Schijnt dat ze ook sterke drank krijgen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:25 schreef zodeju het volgende:
Met echte drank en lekkere hapjes, leuke muziek??
Of feestje voor de beelden.
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iemand zei dat hier net.
Verder geen idee
Goeiequote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.
Kan ook gewoon zijn om NOG een keer te vieren dat Jerrel weg is
Mike en Matt hadden ook geen feest toen zij jarig warenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Volgens mij nog voor Thomas' verjaardag.
Kan ook gewoon zijn om NOG een keer te vieren dat Jerrel weg is
Zielig tochquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Mike en Matt hadden ook geen feest toen zij jarig waren
Zo belangrijk is het ook niet toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:32 schreef zodeju het volgende:
Ja, dacht echt te horen dat het voor Thomas zijn verjaardag was....
Dat was misschien omdat ze pas net in het huis waren?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij een feestje omdat ze op de helft zitten.
Tsja, als je echt niets anders meer kan, of je wilt van je hobby je beroep maken, dan is plaatjes draaien wel een aardige keuze.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Faalverhalen van het DJ zijn ... je maakt wat mee als DJ
volgens mijn tienerzoon ookquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:48 schreef mootie het volgende:
Witte sokken in slippers is een hype, aldus Zoey.
Hij kan wel sfeer maken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:41 schreef zodeju het volgende:
Toch kan Matt aardig meelullen over het dj zijn.....
Ahh, hij is momenteel aan het touren.... Al vanaf zijn 14e jaar.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ahh, hij is momenteel aan het touren.... Al vanaf zijn 14e jaar.
Hopelijk vanavond. Een echt feestje in de gameroom.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick, Zoey en Matt dromen erover hoe leuk het zou zijn als er een dj booth zou komen in BB
Tot nu toe zijn de feestjes zwaar kut.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond. Een echt feestje in de gameroom.
Er zit een stang los, begrijp ik. Iemand is er aan gaan hangen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike neemt z'n huismeesterschap wel serieus .. is nu klusjes aan het doen in het huis
Volgens Thomas : 'Matt zei dat het de wind was'quote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Er zit een stang los, begrijp ik. Iemand is er aan gaan hangen?
Geef hem wat jaartjes en het is een figuur net als Nickquote:Op zaterdag 20 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick, Zoey en Matt dromen erover hoe leuk het zou zijn als er een dj booth zou komen in BB
Geen antwoord ze vindt het allebij ergquote:Op zaterdag 20 februari 2021 13:05 schreef puzziepie het volgende:
Mike tegen Jill:' Wat zou je erger vinden : jij weg of thomas weg?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |