Dat dusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mozes heeft de rode zee gespleten zodat hij met zijn volgelingen droog kon passeren. Dus, als je Mozes zou zijn zou je geen last van de rode zee hebben.
Technisch gezien zou je kunnen zeggen dat je de rode zee splijt zodra je seks hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mozes heeft de rode zee gespleten zodat hij met zijn volgelingen droog kon passeren. Dus, als je Mozes zou zijn zou je geen last van de rode zee hebben.
Moest ineens denken aan een verhaal van 'vroegah'.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Gewoon de Mozes-vergelijking
![]()
Maar qua seks wordt het een janboel, maar niemand gaat er dood aan hoor...
En niemand verwacht een potje cunnilingus 😳
Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar qua seks wordt het een janboel, maar niemand gaat er dood aan hoor...
En niemand verwacht een potje cunnilingus 😳
Ik vraag me wel af waar @Mammietje is. Heb de foto nog niet gekregen om te uploaden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo.
Om over het tweede maar niet eens te beginnen..
Hoe kom je erbij? Ik was niet eens serieusquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt verdomme wel haast zo.
Om over het tweede maar niet eens te beginnen..
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moest ineens denken aan een verhaal van 'vroegah'.
Toen ik een jaar of 15 was gingen we regelmatig zwemmen met een groepje. Één van de gasten in het groepje had net een nieuwe vriendin die mee was, en die had bedacht dat het een heel goed idee was om een wit badpak te dragen op het moment van rode zee.
Daarna hoefde ik als schipper ook niet persé meer over te varen.
Nee dat snapte ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij? Ik was niet eens serieus![]()
En mijn vriend hoeft ook niet te vrezen
Ik hou zo van het internet. Pas geleden een 10 uur lange 'Nein Nein Nein' (Inglorious Basters) gevonden en maatje mee zitten irriteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:23 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Was op zoek naar toepasselijke muziek.
Zo erg is het nu ook weer niet. Het is meer van...sommige stukjes zijn 1mm, anderen 3mm. Heb het idee dat er een stukje 1mm in het 3mm gebied zit, maar het kan ook de lichtval zijn. Of de toenemende grijze haartjes. Ik hou het daar maar op, mocht ik er toch op worden aangesproken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 't rommelig is? Omdat het zo voelt? Indien het echt niet anders is, helemaal kort en het ownen
Wat denk je zelf?! 3 times a dayquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik.![]()
Je doet niet aan seks?
He, wat zit je haar leuk.quote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?! 3 times a day
quote:Op zondag 21 februari 2021 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?! 3 times a day
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet. Het is meer van...sommige stukjes zijn 1mm, anderen 3mm. Heb het idee dat er een stukje 1mm in het 3mm gebied zit, maar het kan ook de lichtval zijn. Of de toenemende grijze haartjes. Ik hou het daar maar op, mocht ik er toch op worden aangesproken.
Anyway, ik laat het maar zo. Kan er nu niets meer aan doen zonder het erger te maken. Voorkant en zijkant zien er prima uit dus ik kan gewoon mijn digitale meetings doen.![]()
![]()
Tis alleen dat ik best perfectionistisch ben dus dat stukje grijs gebied zit me niet helemaal lekker.
Tip voor de honden/kattentrimmer bewaar ik even.
Ik las kattenrimmer.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef Salina het volgende:
Tip voor de honden/kattentrimmer bewaar ik even.
quote:Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien is dat meer iets voor @:chratnox
Voor mij gewoon het normale werk.
[ afbeelding ]
Die kan het wel goed zeg.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt een tondeuse over een kat heen halen? Nooit gedaan, denk niet dat het me in dank afgenomen zal worden.quote:Op zondag 21 februari 2021 01:42 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 februari 2021 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mijzelf gistermiddag ook voorzien van een AVK-tje.
Een Aerodynamisch Verantwoord Kapsel
Zoiets ja.quote:Op zondag 21 februari 2021 07:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je bedoelt een tondeuse over een kat heen halen? Nooit gedaan, denk niet dat het me in dank afgenomen zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |