @ 14:24:42 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198129938
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

En gaan in principe ook nergens meer heen.
maar je kan ze niet te lang laten wachten, gaat zo stinken
pi_198129942
Gottt wat ben ik brak. |:(
Maar eens kijken of een douche helpt... -O-
pi_198129954
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

business is business, in die branche komen de klanten vanzelf
Ja je zou denken dat die gouden tijden beleven. Maar het tegendeel is waar. Zij werkt als zelfstandige, als franchisenemer. Waar zij normaal aan verdient zijn de extra's, grote bijeenkomsten met catering, flinke entourage. En dat is er nu juist niet door de beperkingen. Alles is standaard en dat gaat naar de maatschappijen.
pi_198129960
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:25 schreef Mammietje het volgende:
Gottt wat ben ik brak. |:(
Maar eens kijken of een douche helpt... -O-
Wat heb jij dan gedaan gisterenavond?
pi_198130039
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat heb jij dan gedaan gisterenavond?


pi_198130280
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:31 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_198130378
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:25 schreef Mammietje het volgende:
Gottt wat ben ik brak. |:(
Maar eens kijken of een douche helpt... -O-
ik weet wel wat helpt, ga maar even liggen >:)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198130643
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:58 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik weet wel wat helpt, ga maar even liggen >:)
Oeh.... een massage? :s)

pi_198130684
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_198130784
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:17 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oeh.... een massage? :s)

[ afbeelding ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198130925
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 15:27 schreef Predator40 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  zondag 21 februari 2021 @ 16:10:17 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198131495
Zo, bijna 2 uur gewandeld, nu ff uitrusten O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 21 februari 2021 @ 16:22:52 #141
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_198131705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:11 schreef Questular het volgende:
Wat een lekker weer :) maakt een lockdown een stuk dragelijker.
Wacht maar tot een hittegolf en avondklok :)
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
pi_198131852
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:22 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Wacht maar tot een hittegolf en avondklok :)
lekker netflix kijken in een koele slaapkamer :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 21 februari 2021 @ 16:34:06 #143
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198131883
quote:
11s.gif Op zondag 21 februari 2021 14:21 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Petjes zat maar geen golf. :{w
Wat is er met petjes?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 16:50:00 #144
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198132092
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

lekker netflix kijken in een koele slaapkamer :D
Vloerkoeling, kom maar op met die hitte ^O^
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_198132301
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 16:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Vloerkoeling, kom maar op met die hitte ^O^
pi_198132313
Ik wou dat Appie kwam, ik heb zin in iets lekkers. Maar duurt nog een uur.
pi_198132352
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wou dat Appie kwam, ik heb zin in iets lekkers. Maar duurt nog een uur.
ik heb al 2 weken snickers crisp in de la liggen.....ik was ze gewoon vergeten
en appeltaart koekjes.

volgend weekend maar....nu weer een week geen suikers en andere bende.
ik martel mezelf :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198132563
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb al 2 weken snickers crisp in de la liggen.....ik was ze gewoon vergeten
en appeltaart koekjes.

volgend weekend maar....nu weer een week geen suikers en andere bende.
ik martel mezelf :D
Nou heb ik er nog meer zin in! Appeltaartkoekjes, wat zijn dat dan? Even googlen.
pi_198132689
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nou heb ik er nog meer zin in! Appeltaartkoekjes, wat zijn dat dan? Even googlen.
verkade meesterbakkers appeltaart....als je de bon via scoupy inscant zijn de 50 of 75 cent.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198132862
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb al 2 weken snickers crisp in de la liggen.....ik was ze gewoon vergeten
en appeltaart koekjes.

volgend weekend maar....nu weer een week geen suikers en andere bende.
ik martel mezelf :D
pi_198132864
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]

verkade meesterbakkers appeltaart....als je de bon via scoupy inscant zijn de 50 of 75 cent.
:D Op de kleintjes letten!
  zondag 21 februari 2021 @ 17:30:42 #152
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198132889
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb al 2 weken snickers crisp in de la liggen.....ik was ze gewoon vergeten
en appeltaart koekjes.

volgend weekend maar....nu weer een week geen suikers en andere bende.
ik martel mezelf :D
Jij snoept doordeweeks niet?

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198132938
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij snoept doordeweeks niet?

[ afbeelding ]
Predje is goed bezig! :Y

  zondag 21 februari 2021 @ 17:45:23 #154
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198133167
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Predje is goed bezig! :Y

[ afbeelding ]
Zeker! Ik probeer me doordeweeks ook wel in te houden. Hooguit af en toe een toetje. En als we heel wild zijn halen we wat koekjes in huis. In het weekend gaan we los though.

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198133248
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Jij snoept doordeweeks niet?

[ afbeelding ]
nu even amper.....later wel weer als ik eenmaal mijn doel heb gehaald, onder de 72 kilo en ik vind het wel best.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133265
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zeker! Ik probeer me doordeweeks ook wel in te houden. Hooguit af en toe een toetje. En als we heel wild zijn halen we wat koekjes in huis. In het weekend gaan we los though.

[ afbeelding ]
juist ja....weekend cheat days :*
ik had dit weekend een stuk spekkoek en gister een appelflap.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133280
net even erwtensoep gemaakt......dat is toch wel even 10 smaakvoller dan uit een blik :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133326
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik heb al 2 weken snickers crisp in de la liggen.....ik was ze gewoon vergeten
en appeltaart koekjes.

volgend weekend maar....nu weer een week geen suikers en andere bende.
ik martel mezelf :D
Niet gewoon IIFYM doen. :{w :Y)





"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198133410
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:54 schreef Salina het volgende:

[..]

Niet gewoon IIFYM doen. :{w :Y)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
geen zin om continu te rekenen.....intermittent fasting is veel makkelijker en daar mag je in principe ook cheaten als je maar geen zakken chips loopt weg te vreten :D

[ Bericht 9% gewijzigd door Predator40 op 21-02-2021 18:04:13 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133516
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:58 schreef Predator40 het volgende:

[..]

geen zin om continu te rekenen.....
Snap ik hoor.

Maar ik heb geen zin om doordeweeks helemaal niets lekkers te (mogen) eten of geen klein glaasje alcohol te nuttigen. Voor mij werkt het wel. Je moet wel inderdaad eerst weten wat je mag nuttigen op een dag qua calorieën, en qua macronutriënten (vet, eiwit, koolhydraat). Als je dat eenmaal weet en je houdt het regelmatig bij, is het niet zo moeilijk. Ik gebruik MyFitnessPall. Erg handig. Ik hou regelmatig een paar weken bij wat ik eet, en dan weer een tijdje niet. Zo weet ik ongeveer wat ik kan eten/drinken. Dat rekenen is wel een geneuroot in het begin, maar als je eenmaal iets hebt ingevoerd in MFP is het erg makkelijk opnieuw in te voeren. En je kunt eten scannen. Gaat best snel.
En ik eet gewoon waar ik zin in heb, koekjes, pindakaas, wijntje, biertje. Zolang het maar binnen het totaalplaatje past (calories en macronutriënten). :Y)

@Predator40 ik snoep wel met mate uiteraard, niet dat ik hele zakken drop of chips leegvreet. Althans...meestal niet. :') En ik compenseer op andere dagen als ik merk dat ik te ver ben gegaan. Of een extra workout ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 21-02-2021 18:12:23 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 18:06:04 #161
54278 crew  Tijger_m
42
pi_198133542
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nu even amper.....later wel weer als ik eenmaal mijn doel heb gehaald, onder de 72 kilo en ik vind het wel best.
De laatste keer dat ik onder de 72 kilo ben geweest moet rond 1978 geweest zijn :D

* Tijger_m is 1.92 ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_198133600
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:04 schreef Salina het volgende:

[..]

Snap ik hoor.

Maar ik heb geen zin om doordeweeks helemaal niets lekkers te (mogen) eten of geen klein glaasje alcohol te nuttigen. Voor mij werkt het wel. Je moet wel inderdaad eerst weten wat je mag nuttigen op een dag qua calorieën, en qua macronutriënten (vet, eiwit, koolhydraat). Als je dat eenmaal weet en je houdt het regelmatig bij, is het niet zo moeilijk. Ik gebruik MyFitnessPall. Erg handig. Ik hou regelmatig een paar weken bij wat ik eet, en dan weer een tijdje niet.
En ik eet gewoon waar ik zin in heb, koekjes, pindakaas, wijntje, biertje. Zolang het maar binnen het totaalplaatje past (calories en macronutriënten). :Y)
mag ook gewoon met intermittent fasting......zolang je maar onder de onderhouds calorieën blijft.

afgelopen weken ben ik alleen wat strikter met suikers, snacken, alcohol etc
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133606
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik onder de 72 kilo ben geweest moet rond 1978 geweest zijn :D

* Tijger_m is 1.92 ;)
72 is ook niet echt gezond bij die lengte
ik ben 1.82
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198133899
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 17:51 schreef Predator40 het volgende:

[..]

juist ja....weekend cheat days :*
ik had dit weekend een stuk spekkoek en gister een appelflap.
Als je spekkoek had, ben je eerder deze week spekkoper geweest 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198134142
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Als je spekkoek had, ben je eerder deze week spekkoper geweest 8-)
spekkoekkoper :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 18:54:09 #166
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198134611
Whaddap gangstas! :7

Ook zo moeilijk hard genoten van het SEXY weer vandaag? Dayum y'all feeling good today!

pi_198134657
Die eet ik eigenlijk ook gewoon met IF.
pi_198134745
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Die eet ik eigenlijk ook gewoon met IF.
wat ? :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198134760
quote:
6s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:54 schreef dick_laurent het volgende:
Whaddap gangstas! :7

Ook zo moeilijk hard genoten van het SEXY weer vandaag? Dayum y'all feeling good today!

[ afbeelding ]
heerlijk !
dit mag van mij zo tot mei blijven....daarna mag het van mij iets warmer worden.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198134863
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 18:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat ? :D
Zakken chips. Ik was vergeten je te quoten.
pi_198134935
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Zakken chips. Ik was vergeten je te quoten.
heeel af en toe een paar chippies
maar chips is eigenlijk de grootste zooi wat je kan eten qua vet en calorieën.
maar oh zo lekker
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198134963
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heeel af en toe een paar chippies
maar chips is eigenlijk de grootste zooi wat je kan eten qua vet en calorieën.
maar oh zo lekker
Sterker nog, voor vanavond staat er een zak paprika chips met knoflook dipsaus (van Bieze :9) op het programma.
Maar daar doe ik dan wel 2 dagen mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_198135059
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Sterker nog, voor vanavond staat er een zak paprika chips met knoflook dipsaus (van Bieze :9) op het programma.
Maar daar doe ik dan wel 2 dagen mee.
mag ook wel 1000 kcal + de dipsaus :D
ik "mag" al niet meer eten tot morgen 12:00 ..... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 21 februari 2021 @ 20:58:00 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_198137264
Stil hier..
Maar goed, ik ga NASCAR kijken :)
Fijne avond mocht er nog iemand komen opdagen :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 21:12:52 #175
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198137652
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:14 schreef Predator40 het volgende:

[..]

mag ook wel 1000 kcal + de dipsaus :D
ik "mag" al niet meer eten tot morgen 12:00 ..... :{
_O- Ik hoop dat de sportscholen snel weer open mogen. Op dit moment is het om 7 uur wanneer de kleine naar bed moet elke avond: "Wil jij even wat te eten halen voor me? Ik heb honger."

En daar ga ik weer, gewapend met mondkapje de supermarkt in om koek, een ander soort fruit of wat dan ook te halen. Normaal at mn vrouw altijd sinaasappels, die lust ze nu ineens niet meer maar wil ze mandarijnen.

Vrijwel automatisch ga je zelf mee eten dus...
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:14:22 #176
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198139223
En Dick worden?
pi_198139308
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:23:03 #179
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_198139375
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:14 schreef dick_laurent het volgende:
Dik worden is een keuze :)
Ik kan wel wat hebben, maar zou wel graag weer gewoon willen gaan kickboksen. Dat mis ik meer dan de sportschool
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:24:07 #180
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198139395
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:15 schreef bloodymary1 het volgende:
En Dick worden?
Dat is een skill die exclusief aan mij toebedeeld is :7
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:25:59 #181
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198139430
By the way de vodka gaat er goed in momenteel.

Cheers.
pi_198139463
quote:
6s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:25 schreef dick_laurent het volgende:
By the way de vodka gaat er goed in momenteel.

Cheers.
pi_198139617
Dus.... iedereen zit hier te vreten of zuipen, behalve @Predator40? Begrijp ik dat goed? :)

Nog nieuws bij de buren of moet ik eerst het hele topic doorspitten? -O-
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:47:07 #184
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198139775
Nou. Ik kan wel concluderen na vandaag een hele dag door een zonovergoten Maastricht te hebben rondgelopen waar het gewoon behoorlijk druk was, ik die hele covid politiek en "blijf thuis!" met uitroepteken slogans werkelijk TOTAAL zat ben.

Echt het was gewoon ZO nice om weer die zon te voelen, fucking 18 graden en iedereen was gewoon chill. En er komen alleen nog maar meer van dit soort dagen aan _O_

Ik geloof dat ik mijn omslagpunt wel zo'n beetje bereikt heb. Ik wil gewoon weer buiten hangen met mensen, naar plekken gaan en niet nadenken over fucking c-19.
Ik heb me lang genoeg mellow gehouden en braaf binnen gezeten en mensen ontweken.
Fuck. It.

pi_198139796
Avondklok na 2 maart nog drie weken verlengd dacht ik. Verder weinig versoepeling komende tijd, buiten middelbare scholen en kinderdagverblijven open. Dat eerst en daarna pas avondklok weg. De rest daarna pas. Beetje kutjezooi.

Ben er wel echt klaar mee.

Anyway, nog maar een drankje en wat dropjes dan maar. Gelukkig mag ik nog wel dik worden van het kabinet. *O*

LOL Dick, ook bijna op hetzelfde moment ook. Spiegelbeeld. Ik ben er ook klaar mee. Fuck it.





[ Bericht 9% gewijzigd door Salina op 21-02-2021 22:53:43 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198139813
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Ik kan wel concluderen na vandaag een hele dag door een zonovergoten Maastricht te hebben rondgelopen waar het gewoon behoorlijk druk was, ik die hele covid politiek en "blijf thuis!" met uitroepteken slogans werkelijk TOTAAL zat ben.

Echt het was gewoon ZO nice om weer die zon te voelen, fucking 18 graden en iedereen was gewoon chill. En er komen alleen nog maar meer van dit soort dagen aan _O_

Ik geloof dat ik mijn omslagpunt wel zo'n beetje bereikt heb. Ik wil gewoon weer buiten hangen met mensen, naar plekken gaan en niet nadenken over fucking c-19.
Ik heb me lang genoeg mellow gehouden en braaf binnen gezeten en mensen ontweken.
Fuck. It.

[ afbeelding ]
Daar kan ik me geheel bij aansluiten. Ben er ook klaar mee. :Y
#fuck.it dus... :D
  Moderator zondag 21 februari 2021 @ 22:58:16 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198139926
Cheers to that! Zeg ik terwijl ik nog een vodkaatje inschenk.

pi_198140111
That's the spirit.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198140174
Begin hier toch inmiddels een kroeg-gevoel te ontwikkelen...



pi_198140337
Ik hou het bij een beetje gras vandaag.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198140691
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2021 23:37 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik hou het bij een beetje gras vandaag.
Van jezelf of van de buren? :)

pi_198140749
Ik fuck it al een paar weken. Bevalt prima. Vannacht om 2.30 naar huis gelopen. Geen hont gezien. Nu lijkt dat stoerder dan het is hoor, in een dorpje van 650 inwoners. Vandaag even een alcoholloze dag, en ook geen gras. Maar proost allemaal!
pi_198140756
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:28 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik fuck it al een paar weken. Bevalt prima. Vannacht om 2.30 naar huis gelopen. Geen hont gezien. Nu lijkt dat stoerder dan het is hoor, in een dorpje van 650 inwoners. Vandaag even een alcoholloze dag, en ook geen gras. Maar proost allemaal!
:o
Op een durp nog wel... waar ons ons kent?! :o
Jij durft! :Y :D
pi_198140779
Living on the edge!
pi_198140806
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Living on the edge!
Je hebt gelijk! :Y



650 inwoners.... dat is zo'n beetje de rand van de wereld dan ook toch? :{ :D
pi_198140847
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk! :Y

[ afbeelding ]

650 inwoners.... dat is zo'n beetje de rand van de wereld dan ook toch? :{ :D
Een wereld op zichzelf. Eigenlijk leven we hier altijd al in quarantaine. Maar ook hier worden gewoon pakjes bezorgd en Appie komt eten brengen. Maar Thuisbezorgd kun je vergeten, alleen een gore shoarmaboer. Maar gelukkig mag ik regelmatig de harde weg op.
pi_198140872
Ik zou ook wel in een dorp willen wonen, ik woon in de drukste postcode van Nederland :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198140876
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Een wereld op zichzelf. Eigenlijk leven we hier altijd al in quarantaine. Maar ook hier worden gewoon pakjes bezorgd en Appie komt eten brengen. Maar Thuisbezorgd kun je vergeten, alleen een gore shoarmaboer. Maar gelukkig mag ik regelmatig de harde weg op.
De harde weg op! _O-
Niet thuis kunnen laten bezorgen, jemig. Die plekken bestaan dus nog. -O-
Als ik dat lees, heb ik toch bewondering dat je hier weet te komen. :D
Krijg je post wel dagelijks of wordt dat eens per week door het dorpshoofd uitgereikt?
pi_198140888
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:48 schreef raptorix het volgende:
Ik zou ook wel in een dorp willen wonen, ik woon in de drukste postcode van Nederland :)
Ben opgegroeid in een dorp. Op de dag mijn 18e naar de andere kant van het land gerend. Nooit meer. :N
pi_198140898
Stelletje boeren.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_198140907
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

De harde weg op! _O-
Niet thuis kunnen laten bezorgen, jemig. Die plekken bestaan dus nog. -O-
Als ik dat lees, heb ik toch bewondering dat je hier weet te komen. :D
Krijg je post wel dagelijks of wordt dat eens per week door het dorpshoofd uitgereikt?
Haha! De post wordt gewoon bezorgd. Maar wel altijd door dezelfde postboy, die je dan ook echt kent. En ik krijg nog veel ook, want heb kantoor aan huis. Maar het meeste gaat tegenwoordig digitaal. Maar is heerlijk wonen hoor. Kom eigenlijk ook uit een grote stad, maar zou hier niet meer weg willen. Iedereen laat je lekker met rust en neemt het allemaal niet zo nauw.
pi_198140910
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ben opgegroeid in een dorp. Op de dag mijn 18e naar de andere kant van het land gerend. Nooit meer. :N
Ik ben ook echt een stadsmens, maar ik merk dat ik enorm tot rust kom als ik even weg ben uit de drukte, het gaat hier ook 24 uur per dag door, het is zelfs zo erg dat ik moeite met slapen heb als het te stil is, daarom slaap ik altijd met de radio op mijn telefoon aan mijn oor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198140919
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
Stelletje boeren.
pi_198140926
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

De harde weg op! _O-
Niet thuis kunnen laten bezorgen, jemig. Die plekken bestaan dus nog. -O-
Als ik dat lees, heb ik toch bewondering dat je hier weet te komen. :D
Krijg je post wel dagelijks of wordt dat eens per week door het dorpshoofd uitgereikt?
Haha dorpshoofd! Helaas zit ik op mijn IPad nou, anders zou ik een gifje van Abraracourcix plaatsen...
pi_198140929
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:59 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dagelijkse kost hier.
pi_198140931
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben ook echt een stadsmens, maar ik merk dat ik enorm tot rust kom als ik even weg ben uit de drukte, het gaat hier ook 24 uur per dag door, het is zelfs zo erg dat ik moeite met slapen heb als het te stil is, daarom slaap ik altijd met de radio op mijn telefoon aan mijn oor.
Jij slaapt op je telefoon? :?
Of heb je het met een elastiekie om je hoofd heen gebonden? :+
pi_198140934
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 01:02 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Jij slaapt op je telefoon? :?
Of heb je het met een elastiekie om je hoofd heen gebonden? :+
Nee, ik leg hem gewoon op een paar centimeter van mijn oor op mijn kussen :D
Meestal ligt hij wel ergens anders als ik wakker word, soms slaap ik er ook bovenop :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198140936
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 01:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha dorpshoofd! Helaas zit ik op mijn IPad nou, anders zou ik een gifje van Abraracourcix plaatsen...


Graag gedaan. :)
pi_198140944
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 01:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Graag gedaan. :)
Thanks, ik wist wel dat ik op je kon rekenen!
pi_198140948
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 01:03 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, ik leg hem gewoon op een paar centimeter van mijn oor op mijn kussen :D
Meestal ligt hij wel ergens anders als ik wakker word, soms slaap ik er ook bovenop :D
Maar... heb jij dan behalve broekzakgesprekken ook nog snurkconversaties? :)
pi_198142609
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 00:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha! De post wordt gewoon bezorgd. Maar wel altijd door dezelfde postboy, die je dan ook echt kent.
Belt ie bij jou ook altijd twee keer aan?

En goedemorgen ieders. Welkom in weer een nieuwe week.



"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198142699
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 10:06:38 #213
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198142804
Morning y'all!

Ik heb een lekker lang weekend (maandag vrij genomen)
Maar nu eerst even in de home gym die vodkaatjes van gister eruit pompen :7

pi_198142976
Goeiemorgen allemaal. :)

Een hele fijne voorjaarsvakantie!



pi_198143247
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:20 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen allemaal. :)

Een hele fijne voorjaarsvakantie!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198143323
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

_O-
Ja, lach maar! :{w ;)



Jij ook weer je stralende zelf vandaag zie ik? :)
pi_198143542
ik ben ook opgegroeid in Soest ( ook een dorp ) wil nooit meer daar wonen maar woon nu wel in een leuk dorpje 10 min van Rotterdam af.

ik hecht niet zoveel waarde aan dorpen/steden
we hebben ook 7 jaar in den haag gewoond, en "wonen" over de hele wereld.

liefste ga ik permanent weg uit NL maar helaas is dat niet mogelijk voor ons.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198143751
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:06 schreef Predator40 het volgende:
ik ben ook opgegroeid in Soest ( ook een dorp ) wil nooit meer daar wonen maar woon nu wel in een leuk dorpje 10 min van Rotterdam af.

ik hecht niet zoveel waarde aan dorpen/steden
we hebben ook 7 jaar in den haag gewoond, en "wonen" over de hele wereld.

liefste ga ik permanent weg uit NL maar helaas is dat niet mogelijk voor ons.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 11:36:23 #219
5428 crew  miss_sly
pi_198143902
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198144013
quote:


Wat zit je haar leuk vandaag! :)
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 11:45:10 #221
5428 crew  miss_sly
pi_198144049
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zit je haar leuk vandaag! :)
Geen kapper nodig O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198144065
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen kapper nodig O+
Nee precies. Je kan het hebben! :Y
Zie je toch wel eens anders tegenwoordig. ;)
pi_198144156
mijn vrouw heeft een afspraak gemaakt voor de kapper 10 maart !
dag heel lang haar......word gedoneerd
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144213
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:53 schreef Predator40 het volgende:
mijn vrouw heeft een afspraak gemaakt voor de kapper 10 maart !
dag heel lang haar......word gedoneerd
Goedzo.... Ik denk er ook weer over. Het is er weer lang zat voor. :Y
Hoe komt ze aan een kapper op 10 maart? :o
pi_198144264
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 11:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Goedzo.... Ik denk er ook weer over. Het is er weer lang zat voor. :Y
Hoe komt ze aan een kapper op 10 maart? :o
Reserveren, kappers mogen weer open vanaf 2 maart.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144292
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Reserveren, kappers mogen weer open vanaf 2 maart.
O serieus? :s)
Dat had ik ff gemist. :{
Waar zijn al die juichende mensen dan? :P
Of hebben die net allemaal uit pure wanhoop er zelf de tondeuse overheen getrokken? >:)
pi_198144305
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:04 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O serieus? :s)
Dat had ik ff gemist. :{
Waar zijn al die juichende mensen dan? :P
Of hebben die net allemaal uit pure wanhoop er zelf de tondeuse overheen getrokken? >:)
nee, we zeiken nog gewoon verder over de avondklok en perspectief etc etc
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144312
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, lach maar! :{w ;)

[ afbeelding ]

Jij ook weer je stralende zelf vandaag zie ik? :)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198144399
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nee, we zeiken nog gewoon verder over de avondklok en perspectief etc etc
-delete-


Laat ik eens mild zijn vandaag... 8-)
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:19:05 #230
5428 crew  miss_sly
pi_198144453
Nou ja, op het moment dat iemand claimt dat ie vermoedt dat leden van het OMT geen idee hebben hoe je een fatsoenlijk model moet maken, ben ik ook wel weer klaar :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198144479
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, op het moment dat iemand claimt dat ie vermoedt dat leden van het OMT geen idee hebben hoe je een fatsoenlijk model moet maken, ben ik ook wel weer klaar :')
O, toch wel? _O-



[ Bericht 5% gewijzigd door Mammietje op 22-02-2021 12:26:37 ]
pi_198144579
De 1e verwijzing naar WWII hebben ook weer gehad, voelt toch als een warm bad.
pi_198144636
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Questular het volgende:
De 1e verwijzing naar WWII hebben ook weer gehad, voelt toch als een warm bad.
liepen ze in WW2 ook met 10.000 man op scheveningen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144652
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:28 schreef Questular het volgende:
De 1e verwijzing naar WWII hebben ook weer gehad, voelt toch als een warm bad.


Ik zat net ff te spieken, maar moest wel lachen om het 'instapmodel' van @StateOfMind :D
pi_198144669
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:50 schreef Salina het volgende:

[..]

Belt ie bij jou ook altijd twee keer aan?

En goedemorgen ieders. Welkom in weer een nieuwe week.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha, nee dat niet helaas. Oeh, ik ga die film eens terugkijken, dat is lang geleden.
Ik heb ook geen deurbel, dat scheelt natuurlijk. Hier komt iedereen achterom.
pi_198144690
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee dat niet helaas. Oeh, ik ga die film eens terugkijken, dat is lang geleden.
Ik heb ook geen deurbel, dat scheelt natuurlijk. Hier komt iedereen achterom.
iedereen ???

woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144701
Zeg eh, als dit een zeiktopic over het andere topic wordt, dan wordt het er hier ook niet leuker op!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198144725
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 10:20 schreef Mammietje het volgende:
Goeiemorgen allemaal. :)

Een hele fijne voorjaarsvakantie!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die is net voorbij toch? Niet dat ik er iets aan heb gehad..

pi_198144740
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg eh, als dit een zeiktopic over het andere topic wordt, dan wordt het er hier ook niet leuker op!

[ afbeelding ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:40:19 #240
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198144749
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:36 schreef Predator40 het volgende:

[..]

iedereen ???

[ afbeelding ]
Ok deze gif is zo goud dat het niet uitmaakt hoe vaak ie ingezet wordt :D
pi_198144754
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

liepen ze in WW2 ook met 10.000 man op scheveningen ?
Ja. Massaal te oefenen op de correcte uitspraak 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:42:07 #242
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198144766
Btw, mijn auto was echt to-taal covered in sahara zand. :') Ging net ff wat ophalen met de auto en moest de voorruit letterlijk 'afstoffen' om beter zicht te hebben lol.
pi_198144767
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee dat niet helaas. Oeh, ik ga die film eens terugkijken, dat is lang geleden.
Ik heb ook geen deurbel, dat scheelt natuurlijk. Hier komt iedereen achterom.
Heb hier een verdomd leuk plaatje bij! :D
Maar hou me weer in! :{w

Voorjaarsvakantie in het Noorden is net ingegaan. :Y
pi_198144785
Net een bespreking gehad met een horecaklant over de cijfers van vorig jaar. Het voelde een beetje als:

pi_198144797
quote:
6s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:40 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ok deze gif is zo goud dat het niet uitmaakt hoe vaak ie ingezet wordt :D
2 maten!
pi_198144812
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:42 schreef dick_laurent het volgende:
Btw, mijn auto was echt to-taal covered in sahara zand. :') Ging net ff wat ophalen met de auto en moest de voorruit letterlijk 'afstoffen' om beter zicht te hebben lol.
weten we gelijk waar die lente temperaturen vandaan komen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:45:28 #247
5428 crew  miss_sly
pi_198144828
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:47:08 #248
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198144878
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Net een bespreking gehad met een horecaklant over de cijfers van vorig jaar. Het voelde een beetje als:

[ afbeelding ]
Da's ook toevallig. Ik had net een videovergadering en had precies hetzelfde gevoel!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198144900
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, nee dat niet helaas. Oeh, ik ga die film eens terugkijken, dat is lang geleden.
Ik heb ook geen deurbel, dat scheelt natuurlijk. Hier komt iedereen achterom.
Gisteren In a Lonely Place gekeken met Humphrey Bogart. Toffe film. Ik kijk regelmatig oudjes, zal TPART ook weer eens opsnorren.

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:19 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, op het moment dat iemand claimt dat ie vermoedt dat leden van het OMT geen idee hebben hoe je een fatsoenlijk model moet maken, ben ik ook wel weer klaar :')
Hoe, wat, waar en wie? Tijd voor bommetjes?

quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg eh, als dit een zeiktopic over het andere topic wordt, dan wordt het er hier ook niet leuker op!

[ afbeelding ]
Nah, ligt er aan. Als dat zeiken er zoor zorgt dat hier regelmatig dit soort gifjes worden geplaatst zoals jij die net plaatste, laat maar komen dat gezeik. *O* :Y) :9~
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_198144901
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Heb hier een verdomd leuk plaatje bij! :D
Maar hou me weer in! :{w

Voorjaarsvakantie in het Noorden is net ingegaan. :Y
Denk dat ik wel weet, wat voor soort plaatje je in gedachten had... :{w
pi_198144904
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_198144934
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198144951
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Denk dat ik wel weet, wat voor soort plaatje je in gedachten had... :{w
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:53:30 #255
5428 crew  miss_sly
pi_198144954
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:50 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 12:56:27 #256
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145003
Gristus. Ga anders ff allemaal om het kampvuur zitten en zing cumbayaaa my lord. :')

pi_198145026
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_198145032
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus. Ga anders ff allemaal om het kampvuur zitten en zing cumbayaaa my lord. :')

[ afbeelding ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198145033
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus. Ga anders ff allemaal om het kampvuur zitten en zing cumbayaaa my lord. :')

[ afbeelding ]
I hate hippies.

Oh nee, ik wil er later zelf een worden.
pi_198145049
quote:
14s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus. Ga anders ff allemaal om het kampvuur zitten en zing cumbayaaa my lord. :')

[ afbeelding ]
  maandag 22 februari 2021 @ 13:00:13 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145050
Ik heb hem eerder gepost, maar zo voelen maandagen voor mij:

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:01:33 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145070
Is het main topic het bijlezen waard trouwens? Nog dingen gemist vanochtend? :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145083
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

I hate hippies.

Oh nee, ik wil er later zelf een worden.
pi_198145107
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het main topic het bijlezen waard trouwens? Nog dingen gemist vanochtend? :P
Ja, dat zou ik wel ff doornemen als ik jou was.... O-)
pi_198145110
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het main topic het bijlezen waard trouwens? Nog dingen gemist vanochtend? :P
Ik moet zeggen dat sinds het hier zo gezellig is, ik het 1 keer per dag even open en dan na een pagina gelezen te hebben het weer sluit. Niks gemist dus. Niet langer want daar word je chagrijnig van, en hier word je vrolijk!
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:04:08 #266
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145116
Ook leuk. Dan sta je in je outlook agenda op "vrij". Op teams sta je niet ingelogd en dus op "out of office".

En dan nog gaat een collega je letterlijk bellen: Hey, ben je aan het werk vandaag?

:')

  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:07:30 #267
5428 crew  miss_sly
pi_198145166
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het main topic het bijlezen waard trouwens? Nog dingen gemist vanochtend? :P
Nope. En nope.

Ga maar iets leuks doen :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 februari 2021 @ 13:07:42 #268
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145172
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat sinds het hier zo gezellig is, ik het 1 keer per dag even open en dan na een pagina gelezen te hebben het weer sluit. Niks gemist dus. Niet langer want daar word je chagrijnig van, en hier word je vrolijk!
Dat andere topic gaat vooral zo megasnel. Even een paar uur niet kijken en ze zijn weer wat topics verder. Ik heb nu wat posts bijgelezen, maar nog steeds geen idee waar het nou echt om gaat. Volgens mij willen sommigen de ouderen niet meer redden en sommigen juist wel. Als ik het goed lees.

Niks gemist dus. Ben benieuwd wanneer de scholendiscussie weer begint!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145175
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat sinds het hier zo gezellig is, ik het 1 keer per dag even open en dan na een pagina gelezen te hebben het weer sluit. Niks gemist dus. Niet langer want daar word je chagrijnig van, en hier word je vrolijk!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198145176
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ook leuk. Dan sta je in je outlook agenda op "vrij". Op teams sta je niet ingelogd en dus op "out of office".

En dan nog gaat een collega je letterlijk bellen: Hey, ben je aan het werk vandaag?

:')

[ afbeelding ]
Nah... dan weet je wat je te doen staat op zijn volgende vrije dag toch? ;)

pi_198145196
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat andere topic gaat vooral zo megasnel. Even een paar uur niet kijken en ze zijn weer wat topics verder. Ik heb nu wat posts bijgelezen, maar nog steeds geen idee waar het nou echt om gaat. Volgens mij willen sommigen de ouderen niet meer redden en sommigen juist wel. Als ik het goed lees.

Niks gemist dus. Ben benieuwd wanneer de scholendiscussie weer begint!
ik ben er klaar mee daar.....ik open het niet meer
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:08:50 #272
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145197
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat andere topic gaat vooral zo megasnel. Even een paar uur niet kijken en ze zijn weer wat topics verder. Ik heb nu wat posts bijgelezen, maar nog steeds geen idee waar het nou echt om gaat. Volgens mij willen sommigen de ouderen niet meer redden en sommigen juist wel. Als ik het goed lees.

Niks gemist dus. Ben benieuwd wanneer de scholendiscussie weer begint!
Ik lees daar oprecht al een week of twee niet meer nee. Beetje het boze witte mannen topic geworden :P
pi_198145212
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat andere topic gaat vooral zo megasnel. Even een paar uur niet kijken en ze zijn weer wat topics verder. Ik heb nu wat posts bijgelezen, maar nog steeds geen idee waar het nou echt om gaat. Volgens mij willen sommigen de ouderen niet meer redden en sommigen juist wel. Als ik het goed lees.

Niks gemist dus. Ben benieuwd wanneer de scholendiscussie weer begint!
_O-
Ja, dat wil je niet missen! ;)

Ik word altijd ongerust als het hard gegaan is. Maar zegt niet altijd alles... :N
  maandag 22 februari 2021 @ 13:10:23 #274
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145223
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik lees daar oprecht al een week of twee niet meer nee. Beetje het boze witte mannen topic geworden :P
Ik ben daar te nieuwsgierig voor. Welke onzin er nu weer geuit wordt. Welke rare argumenten nu weer gebruikt worden. Welke argumenten nu weer verdraaid worden om een punt te maken. Maar ik lees het wel steeds minder.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145251
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ook leuk. Dan sta je in je outlook agenda op "vrij". Op teams sta je niet ingelogd en dus op "out of office".

En dan nog gaat een collega je letterlijk bellen: Hey, ben je aan het werk vandaag?

:')

[ afbeelding ]
Was het een vrouw?

  maandag 22 februari 2021 @ 13:12:37 #276
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145259
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:09 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Ja, dat wil je niet missen! ;)

Ik word altijd ongerust als het hard gegaan is. Maar zegt niet altijd alles... :N
Ik vind het best een groot gewin dat er nu users zijn die gewoon even een korte samenvatting van het main topic hier in de SC plaatsen _O-

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:13:31 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145270
Hmmm, zal ik mijn chocolate protein reep nu eten, of nog effe bewaren als toetje na het avondeten?



:P
pi_198145285
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:13 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, zal ik mijn chocolate protein reep nu eten, of nog effe bewaren als toetje na het avondeten?

[ afbeelding ]

:P
Maak ff een poll aan. :D
pi_198145296
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het best een groot gewin dat er nu users zijn die gewoon even een korte samenvatting van het main topic hier in de SC plaatsen _O-

[ afbeelding ]
pi_198145302
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind het best een groot gewin dat er nu users zijn die gewoon even een korte samenvatting van het main topic hier in de SC plaatsen _O-

[ afbeelding ]
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:16:12 #281
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145314
Eten die reep!
pi_198145318
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:04 schreef dick_laurent het volgende:
Ook leuk. Dan sta je in je outlook agenda op "vrij". Op teams sta je niet ingelogd en dus op "out of office".

En dan nog gaat een collega je letterlijk bellen: Hey, ben je aan het werk vandaag?

:')

[ afbeelding ]
Sommige mensen interpreteren 'vrij' anders, heb ik gemerkt (zoiets als 'beschikbaar').
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198145319
Oh, ik moet naar de grote stad voor besprekingen. Later, have fun!
pi_198145331
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:16 schreef Questular het volgende:
Eten die reep!
Nee joh.... laat hem maar ff wachten. Gewoon.... omdat het kan. :D
pi_198145345
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik moet naar de grote stad voor besprekingen. Later, have fun!
Voorzichtig op de harde weg, he?! ;)
  maandag 22 februari 2021 @ 13:21:48 #287
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145397
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh, ik moet naar de grote stad voor besprekingen. Later, have fun!
Maak er geen uitje van he.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:22:53 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145413
Ok, met een kleine meerderheid is in de poll besloten dat ik hem nog even moet bewaren. Dus dan doe ik dat O-)

Heb ik nog iets om me op te verheugen in deze barre tijd he :P
pi_198145434
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, met een kleine meerderheid is in de poll besloten dat ik hem nog even moet bewaren. Dus dan doe ik dat O-)

Heb ik nog iets om me op te verheugen in deze barre tijd he :P
Psies.... nog 2 weekjes... :+
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:24:34 #290
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145448
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:23 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Psies.... nog 2 weekjes... :+
Neeeee dat stond niet in de voorwaarden, wel opletten.
Na het avondeten is ie voor mij! :D
  maandag 22 februari 2021 @ 13:24:53 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145455
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ok, met een kleine meerderheid is in de poll besloten dat ik hem nog even moet bewaren. Dus dan doe ik dat O-)

Heb ik nog iets om me op te verheugen in deze barre tijd he :P
En dan nu gewoon wat anders gaan snacken :9
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145486
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Neeeee dat stond niet in de voorwaarden, wel opletten.
Na het avondeten is ie voor mij! :D
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:28:50 #293
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145529
quote:
2s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En dan nu gewoon wat anders gaan snacken :9
Yep. Straks mijn dagelijkse lunch ja. Huel black edition.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198145536
Mijn reden om 'nee' te zeggen is dat je wat mij betreft gewoon een lekkere chocoladereep erbij moet pakken, @dick_laurent .

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 22 februari 2021 @ 13:30:23 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145562
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Yep. Straks mijn dagelijkse lunch ja. Huel black edition.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezond bezig ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145592
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:28 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Yep. Straks mijn dagelijkse lunch ja. Huel black edition.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, dat klinkt wel aantrekkelijk...

  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:34:31 #297
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145615
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, dat klinkt wel aantrekkelijk...

[ afbeelding ]
Ik ga er al twee jaar heel goed op. Maar tis niet voor iedereen I guess nee :)
  maandag 22 februari 2021 @ 13:37:36 #298
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198145665
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik ga er al twee jaar heel goed op. Maar tis niet voor iedereen I guess nee :)
Ik heb sowieso al een paar jaar niet meer geluncht. Wij ontbijten altijd vrij laat (10-11 uur) en eten 's avonds redelijk op tijd (5/6u). Avondeten zijn we extra dol op, dus wel vrij grote porties; dat compenseert de gemiste lunch wel _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198145700
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb sowieso al een paar jaar niet meer geluncht. Wij ontbijten altijd vrij laat (10-11 uur) en eten 's avonds redelijk op tijd (5/6u). Avondeten zijn we extra dol op, dus wel vrij grote porties; dat compenseert de gemiste lunch wel _O-
Hier idem. 2 maaltijden, snachts een snack soms. :Y
pi_198145750
Ik heb liever nog een jaar een lockdown dan Huel black edition te moeten eten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_198145767
quote:
11s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb liever nog een jaar een lockdown dan Huel black edition te moeten eten.
drinken :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator maandag 22 februari 2021 @ 13:42:35 #302
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_198145770
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb sowieso al een paar jaar niet meer geluncht. Wij ontbijten altijd vrij laat (10-11 uur) en eten 's avonds redelijk op tijd (5/6u). Avondeten zijn we extra dol op, dus wel vrij grote porties; dat compenseert de gemiste lunch wel _O-
Ah nice. Nee dat red ik dus niet. Zeker met workouts die ik vrijwel altijd overdag doe moet ik een goede (liefst laag in carbs en hoog in proteine) lunch hebben.
Huel black is daar perfect voor. Anders zou ik de hele tijd maar brood gaan vreten en dat vult slecht bij mij, plus grotendeels weer carbs...
Daarom is Huel dus echt ideaal voor mij.

En heb de vanilla flavor. Yummie yummie is het niet, maar smerig vind ik het zeker ook niet. Gewoon brandstof :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')