Schijnt dat ze ook sterke drank krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:25 schreef zodeju het volgende:
Met echte drank en lekkere hapjes, leuke muziek??
Of feestje voor de beelden.
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand zei dat hier net.
Verder geen idee
Goeiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.
Kan ook gewoon zijn om NOG een keer te vieren dat Jerrel weg is
Mike en Matt hadden ook geen feest toen zij jarig warenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.
Kan ook gewoon zijn om NOG een keer te vieren dat Jerrel weg is
Zielig tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Mike en Matt hadden ook geen feest toen zij jarig waren
Zo belangrijk is het ook niet toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:32 schreef zodeju het volgende:
Ja, dacht echt te horen dat het voor Thomas zijn verjaardag was....
Dat was misschien omdat ze pas net in het huis waren?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij een feestje omdat ze op de helft zitten.
Tsja, als je echt niets anders meer kan, of je wilt van je hobby je beroep maken, dan is plaatjes draaien wel een aardige keuze.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Faalverhalen van het DJ zijn ... je maakt wat mee als DJ
volgens mijn tienerzoon ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
Witte sokken in slippers is een hype, aldus Zoey.
Hij kan wel sfeer maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:41 schreef zodeju het volgende:
Toch kan Matt aardig meelullen over het dj zijn.....
Ahh, hij is momenteel aan het touren.... Al vanaf zijn 14e jaar.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ahh, hij is momenteel aan het touren.... Al vanaf zijn 14e jaar.
Hopelijk vanavond. Een echt feestje in de gameroom.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick, Zoey en Matt dromen erover hoe leuk het zou zijn als er een dj booth zou komen in BB
Tot nu toe zijn de feestjes zwaar kut.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond. Een echt feestje in de gameroom.
Er zit een stang los, begrijp ik. Iemand is er aan gaan hangen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike neemt z'n huismeesterschap wel serieus .. is nu klusjes aan het doen in het huis
Volgens Thomas : 'Matt zei dat het de wind was'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zit een stang los, begrijp ik. Iemand is er aan gaan hangen?
Geef hem wat jaartjes en het is een figuur net als Nickquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick, Zoey en Matt dromen erover hoe leuk het zou zijn als er een dj booth zou komen in BB
Geen antwoord ze vindt het allebij ergquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Mike tegen Jill:' Wat zou je erger vinden : jij weg of thomas weg?'
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike neemt z'n huismeesterschap wel serieus .. is nu klusjes aan het doen in het huis
Jill redt het niet zonder Thomas.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
die stang zit al weken los, zijn al meerde gifjes van gemaakt ook dat die er af lagquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zit een stang los, begrijp ik. Iemand is er aan gaan hangen?
Hij is lekker bezig.....hij wil Jill naar de top brengen.....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
ja zoietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
Heren zoete breudjuh bakken ??
Pizza deeg volgens mij.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
GM Cos
Heren zoete breudjuh bakken ??
ik had geluid uit, Mike zou worstenbroodjes gaan maken zei hij van de week, dus misschien is dat hetquote:
Net zo onbekend als dat Nick nu is, bedoel je?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Geef hem wat jaartjes en het is een figuur net als Nick
Pizza.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik had geluid uit, Mike zou worstenbroodjes gaan maken zei hij van de week, dus misschien is dat het
shirtjes krimpen snachtsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:17 schreef zodeju het volgende:
Wordt Mike nu steeds dikker in die korte tijd of zijn zijn shirts gekrompen.
Vind het sowieso beetje raar dat ze plakjes kaas gebruiken met zoveel mensen in een huis..Dat is binnen no time op..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mag dit wel van Julie?
Ze allemaal hypocriet , Michel ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef zodeju het volgende:
En maar klagen dat Michel zoveel eet....twee eieren twee plakken ham en twee plakken kaas.
quote:
Kwestie van tijd voordat Julie weer selectief uit haar vel springt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:31 schreef zodeju het volgende:
En maar klagen dat Michel zoveel eet....twee eieren twee plakken ham en twee plakken kaas.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze allemaal hypocriet , Michel ook
Jill is ook zo hypocriet als de netenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar zelfs Thomas valt het op vanmorgen crackers genomen omdat ze ging lijnen en nu haat ze lijnen.
Echt???quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef suzi1 het volgende:
lijnen is ook niet leuk. ik zou daar de privewc voor willen
Lijnen? Privewc?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:35 schreef suzi1 het volgende:
lijnen is ook niet leuk. ik zou daar de privewc voor willen
dat is een risico, 2 sterken tegen elkaar zetten,dan heb je kans dat je zelf wordt weggestemdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:37 schreef suzi1 het volgende:
je kan toch beter eerst de sterksten eruit spelen. en daarna de dompies
hij is officieel nog niets hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
ligt eraan hoe je het uitspreekt in de dbk. die is sterk dus eruit, voila. en als die geselecteerden dan de kaarten lezen moeten ze maar raden dat het van jou komtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat is een risico, 2 sterken tegen elkaar zetten,dan heb je kans dat je zelf wordt weggestemd
Denk echt dat het leuker was geweest als ze er niet met elkaar over mochten praten...fluisteren en je weet hoe laat het is sancties ....dan heb je geen bondjes en ieder voor zich, Plus spannender voor ons wie er op komt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het uitspreekt in de dbk. die is sterk dus eruit, voila. en als die geselecteerden dan de kaarten lezen moeten ze maar raden dat het van jou komt
en dan maar met eentje samenwerken, dmv seintjes/codetaal
hmm mss toch te simpel gedacht nu ik me zo teruglees
is vanessa daar?quote:
ben ik het helemaal mee eens. vooral dat gefluister is zo stom. ook niet leuk voor ons.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk echt dat het leuker was geweest als ze er niet met elkaar over mochten praten...fluisteren en je weet hoe laat het is sancties ....dan heb je geen bondjes en ieder voor zich, Plus spannender voor ons wie er op komt.
meeste bladerdeeg is veganquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:45 schreef Windhapper het volgende:
Naomi mag helemaal geen bladerdeeg of hebben ze dat ook zonder roomboter?
Beter dan 'snapte'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:39 schreef Jockari het volgende:
"Joâ Mannekes", wordt het stopwoord bij K5 Snapjeuh ?
Als ik bladerdeeg maak pak ik 1:1 bloem en roomboter. Echt een jodenbaan ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meeste bladerdeeg is vegan
zegt goooogle
huh hij moet zijn moet houden?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
matt moet zijn moet houden over vanavond en dan nu aan liese vragen heb je dat gehoord van vanavond
Meeste supermarktbladerdeeg (bijv. Tante Fanny) is vegan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als ik bladerdeeg maak pak ik 1:1 bloem en roomboter. Echt een jodenbaan ook.
Gaat dat over een evt feestje ?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
matt moet zijn moet houden over vanavond en dan nu aan liese vragen heb je dat gehoord van vanavond
Dat zou wat zijn en dat dan Matt blijft dan ontploft het daarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:51 schreef Tourniquet het volgende:
Als "K5" niet op één lijn komt om op Zoey en Matt te stemmen, is Michel en Matt denk ik het slimste scenario voor hen. Het enige risico dat ze dan lopen is dat Mike toch unaniem met de groep Thomas/Zoey meestemt. Zou hij dan Matt saven ten koste van bijv. Nick of Julie?
Michel: Matt en Michel
Julie: Matt en Michel
Liese: Matt en Michel
Naomi: Matt en Michel
Nick: Matt en Michel
Zoey: Michel en Nick
Mike: Michel en ?
Thomas: Michel en Nick
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Michel: 10
Matt: 5
Nick: 4
- Voor Nick kan ook bijv. Julie worden ingevuld.
- Bij gewetensbezwaren hoeft niet iedereen van K5 persé op Michel te stemmen, zolang hun tweede stem maar 'veilig' is verdeeld. Michel kan waarschijnlijk ook niet op zichzelf stemmen.
- Naomi kan dan zelfs met een gerust hart Mike doen geloven dat hij haar heeft overtuigd om op Michel te stemmen
Nou idd, hebben ze zo'n ding, gebruiken ze de gewone ovenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef engine het volgende:
Dat ze eens leren hoe die pizzaoven werkt
pizzaoven staat buiten toch ?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:59 schreef engine het volgende:
Dat ze eens leren hoe die pizzaoven werkt
ja geloof het weet er ook niet veel van was geloof tegen zoey gezegd ofzoquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat dat over een evt feestje ?
Ah! okayquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geloof het weet er ook niet veel van was geloof tegen zoey gezegd ofzo
Zoals ik in mijn post al schreef kan Michel waarschijnlijk niet op zichzelf stemmen. Hij kan dan wel op bijv. Zoey stemmen. Zolang het maar een veilige stem is.quote:
Snap altijd weinig van dat vegangebeuren. Sommige producten zijn gewoon bedoeld als het product met de dierlijke producten erin en anders is het naar mijn mening iets anders. Een coq au vin is ook geen coq au vin als je een kalkoen gebruikt. Maar zal wel een petpeeve van mij zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Meeste supermarktbladerdeeg (bijv. Tante Fanny) is vegan.
Ja staat buiten. Blijkbaar ja, zowel theo als Michel kwamen er niet uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
pizzaoven staat buiten toch ?
dit is een hete lucht oven ..oid
gestuntel
moet je voor gestudeerd hebben denk ik
ja michel had toen gekeken erna maar hij kreeg hem niet aan althans hij bleef niet brandenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:01 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nou idd, hebben ze zo'n ding, gebruiken ze de gewone oven
Las het te laat ..sorry.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn post al schreef kan Michel waarschijnlijk niet op zichzelf stemmen. Hij kan dan wel op bijv. Zoey stemmen. Zolang het maar een veilige stem is.
Onzinnige redenatiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef odie22 het volgende:
Michel doet het meeste in huis, dus ook het meeste eten
Nee dat was jouw redenatiequote:
noem 1 persoon die meer doet in huis dan Michelquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat was jouw redenatie
En die slaat nergens op
je bedoelt dat hij kookt en sport?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
noem 1 persoon die meer doet in huis dan Michel
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Zoey doet de was dus de rest mag nog maar eens per week van ondergoed wisselen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:19 schreef odie22 het volgende:
Michel doet het meeste in huis, dus ook het meeste eten
Ik ga niet eerder weer kijken dan dat gebeurd.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn en dat dan Matt blijft dan ontploft het daar
Valt tegen, heb het net gedaan. bakkie koffie erbij maar in de wind is het nog te koud + een wazig zonnetje die zelfs af en toe verdwijnt.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder weer kijken dan dat gebeurd.
Er is nu niets aan om te kijken.
Het is mooi weer om naar buiten te gaan
Nick had het net als Michel ook al aan geboden Maar Nick krijgt te weinig stemmen. Beide willen niet tegenover Jill of Thomas komen te staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:24 schreef Biste het volgende:
Ik zou het hilarisch vinden als Julie op Nick gaat, om zo Michel proberen veilig stellen.
One can only dream...
Zie het anders....de keus is aan Zoey......de meiden kunnen niet anders. Geen mes in de rug en stiekem doen zonder dat Zoey het weet. Hadden ze ook kunnen doen. Tenslotte heeft Zoey het ook niet voor die tijd gezegd. Ze moeten het doen voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:26 schreef Angelflush het volgende:
Julie heeft ook alleen maar over de nominaties.
Ze is steeds bezig dat ze zoey voor t blok moeten zetten: of je stemt niet op Michel zowel dat stemmen wij op jou .
Pure intimidatie 🤮🤮
En die blijft maar afvallen...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:33 schreef Windhapper het volgende:
Julie eet nog maar een dikke snee brood met kaas terwijl ze op de pizza wachten.
Die heeft al omelet gehadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:28 schreef suzi1 het volgende:
mag jill nog wel een stuk pizza zometeen?
En het huis opruimt, de tuin bijhoudt. Hand en spandiensten verleent.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je bedoelt dat hij kookt en sport?
Weet niet of ze op dat moment aan het lijnen is.....en anders waarom niet. Matt heeft ook nog een genomen.quote:
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Die pizza is niet voor iedereen begrijp ik?
ja hun eigen groepje jaquote:
Join the clubquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:46 schreef Frummelie het volgende:
Erger me kapot aan die Michel en Julie constant zeiken op wat anderen eten en zelf van alles naar binnen schuiven!
Ben benieuwd hoeveel hij voor zichzelf heeft gereserveerd van die pizza.
En dat is nu net het verschil......quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vraag me af of het wel zo'n goed idee is om Zoey in te lichten.
Ik zie haar keihard in hun gezicht liegen.
Hoezo??quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
Die pizza is niet voor iedereen begrijp ik?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoezo??
Edit...ik zie je er onder.![]()
Oké, ach ja hij had vlak daarvoor een paar gebakken eieren op dus....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Join the club
Deze keer is michel echter netjes. Heeft zelf eenzelfde stuk als de rest.
Michel wordt door vlindertjes meegesleurd in de negativiteit van Julie denk ik. Zoey en Julie weg, daarna Thomas en Jill. En terug vrede in het huis.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:46 schreef Frummelie het volgende:
Erger me kapot aan die Michel en Julie constant zeiken op wat anderen eten en zelf van alles naar binnen schuiven!
Ben benieuwd hoeveel hij voor zichzelf heeft gereserveerd van die pizza.
En meerdere hebben net voor die tijd gegeten....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, ach ja hij had vlak daarvoor een paar gebakken eieren op dus....
😉
Tja ... als alleen daar voor jou de waarde in zit...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Eindronde wordt volgens mij Nick, Naomi en Michel (mijn grote favoriet, maar heeft ook met militaire opleiding en discipline te maken bij mij).
Maak jij een lijstje?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:55 schreef Yolk het volgende:
Kan iemand even een excelletje bijhouden met wat iedereen gegeten heeft?
hopelijk gaat deze jufrouw rap naar huis, voegt echt helemaal niets toe behalve negativiteit in de groepquote:
Allemaal , en ze houden geen van allen rekening met elkaarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Liese stouwt ook wat weg hoor 🙄🙄😲😲
Van mij mag Thomas of Liese er ook nog bij.....ligt eraan met hoeveel ze de eindronde spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Eindronde wordt volgens mij Nick, Naomi en Michel (mijn grote favoriet, maar heeft ook met militaire opleiding en discipline te maken bij mij).
Zijn er ook maar een paar die erover ouwehoeren. Wat stoort is de totale hypocrisie. Iedereen grijpt weleens mis maar als Julie het doet komt dat ineens alleen door een aantal personen die toevallig niet in de hechte vriendenclub zitten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal , en ze houden geen van allen rekening met elkaar
Deels gelijk, maar het ging er ook om lege dingen terug leggen flessen met nog 1 slok erin ...en ik kan me nog herinneren van mijn eigen kinderen dat het ook vaak gebeurde.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zijn er ook maar een paar die erover ouwehoeren. Wat stoort is de totale hypocrisie. Iedereen grijpt weleens mis maar als Julie het doet komt dat ineens alleen door een aantal personen die toevallig niet in de hechte vriendenclub zitten.
Eens!!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zijn er ook maar een paar die erover ouwehoeren. Wat stoort is de totale hypocrisie. Iedereen grijpt weleens mis maar als Julie het doet komt dat ineens alleen door een aantal personen die toevallig niet in de hechte vriendenclub zitten.
Papa Michel en Mama Julie moeten die kleuters gewoon eens een flink pak billenkoek geven.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!!![]()
De groep is ook helemaal niet in evenwicht : K5 vindt zich boven de kleuters staan, maar aan de andere andere kant gedragen de kleuters zich ook echt als kleuters . Wat is wijsheid .. rekening met elkaar houden ..maar ja
5!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:09 schreef chufi het volgende:
Ze moeten favoriete nummers doorgeven ?
over die flessen cola : ze had maar 3 glazen op van de 10 flessen die er warenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deels gelijk, maar het ging er ook om lege dingen terug leggen flessen met nog 1 slok erin ...en ik kan me nog herinneren van mijn eigen kinderen dat het ook vaak gebeurde.
Ik zou terug slaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Papa Michel en Mama Julie moeten die kleuters gewoon eens een flink pak billenkoek geven.
Dan kan je beter vegan zijn,,,quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:10 schreef Verida het volgende:
[..]
over die flessen cola : ze had maar 3 glazen op van de 10 flessen die er waren
en geen kaas over, terwijl zij juist zo kaas nodig had.
ze weet de naam niet, titel niet, melodie niet, helemaal niksquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:14 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie's favoriete nummer : Wejdene - Anissa
Ik zat ook te zoekenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:14 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Julie's favoriete nummer : Wejdene - Anissa
Soms heb je ineens ff een soort van blackout ..heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
ze weet de naam niet, titel niet, melodie niet, helemaal niks![]()
Begint ge ook aan "zijn" kont te zien.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou Liese stouwt ook wat weg hoor 🙄🙄😲😲
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk d'r liggen de schat
Ligt ze weer ... bedoel je !quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:11 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kijk d'r liggen de schat
3 van mijn individueel favoriete bewoners zitten in K5 maar als clubje vind ik het vaak een groepje arrogante blaaskaken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!!![]()
De groep is ook helemaal niet in evenwicht : K5 vindt zich boven de kleuters staan, maar aan de andere andere kant gedragen de kleuters zich ook echt als kleuters . Wat is wijsheid .. rekening met elkaar houden ..maar ja
Ik snap ...ik heb niet echt favo;s heb wel een paar mensen die ik leuk vind, maar niet in groepsverbandquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
3 van mijn individueel favoriete bewoners zitten in K5 maar als clubje vind ik het vaak een groepje arrogante blaaskaken.
Je kijkt de verkeerde BB...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:23 schreef Jockari het volgende:
Ik heb al meer mannenborsten gezien dan vrouwenborsten. Wat is er mis met deze BB ?
Dat dus....😉quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
rustig zijn hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begint ge ook aan "zijn" kont te zien.
Ja ze zonderen zich helemaal af 😇quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben het goed naar hun zin
Mike en team Thomas hebben elkaar nog nodig, hoop dat ze slim samenwerkenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:58 schreef Toweler het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn en dat dan Matt blijft dan ontploft het daar
Hij is niet helemaal lekker. Verkouden.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
En daar ligt Nick ook alweer. Begint te zakken in mijn ranking.
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Julie nu (op haar manier) nog het eerlijkste t.o.v. Zoey.quote:
Ze zijn allemaal net zo erg ..dat is de conclusie die ik kan trekken uit wat ik zie .quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik vind Julie nu (op haar manier) nog het eerlijkste t.o.v. Zoey.
Van Naomi en Liese vind ik het erg dat ze op Zoey willen stemmen, zij stonden zo goed met haar in de tijd. Zoey had hen toentertijd ook geholpen en de ogen geopend ivm Nathalie. Naomi werd enorm gesteund en getroost door Zoey.
Liese is dit blijkbaar vergeten en Naomi... poeh... hoe egoïstisch is zij
Zoeyquote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
Maakt me weinig uit wat voor mensen in dat huis zitten. Vind het vervelender dat er blijkbaar geen opdrachten mogen zijn met consequenties waardoor ze iets tekort zouden kunnen komen. Weekje minimaal eten en drinken, geen elektriciteit zonder tegenprestatie en ze hebben de arbo op hun dak. Blijkbaar mogen er ook geen goede confrontaties binnen het huis zijn want daar wordt allemaal te heftig op gereageerd op Social Media.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:32 schreef Jockari het volgende:
Dit moest waarschijnlijk een politiek correcte BB zijn. Een gewone man, een homo, een dragqueen, een zwarte, een borderline, vlaming, semi-waal,...enz....
Dus jij vindt dat ze zich maar naar de slachtbank moeten laten leiden?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:51 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik vind Julie nu (op haar manier) nog het eerlijkste t.o.v. Zoey.
Van Naomi en Liese vind ik het erg dat ze op Zoey willen stemmen, zij stonden zo goed met haar in de tijd. Zoey had hen toentertijd ook geholpen en de ogen geopend ivm Nathalie. Naomi werd enorm gesteund en getroost door Zoey.
Liese is dit blijkbaar vergeten en Naomi... poeh... hoe egoïstisch is zij
Bij mij loopt hij steeds verder uit op de rest. Staat helemaal bovenaanquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:52 schreef puzziepie het volgende:
OMG staat er ineens een draaiorgel achter mijn balkon
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik snap het ook niet , maar het is wel irritantquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is er nou weer met Matt en Jill
Allemaal zo angry
Haha ik vind het altijd wel gezellie 😉quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]Gelukkig staat ie nu verderop
Ze zeiken over het schoonmaakgedrag van anderenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is er nou weer met Matt en Jill
Allemaal zo angry
Liese heeft daar een omelet staan maken en de rotzooi achtergelaten wat Matt en Jill nu moeten opruimen. is natuurlijk wel een beetje raarquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik snap het ook niet , maar het is wel irritant
Hoorde iets van er kunnen dingen bespreekbaar gemaakt worden en dan zegt ze maar heb nu geen zin en dan hoor ik nietsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik snap het ook niet , maar het is wel irritant
als je nou in de stad woont dan snap ik het ,maar in een buitenwijk niet..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik vind het altijd wel gezellie 😉
Tja, lekker verstoppen tijdens het schoonmaken is volwassen gedragquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Liese heeft daar een omelet staan maken en de rotzooi achtergelaten wat Matt en Jill nu moeten opruimen. is natuurlijk wel een beetje raar
Ahaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Liese heeft daar een omelet staan maken en de rotzooi achtergelaten wat Matt en Jill nu moeten opruimen. is natuurlijk wel een beetje raar
Jill durft dat niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoorde iets van er kunnen dingen bespreekbaar gemaakt worden en dan zegt ze maar heb nu geen zin en dan hoor ik niets
je kunt niet de ene fout met de andere goed praten dat is ook niet volwassen..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja, lekker verstoppen tijdens het schoonmaken is volwassen gedrag
Nee, stel je voor.. confrontatie.... brrrrrrrquote:
Verbeter de wereld begin bij jezelfquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:05 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
je kunt niet de ene fout met de andere goed praten dat is ook niet volwassen..
Ja precies dat!! Confrontaties gaat Jill uit de weg.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, stel je voor.. confrontatie.... brrrrrrr
Die had ie alquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
waar komt die bril ineens vandaan?
Inderdaad. Hij hoopt kans te maken.quote:
Kookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij hoopt kans te maken.
Wat een matige regels zeg. Ik had van keukenkoning Mike wat meer verwacht
Ja, en al helemaal als hij er bij zegt "niet te vroeg"quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:10 schreef engine het volgende:
Saaiiiidie eerste is amper een regel
Ja, verplicht niet naast snurkende mensen slapen. Wooooooquote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:12 schreef Yolk het volgende:
Dus als iemand weigert ontbijt te maken (???), stiekem niet-vegan eet tijdens lunch of avondeten (???) of geen dansje instudeert (???), krijgt 'ie een straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |